Over het restaurant Tia Rosa

Tia Rosa is een tapas en wijnbar gevestigd op de Reguliersgracht in het centrum van Amsterdam. Een plek waar het gezellige Amsterdams sfeertje is gecombineerd met Spaanse allure. Door de gerestaureerde panden heb je het gevoel dat je een klein stukje Spanje ervaart midden in de grachtengordel, kom gauw langs om dat te ervaren.
Het interieur van het restaurant weerspiegelt de Spaanse cultuur. De houten wijnvaten, marmeren bar, houten tafels met Spaanse mozaïek maken het Spaanse plaatje helemaal af. Via de open keuken, kan je in realtime zien wat er allemaal gebeurd en wie de heerlijke Spaanse gerechten maken.
Voor alle wijnliefhebbers is Tapas Tia Rosa een geweldig tapas restaurant met topwijnen! In het restaurant worden de Torres wijnen geserveerd. Dit zijn speciale Spaanse wijnen die al 300 jaar topwijnen produceren. Dit wijnassortiment is al in 120 landen wereldwijd verkrijgbaar. Je hebt een ruime keus uit zes, negen, of 12 tapas menu's voor een goede prijs. Je kan je ook laten verbluffen door het speciale verrassingsmenu, dat zeker de moeite waard is.

Meer informatie over restaurant Tia Rosa

• Amex , MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Per boot te bereiken , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Tia Rosa

Toon S.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Laatst hier gegeten en wat een feestje! Heel aardig en behulpzaam personeel dat je graag helpt met het maken van je keuze (zelfs eerlijk antwoord of je een bepaald gerecht wel of niet moet kiezen). Op advies van de ober gekozen voor de Mencia, totaal geen spijt van gehad! De tonijn en manchego pakketjes waren zijn een echte aanrader.
Sylvia V.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Bijzonder vriendelijk en gezellig personeel, oprecht vriendelijk ook, niet “vriendelijk omdat het moet”. Dat merk je, fijn sfeertje. Heerlijk gegeten ook, gerechten wel een beetje aan de dure kant. Maar heerlijke avond gehad en voor herhaling vatbaar!
Robert B.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Prima ontvangst en leuke sfeer. De gerechten waren goed, maar niet bijzonder. Positieve uitschieter: de garnalenkroket. Minste van de avond: de albondigas, die vond ik te droog. Het Cruzcampo-biertje smaakte prima, de rode huiswijn iets minder. Al met al een leuke avond gehad, maar ik heb eerlijk gezegd wel eens lekkerder (tapas) gegeten.
Rick S.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
al jarenlang onze favoriet, hier kan niks tegenop, de sfeer, gezelligheid, bediening en de smaken zijn gewoon geweldig! We gaan heel snel weer heen
Helene B.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Wat een gezellig restaurant!! Heerlijk kleine hapjes gegeten. Gezellige schone omgeving en toiletten die keurig vezorgd waren. Top dit laat vaak te wensen over. Copliment!!
Marijke V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Zoals altijd heerlijk eten, prima wijn , gezellige sfeer , goede vlotte medewerkers, ingrediënten voor een avondje ontspannen weg.
Margreet K.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2018
We hebben genoten van het heerlijke eten en de gezelligheid.
Esther R.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2018
Heerlijk gegeten!
Judith A.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Echt goede tapas, uitstekende biologische Tempranillo, aardige bediening en gezellige ambiance
Irene H.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
Altijd fijn om bij Tia Rosa te eten. Top tapas, heerlijke wijnen . Personeel doet er alles aan om je een leuke avond te bezorgen.
Nicky O.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Gezellig restaurant fijne sfeer, vriendelijk personeel, met ervaring lost vergissingen snel en goed op.. tapas in een “modern” jasje
Afra D.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Ik kan niet begrijpen dat dit restaurant zoveel goede recensies heeft. Het eten is ver van authentieke tapas en ook nog slecht bereid: wat doet de Aziatische saus bij de tonijn steak?! De aardappel tortilla was veel te zacht gekookt. De garnalen kroketten (die een specialiteit van het huis zijn) waren een Nederlandse versie van kroket, niet de Spaanse en dan ook niet bijzonder lekker. De gehaktballetjes waren niet slecht maar ook niet speciaal. Ik kan zo maar door blijven gaan: ongeïnspireerd, niet authentiek, flauw.
Jammer want het is een gezellige zaak en de bediening is echt top: snel, attent, vriendelijk.
Irma H.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Super goed en gezellig restaurant. Neem hier graag vrienden, familie, collega's mee naartoe. Gezellig personeel, die hun vak goed verstaan.
Cindy D.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2018
We vonden de inrichting gezellig.
Bediening goed.
Gerechtjes heerlijk, maar ietwat aan de prijs.
Maar we hebben heerlijk gegeten.
Esmeralda P.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Ietwat prijzig maar heerlijk eten! Zeker een aanrader
Tom M.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Dit is het leukste en lekkerste tapas restaurantje waar ik ooit geweest ben! En wat een leuke bediening! Ik ben er op dates geweest, maar ook gewoon met vrienden! Gegarandeerd een super avond als je hier gaat eten! Super bedankt weer!
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
In het restaurant is de Spaanse sfeer goed gecreëerd, de gerechten zijn erg lekker. De bediening is vriendelijk. Dus in die opzichten absoluut een aanrader. Twee kleine aandachtspunten: in de winter is een plek bij de deur erg koud en toen we door ons menu heen waren en wat extra's wilden bestellen, was het personeel ons een beetje vergeten. Verder alleen maar lof!
Charlotte G.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Weer heerlijk gegeten. Nieuwe kaart met lekkere gerechten. We misten alleen het kippendijstoofpotje, deze staat helaas niet meer op de kaart. Vriendelijke bestelling & redelijke wachttijd. Een bezoekje aan Amsterdam zonder Tia Rosa te bezoeken, zou voor ons niet compleet zijn. We komen graag terug! Blijft een aanrader :-)
Corina S.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Heerlijk eten, gezellige sfeer en attente bedoening. Zeker voor herhaling vatbaar:)
monique S.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2017
Op een maandagavond met de familie tappas eten. Prima bediening prima eten en voldoende keuze om met 7 man een gezellige en goede avond te hebben. We kozen allemaal een eigen gerchtje uit en deelden dat met elkaar. Een volgende ronde kozen we weer een aantal gerechtjes . Prima concept. We hebben genoten, ook de prijs kwaliteit verhouding was prima!