Meer informatie over restaurant Tia Rosa

Astrid D.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Rindert E.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
op rustige Sinterklaasavond met collega hapje gegeten in dit tapas restaurant. Het restaurant ligt op 200m van het Rembrandtplein. Mooie locatie zo, terwijl je geen lastig hebt van dat de schreeuwerige neonreclame van het Rembrandtplein. Interieur is smaakvol en gezellig. Gekozen voor 7 tapas 'verrassingsmenu'. Heerlijke smaken. Aantal met vis (oa garnalen), een aantal met vlees. Wij wilden nog op tijd naar De Kleine Komedie (ook op loopafstand)
en bediening en keuken hielden daar keurig rekening mee. Prima
Donna W.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Joost B.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Kwaliteit tapas echt achteruit gegaan (veel vet). Service bijzonder matig (oa rare volgorde tapas en koffie vergeten)...
Orpheline .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
De wachttijd tussen de diverse gerechten is nogal kort; soms zelfs te snel. Toen we ze daarop attendeerden werd de wachttijd tussen de gerechten wat langer, aangenamer. Bij de koffie kregen we nog een klein drankje aangeboden. Heel attent.
Truus W.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Het zat helemaal vol, het eten was zalig, de bediening werd naarmate het drukker werd minder persoonlijk! Bij de laatste tapas wentelde de dame niet wat we kregen, was al weg voordat we iets konden vragen! De muziek had iets zachter mogen zijn, box zat boven mijn hoofd en er zat een zware bas in, daardoor verstonden we elkaar minder en de akoestiek was slecht. Er was veel geluid van alle tafels .
Herman M.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
sfeervol ingericht restaurant, waande me meteen terug in Spanje. Bediening is vriendelijk en deskundig, aandacht voor de gasten, op tijd bijgeschonken zonder opdringerig te zijn. Met ex-collega genoten van 7 tapas verrassingsmenu, zeer geslaagd: heerlijke variëteit in smaken en presentatie, echt een aanrader. We gingen weg als laatste :)
Arend K.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Via IENS website dit restaurant uitgezocht om met zakelijke groep van 8 personen (Noren) te gaan eten.
Gekozen voor 9 gangen Tapas menu; kwaliteit van eten was prima, tapas anders dan anders en geen standaard schaaltjes, maar mooi geserveerd. Hoeveelheden ook ruim voldoende en 9 "gangen" is echt veel. De meeste personen hadden na 7 gangen al voldoende. Toch ook nog dessert genomen en dat zag er prachtig uit en smaakte heerlijk! Prima betaalbare Spaanse wijnen. Top service vond ik dat ik bij het verlaten een paraplu kreeg aangeboden omdat het stort regende buiten! Ik mocht hem houden. Kortom prima prijs kwaliteit verhouding en goed gegeten en gedronken.
Alexandra M.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Hadden het verrassingsmenu met 5 tapas, o.a. heerijke viskroketjes en gamba's in knoflookolie.
Hebben onze wensen doorgegeven (geen vlees) en dat was geen enkel probleem. Het Grand Dessert is zeker een aanrader.
Miranda A.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
We hebben hier met 7 man gegeten.
En was heel lekker, moesten alleen lang wachten voordat we wat te drinken konden bestellen. En gedurende de avond hebben we wel steeds om drank moeten vragen, dat was wel jammer
Sengul C.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Weer heerlijk gegeten!
Lauraenrene .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Bediening was matig, niet erg oplettend. Eten was ook beneden de maat, zoals de kip met honing. Positief is wel de leuke inrichting en een niet al te hard geluidsniveau.
Marthijn V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Restaurant op een perfecte locatie. Het eten is erg goed en de sfeer altijd gezellig vooral de altijd gezellige Kim is een joy om je bestelling aan door te geven samen met Marco hebben deze 2 toppers weer een super gezellige avond bezorgd. De Spaanse tapas die worden geserveerd samen met een heerlijke Sangria zijn zeker de moeite waard om weer een keer terug te komen. Een aanrader zijn de Geitenkaas kroketjes ;)
Ronald P.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Heerlijk gegeten. Bediening reageerde goed op de diverse wensen van onze (best wel grote) groep. Kwaliteit van het eten was uitstekend. Prijs is redelijk en de ambiance is sfeervol..
Wim N.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Na ( te) lange tijd gisteren weer een heerlijke avond bij Tia Rosa doorgemaakt. En wat ik heel knap vind is dat Tia Rosa erin slaagt de tot op heden door ons steeds ervaren kwaliteit en presentatie van de tapas weet vast te houden en zelfs nog een beetje te verhogen. Voor ons is en blijft Tia Rosa de nummer 1 als het om de tapas restaurants in ons land gaat. Maar ga er niet heen als je prijs stelt op een formele sfeer en bediening of een Michelin achtige uitstraling. Ga er wel heen als je houdt van een ongedwongen sfeer, een zeer vriendelijke bediening en fantastische tapas! Onze twee favorieten van gisterenavond waren de krokante kip met honing en zeker ook de courgette gevuld met tonijn. Plaatjes op je bord en smaaksensatie in je mond. We gaan gauw weer en de rest van het land zal dat ook wel doen! Het was weer een super avond!!!

Wim Niemans
Edith L.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
We hebben dit keer weer gekozen voor het 7 tapas verrassing menu, helaas viel ons het dit keer tegen.
Geen culinair hoogstandje zoals we de vorige keer van hebben genoten.
Volgende keer maar zelf kiezen.
Alex S.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
Zeer aangename avond, met prettige gastvrije en persoonlijke bediening. Eten uitstekend. Voor herhaling vatbaar.
JW V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Een gezellig en goed tapas restaurant. Met vrienden hier gegeten en wilde voor het 9 tapas verrassing menu gaan maar de bediening zei "een advies van mij,begin met een 7 tapas menu, ik denk dat jullie hier voldoende aan hebben. Dit bleek te kloppen. Het was ruim voldoende en de geserveerde taps waren allen erg lekker, zeker een aanrader voor een volgende keer.
Salinas G.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
Ben het niet eens met voorgaande recensie. Kom veel in Spanje en dit is zeker een goed tapas restaurant. Goede proporties en zeker niet duur. De bediening is goed, gezellige sfeer en heerlijk eten. Wij hier al meermalen met verschillende vrienden gegeten. Wat ons betreft een echte aanrader!!
Eric1314 .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2016
Na alle voorgaande recensies maar eens hier gegeten en alweer teleurgesteld in wat moet doorgaan voor een tapasbar. Ik heb in het buitenland al een aantal malen gegeten in Spaanse restaurants en dit was helaas niet zoals het zou kunnen zijn. Alles was wat matig van smaak, niet hele grote porties en eigenlijk ook nog behoorlijk aan de prijs. De bediening wist bovendien niets van de wijn en dat is toch ook wel een deceptie. Het ziet er op zich aardig uit, maar Amsterdam en tapas gaan nog steeds niet samen. Jammer.