Over het restaurant Tia Rosa

Tia Rosa is een tapas en wijnbar gevestigd op de Reguliersgracht in het centrum van Amsterdam. Een plek waar het gezellige Amsterdams sfeertje is gecombineerd met Spaanse allure. Door de gerestaureerde panden heb je het gevoel dat je een klein stukje Spanje ervaart midden in de grachtengordel, kom gauw langs om dat te ervaren.
Het interieur van het restaurant weerspiegelt de Spaanse cultuur. De houten wijnvaten, marmeren bar, houten tafels met Spaanse mozaïek maken het Spaanse plaatje helemaal af. Via de open keuken, kan je in realtime zien wat er allemaal gebeurd en wie de heerlijke Spaanse gerechten maken.
Voor alle wijnliefhebbers is Tapas Tia Rosa een geweldig tapas restaurant met topwijnen! In het restaurant worden de Torres wijnen geserveerd. Dit zijn speciale Spaanse wijnen die al 300 jaar topwijnen produceren. Dit wijnassortiment is al in 120 landen wereldwijd verkrijgbaar. Je hebt een ruime keus uit zes, negen, of 12 tapas menu's voor een goede prijs. Je kan je ook laten verbluffen door het speciale verrassingsmenu, dat zeker de moeite waard is.

Meer informatie over restaurant Tia Rosa

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Per boot te bereiken , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Tia Rosa

Francesca H.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
wat een heerlijke tapas hebben we gegeten en lekkere wijntjes gedronken. Service was ongelofelijk gastvrij!
P.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
We hebben een heerlijke avond gehad! Het eten was fantastisch en de gastheren hebben voor een warm gevoel gezorgd. Zeker voor herhaling vatbaar wanneer we weer een keer in Amsterdam zijn! Bedankt voor een heerlijke avond.

Tip: de tonijn en witte sangria!
Stephan D.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2018
uitstekend restaurant met prima bediening en heerlijke tapas!
Wil je een leuke en gezellige avond met lekkere tapas en vlotte bediening?
Dan ben je aan het juiste adres.......
Lisa S.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2018
Gezellige avond gehad met super lekker eten en vlotte en leuke bediening! Voor herhaling vatbaar.
Willeke K.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Onze 7 gangen tapas maaltijd kwam wat langzaam op gang, en de laatste 4 gerechten kwamen in één keer. Drankjes werden twee keer vergeten maar de bediening was erg vriendelijk. De gerechten waren minder gevarieerd dan de vorige keer. 5x vlees...... verder gezellige avond gehad
Thom T.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Gezellig restaurant met zeer aardige bediening! leuke tapas hapjes en warme sfeer. de kaart zag er qua design een beetje toeristisch uit maar voor de rest prima! ik heb een top avond gehad!
Eva V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Heerlijk gegeten en leuk service! De tent ziet er netjes en leuk uit.

De chorizo is erg lekker en een heerlijk wijntje erbij gedronken!
Sanne J.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
Het eten was lekker en de bediening prima! Maar voor die prijs ga ik liever naar een restaurant waar de prijs kwaliteit beter in verhouding is :)
N.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
er de afgelopen jaren 5 x gegeten en het blijft van een hoog niveau veel oude gezichten bij het personeel het lijkt er dus op dat ook er werken aangenaam is.
Rene F.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Tia Rosa heeft een nieuwe kok. Zij kookt fantastisch. Een culinaire belevenis. We hebben een top-avond gehad. Dit restaurant staat bij ons heel hoog in het vaandel.
Henk K.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Hoi,
Ik vind het er leuk, heel leuk. De avond vliegt om. Perfect gastheerschap. Heel lekker eten. Lekkere wijn. Alles zo je het graag hebt.
Jm E.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Super heerlijke gerechten gegeten. Een persoon kwam wat later totaal geen probleem we mogen wachten of vast wat bestellen. Soms moesten we wel moeite doen nog wat drankjes te bestellen verder prima avond.
Hans G.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2018
Een restaurant met sfeer en super top gerechten. een top aanrader. een fantastische bediening.en een mooie ambiance.de keuken bereid heel mooie tapas.
Danielle T.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
We hebben heerlijk gegeten en de bediening was goed gezellig lekker spontaan en leuk met een dolletje.
We komen hier zeker nog terug
B.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Absoluut lekkere tapas, maar de service kan beter. We moesten regelmatig (en met moeite) om de aandacht van het personeel vragen. Die waren ook elke keer binnen no time weg, zonder uit zich zelf te vragen of we bijvoorbeeld nog een refill van de lege glazen wilden. Jammer, doet toch wat af aan de ervaring.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Eten was merendeels vet en met weinig smaak. We misten verse groenten.vDe manchego was niet terug te proeven in het bladerdeeg gerecht. Bediening deed haar best maar had het veel te druk. En wat zeer bezwaarlijk was, was de akoestiek waardoor er elkaar aan tafel nauwelijks konden verstaan
Paul S.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Tapas gingen wel snel, en lekker, helaas eenmaal aan het einde...toetje was het organisatie niet erg goed... het is welliswaar een klein keuken en werken 2-3 man... ze zorgen eerst dat alle tapas bestelling uit de keuken zijn en dan pas gaan ze aan de toetjes werken. (Niet echt handig het kan echter sneller).
Roderick E.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Top locatie. Sfeervol ingericht.
Hele aardige mensen en lekker eten!
Aanrader voor mensen die lekker Spaans willen eten.

J.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2018
We hebben hier met vier man heerlijk gegeten. Leuke setting niet te duur en vriendelijk personeel. Al met al erg tevreden.
Frank R.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Zeer gezellige avond gehad. Eten en drinken waren was weer prima. Geen gehaast, bediening altijd attent nooit opdringerig aanwezig. Zeer prettig. Tot een volgende.