Tian Tian Le

Friesestraatweg 434 9746 TL Groningen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Tian Tian Le

JaMi R.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Na vaak te hebben langs gereden, vanavond maar eens langs gewipt. Dit hadden wij eerder moeten doen. Wij zouden van de kaart bestellen, echter de eigenaar (v) stelde voor om voor ons 5-en een menu vast te stellen, wat ons niet zou teleurstellen. En dit klopte, het overtrof ons verwachtingen en dat voor een redelijke prijs. Bovendien was het bere gezellig. Ons zien ze zeker terug.
Greet M.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Het decor is rijkelijk Chinees. Vroeger was dit een grote zaal. Nu is het opgedeeld in gezellige zithoeken. De service is prima. Zo ook het eten, hoewel ik het hier en daar wat te zout en te olie achtig vind. Ik hoor om mij heen dat men het niet met mij eens is, dus dit zal een kwestie van smaak zijn. Prima plek om snel te eten of af te halen.
Miriam K.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Na jaren lang afhaal wat heerlijk eten is, lopend buffet geprobeerd.
Goede service, veel keus in eten en het was heerlijk. Je kunt zelf je drankje pakken en voor de kinderen die patat, kipnuggets en frikandellen lekkerder vinden is ook aan gedacht. De keus voor het nagerecht was voldoende.
IJs, vers fruit, mini gebakjes en slagroom.
Het restaurant is leuk ingericht en de bediening heel vriendelijk.
Wij hebben een gezellige avond gehad en zeker voor herhaling vatbaar!

Bedankt, Richard & Miriam en kinderen
A. S.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2015
Tian Tian Le zit best wel in een uithoek, maar gek genoeg zitten er regelmatig veel mensen, vooral hun afhaalbusiness loopt goed. De gerechten zijn altijd lekker. Door de jaren heen hier tientallen keren gehaald en het is eigenlijk nooit tegen gevallen. Tussen alle "Chin.Ind.Rest." weten ze zich te onderscheiden met een Thaise sectie op de kaart met gerechten met namen die klinken alsof je mensen een afschuwelijke dood toe wenst, maar ze smaken voortreffelijk.

Ook een paar keer in het restaurant zelf gegeten en dat was ook goed. Inrichting is wat hipper dan de meeste chinezen, die soms sinds de jaren '80 geen update meer hebben gehad.

De eigenaresse kan goed gezichten onthouden en begroet vaste klanten altijd hartelijk. Ze weet altijd na te vertellen waar je het de vorige keer met haar over hebt gehad, ook ben je al maanden niet geweest. Wat ze mij tot mijn vermaak een keer gewoon verwijtend voor de voeten gooide. "Sorry" was alles wat ik kon stamelen... :-)
Butenposter .
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2014
Dit chinees restaurant ligt pal aan de Friesestraatweg en is makkelijk te herkennen aan zijn eigenzinnige moderne bouwstijl. Na een bezoekje met het gezin aan de ijshal in Groningen zijn we hier gestopt om te eten. Het restaurant is gezellig ingericht, we worden tijdens het eten in de gaten gehouden door een levensgroot porseleinen paard. Het eten was voldoende, de bediening heeft haar uiterste beste gedaan ook voor de kinderen een geschikt menu te kiezen. Al met al was het bezoek de moeite waard.
Maaike B.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2013
Heerlijk gegeten, gerechte liepen snel na elkaar door. Thaise gerechten zijn echte aanraders.

Wat een leuke bijkomstigheid is, is dat je de sambal die ze serveren ook kan kopen. Dit is zelf gemaakte sambal, beetje pittig, maar super van smaak.
Mojito .
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2013
Sinds de feestelijke opening, ongeveer een jaar geleden, blijkt dit restaurant een aanwinst voor Groningen en omstreken. Kosten noch moeite zijn gespaard bij de mooie inrichting van deze zaak. Wij komen al jaren bij deze zeer gastvrije mensen die voorheen gevestigd waren in de A-straat in Groningen. Ook op deze nieuwe locatie bewijzen ze opnieuw van een "gewone Chinees" een top zaak te kunnen maken, die zijn gelijke niet kent in de wijde omgeving. Het geheim daarvan is de unieke combinatie van gastvrijheid in het restaurant en een groot vakmanschap in de keuken. De goedlachse en altijd opgewekte gastvrouw Ying ontvangt u met een vriendelijke en vlotte babbel.
Het restaurant is ruim opgezet, hetgeen privacy voor de gasten waarborgt.
De uitgebreide menukaart bestaat naast verfijnde Chinese en Indonesische gerechten uit een fantastische keuze van Thaise specialiteiten. De laatste tijd maken wij meestal een keuze uit de laatstgenoemde categorie, die je kunt samenvatten als één groot smaakfestival waar je de volgende dag nog met veel genoegen aan terugdenkt. Ook de wijnkaart is qua keuze en prijs uitstekend. De prijs/kwaliteit verhouding is zeer goed. Wij zijn hier nog nooit teleurgesteld vandaan gekomen. Aldus een absolute aanrader voor iedereen die eens echt goed en toch betaalbaar oriéntaals wil eten.
Greet M.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2013
Dit restaurant is bij ons in de buurt en ik heb er een aantal keren eten afgehaald. Ik heb besloten er niet weer heen te gaan omdat ik het eten te zout, te zwaar en vooral te vet vindt. De keren dat ik het eten heb geproefd dreef er telkens een laagje olie op. Dat vind ik niet passen bij Aziatisch dat hoort licht te zijn.
inrichting modern Chinees. Bediening prima.
Wia D.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2013
Wij halen hier regelmatig eten, voorheen ook al in hun oude pand in de A Straat en het was en is altijd heerlijk. Nooit een tegenvaller gehad. Personeel ook uiterst vriendelijk. Zeker een aanrader om te gaan eten en je niet laten afschrikken door de buitenkant van het pand want binnen is het erg mooi!
Boven .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2012
Het was al weer even geleden dat we bij Tian Tian Le hebben gegeten, maar dat lag zeker niet aan de positieve ervaringen van de eerste keer. En die werden bij ons laatste bezoek zelfs nog overtroffen. De compositie van smaken, textuur en presentatie zijn zeldzaam goed. Het is een beetje alsof je een franse chef met gevoel voor verfijning, een italiaan met oog voor productkwaliteit en een thaise chef met oog voor details in presentatie los laat in de chinese keuken. Vrijwel alle gerechten waren een genot voor oog en smaakpapillen. Daar komt nog bij dat de wijnkaart keuze te over biedt aan uitstekende wijnen tegen eigenlijk best redelijke prijzen. Wij genoten van een complexe chenin-blanc uit anjou die ik niet snel zal vergeten. Ook de pinot-noir per glas was heel acceptabel.
De bediening is vriendelijk en correct zonder overdreven stijf te zijn. Erg prettig. Het decor is neutraal en onderstreept waar het hier om gaat, het eten, niet zien en gezien worden. Eveneens prettig.
Al met al, weer een hele mooie ervaring die de prijs zeker waard was. Ik zal zeker niet weer zo lang wachten hier naar terug te gaan.