Tiger Mama

Meer informatie over restaurant Tiger Mama

Jouw recensie over het restaurant Tiger Mama

Karin B.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Sinds kort hebben ze extra tafels in een kelderruimte. Let op bij reservering! en laat je daar niet zomaar plaatsen. Het is er ongezellig, met slecht zittende picknick banken (met een kussentje dat wel). Heel anders dan t restaurant boven.
Silkezwijsen Z.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Zelden zo leuk gedineerd. 10 gangen echt verrassend en leuk gegeten, goede prijs-kwaliteit verhouding. We begonnen met cocktails, maar die hebben we eigenlijk heel de avond door lang gedronken uiteindelijk, omdat ze zo goed waren.
Saman B.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2018
Gisteren weer goed gegeten. De 10 gangen veranderen heel snel waardoor het toch leuk blijft om te komen. Ook de service is goed en de aankleding van de zaak is mooi. Ik hoop dat ze ooit gaan uitbreiden naar andere steden!
Elmie V.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2018
Een van m’n favo’s in Utrecht! Gister weer heerlijk met vriendinnen het tien-gangen menu gegeten. Verschillende gerechtjes en ook voor mij als vegetariër was er veel en lekkere keuze! Service was ook top. Probeer ook zeker de cocktails eens, aanrader :) Kom graag weer!
Anneloes V.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Gisteravond een fantastische avond gehad met 4 vriendinnen bij Tiger Mama. Bij binnenkomst werd ik betoverd door het fantastische interieur, wat een gezellige tent! We werden heel hartelijk ontvangen door de bediening en hadden een gezellig plekje aan een hoge tafel bij de bar. Het 10gangen menu was heerlijk en de bediening dacht heel fijn mee over onze dieet wensen. Kortom, zeer geslaagde avond!
Sascha V.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Lekker gegeten met afwisselende smaken van het tien gangen diner. Erg leuk concept! Bediening was heel vriendelijk en op de juiste momenten informeel en gezellig. Cocktails zijn een aanrader. Vooral even naar de special vragen, die van ons was erg lekker!
Jorn S.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Heerlijke cocktails en lekker Aziatisch eten uit verschillende landen uit Azië. Een van mijn favoriete restaurant uit Utrecht kom hier graag terug.
Evelien V.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Heerlijke avond gehad! Begonnen met een super lekkere cocktail, waarna we maar besloten om de meeste andere cocktails ook te proberen????.
EllyK .
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2018
Mijn grote voorkeur wat restaurants in Utrecht betreft! Heerlijk eten, ook wat vegetarisch eten betreft ( ik eet geen vlees), een mooie locatie, geweldige bediening, deskundig personeel..elke keer als ik daar ben geweest voel ik me helemaal gelukkig. Zo hoort uit eten gaan te zijn!
Yvettevdmeer .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Hele gezellige leuke tent! Naast het lekkere eten waarbij rekening werd gehouden met mijn allergie, serveren ze heerlijke cocktails.
Bediening was ook supervriendelijk. Kortom, prima zaak waarbij je voor een goede prijs een hele leuke avond hebt!
Maurice V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Sfeervol aangekleed restaurant. Afwisselende & bijzondere gerechten. Het is een achtbaan door China, Japan, & Thailand. De bediening is vriendelijk.

Geen kapstok om de jas op te hangen (minpuntje).
Amber U.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2018
Voor de 2e keer bij Tiger Mama gegeten, beide keren voor een 10-gangen menu gegaan. De eerste keer viel tegen, tweede keer wilde ik ze de voordeel van de twijfel geven. De sfeer en de inrichting van het restaurant vind ik heel mooi! Het eten en service vond ik matig tot slecht. Bediening werkte veel langs elkaar heen en er werd wel 20 x gevraagd of alles smaakte. Het eten was slordig bereid (verse springrolls die al op je bord uitelkaar vielen, wit vis die te droog was). Geen aanrader dus!
Jacco D.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
10-gangen menu was heerlijk afwisselend. We moesten om 21.00u klaar zijn en dat lukte precies. Aardige bediening! Interieur is erg mooi geworden (we zaten voor in het restaurant).
Is Fijn W.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
Prima gegeten voor de 2e keer eten iets minder dan de 1e keer personeel was aardig als tijdens het 1e bezoek. Wat blijft opvallen is dat het personeel langs elkaar heen eet.
Ruth K.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
Heerlijk gegeten! We bestelden het 10 gangenmenu maar gaven aan dat we rond half negen wilden eindigen ivbm de film waar we naar toe gingen. Dat deden ze perfect, zonder haast of druk liepen we precies op tijd de deur uit. Het menu was heerlijk net als de cocktails. De bediening attent en ongedwongen. Kortom voor herhaling vatbaar.
wessel C.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Erg leuke transformatie van opium naar tiger mama. We hebben het 10 gangen menu gekozen. Heel veel verschillende lekkere gerechten gegeten. Komen er zeker terug voor de dim Sum en sushi. Wel even van te voren reserveren voor een plekje voorin de zaak.
G. A.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Het menu was niet bijzonder. Niet alles dat in het aanbevolen menu zit, kun je met stokjes eten. Het geluid was abonimabel; ik kon mijn tafelgenoot met moeite verstaan.
Sylvia S.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Heerlijk gegeten. Super leuk 10 hapjes. Heel fijn dat het menu elke 6 weken wisselt. Super mooi interieur. De tuin die achterin zit vind ik zelf wat minder aantrkkelijk dan het echte restaurant.
Rita H.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Gisteren 7 oktober 2017 heerlijk gegeten bij Tiger Mama, met een heerlijke cocktail begonnen, we hadden het 10-gerechten gekozen, veel variatie tussen koud en warm, meer dan genoeg, we gingen met een goed gevoel verder de stad in, de bediening was in een woord GEWELDIG, een echte aanrader, Piet en Rita
Tamara K.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Heerlijke gerechten, niet vet (lean), aardige bediening, leuke ambiance. Het concept van een grote hoeveelheid kleine gerechtjes maakt dit restaurant echt tot een ideaal "avondje uit". Je moet hier niet gaan eten als je maar 1,5uur vrij hebt. Ik heb hier zelf 3,5 heerlijk gedineerd. Je kan niet kiezen uit de gerechten, maar men houdt wel netjes rekening met allergieën.