Meer informatie over restaurant Tia Rosa

Johan G.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Voor de zoveelste x keer hier gegeten en het was weer een feestje en het verrassings menu is echt geweldig en een aanrader.
We komen zeker weer terug :-]
Sanna Z.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Tante Tia is TOP!!!! Komen hier al een paar jaar en altijd gezelligheid en heerlijk eten! En Alfredo is nog beter!!!????????????
Dominique S.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Weer heerlijk gegeten bij Tia Rosa. Paar jaar geleden voor het laatst geweest en dus gegeten van een nieuwe kaart. Alle gerechtjes waren stuk voor stuk heerlijk. Vooral de groene asperges waren fantastisch. Alle tapas waren erg mooi opgemaakt en de service was weer uitermate vriendelijk. Heerlijk buiten gezeten op het knusse terrasje aan de gracht. Aanrader!
stefan K.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2017
Heerlijk gegeten in een mooie en gezellige sfeer. Echt een aanrader. Snelle en leuke bediening. Gevarieerde kaart. Restaurant heeft een warme en gezellige uitstraling.
stefan K.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2017
Leuk en gezellig restaurant. De sfeer voelt als een warme huiskamer. Het eten was super. Bediening was snel en goed. Echt een aanrader.
Sabine M.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Tapas correctes mais peu copieuses, tortilla sèche et fade, choix de vin limité.
No aconsejado para españoles.
Ilse V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Alles was goed, echt heerlijk gegeten! Wij komen zeker terug!
Sven L.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Duurt te lang
Frans P.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Vriendelijke attente bediening eten top
Ingeborg T.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Lekker eten, fijn kleinschalig restaurant (met name voor Amsterdamse begrippen). Goede service
Dorothy B.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Zoals altijd was het weer TOP!!!!
laura B.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Met 4 meiden gegeten we hadden het 7 tapas verrasingsmenu wat erg afwisselend en lekker was! Goede service en prijs kwaliteit verhouding! Grand dessert was top!
Martine C.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Heerlijk gegeten in dit sfeervolle restaurant! we komen zeker terug!
Anouk S.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
Het verrassings tapas menu is best aardig, maar waar het aan ontbreekt is service van de zaak! Geen mandje brood, de ober 'mocht geen water serveren', zelfs geen glas, terwijl we een fles wijn bestelden. Voor mij een reden om niet meer te gaan. Kennelijk vooral gericht op toeristen die toch niet terugkomen.
Niels B.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Wij komen hier vaker en altijd weer is het heerlijk eten!
Trek er wel een hele avond voor uit want zo hoor je van tapas te genieten. De sfeer van het restaurant sluit daarbij aan, als je de hele avond wilt blijven zitten is dat dan ook geen probleem. Mocht je even snel willen dineren dan adviseer ik een andere avond langs te komen want niet ieder gerecht komt snel op tafel.
Ohja en ik raad de witte sangria aan! Heerlijk
Michael T.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2017
Eten was heerlijk en prettige bediening. Prima locatie voor twee
Yara V.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
We hebben een heerlijke avond gehad en lekker gegeten. Het personeel is er vriendelijk en het ziet er erg gezellig uit. ik kom graag nog is eten.
Boutaina E.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Erg prettige tent; goede service, deden ook niet moeilijk toen we last minute met meer personen waren dan vantevoren bij reservering doorgegeven. Overall: goed!
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2017
Met drie dames in het restaurant geweest voor de fillm begon dus vrij vroeg konden wij aanschuiven. Vriendelijk personeel die zijn tijd nam om uit te leggen wat er mogelijk was. We hadden 10 gerechten gekozen en die kwamen goed getimed op tafel zodat we met zijn allen konden genieten van de hapjes. En dat hebben we gedaan. Alle gerechten vielen in de smaak en de prijs kwaliteit is uitstekend. Lekker rustiek interieur dat past bij Tapas. Prima in orde!
Herman M.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Weer erg lekker gegeten, goede wijn erbij. Aardige serveerster gaf eerlijk advies dat verrassingsmenu van 5 tapas wel eens voldoende kon zijn, en ze had gelijk. Kom hier graag nog een keer terug.