Tijn Akersloot

Boulevard Paulus Loot 1 2042 AD Zandvoort Nederland Kaart

Over het restaurant Tijn Akersloot

Wereldse smaken aan het strand

Van zwembroek tot winterjas is het motto van dit prachtige restaurant. Het hele jaar door kun je hier terecht voor lekker eten uit de wereldkeuken terwijl je geniet van het prachtige uitzicht op zee. De vlotte bediening maakt het je helemaal naar je zin en schenkt graag nog een drankje voor je in.

Meer informatie over restaurant Tijn Akersloot

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

We zijn elke dag open 09:00 tot 23:30, ook in de winter!

Jouw recensie over het restaurant Tijn Akersloot

Elsje1610 .
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2018
Verrassende kaart, heerlijke verse producten. We konden kiezen of we binnen of buiten wilden zitten. We zaten heerlijk uit de wind buiten. De BBQ was aan dus er was veel keuze. Er viel een biertje deels over iemand heen dit werd keurig opgelost met veel excuses.
We komen zeker terug!
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Opvallend vriendelijke en goedgemutste bediening. Dat maakt dat je je heel welkom voelt, en geeft een prettige, ontspannen en informele sfeer.
Alle V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Ik kom nu al 3 jaar lang bij Tijn Akersloot. Wat deze fijne strandtent uniek maakt is de ontspannen sfeer die hier hangt. Ik heb gelijk het gevoel hier op vakantie te zijn.

warme groet,

Alle van der Wal
S.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
Tijn Akersloot is al jaren een begrip. Ze hebben het fenomeen 'standtent' naar een hoog niveau getrokken. De belangrijkste ingrediënten: enorm leuk personeel, een fijne kaart zonder de traditioneel treurige toeristenlokkertjes, en een topassortiment alcoholvrije drankjes! En de locatie is natuurlijk geweldig. Ik kom regelmatig bij 'Tijn' om lekker te werken (wat vooral buiten het seizoen heerlijk is). De resultaten daarvan kun je lezen en bekijken op www.mannenzaken.news.
Bartel H.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2018
Was rustige maandag avond, met prima dorade en rendang. Zeer vriendelijke service met een goeie prijs/kwaliteit verhouding.
Marcel B.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Erg lekker gegeten in een ontspannen sfeer met goede aandacht van de bediening. We komen zeker terug in dit leuke restaurant. Marcel
Emilie S.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Gezellige tent. prima eten voor het geld wel jammer dat we maar liefst drie kwartier op het toetje moesten wachten. Dat is best vervelend als je met kleine kinderen bent
Jelte S.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Heerlijk om een dag strand af te sluiten of een mooie avond te beginnen.
Lekker ontspannen sfeer met heerlijke hapjes en drankjes.
Marije A.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Altijd lekker eten. En altihd gezellig. Gisteren was extra leuk omdat we ontzettend goed werden geholpen door Ida! Echt wat een leuk en gezellig meisje. Dacht overal aan en zo vrolijk. Top!
O.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Alles klopte: vriendelijke bediening, goede uitleg over de kaart, lekker eten! Ze hadden net een nieuwe falafel burger een aanrader! Het blijft mijn favoriet aan het strand.
Sanne K.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2018
Zoals altijd voortreffelijke pizza's! Alleen heel erg jammer dat de oreo sundae niet meer op de kaart staat, daar kwamen we heel graag voor. Andere toetjes zijn prima maar de oreo sundae spande de kroon.
David R.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Geslaagde paasbrunch bij Tijn Akersloot, leuk menu en lekkere hapjes, bediening was redelijk goed, verder alles helemaal in orde!
Jos M.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Heerlijk een dag met het team gewerkt, super professioneel ontvangen, fijn en gezellig, Heerlijk plek om te zijn, ontspannen en hoge kwaliteit van food/drinks en bovenal bediening!
Simone T.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Een familielunch met 25 personen. Prima verzorgd, snelle service en heel kindvriendelijk. We zaten in een min of meer aparte ruimte, maar niet afgesloten. Dat was vooral voor de kinderen prima. Een plek om terug te komen.
Toffetent .
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
We hadden een familiebijeenkomst met c. 20 personen. De sfeer was prettig relaxt en de bediening vriendelijk en adequaat. We hadden een fijne middag.
Rainier B.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Erg rumoerig, muziek stond te luid, eten was flink afgekoeld voordat we het kregen. We hadden een heel grote tafel (leek wel een stamtafel) en ons gezelschap bestond uit vijf volwassenen en drie kinderen. Op zich prima, ware het niet dat we elkaar door de luide muziek en de te grote tafel niet konden verstaan of heel hard moesten praten.

Voor een warme chocomel is het prima, maar om gezellig bij te kletsen en samen te eten...? Nee, nooit weer.
Roel S.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2018
Begint met aioli wordt geserveerd met een minuscuul klein plastic cupje (formaat Nespresso cupje) en een groot stuk breekbrood , na drie keer opscheppen saus op 80% brood over. 2x Vis van de dag (Skrei) ruikt on aangenaam en wordt op het ene bord met huid naar boven en het andere bord met de huid naar beneden gepresenteerd, aardappelmousseline is koud. De Ravioli ook koud, De Hamburger totaal rouw van binnen en steenkoud.BIj het afruimen melding van gemaakt als goed makertje koffie gekregen met o.a. een expresso die je raad het al ook......Teleurstellend. niveau van likmevessie. De wijn van Coppolaheeft ons vrolijk gehouden.
D. B.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Heerlijk gegeten en alleraardigste dame in de bediening. Fijne avond op een toplocatie. En de Apple Crumble is to die for...
Susanne B.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Erg gezellige locatie, fijn dat de muziek niet zo hard staat. Hierdoor is het ondanks de drukte vanwege rennende kleine kinderen toch goed te doen om een gesprek te voeren. De bediening was vriendelijk en accuraat. De kwaliteit van de gerechten had echter toch wel beter gekund. In de makreel filet zaten graten en was bovendien lauw/niet goed op temperatuur. En tussen de spruitjes knisperde af en toe zand. Kortom, locatie en entourage goed, kwaliteit eten had beter gekund
Wouter V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2018
Echt overheerlijke pizza's door Italiaanse kok bereid. Ik ben recent nog in Napels geweest, de bakermat van de pizza, maar zo lekker als bij Tijn Akersloot waren de pizza's er toch nét niet.