Over het restaurant Tia Rosa

Tia Rosa is een tapas en wijnbar gevestigd op de Reguliersgracht in het centrum van Amsterdam. Een plek waar het gezellige Amsterdams sfeertje is gecombineerd met Spaanse allure. Door de gerestaureerde panden heb je het gevoel dat je een klein stukje Spanje ervaart midden in de grachtengordel, kom gauw langs om dat te ervaren.
Het interieur van het restaurant weerspiegelt de Spaanse cultuur. De houten wijnvaten, marmeren bar, houten tafels met Spaanse mozaïek maken het Spaanse plaatje helemaal af. Via de open keuken, kan je in realtime zien wat er allemaal gebeurd en wie de heerlijke Spaanse gerechten maken.
Voor alle wijnliefhebbers is Tapas Tia Rosa een geweldig tapas restaurant met topwijnen! In het restaurant worden de Torres wijnen geserveerd. Dit zijn speciale Spaanse wijnen die al 300 jaar topwijnen produceren. Dit wijnassortiment is al in 120 landen wereldwijd verkrijgbaar. Je hebt een ruime keus uit zes, negen, of 12 tapas menu's voor een goede prijs. Je kan je ook laten verbluffen door het speciale verrassingsmenu, dat zeker de moeite waard is.

Meer informatie over restaurant Tia Rosa

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Per boot te bereiken , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Tia Rosa

B.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Absoluut lekkere tapas, maar de service kan beter. We moesten regelmatig (en met moeite) om de aandacht van het personeel vragen. Die waren ook elke keer binnen no time weg, zonder uit zich zelf te vragen of we bijvoorbeeld nog een refill van de lege glazen wilden. Jammer, doet toch wat af aan de ervaring.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Eten was merendeels vet en met weinig smaak. We misten verse groenten.vDe manchego was niet terug te proeven in het bladerdeeg gerecht. Bediening deed haar best maar had het veel te druk. En wat zeer bezwaarlijk was, was de akoestiek waardoor er elkaar aan tafel nauwelijks konden verstaan
Paul S.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Tapas gingen wel snel, en lekker, helaas eenmaal aan het einde...toetje was het organisatie niet erg goed... het is welliswaar een klein keuken en werken 2-3 man... ze zorgen eerst dat alle tapas bestelling uit de keuken zijn en dan pas gaan ze aan de toetjes werken. (Niet echt handig het kan echter sneller).
Roderick E.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Top locatie. Sfeervol ingericht.
Hele aardige mensen en lekker eten!
Aanrader voor mensen die lekker Spaans willen eten.

J.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2018
We hebben hier met vier man heerlijk gegeten. Leuke setting niet te duur en vriendelijk personeel. Al met al erg tevreden.
Frank R.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Zeer gezellige avond gehad. Eten en drinken waren was weer prima. Geen gehaast, bediening altijd attent nooit opdringerig aanwezig. Zeer prettig. Tot een volgende.
Joy A.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2018
Tia Rosa is ons favoriete plekje om te genieten van de overheerlijke verse tapas en voor een romantische en gezellige avond samen!
V.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
Lekker eten, zeker met een passend glas wijn erbij. Er hangt een relaxte sfeer en de bediening is goed en vriendelijk. Aanrader!
Marjolijn D.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Gevoel dat wij een beetje genegeerd werden. Eten vonden wij matig. Ook werd er snel het dessertbordje op tafel geplaatst. Wij hebben toen besloten ergens anders ons diner voort te zetten. Garnalenkroketten waren naar mijn mening niet lekker. Niet zoals je garnalenkroketten kent. Dus voor mij niet voor herhaling helaas.
JTJ D.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Goed!
Marjon Bainbridge .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
We hebben een top avond gehad en heerlijk gegeten. De bediening was gezellig, persoonlijk en we hebben veel plezier gehad met ze. Ook het eten was verrukkelijk! Lekker wijntje er bij en enorm genoten. We komen zeker weer terug!
Ineke S.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Kom hier met enige regelmaat. Zeer goed restaurant!
Teun S.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Wederom was het geweldig en weten de koks ons iedere keer weer te verrassen met verschillende tapas met zeer variërende smaken.
Het is er altijd gezellig mede door het leuke personeel.
Heleen W.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
We hebben hier ontzettend lekker gegeten gisteravond. Twee gezellige, vlotte heren deden de bediening en eigenlijk was niets ze te gek. Het eten was zeer smaakvol, mooie porties en super bereid.
Wij komen hier zeker terug!
Anja M.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Voor hetgeen wat we kregen ( 7 tapas-gerechtjes ) was het vrij duur. 28,50 p.p. excl drinken. Bij t Zusje gegeten..21 gerechtjes voor 28,80
Sander V.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Ons derde bezoek viel helaas wat tegen. Keuze viel op het menu met 7 tapas, maar er zat te veel tijd tussen de gerechten
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Heerlijk gegeten. Bedienend- en keukenpersoneel hield rekening met dieet wensen van een familielid van ons. Zeer gastvrij personeel. Zeer goede bediening. Al met al een geslaagde avond.
Jeroen T.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Eten in een Amsterdamse, sfeervolle omgeving waarbij prima service wordt verleend en het eten ronduit geweldig is. Een aanrader!
Bas M.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Weer heerlijk gegeten! 6 tapas deluxe! Super leuke bediening! Goede wijnen! Gezellige sfeer. Tip: Cofortabelere stoelen.
Joke J.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Lekker eten voor een leuke prijs.