Tiel

Laan van Westroijen 10 4003 AZ Tiel Nederland Kaart
31-344622020

Meer informatie over restaurant Tiel

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Gerard W.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2013
Belangrijk argument om bij Van der Valk te eten is de snelheid waarmee de gerechten worden geserveerd. Dat was dik in orde, en de dames in de bediening zijn heel aardig. Maar de schnitzel was niet echt lekker (niet gaar, vlak van smaak), de vis was ook niet helemaal gaar. Soep vooraf was niet bijzonder. de snel opgediende bak salade met saus bovenop was ronduit onverzorgd. De patat was niet lekker, de gebakken aardappels waren oud en zacht, en de enige groente, bloemkool, was tot een witte snot gekookt. In de open keuken leek het dat het jonge personeel vooral te gaan om: "als je maar lol hebt". Ik denk dat het management hier een uitdaging heeft!
Filip C.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2013
Weinig inspirerende plek voor een hapje. Het diner was precies zoals je dat bij een van der valk restaurant mag verwachten. De gerechten waren eenvoudig en nogal vlak van smaak. De bediening was ronduit slecht en langzaam. Er werd een bakje sla op tafel gezet ruim een half uur voordat het eten op tafel kwam. Het bakje stond in de volle zon en de sla was intussen warm geworden. We maakten hierover een opmerking maar dat werd door de ober genegeerd. Het wachten op de rekening duurde ruim 20 minuten. Geen aanrader!
René T.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2012
Dit restaurant van het Van der Valk hotel Tiel bestaat al meer dan 26 jaar en voldoet aan wat je ervan verwacht. Het is sinds het instorten van het parkeerdek ondergebracht op de plaats van het zwembad, maar inmiddels is met nieuwbouw begonnen.