Tijn Akersloot

Boulevard Paulus Loot 1 2042 AD Zandvoort Nederland Kaart

Over het restaurant Tijn Akersloot

Wereldse smaken aan het strand

Van zwembroek tot winterjas is het motto van dit prachtige restaurant. Het hele jaar door kun je hier terecht voor lekker eten uit de wereldkeuken terwijl je geniet van het prachtige uitzicht op zee. De vlotte bediening maakt het je helemaal naar je zin en schenkt graag nog een drankje voor je in.

Meer informatie over restaurant Tijn Akersloot

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

We zijn elke dag open 09:00 tot 23:30, ook in de winter!

6,6
7,1

Jouw recensie over het restaurant Tijn Akersloot

Roel S.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2018
Begint met aioli wordt geserveerd met een minuscuul klein plastic cupje (formaat Nespresso cupje) en een groot stuk breekbrood , na drie keer opscheppen saus op 80% brood over. 2x Vis van de dag (Skrei) ruikt on aangenaam en wordt op het ene bord met huid naar boven en het andere bord met de huid naar beneden gepresenteerd, aardappelmousseline is koud. De Ravioli ook koud, De Hamburger totaal rouw van binnen en steenkoud.BIj het afruimen melding van gemaakt als goed makertje koffie gekregen met o.a. een expresso die je raad het al ook......Teleurstellend. niveau van likmevessie. De wijn van Coppolaheeft ons vrolijk gehouden.
D. B.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Heerlijk gegeten en alleraardigste dame in de bediening. Fijne avond op een toplocatie. En de Apple Crumble is to die for...
Susanne B.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Erg gezellige locatie, fijn dat de muziek niet zo hard staat. Hierdoor is het ondanks de drukte vanwege rennende kleine kinderen toch goed te doen om een gesprek te voeren. De bediening was vriendelijk en accuraat. De kwaliteit van de gerechten had echter toch wel beter gekund. In de makreel filet zaten graten en was bovendien lauw/niet goed op temperatuur. En tussen de spruitjes knisperde af en toe zand. Kortom, locatie en entourage goed, kwaliteit eten had beter gekund
Wouter V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2018
Echt overheerlijke pizza's door Italiaanse kok bereid. Ik ben recent nog in Napels geweest, de bakermat van de pizza, maar zo lekker als bij Tijn Akersloot waren de pizza's er toch nét niet.
Maria B.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
We waren met een grote groep, 5 volwassenen en 5 kinderen. Gelukkig hadden we van tevoren een tafel geboekt: het restaurant was helemaal vol. Heel vriendelijke en prettige bediening. Goede service. Een aanrader!
Aimée V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Gezellig, groot strandpaviljoen, modern en 'warm' ingericht. Lekker eten en drinken, ongedwongen sfeer. Druk en rumoerig, dat wel. Vriendelijk personeel. Veel dertigers & jonge gezinnen, lijken zo uit de stad te zijn overgekomen
Dorothee D.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Lekker eten, gezellige sfeer en ontspannen bediening: echt een aanrader voor het opwarmen van een gure, koude winteravond!
monica R.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
gezellige 'all year open' strandtent, met oog voor bio/duurzaam.
zeer vriendelijke attente bediening.
Let op : tussen 4-half 6 beperkte kaart.
lekker ongedwongen, relaxte sfeer pal aan zee.
Moon.
Mirjam R.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
We hebben van een heerlijke brunch met een groot gezelschap genoten. We hadden een rustige plaats en de bediening was prima.
Els K.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Buitengewoon vriendelijke ontvangst en bediening op een drukke eerste kerstdag. Ook bij de reservering vooraf was er een prettige persoonlijke mailwisseling. Top!
Nanne D.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Fijne ambience. Beach vibe maar ook hip. Super enthousiaste service. Pizza's zijn verrukkelijk. Lekkere wijn. Leuke evenementen.
Hanneke99 .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Gezellige entourage op leuke locatie, lekkere relaxte sfeer.
De lettertjes op de menukaart mogen wat groter, maar dat is een detail.
gerlinde.vantubergen .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Gezellige sfeer, goede bediening, heerlijk eten. Kortom een avond om nog een keer over te doen. Genoeg parkeer gelegenheid.
Josje B.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Gastvrije ontvangst, gereserveerde plek bleek mooie tafel aan het raam. Hulp met stoelen en tafels schuiven om plaats te maken voor vriendin met rolstoel. Heerlijk aan het strand en de rolstoeltaxi kon tot aan de deur komen. Lekker en gezellig, aan te raden!
Fiftyfifty .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Door t mooie weer was t extra druk. Wij hadden gereserveerd voor 13 personen, waaronder kinderen. Voor hen was de wachttijd veel te lang. Eten was heel wisselend. Ik had een toplekker bordje, een ander vond t niet lekker. Dit gerecht is niet afgerekend. Het is altijd goed bij Tijn,maar jammer dat net deze avond t te druk was voor t personeel waardoor we echt te lang hebben gewacht en te weining aa dachtnkregen.
batenl .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Het was erg druk en daardoor lang wachten voordat wij iets te eten/drinken kregen op terras. toen we later naar Binnen gingen was het hetzelfde, het was drukte druk, veel spelende, rennende kinderen. het was natuurlijk mooi weer, maar dat was alfagen aangekondigd, dus niet onverwachts. ik denk dat vooral de keuken het niet aankon. Jammer.
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
We hebben een gezellige middag gehad en lekker gegeten. Voor herhaling vatbaar! Meedenkende service en we hebben ondanks de drukte toch een gevoel gehad van enige privacy. Kortom, top!
Annette H.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Sinds lange tijd weer eens geweest. Eten was prima! maar erg onrustige sfeer met veel kinderen en honden. Bediening kan beter, als je wordt aangesproken met : "zeg het eens" voel ik met niet echt welkom
Paula B.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Zucht! Mijn lievelingsplek op elk moment van de dag, kom er meerdere keren per week, al bijna 30 jaar. Super plekjes op terras, binnen en op het strand. Vaak zeer gastvrije bediening en de sfeer is, zo aan het einde van de Boulevard bijna on Nederlands. Je vergeet de drukke stad en zelfs Zandvoort. De open haard is heerlijk bij regenachtig weer, de buiten-haard heerlijk in de herfst. Voor ieder jaargetijde een plek. Fijn om er iets te drinken, maar het eten...... hoe moeilijk kan het zijn? Waar is jullie kwaliteit gebleven? Al eerder teleurgesteld, maar nu een caesar salad.... de onderste bladen van de sla met bruine randen met een beetje niet vers geroosterd brood, wat klieders mayo...... de bediening (net in dienst) reageerde professioneel, maar de keuken was beledigd. Ik ben al weggelopen bij Parnassia omdat ik het wachten, de rotzooi en de arrogantie beu was..... Tijn, ga eens bij jezelf eten (en naar de wc), dit is doodzonde. Zo een prachtplek! Verzorging, bediening en kwaliteit van eten schommelt tussen uitersten. Aan het begin van het seizoen heb ik nog genoten.... als je het hele jaar open bent is er geen einde van het seizoen, maar zo voelt het wel.
Tijs T.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Tijn is onze stek voor ontbijt op zondagochtend na een fietstocht door de duinen. Heerlijk ontbijtje met goede Bocca koffie, smaakvolle kaas en een stevige yoghurt. Door de ligging aan het zuidelijkste puntje van de boulevard is het ook in de zomer 's ochtends nog lekker rustig.