Meer informatie over restaurant Tiger Mama

Jouw recensie over het restaurant Tiger Mama

Yvettevdmeer .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Hele gezellige leuke tent! Naast het lekkere eten waarbij rekening werd gehouden met mijn allergie, serveren ze heerlijke cocktails.
Bediening was ook supervriendelijk. Kortom, prima zaak waarbij je voor een goede prijs een hele leuke avond hebt!
Maurice V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Sfeervol aangekleed restaurant. Afwisselende & bijzondere gerechten. Het is een achtbaan door China, Japan, & Thailand. De bediening is vriendelijk.

Geen kapstok om de jas op te hangen (minpuntje).
Amber U.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2018
Voor de 2e keer bij Tiger Mama gegeten, beide keren voor een 10-gangen menu gegaan. De eerste keer viel tegen, tweede keer wilde ik ze de voordeel van de twijfel geven. De sfeer en de inrichting van het restaurant vind ik heel mooi! Het eten en service vond ik matig tot slecht. Bediening werkte veel langs elkaar heen en er werd wel 20 x gevraagd of alles smaakte. Het eten was slordig bereid (verse springrolls die al op je bord uitelkaar vielen, wit vis die te droog was). Geen aanrader dus!
Jacco D.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
10-gangen menu was heerlijk afwisselend. We moesten om 21.00u klaar zijn en dat lukte precies. Aardige bediening! Interieur is erg mooi geworden (we zaten voor in het restaurant).
Chenin B.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
Prima gegeten voor de 2e keer eten iets minder dan de 1e keer personeel was aardig als tijdens het 1e bezoek. Wat blijft opvallen is dat het personeel langs elkaar heen eet.
Ruth K.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
Heerlijk gegeten! We bestelden het 10 gangenmenu maar gaven aan dat we rond half negen wilden eindigen ivbm de film waar we naar toe gingen. Dat deden ze perfect, zonder haast of druk liepen we precies op tijd de deur uit. Het menu was heerlijk net als de cocktails. De bediening attent en ongedwongen. Kortom voor herhaling vatbaar.
wessel C.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Erg leuke transformatie van opium naar tiger mama. We hebben het 10 gangen menu gekozen. Heel veel verschillende lekkere gerechten gegeten. Komen er zeker terug voor de dim Sum en sushi. Wel even van te voren reserveren voor een plekje voorin de zaak.
G. A.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Het menu was niet bijzonder. Niet alles dat in het aanbevolen menu zit, kun je met stokjes eten. Het geluid was abonimabel; ik kon mijn tafelgenoot met moeite verstaan.
Sylvia S.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Heerlijk gegeten. Super leuk 10 hapjes. Heel fijn dat het menu elke 6 weken wisselt. Super mooi interieur. De tuin die achterin zit vind ik zelf wat minder aantrkkelijk dan het echte restaurant.
Rita H.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Gisteren 7 oktober 2017 heerlijk gegeten bij Tiger Mama, met een heerlijke cocktail begonnen, we hadden het 10-gerechten gekozen, veel variatie tussen koud en warm, meer dan genoeg, we gingen met een goed gevoel verder de stad in, de bediening was in een woord GEWELDIG, een echte aanrader, Piet en Rita
Tamara K.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Heerlijke gerechten, niet vet (lean), aardige bediening, leuke ambiance. Het concept van een grote hoeveelheid kleine gerechtjes maakt dit restaurant echt tot een ideaal "avondje uit". Je moet hier niet gaan eten als je maar 1,5uur vrij hebt. Ik heb hier zelf 3,5 heerlijk gedineerd. Je kan niet kiezen uit de gerechten, maar men houdt wel netjes rekening met allergieën.
Nicky J.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Het was goed, super gezellig en lekker gegeten! Is wel wat rumoerig, maar met jonge mensen levert dat geen problemen op. Cocktails ook erg goed, sushi viel wat tegen maar de kokossoep maakte ALLES goed.
Wesley M.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Fijn restaurant, leuk concept met de 10 gerechten. Ossenhaas in sushi was wat taai. Verder erg lekker en verrassend. De sfeer en kwaliteit van de vorige formule (Opium) die in dit pand zat is doorgezet en vernieuwd. En dat is altijd goed!
Eva J.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2017
Tiger mama is een leuk concept. Voor €27,50 krijg je 10 hapjes. Opzich is de prijs kwaliteit verhouding goed, alleen zit je niet erg vol na de 10 gangen. Alle hapjes werden leuk opgediend, maar de smaak vond ik telkens niet bijzonder. De cocktails waren erg lekker!
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Met drie vrienden gegeten en het 10-gangen menu genomen. De gerechtjes zijn wisselend van niveau, lekker maar het haalt het absoluut niet bij opium, wat hier eerst zat. Na de 10 gangen, wat eigenlijk 10 amuses zijn, zaten we ook lang niet vol.
De bediening is duidelijk nog niet erg gewend aan het concept, konden van vrijwel geen enkel gerecht vertellen waar het uit bestond!
Leuke avond gehad, maar voor ons wel eenmalig.
Denise M.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Heb hier lekker gegeten met vrienden. We hadden het 10 gangenmenu.
De gerechtjes zijn afwisselend. Alleen de dumplings waren een beetje smakeloos.
De cocktails zijn heerlijk, zou alleen hier al voor terugkomen.
Goede sfeer, mooie aankleding en vriendelijke bediening. Ik kom hier graag nog een keer.
Sharon B.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
10 gangen Aziatisch; heel leuk concept, maar niet voor de grote eter.
Gisteren met een vriendin besloten om hier te gaan eten. Het interieur is erg modern, hip en strak. Vanaf voorin lijkt het op een klein restaurant, maar schijn bedriegt; ook achterin is nog een grote zaal. 10 gangen voor 27,50 is een goede prijs, maar ik had dan al verwacht de de porties vrij klein zouden zijn. Dit klopte. Hoewel de gerechten erg afwisselend waren (dim sum, curry, pokébowl) ben je steeds na enkel happen al klaar. Omdat de tien gangen over een grote tijd geserveerd worden blijf je hongerig. Misschien een tip om de wat grotere gerechtjes al eerste te serveren? Het laatste dessert(sticky toffe cake met gezoute popcorn) was niet echt Aziatisch en een beetje saai.

Gelukkig is het ook mogelijk om losse gerechtjes te bestellen, wel vooral bedoeld als borrelhapjes. De cocktail kaart is daarnaast ook met een Aziatisch tintje.

Ik vraag me alleen af hoe vernieuwend de gerechten zullen zijn bij een tweede bezoek. Een eerste bezoek kan ik echter iedereen aanraden!
DeVreter .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Mochten lekker zitten in één van de Aziatische 'werelden'. Neonverlichting en tijgers op het plafond dus. Dikke prima hoor, het hoeft echt niet altijd allemaal authentiek en origineel gestijld te zijn.

Dat idee van 10 gerechtjes is dus eigenlijk heel geinig, maar misschien kunnen het er beter 6 of 7 zijn. Je merkt toch dat de inspiratie op den duur verdween en de smaken zijn dan ook niet heel erg uitgesproken, soms zelfs wat saai. Maar het was absoluut niet vies, dus ja, het is maar net waar je prioriteiten met eten buiten de deur liggen.

Wijn wel erg lekker, dus voor een drankje erg geschikt.
Mick D.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
helaas was achterin een groep met 60 personen, daardoor raakte de keuken (over) verhit? ,en konden de overige gasten niet meer tijdig bediend worden. Het personeel deed wel haar uiterste best, maar rundvlees dumplings waren op (ik dacht dat ze vers bereid werden) en ik kreeg kipspiesjes als alternatief die wel erg naar diepvries smaakten. vegetarische dumplings vielen ook tegen. geen aanrader
M1988 .
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Vergeet fine dining restaurants, de Aziatische traktaties van Tiger Mama zijn werkelijk een feest. Tijdens het betalen van de rekening merkte ik nog maar even op hoe knap ik het vind dat je voor €27,50 zo'n smaakvol menu kan samenstellen. Van de zaligste dim sum tot écht goede sushi, Vietnamese lenterolletjes en en een luxe pokébowl: echt complimenten! Dat daarna de cheesecake niet echt gelukt is (de Bastogne-bodem was te hard), of de wijnkaart wel een iets betere prijs-kwaliteitverhouding mag hebben (wissel die karakterloze Sauvignon maar weer in, guys) vergeef je dan ook meteen. De sfeer, bediening, kwaliteit en complete beleving van Tiger Mama is geweldig. Een perfecte verbetering van Opium. Ik ben blij dat Utrecht met dit toffe restaurant is verrijkt. Hopelijk blijft de kwaliteit behouden. Succes!