Over het restaurant Tia Rosa

Tia Rosa is een tapas en wijnbar gevestigd op de Reguliersgracht in het centrum van Amsterdam. Een plek waar het gezellige Amsterdams sfeertje is gecombineerd met Spaanse allure. Door de gerestaureerde panden heb je het gevoel dat je een klein stukje Spanje ervaart midden in de grachtengordel, kom gauw langs om dat te ervaren.
Het interieur van het restaurant weerspiegelt de Spaanse cultuur. De houten wijnvaten, marmeren bar, houten tafels met Spaanse mozaïek maken het Spaanse plaatje helemaal af. Via de open keuken, kan je in realtime zien wat er allemaal gebeurd en wie de heerlijke Spaanse gerechten maken.
Voor alle wijnliefhebbers is Tapas Tia Rosa een geweldig tapas restaurant met topwijnen! In het restaurant worden de Torres wijnen geserveerd. Dit zijn speciale Spaanse wijnen die al 300 jaar topwijnen produceren. Dit wijnassortiment is al in 120 landen wereldwijd verkrijgbaar. Je hebt een ruime keus uit zes, negen, of 12 tapas menu's voor een goede prijs. Je kan je ook laten verbluffen door het speciale verrassingsmenu, dat zeker de moeite waard is.

Meer informatie over restaurant Tia Rosa

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Per boot te bereiken , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Tia Rosa

Loïs-Lane R.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2018
Fijne service van gezellige bediening! Een verademing tussen alle toeristische tenten rondom het Rembrandtplein. Enige punt wat ik zelf toch een kleine afknapper vind, is dat je moet betalen voor water. Des al niet te plus, zou ik Tia Rosa zeker aanraden!
Pascal D.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2018
De kaart is beperkter geworden waarschijnlijk door het vertrek van de Spaanse chef kok , Dit merk je duidelijk de fijnste gerechten en specialiteiten zijn daardoor verdwenen .
Kim D.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
Heerlijk gegeten. Je proeft dat de tapas met aandacht zijn gemaakt. Vriendelijk personeel.
Edwin L.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2018
Suzan V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Een hele fijne gezellige sfeer en het eten is perfect!
Eelke V.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2018
Zeer vriendelijke bediening en erg lekkere tapas en wijn voor een schappelijke prijs, ik kom hier zeker nog eens terug!
Alexandra K.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2018
echte lekkere Spaanse tapa's in een echte Spaanse omgeving. Heel vriendelijke bediening en het eten werd mooi in fases gebracht, zodat je niet gehaast was en ook niet te lang hoefde te wachten. Precies goed. er mogen van mij nog iets meer echte spaanse gerechten op het menu. Maar het is zeker een plek waar we terug komen.
Iza B.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2018
Super leuke sfeer en verrassend lekker eten voor een goede prijs. Wij gaan zeker nog een keer langs ????????????
R.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Heerlijk gegeten! en gedronken. Wachttijd kort en er kon ook nog een speciale bestelling bij. Dus voor herhaling vatbaar.
San K.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2018
Goede ambiance, zeer vriendelijke en vlotte, behulpzame bediening in combinatie met goed eten en drinken. Kortom, een ...........AANRADER!!!!!
Jos M.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Genoten van de tapas. De snelheid van serveren werd aangepast aan onze snelheid van eten. Prettige ontvangst. Een plekje om te onthouden en nog een keer terug te komen.
Patrick F.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2018
Lekker gegeten en een goede bediening. Ik zou dit restaurant anderen aanbevelen.
Suzanne R.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Verrassingsmenu gekozen van 7 gangen. Tijd tussen gerechten duurde ietwat lang. Niet veel variatie: vlees of vis. Geen groenten oid. Wel veel patatas bravas. Die erg zout waren. De gehaktballen waren iets te pittig en koud. We kregen wel nieuwe. Het was niet heel lekker, maar ok. Het is toch leuker om verschillende tapas tegelijkertijd op tafel te hebben, dit doen we niet meer. Da sangria was heerlijk. Zowel wit als rood. De eigenaar was iets te amicaal; In het begin was hij erg spontaan en was het nog leuk, maar een aanstaande bruid hoor je niet te vragen of ze voor de tweede keer gaat trouwen. Wel een leuk en gezellig restaurant en een fijne serveerster.
Daphne V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Het eten was heerlijk, veel variatie vis, vlees en vegetarisch. De bediening raadde ons de rode wijn aan en die was ook super lekker. Gezellige sfeer!
Kimm H.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Altijd lekker eten, vriendelijke service en goeie sangria!
Joost D.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
We hebben het verrassingsmenu met 5 Tapasgerechten gekozen. Het eten is erg lekker en de sfeer zeer prettig. Het Grand Dessert is een aanrader!
w.hamann .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2018
Voor de 2e keer geweest en er komt zeker nog een 3e keer !
Een dagje Amsterdam is voor ons ook een etentje bij Tia Rosa.
Even er lekker tussenuit en genieten van de heerlijke tapas
Ga zo door..
Hidde V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Heerlijk eten en vriendelijke bediening. Gerechten duurden soms wat lang en erg jammer dat er geen kraanwater geschonken wordt. Beetje flauw.
Francesca H.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
wat een heerlijke tapas hebben we gegeten en lekkere wijntjes gedronken. Service was ongelofelijk gastvrij!
P.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
We hebben een heerlijke avond gehad! Het eten was fantastisch en de gastheren hebben voor een warm gevoel gezorgd. Zeker voor herhaling vatbaar wanneer we weer een keer in Amsterdam zijn! Bedankt voor een heerlijke avond.

Tip: de tonijn en witte sangria!