Tijn Akersloot

Boulevard Paulus Loot 1 2042 AD Zandvoort Nederland Kaart

Over het restaurant Tijn Akersloot

Wereldse smaken aan het strand

Van zwembroek tot winterjas is het motto van dit prachtige restaurant. Het hele jaar door kun je hier terecht voor lekker eten uit de wereldkeuken terwijl je geniet van het prachtige uitzicht op zee. De vlotte bediening maakt het je helemaal naar je zin en schenkt graag nog een drankje voor je in.

Meer informatie over restaurant Tijn Akersloot

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

We zijn elke dag open 09:00 tot 23:30, ook in de winter!

6,2
Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Tijn Akersloot

Hanneke99 .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Gezellige entourage op leuke locatie, lekkere relaxte sfeer.
De lettertjes op de menukaart mogen wat groter, maar dat is een detail.
gerlinde.vantubergen .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Gezellige sfeer, goede bediening, heerlijk eten. Kortom een avond om nog een keer over te doen. Genoeg parkeer gelegenheid.
Josje B.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Gastvrije ontvangst, gereserveerde plek bleek mooie tafel aan het raam. Hulp met stoelen en tafels schuiven om plaats te maken voor vriendin met rolstoel. Heerlijk aan het strand en de rolstoeltaxi kon tot aan de deur komen. Lekker en gezellig, aan te raden!
Fiftyfifty .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Door t mooie weer was t extra druk. Wij hadden gereserveerd voor 13 personen, waaronder kinderen. Voor hen was de wachttijd veel te lang. Eten was heel wisselend. Ik had een toplekker bordje, een ander vond t niet lekker. Dit gerecht is niet afgerekend. Het is altijd goed bij Tijn,maar jammer dat net deze avond t te druk was voor t personeel waardoor we echt te lang hebben gewacht en te weining aa dachtnkregen.
batenl .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Het was erg druk en daardoor lang wachten voordat wij iets te eten/drinken kregen op terras. toen we later naar Binnen gingen was het hetzelfde, het was drukte druk, veel spelende, rennende kinderen. het was natuurlijk mooi weer, maar dat was alfagen aangekondigd, dus niet onverwachts. ik denk dat vooral de keuken het niet aankon. Jammer.
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
We hebben een gezellige middag gehad en lekker gegeten. Voor herhaling vatbaar! Meedenkende service en we hebben ondanks de drukte toch een gevoel gehad van enige privacy. Kortom, top!
Annette H.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Sinds lange tijd weer eens geweest. Eten was prima! maar erg onrustige sfeer met veel kinderen en honden. Bediening kan beter, als je wordt aangesproken met : "zeg het eens" voel ik met niet echt welkom
Paula B.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Zucht! Mijn lievelingsplek op elk moment van de dag, kom er meerdere keren per week, al bijna 30 jaar. Super plekjes op terras, binnen en op het strand. Vaak zeer gastvrije bediening en de sfeer is, zo aan het einde van de Boulevard bijna on Nederlands. Je vergeet de drukke stad en zelfs Zandvoort. De open haard is heerlijk bij regenachtig weer, de buiten-haard heerlijk in de herfst. Voor ieder jaargetijde een plek. Fijn om er iets te drinken, maar het eten...... hoe moeilijk kan het zijn? Waar is jullie kwaliteit gebleven? Al eerder teleurgesteld, maar nu een caesar salad.... de onderste bladen van de sla met bruine randen met een beetje niet vers geroosterd brood, wat klieders mayo...... de bediening (net in dienst) reageerde professioneel, maar de keuken was beledigd. Ik ben al weggelopen bij Parnassia omdat ik het wachten, de rotzooi en de arrogantie beu was..... Tijn, ga eens bij jezelf eten (en naar de wc), dit is doodzonde. Zo een prachtplek! Verzorging, bediening en kwaliteit van eten schommelt tussen uitersten. Aan het begin van het seizoen heb ik nog genoten.... als je het hele jaar open bent is er geen einde van het seizoen, maar zo voelt het wel.
Tijs T.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Tijn is onze stek voor ontbijt op zondagochtend na een fietstocht door de duinen. Heerlijk ontbijtje met goede Bocca koffie, smaakvolle kaas en een stevige yoghurt. Door de ligging aan het zuidelijkste puntje van de boulevard is het ook in de zomer 's ochtends nog lekker rustig.
P. V.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
We hebben hier meerdere malen gegeten. Zeker geen aanrader, slechte bediening en het eten is gewoon zeer slecht. Wellicht studenten in de keuken of iets dergelijks, zeker geen kwalitatieve koks met passie.
Anne H.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
kwaliteit van het eten niet goed en ook
veel te duur voor wat je krijgt je zit dan wel aan het strand
maar dat kan veel beter jammer van zo toptent nu een beetje
aftands
Inspecteur78 H.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2017
Tent voor niet kritische Consumenten
Vandaag daar gegeten. Rommelig jong niet betrokken perdoneel. Snelle afwerk koks, geen precisie of liefde voor het vak. Stuur de pizzabakker naar een italiaan om te weten hoe je echte goede pizzas maakt.
Zakje patat bij hoofdgerecht €4,50 belachelijk hogeprijs. €4 voor glas wijn van 11 cc maw 2 slokken en je glas is leeg.

Het is een massatent voor niet kritische konsumenten, er zijn veel betere strandtenten. Ik zou Tijn Akersloot gewoon overslaan. Dan mis je niks en hou je geld over voor een echt Restaurant.

Bezocht Mei, 2017
Rolf B.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Tijn Akersloot was een begrip. Met de nadruk op 'was'. Wat een dramatische bediening en een slechte kwaliteit eten. En tot overmaat van ramp zetten ze de muziek zo hard dat je de zee niet meer hoort. Als je vraagt of het iets zachter kan krijg je een boze blik en een sneer. Laat de echte Tijn snel terugkomen!
Rolf B.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Tijn Akersloot was ooit een begrip! Met de nadruk op 'was'. Het eten is van zeer matige kwaliteit en de bediening laat zeer te wensen over. Dat kun je ook eigenlijk niet verwachten van zeer onervaren personeel. Tot overmaat van ramp zetten ze de muziek zo hard, ook op het terras, dat je de zee niet meer hoort en je gast niet meer verstaat. Als je daar iets van zegt kijken ze je aan of je een oneerbaar voorstel doet. Wanneer komt de oude Tijn terug?
Dimphy A.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Vol verwachting met zn vijven naar Tijn Akersloot. Blijkt een tafeltje voor 4 te zijn gereserveerd maar het komt goed. Jonge bediening die niet schijnt te weten wat het vak inhoudt. Lang geleden dat we het zo slecht vonden. Mompelend staat een jongeman ons te woord. We vragen een kan kraanwater maar er zijn geen kannen zegt hij. Dan maar vijf glazen. Een dame doet het beter, weet wat er op de kaart staat en geeft advies. Brood met een heel klein bakje humus voor 5 euro. En de garnalenkorketjes zijn op. Na het voorgerecht ruimten we zelf de troep maar op want het komt vol te staan op de tafel. Geen enkele aandacht voor ons. Hoofdgerechten zijn duur, 25 euro voor een tournedos. Het verschil tussen medium en rare kent de kok niet. De frites zijn veel te hard gebakken en bestaat voor een deel uit hele kleine harde stukjes. De bediening blijft slecht. Tussendoor naar het toilet: in alle wc's is het toioletpapier op, is de vloer bezaaid met papier, valt een wc rolhouder spontaan naar beneden. Wat een armoe. Als we vragen wat een nagerecht op de kaart inhoudt staart de bediende voor zich uit, hij heeft geen idee. We hadden het samen gezellig maar wat een slechte tent is dit. Dure tent die het helemaal niet waarmaakt. Wij komen hier niet meer.
C.A. B.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2016
Een hele mooie zaterdagavond, Het is drunk maar er zijn nog tafeltjes. Heaas er zijn meer tafeltjes dan de keuken aan kan. Heel lang wachten op een heel gewone pizza. Caesarsalade bevat nauwelijks verse ingrediënten, maar wordt wel heel snel geserveerd. Je weet het eigenlijk vantevoren, het is een strandtent. Bediening is aardig , maar niet heel erg handig . De sfeer is oke, De prijs moet je ook zien als prijs voor een prachtig uitzicht en zee onder handbereik
Leonie V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Het is echt een top strand tent met heerlijk eten (zoals pizza uit steenoven), cocktails, goede service en heerlijke lounge plekken. Altijd FANTASTISCH!! Aanrader dus.
Elisabeth V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Het blijft een geweldige stek Tijn en kom er vaak. Toch signaleer ik wat minpuntjes de laatste tijd. Ik vind het onderhoud van terras en meubilair duidelijk minder vergeleken bij een paar jaar terug. Kapotte stoelen, ongemakkelijke banken zonder kussens. Vogelpoep op tafels en stoelen. Kijk uit voor je ergens gaat zitten! De glans raakt er wat vanaf en kan wel weer wat impulsen gebruiken.
De keuken kachelt steeds verder achteruit. Salades zijn hun geld echt niet waard. Slecht bereid en vrij smakeloos. Ceaser salad met knetterhard uitgedroogd gebakken spekplakken erop. Vies dus. Veel te makkelijk. Geen lekker broodje erbij. Prijs kwaliteit volledig uit balans. Hoe moeilijk kan het zijn om iets smakelijke neer te zetten, hoe simpel een smakelijke salade? Het was totaal niet druk dus de keuken had alle tijd. Pita broodje met koude falafel, slordig en weinig liefde voor het eten proef je hier. Een te makkelijke manier om op een goede stek geld te verdienen, de mensen komen toch wel. De oude Tijn was echt beter! Het verstandigste Is om gewoon maar een tosti te nemen die zijn gelukkig goed gebleven. Hoop dat het tij ooit weer gaat keren en dat je echt lekker eten op je bord aantreft. Andere Kok? Of minder op uitsluitend winstbejag uit zijn en het de gast werkelijk naar de zin willen maken.
Sybe H.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Wij aten een broodje parmaham met buffermozzarella en vijgenjam, een broodje geitenkaas met dadels en rode biet en een broodje tonijnsalade met radijs en komkommer. Alles vers en goed bereid. Mooie strandtent en prettige bediening. Komen zeker terug.
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Onze favoriete strandtent!! Als wij naar Zandvoort gaan is dit de strandtent. Altijd het gehele jaar door een relaxte sfeer. Heerlijk om te vertoeven. Bediening altijd erg attent en bestelling zeer snel gebracht. Voor een ieder wat wils op de kaart en in de zomer lekker BBQ. Altijd wel een plekje te vinden in de schaduw of de zon. Als ik dan toch een min puntje mag noemen..... er zou iets meer wijn in een glas kunnen voor dit geld, verder alles top!! wij komen er graag.

Fam Hengeveld