Tijn Akersloot

Boulevard Paulus Loot 1 2042 AD Zandvoort Nederland Kaart

Over het restaurant Tijn Akersloot

Wereldse smaken aan het strand

Van zwembroek tot winterjas is het motto van dit prachtige restaurant. Het hele jaar door kun je hier terecht voor lekker eten uit de wereldkeuken terwijl je geniet van het prachtige uitzicht op zee. De vlotte bediening maakt het je helemaal naar je zin en schenkt graag nog een drankje voor je in.

Meer informatie over restaurant Tijn Akersloot

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

We zijn elke dag open 09:00 tot 23:30, ook in de winter!

Jouw recensie over het restaurant Tijn Akersloot

V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Last-minute online gereserveerd en aangegeven dat we een rolstoelplek nodig hadden. Dat was prima doorgekomen, en het voelde zeer welkom dat er al één stoel was weggehaald. Dank!
H.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2018
Top tent, ik zal vaker langskomen deze winter. Ik had alleen bij mijn knocky een dichte mossel en en dichte schelp. Voor de rest en geweldig sfeer en genoeg mensen die continu vragen of ze ons konden helpen, maar niet te vaak. Gewoon precies goed. Geluid was wel levendig maar dat heb ik heel graag.
Steven E.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Na binnenkomst werden de drankjes en de kaart (op verzoek) al snel geleverd. Helaas ging vervolgens de gehele bediening eten (waaronder de bedienende ober), waardoor het bekijken van de kaart blijkbaar geen nut had of in ieder geval even een half uurtje kon wachten.....
H.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
We waren met een grote groep (ca. 20 mensen) en er ging het eea mis met de bestelling. Het werd wel uiterst vriendelijk en professioneel opgelost doordat alle voorgerechten ons gratis zijn aangeboden.
Mariska M.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
Al jaren komen we graag bij Tijn, het eten was altijd lekker en de sfeer heel leuk. We hebben weer een heel gezellige avond gehad, helaas waren alle 4 de gerechten dit keer ronduit slecht. De pizza was opeens sponsig en vet (voorheen heerlijk knapperig) de rendang droog, smakeloos en taai, de viscurry saai. Er kan een keer een gerecht tegenvallen maar nu was alles een teleurstelling. Jammer want het is zo een fijne plek om heen te gaan, maar als het de volgende x weer zo slecht is dan gaan we op zoek naar een andere strandtent.
Pien D.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2018
Leuk ingericht, goede sfeer, leuke bediening en heerlijk eten! De locatie is prachtig, we hebben heerlijk uitgewaaid langs het strand.
Susan A.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2018
Erg lekker eten! Super verse en lekker pizza's voor de kids, en ik als veganist kon ook erg goed eten. Nieuwe gerecht dat binnenkort op de kaart komt - portobello gevuld met ratatouille op een bedje van rode quinoa. Erg lekker; had wel meer gekund, was aan de kleine kant - maar ze zijn er nog mee bezig.
alejandra B.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2018
Altijd gezellig bij Tijn. Lekker makkelijke happen en goed betaalbaar.
Personeel; daar kun je het mee treffen of niet. Ene keer goed en andere keer wat minder. Wij troffen nu een wat stuggere, zeer kortaf bijna arrogant iemand in de bediening en dat is jammer. Misschien moe zo aan het einde van een druk zomerseizoen
Alfons K.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Erg genoten van de vriendelijke ontvangst/bediening/uitzicht op de kitesurfers en hun spectaculaire capriolen!
Zou ik zeker aanbevelen.
Delano B.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Wij hebben een meeting in combinatie met zakelijk feest gehad hier. Alles was tot in de puntjes geregeld en mocht er iets geregeld moeten worden was dit geen probleem. Het personeel is ontzettend vriendelijk en reageert ontzettend snel op de extra wensen. Het eten (BBQ) was ontzettend lekker en er waren genoeg salades en overige gerechten die de vegatarische mensen konden eten. Al met al was die een zeer geslaagde dag!
Franco Saverio D.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Broodjes van de lunch waren prima en de salade erbij prima alleen die opgang vanaf strand pfff rare blokken hout je struikeld je ongelukkig dit moet echt beter.
Patty B.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Goed gegeten, gevarieerde kaart, voldoende keus, ook voor vegetariërs, vriendelijke bediening, genoeg ruimte, we komen zeker terug!
Kees M.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2018
Prettig als altijd. Vriendelijke bediening en mooi uitzicht. Gerechten goed bereid met verse, vaak biologische ingrediënten.
Natasja K.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
We hebben hier ons jaarlijkse teamuitje gevierd. We zijn een complete dag bij Tijn A. geweest. Leuke activiteiten, heerlijk eten/ drinken en super leuk personeel. Wij hebben een top dag gehad!!!

Dank!!
Team Het PR Bureau
floris H.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2018
BBQ was een aanfluiting. Lang wachten...rauw vlees.. beperkte keuze in salades/ sides .. Niet wat we gewend zijn van Tijn.
Elsje1610 .
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2018
Verrassende kaart, heerlijke verse producten. We konden kiezen of we binnen of buiten wilden zitten. We zaten heerlijk uit de wind buiten. De BBQ was aan dus er was veel keuze. Er viel een biertje deels over iemand heen dit werd keurig opgelost met veel excuses.
We komen zeker terug!
Leni O.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Opvallend vriendelijke en goedgemutste bediening. Dat maakt dat je je heel welkom voelt, en geeft een prettige, ontspannen en informele sfeer.
Alle V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Ik kom nu al 3 jaar lang bij Tijn Akersloot. Wat deze fijne strandtent uniek maakt is de ontspannen sfeer die hier hangt. Ik heb gelijk het gevoel hier op vakantie te zijn.

warme groet,

Alle van der Wal
S.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
Tijn Akersloot is al jaren een begrip. Ze hebben het fenomeen 'standtent' naar een hoog niveau getrokken. De belangrijkste ingrediënten: enorm leuk personeel, een fijne kaart zonder de traditioneel treurige toeristenlokkertjes, en een topassortiment alcoholvrije drankjes! En de locatie is natuurlijk geweldig. Ik kom regelmatig bij 'Tijn' om lekker te werken (wat vooral buiten het seizoen heerlijk is). De resultaten daarvan kun je lezen en bekijken op www.mannenzaken.news.
Bartel H.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2018
Was rustige maandag avond, met prima dorade en rendang. Zeer vriendelijke service met een goeie prijs/kwaliteit verhouding.