Meer informatie over restaurant Tia Rosa

Joan G.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Erg lekker gegeten!! Houden rekening met mensen die niet alles lusten. Wel jammer dat niemand ons drinken kwam aanbieden en dat we super lang moesten wachten op de rekening.
Luuk H.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
was met gezin waaronder vegetariër. met vegetariër werd uitstekend rekening gehouden, krege geheel eigen verrassingsmenu. Ons verrassingsmenu was wat chaotisch. Gerecht teveel, onduidelijk wat het was. Lekker eten, maar beetje vlakke smaak.
Orpheline .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
We komen hier graag en regelmatig; nemen altijd het verrassingsmenu en dat is ook elke keer weer een verrassing. Top! Het enige kleine aandachtspuntje is de wachttijd. Er is de neiging om alle gerechten snel achter elkaar uit te serveren, maar als je meteen aangeeft dat je het rustig aan wil doen, dan houden ze daar rekening mee. Binnenkort kun je ons daar weer vinden, hoor!
Henk R.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
De bediening en het eten waren goed en het was er nog gezellig ook .
Wij gaan er zeker nog een keer naar toe
Sylvia B.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Gekozen voor het verrassingsdiner met 7 tapas. Elk gerecht was goed uitgevoerd en erg smakelijk. Er kwam apart geroosterd brood bij, ook heel lekker. Een beetje jammer was dat er verhoudingsgewijs weinig groenten waren, alleen wat sla. Knapperige patatas bravas hadden niet misstaan.
Bediening was ok; de eerste gerechten kwamen vrij snel na elkaar, daarna was het tempo een stukje lager.
Sebastian K.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2016
Leuk en warm ingericht restaurant! Verassingsmenu is een goede keuze voor twee, 5 uiteenlopende tapas voor minder dan 20 euro. Weinig groenten verder (wat je vaker ziet in de Spaanse keuken), maar lekkere visgerechten. Bediening was behulpzaam en we hebben een leuke avond gehad.
pieterse1 .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Gerechten waren apart. Atmosfeer was gezellig en bediening was meer dan vriendelijk. Dus zeker aan te bevelen en een nieuw bezoek waard.
Marian V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Met 5 collega's gegeten bij Tia Rosa. Ontvangst was hartelijk. We kozen (op advies van serveerster) ieder 2 gerechten. Voldoende afwisseling in vlees- vis- en vegetarische gerechtjes. Alle gerechtjes erg smakelijk en mooi opgediend. Een aanrader!
Astrid D.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
leuke gezellige plek waar we altijd graag weer terugkomen. De bediening is aardig en het eten (tapas) zijn erg lekker. Ga zo door!
Rindert E.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
op rustige Sinterklaasavond met collega hapje gegeten in dit tapas restaurant. Het restaurant ligt op 200m van het Rembrandtplein. Mooie locatie zo, terwijl je geen lastig hebt van dat de schreeuwerige neonreclame van het Rembrandtplein. Interieur is smaakvol en gezellig. Gekozen voor 7 tapas 'verrassingsmenu'. Heerlijke smaken. Aantal met vis (oa garnalen), een aantal met vlees. Wij wilden nog op tijd naar De Kleine Komedie (ook op loopafstand)
en bediening en keuken hielden daar keurig rekening mee. Prima
Donna W.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Wij hebben hier heerlijk gegeten, en wat een gezellige bediening! De sfeer is hier meer dan uitstekend te nemen, naast voortreffelijke tapas zijn dat de perfecte ingrediënten voor een avondje uit!!
Joost B.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Kwaliteit tapas echt achteruit gegaan (veel vet). Service bijzonder matig (oa rare volgorde tapas en koffie vergeten)...
Orpheline .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
De wachttijd tussen de diverse gerechten is nogal kort; soms zelfs te snel. Toen we ze daarop attendeerden werd de wachttijd tussen de gerechten wat langer, aangenamer. Bij de koffie kregen we nog een klein drankje aangeboden. Heel attent.
Truus W.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Het zat helemaal vol, het eten was zalig, de bediening werd naarmate het drukker werd minder persoonlijk! Bij de laatste tapas wentelde de dame niet wat we kregen, was al weg voordat we iets konden vragen! De muziek had iets zachter mogen zijn, box zat boven mijn hoofd en er zat een zware bas in, daardoor verstonden we elkaar minder en de akoestiek was slecht. Er was veel geluid van alle tafels .
Herman M.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
sfeervol ingericht restaurant, waande me meteen terug in Spanje. Bediening is vriendelijk en deskundig, aandacht voor de gasten, op tijd bijgeschonken zonder opdringerig te zijn. Met ex-collega genoten van 7 tapas verrassingsmenu, zeer geslaagd: heerlijke variëteit in smaken en presentatie, echt een aanrader. We gingen weg als laatste :)
Arend K.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Via IENS website dit restaurant uitgezocht om met zakelijke groep van 8 personen (Noren) te gaan eten.
Gekozen voor 9 gangen Tapas menu; kwaliteit van eten was prima, tapas anders dan anders en geen standaard schaaltjes, maar mooi geserveerd. Hoeveelheden ook ruim voldoende en 9 "gangen" is echt veel. De meeste personen hadden na 7 gangen al voldoende. Toch ook nog dessert genomen en dat zag er prachtig uit en smaakte heerlijk! Prima betaalbare Spaanse wijnen. Top service vond ik dat ik bij het verlaten een paraplu kreeg aangeboden omdat het stort regende buiten! Ik mocht hem houden. Kortom prima prijs kwaliteit verhouding en goed gegeten en gedronken.
Alexandra M.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Hadden het verrassingsmenu met 5 tapas, o.a. heerijke viskroketjes en gamba's in knoflookolie.
Hebben onze wensen doorgegeven (geen vlees) en dat was geen enkel probleem. Het Grand Dessert is zeker een aanrader.
Miranda A.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
We hebben hier met 7 man gegeten.
En was heel lekker, moesten alleen lang wachten voordat we wat te drinken konden bestellen. En gedurende de avond hebben we wel steeds om drank moeten vragen, dat was wel jammer
Sengul C.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Weer heerlijk gegeten!
lauraenrene .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Bediening was matig, niet erg oplettend. Eten was ook beneden de maat, zoals de kip met honing. Positief is wel de leuke inrichting en een niet al te hard geluidsniveau.