Tiger mama

Voorstraat 80 3512 AT Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Tiger mama

Modern Asian cuisine

In the heart of Utrecht the modern Asian cuisine comes to your plate like a melting pot of cultures. This yields in creative dishes that make you long for more. This is the type of Asian food you don't come across often. Have a refreshing cocktail or good glass of wine to accompany the food and you'll forget you are actually in the Netherlands.

Meer informatie over restaurant Tiger mama

Maandag t/m Zondag vanaf 17:00
- Diner vanaf 17:00

• Af te huren , Terras
Eva P.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Lekker eten, goede combinaties en heel erg vriendelijk personeel.

Ook leuk ingericht wasrdoor je gezellig zit.
Dankjewel
Magali D.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Het eten bij Opium is altijd lekker, het is echt een feest voor de smakpapillen, maar minder voor de portemonnee ... Een aanrader!
Janine E.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Op de valreep hier nog gegeten met de AH restaurantactie, waar we vrije keus hadden in het menu.
Personeel is erg vriendeljik en attent. Het eten was goed, vooral ons hoofdgerecht (Tournedos, heerlijk mals) en de toetjes waren heerlijk. Het eten komt vrij snel, wat wij plezierig vonden. Het is een levendig en druk restaurant. De akoestiek waar wij zaten was goed.
kirsten_van_de_wiel .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Leuk ingericht. Wel veel tafeltjes, maar niet propvol. En ook niet druk, terwijl het wel vol zat.
We hebben lekker gegeten met de AH actie. De smaken kloppen met elkaar, de porties zijn goed en de borden worden mooi opgemaakt.
Bijzondere drankjes op de kaart, leuk!
patom V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Het was een van de laatste dagen om een AH kaart op te maken. Na enig gezoek in Utrecht konden we nog bij Opium terecht. Je kunt uit alle gerechten van de kaart en uit het week menu kiezen. Het accent ligt op vis in oosterse stijl. Niet een kaart waardoor je regelmatig terug zult komen als je niet op zoek bent naar visgerechten
De gerechten die wij kozen ( vissoep en Thaise curry ) waren smakelijk en de porties ruim. Maar betwijfelt kan worden of de prijs/prestatie verhouding klopt
De bediening is vriendelijk en attent. Maar de tafels staan dicht op elkaar en er is veel rumoer van achter de bar. Al met al een hoog geluidsniveau.
Negatief is, dat het toilet op de bovenverdieping is en alleen via een steile trap te bereiken is. Het restaurant is op dit punt minder geschikt voor mensen die slecht ter been zijn.
Al met al zij er voor ons weinig redenen om terug te gaan
Alfred V.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Al vaker hier gegeten en eigenlijk zegt dat wel genoeg. Erg fijn restaurant met een mooie keuze aan gerechten. Goede wijnen en prima koffie.
evwattum .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Dinsdag 25 januari met vier personen gegeten met de AH restaurant kaart. Gastvrije ontvangst, leuke tafel.
Mooi restaurant. Voorgerecht de Pekingeend. De eend was'pulled' had ook rund of kip kunnen zijn. De flensjes waren lauw. Smaak was okay.
Hoofdgerecht Surf en Turf. Opgediend in een soort soepkom, lastig eten. De entrecote was mals, maar lauw, de rivier kreeft minuscuul.
Rijst was goed, lekker geurig. Nagerecht het Grand Dessert. Goede mix van verschillende zoetigheden. De oosterse Crème Brule viel tegen. Al met al een matige keuken en ondanks de AH kaart € 60, wel inclusief vier Kabouter bier.
Casper W.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Hier prima gegeten met de AH-restaurantactie. Gezellige zaak, bij volle bezetting wel wat lawaaiig. Bij volle bezetting ook wat langere wachttijden tussen de gangen, maar vriendelijke, attente bediening, dus al met al een goede avond gehad.
Willie H.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Uitstekende vlotte bediening, tafel in binnentuin leuk in de zomer minder in de winter.
Eten goed, meer groente bij hoofdgerecht was nog beter geweest.
Nathalie T.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Heerlijk gegeten! Wegens zwangerschap kon ik niet alles eten van de kaart en koos daarom voor vegetarisch. Echt heel lekker gemaakt, zeer smaakvol. Vooral de pompoencurry zou ik elke dag wel willen eten! Vriendelijke bediening! Af en toe moet je even je best doen om de aandacht te krijgen voor een drankje, maar dat komt doordat het stampvol zat. Al met al, wederom een goede ervaring bij Opium!
Marjan K.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Matig 4-gangenmeno, smakeloze ossenhaaaspiesjes vooraf en een flauw smakende vis als hoofdgerecht. Degenen uit ons gezelschap die van de kaart aten, waren duidelijk beter af. Wel superattente bediening, goede wijn en een prettige ambiance.
J_Scholten .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Gisteravond 18 januari 2017 heerlijk en gezellig gegeten. We hadden een 4 gangenmenu voor bijna 40 euro. Hoofdgerecht was wat karig, dat wil zeggen de groente op je bord met daarbij een kommetje rijst.
Het stukje vis was voldoende. Zou je dit hoofdgerecht alleen kiezen, dan is de prijs/kwaliteit er niet naar. Maar met 4 gangenmenu is dit acceptabel, omdat de rest van de gangen heel goed was en keurig verzorgd. Personeel was heel vriendelijk en behulpzaam zoals met je jassen. Wijn was goed, goedkoopste was 4,25 euro per glas. (witte wijn uit Zuid-Afrika)
Hassan M.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Heerlijk gegeten! Vriendelijk en snelle service. Sfeervolle eigentijdse restaurant. We hebben een leuke avond samen gehad.
bertjacques2 .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Wij hebben een fantastische avond gehad prijs kwaliteit geweldig
personeel top goede uitleg echt een aanrader
en voor herhaling vatbaar
deze mensen weten wat de klanten willen
Charissa P.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Geweldig restauant. Leuke aziatische/romantische sfeer. Bediending was top en het eten was heerlijk. Wij komen zeker terug!!
hm H.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Inrichting mooi maar nogal dicht op elkaar/vol en een stoel met rugleuning is fijner. Eten lekker, vond mijn hoofdgerecht niet zo bijzonder qua smaken maar dat van mijn partner was al wat verrassender.
Fréanne B.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Personeel is precies op de hoogte welke gerechten glutenvrij te bestellen zijn, hartstikke fijn!
Heerlijk glutenvrij gegeten!
MatildeBak .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Leuke sfeer, prettige bediening en heel lekker eten! Viscurry is echt een aanrader! De surf en turf was net iets te weinig. Voorgerecht tonijn was super. Nagerecht de brownie was prima.
Theo B.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Uitstekend eten, alleen de vis-gerechten op de menukaart overheersen teveel, waardoor de keuze beperkt blijft!
Dat vonden wij erg jammer, maar verder niets dan complimenten, waarvoor wij wel gekozen hadden!!!!!
Helma V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Het eten was heerlijk we zaten alleen vlak bij de buitendeur dat gaf wel iedere keer een koude wind.
De bediening was erg vriendelijk alleen moest je wel lang wachten op je drinken. Ik zou dit restaurant zeker bij mijn vrienden aanraden.