Meer informatie over restaurant Tia Rosa

Martine C.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Heerlijk gegeten in dit sfeervolle restaurant! we komen zeker terug!
Anouk S.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
Het verrassings tapas menu is best aardig, maar waar het aan ontbreekt is service van de zaak! Geen mandje brood, de ober 'mocht geen water serveren', zelfs geen glas, terwijl we een fles wijn bestelden. Voor mij een reden om niet meer te gaan. Kennelijk vooral gericht op toeristen die toch niet terugkomen.
Niels B.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Wij komen hier vaker en altijd weer is het heerlijk eten!
Trek er wel een hele avond voor uit want zo hoor je van tapas te genieten. De sfeer van het restaurant sluit daarbij aan, als je de hele avond wilt blijven zitten is dat dan ook geen probleem. Mocht je even snel willen dineren dan adviseer ik een andere avond langs te komen want niet ieder gerecht komt snel op tafel.
Ohja en ik raad de witte sangria aan! Heerlijk
Michael T.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2017
Eten was heerlijk en prettige bediening. Prima locatie voor twee
Yara V.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
We hebben een heerlijke avond gehad en lekker gegeten. Het personeel is er vriendelijk en het ziet er erg gezellig uit. ik kom graag nog is eten.
Boutaina E.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Erg prettige tent; goede service, deden ook niet moeilijk toen we last minute met meer personen waren dan vantevoren bij reservering doorgegeven. Overall: goed!
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2017
Met drie dames in het restaurant geweest voor de fillm begon dus vrij vroeg konden wij aanschuiven. Vriendelijk personeel die zijn tijd nam om uit te leggen wat er mogelijk was. We hadden 10 gerechten gekozen en die kwamen goed getimed op tafel zodat we met zijn allen konden genieten van de hapjes. En dat hebben we gedaan. Alle gerechten vielen in de smaak en de prijs kwaliteit is uitstekend. Lekker rustiek interieur dat past bij Tapas. Prima in orde!
Herman M.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Weer erg lekker gegeten, goede wijn erbij. Aardige serveerster gaf eerlijk advies dat verrassingsmenu van 5 tapas wel eens voldoende kon zijn, en ze had gelijk. Kom hier graag nog een keer terug.
Harry Z.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Prijs&kwaliteit is top!
Renate D.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Voor iemand die een aantal jaar in Spanje heeft gewoond was dit een teleurstellende ervaring qua eten. Het eten was verre van authentiek. Wij als groep verbaasden ons over de eigen invulling van het begrip tapas. Op het merendeel van de tapas zat truffelolie of een mayonaise-achtige saus en bijna overal zat shiso op. We kregen het idee dat een gedeelte ook uit de koeling kwam en werd opgewarmd. Waar we wel erg om hebben kunnen lachen was de wel of niet bedoelde grappige deco op het toilet. (jaren 80 foto's op tegeltjes van spaanse acteur of willekeurige mensen )
klaartje H.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Prettige ambiance, vlakbij Rembrandtplein maar uit de toeristenzone.
We waren erg vroeg maar werden hartelijk ontvangen. We kozen voor het verassingsmenu van 5 gerechten. We sloten vis uit, misschien lag het mede daar aan, maar we kregen hierdoor de vrij simpele varianten van alle tapas. Bijv 2 keer een aardappelgerecht. Volgende keer zou ik dan ook zeker geen menu nemen.
Jammer dat er geen brood bij wordt geserveerd. De gerechten zijn niet goedkoop dus dit verwacht je dan wel.
Ik vroeg om water, dacht aan een karafje kraanwater maar kreeg spablauw a 2,70. Het zijn kleine dingetjes maar merkte dat ik dit wel gewend ben vanuit andere restaurants. Tapas hebben erg goede smaak, heerlijk bereid. Geen standaard tapas.
Erg vriendelijke bediening!
Harald D.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Zo, dat was goed!
Lisbeth V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Op Iens las ik over dit restaurant. En bij toeval liepen we er ook langs. Er was nog een tafeltje vrij voor 3 personen en we hebben hier heerlijk gegeten. De sfeer is ook heel gezellig en de gastheren zijn echte Amsterdammers, lekker makkelijk met een knipoog.
Joan G.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Erg lekker gegeten!! Houden rekening met mensen die niet alles lusten. Wel jammer dat niemand ons drinken kwam aanbieden en dat we super lang moesten wachten op de rekening.
Luuk H.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
was met gezin waaronder vegetariër. met vegetariër werd uitstekend rekening gehouden, krege geheel eigen verrassingsmenu. Ons verrassingsmenu was wat chaotisch. Gerecht teveel, onduidelijk wat het was. Lekker eten, maar beetje vlakke smaak.
Orpheline .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
We komen hier graag en regelmatig; nemen altijd het verrassingsmenu en dat is ook elke keer weer een verrassing. Top! Het enige kleine aandachtspuntje is de wachttijd. Er is de neiging om alle gerechten snel achter elkaar uit te serveren, maar als je meteen aangeeft dat je het rustig aan wil doen, dan houden ze daar rekening mee. Binnenkort kun je ons daar weer vinden, hoor!
Henk R.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
De bediening en het eten waren goed en het was er nog gezellig ook .
Wij gaan er zeker nog een keer naar toe
Sylvia B.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Gekozen voor het verrassingsdiner met 7 tapas. Elk gerecht was goed uitgevoerd en erg smakelijk. Er kwam apart geroosterd brood bij, ook heel lekker. Een beetje jammer was dat er verhoudingsgewijs weinig groenten waren, alleen wat sla. Knapperige patatas bravas hadden niet misstaan.
Bediening was ok; de eerste gerechten kwamen vrij snel na elkaar, daarna was het tempo een stukje lager.
Sebastian K.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2016
Leuk en warm ingericht restaurant! Verassingsmenu is een goede keuze voor twee, 5 uiteenlopende tapas voor minder dan 20 euro. Weinig groenten verder (wat je vaker ziet in de Spaanse keuken), maar lekkere visgerechten. Bediening was behulpzaam en we hebben een leuke avond gehad.
pieterse1 .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Gerechten waren apart. Atmosfeer was gezellig en bediening was meer dan vriendelijk. Dus zeker aan te bevelen en een nieuw bezoek waard.