Tijn Akersloot

Boulevard Paulus Loot 1 2042 AD Zandvoort Nederland Kaart

Over het restaurant Tijn Akersloot

Wereldse smaken aan het strand

Van zwembroek tot winterjas is het motto van dit prachtige restaurant. Het hele jaar door kun je hier terecht voor lekker eten uit de wereldkeuken terwijl je geniet van het prachtige uitzicht op zee. De vlotte bediening maakt het je helemaal naar je zin en schenkt graag nog een drankje voor je in.

Meer informatie over restaurant Tijn Akersloot

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

5,4
Kan beter
Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Tijn Akersloot

Paula B.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Zucht! Mijn lievelingsplek op elk moment van de dag, kom er meerdere keren per week, al bijna 30 jaar. Super plekjes op terras, binnen en op het strand. Vaak zeer gastvrije bediening en de sfeer is, zo aan het einde van de Boulevard bijna on Nederlands. Je vergeet de drukke stad en zelfs Zandvoort. De open haard is heerlijk bij regenachtig weer, de buiten-haard heerlijk in de herfst. Voor ieder jaargetijde een plek. Fijn om er iets te drinken, maar het eten...... hoe moeilijk kan het zijn? Waar is jullie kwaliteit gebleven? Al eerder teleurgesteld, maar nu een caesar salad.... de onderste bladen van de sla met bruine randen met een beetje niet vers geroosterd brood, wat klieders mayo...... de bediening (net in dienst) reageerde professioneel, maar de keuken was beledigd. Ik ben al weggelopen bij Parnassia omdat ik het wachten, de rotzooi en de arrogantie beu was..... Tijn, ga eens bij jezelf eten (en naar de wc), dit is doodzonde. Zo een prachtplek! Verzorging, bediening en kwaliteit van eten schommelt tussen uitersten. Aan het begin van het seizoen heb ik nog genoten.... als je het hele jaar open bent is er geen einde van het seizoen, maar zo voelt het wel.
Tijs T.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Tijn is onze stek voor ontbijt op zondagochtend na een fietstocht door de duinen. Heerlijk ontbijtje met goede Bocca koffie, smaakvolle kaas en een stevige yoghurt. Door de ligging aan het zuidelijkste puntje van de boulevard is het ook in de zomer 's ochtends nog lekker rustig.
P. V.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
We hebben hier meerdere malen gegeten. Zeker geen aanrader, slechte bediening en het eten is gewoon zeer slecht. Wellicht studenten in de keuken of iets dergelijks, zeker geen kwalitatieve koks met passie.
Anne H.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
kwaliteit van het eten niet goed en ook
veel te duur voor wat je krijgt je zit dan wel aan het strand
maar dat kan veel beter jammer van zo toptent nu een beetje
aftands
Inspecteur78 H.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2017
Tent voor niet kritische Consumenten
Vandaag daar gegeten. Rommelig jong niet betrokken perdoneel. Snelle afwerk koks, geen precisie of liefde voor het vak. Stuur de pizzabakker naar een italiaan om te weten hoe je echte goede pizzas maakt.
Zakje patat bij hoofdgerecht €4,50 belachelijk hogeprijs. €4 voor glas wijn van 11 cc maw 2 slokken en je glas is leeg.

Het is een massatent voor niet kritische konsumenten, er zijn veel betere strandtenten. Ik zou Tijn Akersloot gewoon overslaan. Dan mis je niks en hou je geld over voor een echt Restaurant.

Bezocht Mei, 2017
Rolf B.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Tijn Akersloot was een begrip. Met de nadruk op 'was'. Wat een dramatische bediening en een slechte kwaliteit eten. En tot overmaat van ramp zetten ze de muziek zo hard dat je de zee niet meer hoort. Als je vraagt of het iets zachter kan krijg je een boze blik en een sneer. Laat de echte Tijn snel terugkomen!
Rolf B.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Tijn Akersloot was ooit een begrip! Met de nadruk op 'was'. Het eten is van zeer matige kwaliteit en de bediening laat zeer te wensen over. Dat kun je ook eigenlijk niet verwachten van zeer onervaren personeel. Tot overmaat van ramp zetten ze de muziek zo hard, ook op het terras, dat je de zee niet meer hoort en je gast niet meer verstaat. Als je daar iets van zegt kijken ze je aan of je een oneerbaar voorstel doet. Wanneer komt de oude Tijn terug?
Dimphy A.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Vol verwachting met zn vijven naar Tijn Akersloot. Blijkt een tafeltje voor 4 te zijn gereserveerd maar het komt goed. Jonge bediening die niet schijnt te weten wat het vak inhoudt. Lang geleden dat we het zo slecht vonden. Mompelend staat een jongeman ons te woord. We vragen een kan kraanwater maar er zijn geen kannen zegt hij. Dan maar vijf glazen. Een dame doet het beter, weet wat er op de kaart staat en geeft advies. Brood met een heel klein bakje humus voor 5 euro. En de garnalenkorketjes zijn op. Na het voorgerecht ruimten we zelf de troep maar op want het komt vol te staan op de tafel. Geen enkele aandacht voor ons. Hoofdgerechten zijn duur, 25 euro voor een tournedos. Het verschil tussen medium en rare kent de kok niet. De frites zijn veel te hard gebakken en bestaat voor een deel uit hele kleine harde stukjes. De bediening blijft slecht. Tussendoor naar het toilet: in alle wc's is het toioletpapier op, is de vloer bezaaid met papier, valt een wc rolhouder spontaan naar beneden. Wat een armoe. Als we vragen wat een nagerecht op de kaart inhoudt staart de bediende voor zich uit, hij heeft geen idee. We hadden het samen gezellig maar wat een slechte tent is dit. Dure tent die het helemaal niet waarmaakt. Wij komen hier niet meer.
C.A. B.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2016
Een hele mooie zaterdagavond, Het is drunk maar er zijn nog tafeltjes. Heaas er zijn meer tafeltjes dan de keuken aan kan. Heel lang wachten op een heel gewone pizza. Caesarsalade bevat nauwelijks verse ingrediënten, maar wordt wel heel snel geserveerd. Je weet het eigenlijk vantevoren, het is een strandtent. Bediening is aardig , maar niet heel erg handig . De sfeer is oke, De prijs moet je ook zien als prijs voor een prachtig uitzicht en zee onder handbereik
Leonie V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Het is echt een top strand tent met heerlijk eten (zoals pizza uit steenoven), cocktails, goede service en heerlijke lounge plekken. Altijd FANTASTISCH!! Aanrader dus.
Elisabeth V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Het blijft een geweldige stek Tijn en kom er vaak. Toch signaleer ik wat minpuntjes de laatste tijd. Ik vind het onderhoud van terras en meubilair duidelijk minder vergeleken bij een paar jaar terug. Kapotte stoelen, ongemakkelijke banken zonder kussens. Vogelpoep op tafels en stoelen. Kijk uit voor je ergens gaat zitten! De glans raakt er wat vanaf en kan wel weer wat impulsen gebruiken.
De keuken kachelt steeds verder achteruit. Salades zijn hun geld echt niet waard. Slecht bereid en vrij smakeloos. Ceaser salad met knetterhard uitgedroogd gebakken spekplakken erop. Vies dus. Veel te makkelijk. Geen lekker broodje erbij. Prijs kwaliteit volledig uit balans. Hoe moeilijk kan het zijn om iets smakelijke neer te zetten, hoe simpel een smakelijke salade? Het was totaal niet druk dus de keuken had alle tijd. Pita broodje met koude falafel, slordig en weinig liefde voor het eten proef je hier. Een te makkelijke manier om op een goede stek geld te verdienen, de mensen komen toch wel. De oude Tijn was echt beter! Het verstandigste Is om gewoon maar een tosti te nemen die zijn gelukkig goed gebleven. Hoop dat het tij ooit weer gaat keren en dat je echt lekker eten op je bord aantreft. Andere Kok? Of minder op uitsluitend winstbejag uit zijn en het de gast werkelijk naar de zin willen maken.
Sybe H.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Wij aten een broodje parmaham met buffermozzarella en vijgenjam, een broodje geitenkaas met dadels en rode biet en een broodje tonijnsalade met radijs en komkommer. Alles vers en goed bereid. Mooie strandtent en prettige bediening. Komen zeker terug.
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Onze favoriete strandtent!! Als wij naar Zandvoort gaan is dit de strandtent. Altijd het gehele jaar door een relaxte sfeer. Heerlijk om te vertoeven. Bediening altijd erg attent en bestelling zeer snel gebracht. Voor een ieder wat wils op de kaart en in de zomer lekker BBQ. Altijd wel een plekje te vinden in de schaduw of de zon. Als ik dan toch een min puntje mag noemen..... er zou iets meer wijn in een glas kunnen voor dit geld, verder alles top!! wij komen er graag.

Fam Hengeveld
Jacqueline D.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2016
Teleurstellend! Het vegetarische Libanese hoofdgerecht was best smakelijk, maar qua hoeveelheid eerder een voorgerecht. De bediening reageerde met een verbaasd: o echt? In de pan lijkt het best veel. Tja, daar heb je niet veel aan. Zoonlief kreeg een half rauwe beefburger en een piepklein bordje patat. Als toetje kozen we applecrumble ofwel stukjes appel en rozijnen met een laagje mierzoet kruimeldeeg. Fantasieloos en zonder smaak. Met elk twee drankjes kwam de rekening uit op 90 euro, maar he: dan zit je wel in een zogenaamd hippe tent met personeel dat zichzelf en elkaar interessanter vindt dan een klant. Wat wol je nog meer?
Het uitzicht is geweldig en op het terras zit je fijn. Dat dan weer wel.
Vvdwolf .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Strandtent met outback uitstraling. Ontspannen en ook in de winter zonnige uitstraling. Goede bediening! Toen ik aangaf dat biefstuk van tafelgenoot te doorbakken was werd het meteen gecorrigeerd en kreeg zij excuses en koffie. Overigens was dat de enige keer dat we iets te klagen hadden over het eten. Zeer afwisselende kaart met verrassende en orginele gerechten. Bestel wel aardappels en/of frites en/of groente erbij. Zeer aan te bevelen!
Sanny D.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Zout zout zout! Alles was zo zout... Zo zonde. Bekende truc van een koks die niet goed met smaken kunnen werken. Een gerecht was dusdanig slecht (en zout) dat het niet gegeten kon worden, de "keuken" vond echter dat er niets aan de hand was, dus hup toch op de rekening. BIzar! Toch maar een vierde gerecht besteld (een mens moet toch eten) maar wederom wederom stond het jozo zoutvaatje open... Absoluut niet voor herhaling vatbaar maar wellicht een aanader voor mensen die wel erg van zout houden.
Bediening was wisselvallig, de een prima de ander arrogant. Waarom?
Ambiance was prima, niet byzonder maar oke. Wel vieze toiletten..
Bij thuiskomst nog maar een extra fles spa opengetrokken.
geert.vst .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
Tijn Akersloot is een super gezellige "strandtent". Leuke atmosfeer, gezellig druk, snelle bediening en puik eten! Gereserveerde tafel stond keurig klaar ondanks de drukte.
Anouk V.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
Het was heerlijk, knap dat ze zo'n grote groep aan kunnen (16 man) met bestellingen a la carte. Goede huiswijn ook en heel prettige bediening.
Corinne V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2015
Ja dat was helaas toch echt de laatste keer Tijn, na heel veel jaar plezier. Personeel lijkt niet de link naar Gasten ipv Klanten te kunnen maken. Enkele goede uitschieter maar verder lijken ze ons vooral enorm in de weg vinden zitten. Wordt ook geen contact gemaakt, heel vreemd om naar buiten te lopen langs 7! mensen en niemand die gedag zegt... Eten is OK, we wilde een kinderpizza en toen was de reactie: ' die is heel groot hoor!' Ja wat moet ik daar mee? Zat zoveel mozzarella op dat mijn zoontje van 2,5 na een tijdje bijna een hele bol uit zijn mond haalde na een paar happen, hij is een goede eter maar dat ging echt niet weg. Noem ik geen kindermaaltijden maar dat kan aan mij liggen natuurlijk. Het grootste punt is namelijk toch echt: hygiene! Mijn hemel wat is er gebeurd! De vorige keren fronste ik al mijn wenkbrauwen maar deze keer was het gewoon ronduit vies!! En niet van een paar dagen... 1 seizoen een nieuwe eigenaar en ik snap niet dat je dit laat gebeuren met je tent. Stinkende toiletten (op een rustige dag!) stofnesten, vliegen, meubilair stuk, wat is dit zonde zeg!! Helaas op zoek naar een nieuwe 'strandstek' dan maar...
Maria K.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
Helaas, de bediening neemt geen tijd, komt met een verkeerde bestelling en is moeilijk te pakken te krijgen. Eten is lekker, pizza is goed maar de server tijd is erg lang. Al met al toch met een tegenvaller.....