Tijn Akersloot

Boulevard Paulus Loot 1 2042 AD Zandvoort Nederland Kaart

Over restaurant Tijn Akersloot

Wereldse smaken aan het strand

Van zwembroek tot winterjas is het motto van dit prachtige restaurant. Het hele jaar door kun je hier terecht voor lekker eten uit de wereldkeuken terwijl je geniet van het prachtige uitzicht op zee. De vlotte bediening maakt het je helemaal naar je zin en schenkt graag nog een drankje voor je in.

Meer informatie over restaurant Tijn Akersloot

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

7,1
6,9
Duur
Dimphy A.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Vol verwachting met zn vijven naar Tijn Akersloot. Blijkt een tafeltje voor 4 te zijn gereserveerd maar het komt goed. Jonge bediening die niet schijnt te weten wat het vak inhoudt. Lang geleden dat we het zo slecht vonden. Mompelend staat een jongeman ons te woord. We vragen een kan kraanwater maar er zijn geen kannen zegt hij. Dan maar vijf glazen. Een dame doet het beter, weet wat er op de kaart staat en geeft advies. Brood met een heel klein bakje humus voor 5 euro. En de garnalenkorketjes zijn op. Na het voorgerecht ruimten we zelf de troep maar op want het komt vol te staan op de tafel. Geen enkele aandacht voor ons. Hoofdgerechten zijn duur, 25 euro voor een tournedos. Het verschil tussen medium en rare kent de kok niet. De frites zijn veel te hard gebakken en bestaat voor een deel uit hele kleine harde stukjes. De bediening blijft slecht. Tussendoor naar het toilet: in alle wc's is het toioletpapier op, is de vloer bezaaid met papier, valt een wc rolhouder spontaan naar beneden. Wat een armoe. Als we vragen wat een nagerecht op de kaart inhoudt staart de bediende voor zich uit, hij heeft geen idee. We hadden het samen gezellig maar wat een slechte tent is dit. Dure tent die het helemaal niet waarmaakt. Wij komen hier niet meer.
Agnes B.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2016
Een hele mooie zaterdagavond, Het is drunk maar er zijn nog tafeltjes. Heaas er zijn meer tafeltjes dan de keuken aan kan. Heel lang wachten op een heel gewone pizza. Caesarsalade bevat nauwelijks verse ingrediënten, maar wordt wel heel snel geserveerd. Je weet het eigenlijk vantevoren, het is een strandtent. Bediening is aardig , maar niet heel erg handig . De sfeer is oke, De prijs moet je ook zien als prijs voor een prachtig uitzicht en zee onder handbereik
Leonie V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Het is echt een top strand tent met heerlijk eten (zoals pizza uit steenoven), cocktails, goede service en heerlijke lounge plekken. Altijd FANTASTISCH!! Aanrader dus.
Elisabeth V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Het blijft een geweldige stek Tijn en kom er vaak. Toch signaleer ik wat minpuntjes de laatste tijd. Ik vind het onderhoud van terras en meubilair duidelijk minder vergeleken bij een paar jaar terug. Kapotte stoelen, ongemakkelijke banken zonder kussens. Vogelpoep op tafels en stoelen. Kijk uit voor je ergens gaat zitten! De glans raakt er wat vanaf en kan wel weer wat impulsen gebruiken.
De keuken kachelt steeds verder achteruit. Salades zijn hun geld echt niet waard. Slecht bereid en vrij smakeloos. Ceaser salad met knetterhard uitgedroogd gebakken spekplakken erop. Vies dus. Veel te makkelijk. Geen lekker broodje erbij. Prijs kwaliteit volledig uit balans. Hoe moeilijk kan het zijn om iets smakelijke neer te zetten, hoe simpel een smakelijke salade? Het was totaal niet druk dus de keuken had alle tijd. Pita broodje met koude falafel, slordig en weinig liefde voor het eten proef je hier. Een te makkelijke manier om op een goede stek geld te verdienen, de mensen komen toch wel. De oude Tijn was echt beter! Het verstandigste Is om gewoon maar een tosti te nemen die zijn gelukkig goed gebleven. Hoop dat het tij ooit weer gaat keren en dat je echt lekker eten op je bord aantreft. Andere Kok? Of minder op uitsluitend winstbejag uit zijn en het de gast werkelijk naar de zin willen maken.
Sybe H.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Wij aten een broodje parmaham met buffermozzarella en vijgenjam, een broodje geitenkaas met dadels en rode biet en een broodje tonijnsalade met radijs en komkommer. Alles vers en goed bereid. Mooie strandtent en prettige bediening. Komen zeker terug.
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Onze favoriete strandtent!! Als wij naar Zandvoort gaan is dit de strandtent. Altijd het gehele jaar door een relaxte sfeer. Heerlijk om te vertoeven. Bediening altijd erg attent en bestelling zeer snel gebracht. Voor een ieder wat wils op de kaart en in de zomer lekker BBQ. Altijd wel een plekje te vinden in de schaduw of de zon. Als ik dan toch een min puntje mag noemen..... er zou iets meer wijn in een glas kunnen voor dit geld, verder alles top!! wij komen er graag.

Fam Hengeveld
Jacqueline D.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2016
Teleurstellend! Het vegetarische Libanese hoofdgerecht was best smakelijk, maar qua hoeveelheid eerder een voorgerecht. De bediening reageerde met een verbaasd: o echt? In de pan lijkt het best veel. Tja, daar heb je niet veel aan. Zoonlief kreeg een half rauwe beefburger en een piepklein bordje patat. Als toetje kozen we applecrumble ofwel stukjes appel en rozijnen met een laagje mierzoet kruimeldeeg. Fantasieloos en zonder smaak. Met elk twee drankjes kwam de rekening uit op 90 euro, maar he: dan zit je wel in een zogenaamd hippe tent met personeel dat zichzelf en elkaar interessanter vindt dan een klant. Wat wol je nog meer?
Het uitzicht is geweldig en op het terras zit je fijn. Dat dan weer wel.
Vvdwolf .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Strandtent met outback uitstraling. Ontspannen en ook in de winter zonnige uitstraling. Goede bediening! Toen ik aangaf dat biefstuk van tafelgenoot te doorbakken was werd het meteen gecorrigeerd en kreeg zij excuses en koffie. Overigens was dat de enige keer dat we iets te klagen hadden over het eten. Zeer afwisselende kaart met verrassende en orginele gerechten. Bestel wel aardappels en/of frites en/of groente erbij. Zeer aan te bevelen!
Rineke V.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2016
Echt vers eten, met zorg bereid, waar vind je dat aan de Noord-Hollandse kust? We aten een sappig piepkuiken en een heerlijke makreel, rechtstreeks van de bbq, perfecte frieten, knapperige en gevarieerde rauwkost, gratis munt-, citroen- en komkommerwater. Dat alles in een ontspannen en no nonsens omgeving. Het enige minpuntje: de rose was lauw... Wij hebben ons adres gevonden!
Sanny D.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Zout zout zout! Alles was zo zout... Zo zonde. Bekende truc van een koks die niet goed met smaken kunnen werken. Een gerecht was dusdanig slecht (en zout) dat het niet gegeten kon worden, de "keuken" vond echter dat er niets aan de hand was, dus hup toch op de rekening. BIzar! Toch maar een vierde gerecht besteld (een mens moet toch eten) maar wederom wederom stond het jozo zoutvaatje open... Absoluut niet voor herhaling vatbaar maar wellicht een aanader voor mensen die wel erg van zout houden.
Bediening was wisselvallig, de een prima de ander arrogant. Waarom?
Ambiance was prima, niet byzonder maar oke. Wel vieze toiletten..
Bij thuiskomst nog maar een extra fles spa opengetrokken.
Geert.vst .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
Tijn Akersloot is een super gezellige "strandtent". Leuke atmosfeer, gezellig druk, snelle bediening en puik eten! Gereserveerde tafel stond keurig klaar ondanks de drukte.
Anouk V.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
Het was heerlijk, knap dat ze zo'n grote groep aan kunnen (16 man) met bestellingen a la carte. Goede huiswijn ook en heel prettige bediening.
Corinne V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2015
Ja dat was helaas toch echt de laatste keer Tijn, na heel veel jaar plezier. Personeel lijkt niet de link naar Gasten ipv Klanten te kunnen maken. Enkele goede uitschieter maar verder lijken ze ons vooral enorm in de weg vinden zitten. Wordt ook geen contact gemaakt, heel vreemd om naar buiten te lopen langs 7! mensen en niemand die gedag zegt... Eten is OK, we wilde een kinderpizza en toen was de reactie: ' die is heel groot hoor!' Ja wat moet ik daar mee? Zat zoveel mozzarella op dat mijn zoontje van 2,5 na een tijdje bijna een hele bol uit zijn mond haalde na een paar happen, hij is een goede eter maar dat ging echt niet weg. Noem ik geen kindermaaltijden maar dat kan aan mij liggen natuurlijk. Het grootste punt is namelijk toch echt: hygiene! Mijn hemel wat is er gebeurd! De vorige keren fronste ik al mijn wenkbrauwen maar deze keer was het gewoon ronduit vies!! En niet van een paar dagen... 1 seizoen een nieuwe eigenaar en ik snap niet dat je dit laat gebeuren met je tent. Stinkende toiletten (op een rustige dag!) stofnesten, vliegen, meubilair stuk, wat is dit zonde zeg!! Helaas op zoek naar een nieuwe 'strandstek' dan maar...
Maria K.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
Helaas, de bediening neemt geen tijd, komt met een verkeerde bestelling en is moeilijk te pakken te krijgen. Eten is lekker, pizza is goed maar de server tijd is erg lang. Al met al toch met een tegenvaller.....
Bart291 .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2015
Het eten was goed. Wat me tegen viel was dat je apart frietes of groente moet bestellen. Daar kwamen wij pas achter toen de steak al op tafel lag. Als je dan nog frietjes en groente wilt bestellen dan krijg je die tegen de tijd dat je aan je toetje toe bent.
Bediening was vlot en alert en attent. Ik had iets luxere stoelen verwacht. Dit leken oude schoolstoelen. Ook niet zo vreemd aan het strand want luxere stoelen schrijf je heel snel af met als je aan het strand zit. dus de keuze van de stoelen is wel logisch. Het pand was erg smaakvol ingericht. Ze hebben 2 grote gekleurde lampen op zee gericht zodat je 's avonds ook de zee kunt zien (wauw). Alles bij elkaar zou ik hier graag nog een keertje komen eten. Dus zeker een aanrader!

PS: cursus EHBO voor het personeel is geen overbodige luxe
Theater P.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2015
Heerlijke lunch. Goedgevulde en smakelijke linzensoep voor mijn man en ik had een prachtige salade met peer, witlof, spinazie, parmezaan, walnoten. Goed gebalanceerde smaken. Meer brood was wel fijn geweest, één sneetje is te weinig. Van die voorverpakte roomboter werden we ook niet blij.
Bediening krijgt van mij een ruime voldoende, al mogen ze wel even komen vragen of alles naar wens was.
Leuke tent aan het strand met veel reuring, zoals dat bij een mooie stranddag hoort.
Prijzen zijn zeer schappelijk.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2015
De bediening maakte een onverschillige en onkundige indruk. Je krijgt als gast niet het gevoel dat men het je naar de zin wil maken. Een gewoon alcoholvrij bier is er helaas niet meer te krijgen. Er was nergens een volwassene te bekennen die de gang van zaken in het restaurant in de gaten hield en waar nodig bijstuurde. Het eten was vettig en duur. Na lang wachten en navragen kregen we uiteindelijk de rekening, die gelukkig wel klopte. Maar de zonsondergang was prachtig!
Dick R.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2015
Op een mooie locatie gelegen. Druk terras en erg rommelig. Tafel niet schoon.
Snelle service en uitleg van de kaart. Een vis van BBQ met een salade buffet. Na een bon ingeleverd te hebben, ongeveer 10 minuten en de vis was goed bereid. Smaakvol. Bediening niet altijd even snel en handig.
Annemarie R.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2015
Wat een fijn plekje! Eigenlijk kwamen we alleen maar even een biertje drinken op het ruime, toch intieme terras, maar we besloten spontaan om nog een uurtje op het strand door te brengen en daarna ook nog iets te gaan eten. Onze dochter wilde erg graag aan het tafeltje naast de Fiat 500 zitten, die binnen staat, en het was geen enkel probleem om dit te reserveren. Door regen waren we eerder dan gepland weer binnen en konden we nog niets van de dinerkaart kiezen. Wel hapjes en pizza's en de laatste waren heerlijk! Een lekkere fles wijn en een heerlijk ijsje met karamel en oreo's maakten het tot een feestje. Het attente, talrijke en vriendelijke personeel heeft hier zeker een aandeel in gehad.
Janappie .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2015
Deze mooie grote strandtent is recentelijk overgnomen en deze nieuwe eigenaar heeft zijn werk goed gedaan. Lekkere broodjes, ei tomaat altijd mijn favoriet. De bediening is niet normaal snel en vriendelijk. De prijzen zijn echt heel schappelijk. Pizza en de bbq bij het diner en je bent voldaan van een top dag. Interieur is verbeterd en ze zijn 365 dagen open per jaar.