Tijsterman

Dorpsstraat 116 2421 BC Nieuwkoop Nederland Kaart

Over het restaurant Tijsterman

Genieten aan het water

Dineren in een voormalige hooischuur met uitzicht over de Nieuwkoopse plassen. Eigenlijk zou deze zin voldoende moeten zijn om hier een keer een kijkje te gaan nemen, maar hier volgt nog een extra duwtje in de rug. Terwijl je hier je bootjes af en aan ziet varen geniet je van heerlijke gerechten die bereid worden vanuit de buitenkeuken bij mooi weer met duurzame en eerlijke producten! Neem plaats op het fantastische terras, bestel een verkoelend glas wijn en geniet van een voortreffelijk avondje uit.

Meer informatie over restaurant Tijsterman

Openbaar vervoer stopt in de omgeving. Maximaal 2 minuten lopen.
  • Kom je met de auto?
    Over de brug, vind u ons prachtige restaurant op een top locatie aan de Nieuwkoopse plassen.
  • : Gratis parkeren in de buurt & parkeerplaats op het terrein

Dinsdag t/m Zondag 10:00 - 23:00
- Lunch 12:00 - 15.30
- Borrelkaart 15.30-17.00
Keuken sluit 21.00 uur.

Jouw recensie over het restaurant Tijsterman

Jos F.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2018
We komen er al jaren; prachtige locatie aan t water en n fijn terras. Moest vanmiddag 5,25 euro betalen voor n glaasje huiswijn. Ik wist niet wat ik zag toen ik de rekening kreeg. Werkelijk buiten alle proporties !
S. K.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Zojuist hier geluncht. Ook ik heb dezelfde ervaring als die hier al eerder beschreven is. Een broodje carpaccio van 11 euro waar 4 kleine plakjes carpaccio op zaten en 3 stukjes parmezaanse kaas. Het broodje was niet eens volledig bedekt. Schandalig!! Op de eerdere recensie van iemand anders reageerde de eigenaar dat dit een uitzondering moet zijn geweest. Dat is het dus overduidelijk niet. Eigenlijk vind ik 11 eur sowieso belachelijk voor een broodje, maar je mag dan toch op zn minst wel een rijkelijk belegd broodje verwachten. Schande hoor, Tijsterman, en duidelijk dus geen uitzondering!!
Bob H.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
Een heerlijke kerrie kokos soep. Mooie smaken en textuur van de soep. Aanrader. Daarna de saté genomen waardoor ik eigenlijk zeer positief verrast was. Uitgevoerd als een soort van mini rijsttafel met goed gebakken saté en diverse bijgerechten.
Ed D.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Heerlijke dag, gezellig buiten kunnen lunchen. De kwaliteit van het eten was best goed maar een broodje carpaccio voor 11 euro met 1 schijfje beleg dat niet eens het hele broodje bedekte is gewoon schandalig. De bedoening dit medegedeeld maar die kon er ook niets aan doen...... Ik rijd de volgende keer een terrasje door.
Beste meneer, mevrouw,
Wij vinden het ontzetten jammer dat u deze ervaring heeft.
Ik kan u verzekeren dat dit een uitzondering was. Uw recensie is besproken en mijn keukenbrigade gaat er op toezien dat dit niet meer gebeurd. Wij hopen u ondanks uw ervaring toch nog eens terug te zien en het een nieuwe kans te geven.
Daniellevd .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Prachtige dag en dus genieten op het water, einde van de middag beland op het terras. Het was héérlijk! Leuke kaart, chefs die buiten koken in de buitenkeuken, vlotte bediening, lekker gegeten. Ik snap niks van de laatste recensies...mijn ervaring was absoluut anders! Wij komen zeker terug!!!
Wat leuk om te horen dat u zo genoten heeft!
Emma B.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2018
Ontzettend lekker gegeten! De service van de bediening was zó goed dat dit ons diner echt lekkerder heeft gemaakt, er werd namelijk meegedacht hoe de gangen op elkaar konden worden afgestemd. De zeeduivel en de asperges (met ei en kruiden, heerlijk!) zijn een absolute aanrader. O, en de Aziatische soep niet te vergeten: die zou ik iedere dag wel willen eten.
Wat leuk om te horen dat u zo genoten heeft!
Wij zien u graag terug.
Ans V.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Helaas minder dan anders.probeerde te boeken via Iens, maar dat lukte niet. Kost me dus 1000 yums deze keer. Jammer! Ook raar dat er wel staat dat je kan boeken, maar de hele maand september niet lukte.dus maar gebeld. Binnen zat niemand, mensen zaten nog op terras of onder de overkapping, wij liever binnen. Drankje kwam vlot, kaart later. Helaas geen paling en geen mosselen meer te bestellen. Streep ze dan vd kaart en haal ze van t menu op internet.wij bestelden de Zeetong en de Zeeduivel met saffraansaus en garnaaltjes. Zeetong wel goed gebakken, niet veel smaak aan. Er was alleen wat sla bij en soort patat voor 2 personen. Bij de Zeeduivel zat heel klein groenten spiesje, 1 asperge en 1 mini maiskolfje.. De Zeeduivel smaakte naar niets dus peper en zout gezocht en gevonden (bediening was buiten) bord was erg nat, de saffraan saus zwom weg en de vis bijna!heb t gemeld en nieuwe saus gevraagd. De saus kwam wel maar er Werd verder niets gedaan. De kok wist ook niet hoe het kwam. Mensen achter mij hoorde ik ook mopperen en later ook saus vragen.kortom, niet wat we gewend zijn. Zonder toe of koffie maar op huis aan.
marthaenjan .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Ja wat zal ik zeggen vorig jaar was de kaart 10 x beter maar nu is de smaak wel erg goed maar staat weinig op voor een terras waar ook kinderen van de kaart wilt eten wij houden van Bourgondische en niet die liflafjes wij hebben tijsterman altijd heel leuk gevonden maar deze kaart valt zwaar tegen hopelijk komen jullie weer terug op jullie ouwe kaart terug
Jil H.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Buiten op het teras is het heerlijk. Lunchkaart is ook prima. Diner erg mager. Als diner gekozen voor parelhoen het leek er wel 1 met anorexia erzat geen vlees aan. De cappuccino hebben we ook 2x moeten terug sturen. Toetje was heerlijk.
j.j. L.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Mijn reservering is door Iens niet afgerond/uitgevoerd. De reserveringservice is daarom waardeloos. Over het restaurant niets dan goeds.
JJL
Hugo S.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
Op eerste kerstdag daar gegeten met een groep. Voldoende keus uit het speciaal voor kerst samengesteld menu. Bavette soms iets te taai (waarschijnlijk buitenste dunne deel). Vis keuze ook heel goed en smaakvol. Gezellige en attente bediening. Sfeer en inrichting zeer mooi. Mede ook door de kerstaankleding.
M.J.G. S.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Gezellig en een heel vriendelijk team en het eten was super lekker, zeker voor herhaling vatbaar.
p.van.egmond6 .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Wat een geweldige uitstraling heeft dit restaurant. Voor ± € 50/pp kan je eigenlijk nooit meer zeggen: "wat een slechte avond heb ik gehad". Ism Natuurmomumenten is er heel veel te zien en te doen.
RichelleK .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
Ondanks het weer hebben we een heerlijke dag gehad in Nieuwkoop. We zijn met zijn vieren in de ochtend al in dit mooie restaurant begonnen met een ober, die een glimlach had waar onze dag al niet meer van stuk kon. Op zijn advies ook de Appelgebak bij, gelukkig een echte cappuccino, genomen en daar kregen we geen spijt van, echt een aanrader dus!

In de namiddag zijn we hier weer terug aan gekomen na een heerlijke middag op de plas. Lekker warm kunnen worden bij de openhaard die gelukkig brandde met dit weer ondanks dat het augustus is, maar goed dat is Nederland.
We hebben deze dag afgesloten met een heerlijk diner met een uitstekende verzorging van twee lieve dames. Mijn voor gerecht Gravad Lax was heerlijk vers en goed gekruid en het hoofdgerecht van mijn man de kalfsoester was van uitmuntende kwaliteit en juist bereid en mijn man is zelf altijd slager geweest dus dat wil wat zeggen.
De desserts hoe leuk ze ook gepresenteerd worden aan tafel gingen er helaas echt niet meer in. Daar moeten we volgende keer toch even een gaatje voor over houden.

Wij komen zeker terug hier alleen hoe leuk het binnen ook is doen we dit toch liever op het terras met een zonnetje!

Lekkergeniete .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2016
Heerlijk gegeten op het terras aan het water bij restaurant tijsterman met de prima ervaring van een paar maanden geleden nog in gedachten. Nu is het wachten en nog eens wachten. De bediening loopt over het terras, kijkt, maar ziet niets. Niet alleen wij, maar ook de tafels om ons heen ergeren zich aan de traagheid. Bij het opnemen van de bestelling wordt gevraagd of we wellicht alvast brood met tapenade willen. Waarom niet. Maar dat komt dan pas na heel lang wachten gelijk met het voorgerecht. De grave lax en couscous zijn heerlijk en vervolgens de slibtongetjes en de nieuwkoopse paling evenzo. Hier doet de keuken weer zijn best en wordt het door de service verpest.
Goedemiddag,

Allereerst hartelijk dank voor het melden van uw ervaring van deze avond. We streven er met z'n allen na om u als gast een heerlijke avond te verzorgen. We zijn dan ook teleurgesteld dat dit in tegenstelling tot uw vorige ervaring, die avond niet gelukt is. Dit is dan ook intern onder de aandacht gebracht zodat we onze service kunnen blijven optimaliseren. Graag hoor ik eventuele verdere details hierover via telefoon of e-mail om het beeld compleet te krijgen. Nogmaals hartelijk dank voor uw recensie en we hopen u desondanks graag een keer terug te mogen ontvangen, om het weer net zo goed te doen als de keer daarvoor!

Met gastvrije groet,
Dennis de Vet
Korteraar ..
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2016
Al weer twee jaar niet meer geweest, en dat is dus stom. We hadden hier vaker moeten komen. Vandaag hier geweest, en natuurlijk is het decor een vette 10 met een griffel. Zon, de waterkant en een prachtig uitzicht met een beetje wind. Wat wil een mens nog meer. En dan de bediening. Iets wat ik zelden doe ,maar nu dan toch echt een vette 10. De jonge dame die ons bediende was van alle markten thuis, ze had verstand van kunst, van China maar bovenal verstand van het heerlijke eten en de wijn. Wat een kanjer !!! En het eten was gewoon goed en prima verzorgd. Complimeneten !
Fred G.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2016
Met zijn beidjes heerlijk geluncht : de Visserslunch(verschillende soorten gerookte vis en garnalen met lekker brood en sausje).De Chardonnay smaakte ook bijzonder goed.Een vriendelijke, vlotte bediening .
Wat een prachtige locatie zo vlak bij de Plas!
Jasper V.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2016
Geluncht bij Tijsterman op de heenweg en op de terugweg gedineerd bij LKKR, een zaak van dezelfde eigenaar. Beide keren is zeer goed bevallen. Bediening attent en aanwezig op de juiste momenten. De locatie bij Tijsterman is echt fantastisch zo aan het water. Lekker broodje met Reypenaer kaas en mijn vriendin een tosti. Heerlijke cappuccino ook trouwens. Meisjes die ons bedienden deden het echt keurig! Bij LKKR ook een heel fijn terras en lekkere hamburger en biefstukreepjes gegeten.
Tea B.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
Zeer geslaagd personeelsuitje met 95 personen bij restaurant Tijsterman in Nieuwkoop aan de plas. Het restaurant heeft een fantastisch terras. Vriendelijke bediening, een prima gevarieerd barbecuebuffet gevolgd door een uitgebreid toetjes buffet.
marthaenjan .
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2016
Heerlijk gegeten was super lekker de nieuwe kaart en vooral de toetjes wat een super idee alleen erg jammer dat wij buiten op het terras gingen eten daar stonden 2 dames niet echt goed in lachen en ook niet met bedienen ging allemaal heel langzaam het meisje binnen kwam snel aangerent met het eten en verontschuldigde zich dat het lang duurde heel attent maar zei had het ook super druk binnen wij hebben ons bord opgepakt en zijn binnen gaan zitten daar was de bediening super goed voor haar een 10 maarja toch maar een 5 gegeven voor de dames buiten