Over het restaurant Tia Rosa

Tia Rosa is een tapas en wijnbar gevestigd op de Reguliersgracht in het centrum van Amsterdam. Een plek waar het gezellige Amsterdams sfeertje is gecombineerd met Spaanse allure. Door de gerestaureerde panden heb je het gevoel dat je een klein stukje Spanje ervaart midden in de grachtengordel, kom gauw langs om dat te ervaren.
Het interieur van het restaurant weerspiegelt de Spaanse cultuur. De houten wijnvaten, marmeren bar, houten tafels met Spaanse mozaïek maken het Spaanse plaatje helemaal af. Via de open keuken, kan je in realtime zien wat er allemaal gebeurd en wie de heerlijke Spaanse gerechten maken.
Voor alle wijnliefhebbers is Tapas Tia Rosa een geweldig tapas restaurant met topwijnen! In het restaurant worden de Torres wijnen geserveerd. Dit zijn speciale Spaanse wijnen die al 300 jaar topwijnen produceren. Dit wijnassortiment is al in 120 landen wereldwijd verkrijgbaar. Je hebt een ruime keus uit zes, negen, of 12 tapas menu's voor een goede prijs. Je kan je ook laten verbluffen door het speciale verrassingsmenu, dat zeker de moeite waard is.

Meer informatie over restaurant Tia Rosa

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Per boot te bereiken , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Tia Rosa

Heleen W.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
We hebben hier ontzettend lekker gegeten gisteravond. Twee gezellige, vlotte heren deden de bediening en eigenlijk was niets ze te gek. Het eten was zeer smaakvol, mooie porties en super bereid.
Wij komen hier zeker terug!
Sander V.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Ons derde bezoek viel helaas wat tegen. Keuze viel op het menu met 7 tapas, maar er zat te veel tijd tussen de gerechten
Jeroen T.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Eten in een Amsterdamse, sfeervolle omgeving waarbij prima service wordt verleend en het eten ronduit geweldig is. Een aanrader!
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Heerlijk gegeten. Bedienend- en keukenpersoneel hield rekening met dieet wensen van een familielid van ons. Zeer gastvrij personeel. Zeer goede bediening. Al met al een geslaagde avond.
Bas M.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Weer heerlijk gegeten! 6 tapas deluxe! Super leuke bediening! Goede wijnen! Gezellige sfeer. Tip: Cofortabelere stoelen.
Joke J.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Lekker eten voor een leuke prijs.
Joseph M.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Awful place! Don’t go to this place. The staff are incredibly rude, the food is awful and definitely not Spanish tapas. It’s more like Dutch rubbish!
Bart D.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Super service, heerlijk eten!!
Alles komt met tussenpozen waardoor je heerlijk kunt borrelen.
Vriendelijk personeel. Perfecte avond!
Brenda R.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
Bij Tia Rosa is t altijd een feestje om te eten. Helaas was de kachel stuk door de extreme kou maar dat mocht de pret niet drukken !! We hadden t verrassingsmenu 7 stuks en dat was meer dan genoeg voor ons ????????
Patrick F.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Zaterdag om 17.00u gereserveerd. Waren eerste gasten van die dag. Heerlijk gegeten en diverse gerechten geprobeerd. Allemaal van topkwaliteit. Een echte aanrader dus!
Toon S.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Laatst hier gegeten en wat een feestje! Heel aardig en behulpzaam personeel dat je graag helpt met het maken van je keuze (zelfs eerlijk antwoord of je een bepaald gerecht wel of niet moet kiezen). Op advies van de ober gekozen voor de Mencia, totaal geen spijt van gehad! De tonijn en manchego pakketjes waren zijn een echte aanrader.
Sylvia V.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Bijzonder vriendelijk en gezellig personeel, oprecht vriendelijk ook, niet “vriendelijk omdat het moet”. Dat merk je, fijn sfeertje. Heerlijk gegeten ook, gerechten wel een beetje aan de dure kant. Maar heerlijke avond gehad en voor herhaling vatbaar!
Edith M.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Dit is met recht mijn favoriete restaurant - al jaren! Het eten is er altijd fantastisch, de bediening is fantastisch en zijn al jaren een vast gezicht van Tia Rosa. Bij mij voor altijd op nummer 1. Edith
Ouderkerk1 .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Ben er vaker geweest. Eten is heerlijk, bediening vlot en vriendelijk.
ps wel belachelijk van iens dat er per se 120 tekens in de recensie moest staan. Dit zegt toch voldoende dacht ik. Maar goed als ze per se willen dat ik het helemaal volschrijf bij deze dan.
Robert B.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Prima ontvangst en leuke sfeer. De gerechten waren goed, maar niet bijzonder. Positieve uitschieter: de garnalenkroket. Minste van de avond: de albondigas, die vond ik te droog. Het Cruzcampo-biertje smaakte prima, de rode huiswijn iets minder. Al met al een leuke avond gehad, maar ik heb eerlijk gezegd wel eens lekkerder (tapas) gegeten.
Rick S.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
al jarenlang onze favoriet, hier kan niks tegenop, de sfeer, gezelligheid, bediening en de smaken zijn gewoon geweldig! We gaan heel snel weer heen
Helene B.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Wat een gezellig restaurant!! Heerlijk kleine hapjes gegeten. Gezellige schone omgeving en toiletten die keurig vezorgd waren. Top dit laat vaak te wensen over. Copliment!!
Marijke V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Zoals altijd heerlijk eten, prima wijn , gezellige sfeer , goede vlotte medewerkers, ingrediënten voor een avondje ontspannen weg.
Margreet K.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2018
We hebben genoten van het heerlijke eten en de gezelligheid.
Esther R.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2018