Ti amo Italy

Leeghwaterlaan 129 5223 DS Den Bosch Nederland Kaart

Over het restaurant Ti amo Italy

Ti amo Italy, de naam van dit restaurant zegt al genoeg. De keuken wordt aangevoerd door een gepassioneerde chef die dol is op verse ingrediënten. In het knusse restaurant serveert de vriendelijke bediening met gemak de lekkerste broodjes, salades en pasta’s als lunch. ’s Avonds wacht de uitgebreide dinerkaart op je. Kom ook uitgebreid tafelen of bestel een van de tongstrelende pizza’s.

Meer informatie over restaurant Ti amo Italy

Miriam V.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
R V.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Een nieuw restaurant in de buurt. Dat moet worden uitgeprobeerd. Heerlijk gegeten! Voorgerecht Zeebaars met allerlei heerlijke groentjes en lekkere smaken. De Ossobuco die ik wilde bestellen was er niet meer maar de Fileto met wijnsaus was ook perfect en als compensatie kregen we er heerlijke frites bij. De saus was wat aan de zoute kant, maar verder goed bereid en smaakvol en alles was vers en met zorg klaargemaakt. De jongen die bediende stond normaal in de keuken, maar we werden super goed en vriendelijk geholpen. Kortom lekker en gezellig gegeten voor een vriendelijke prijs.
Ruud S.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Woensdagavond toevallig ontdekt: vlakbij station. Gevariëerde Italiaanse maaltijden waar de chefkok met enthousiasme aan werkt.
Ruud S.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Onverwacht terecht gekomen op woensdagavond: lekkere Italiaanse keuken met vriendelijke chefkok die plezier in zijn werk heeft. Op loopafstand van station zelfs.
Akkemijna H.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Gezellig en modern ingericht, op rustige plek vlak achter het station. Hoofdgerechten niet duur, maar de vegetarische risotto kan wat mij betreft wel wat meer groente bevatten. Wijn is wel aardig aan de prijs. We moesten erg lang op ons hoofdgerecht wachten en werden daarom min of meer weg gestuurd toen onze tafel voor de volgende gereserveerde klanten beschikbaar moest zijn. We hadden de indruk, dat de keuken het aantal gasten niet helemaal aankon.
Christian V.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2017
Vrijdagavond met collega's en aanhang naar Ti Amo Italy in Den Bosch geweest, omdat één van de collega's hier in de buurt woont. Restaurant zit in een leuke vlotte straat bij het station. Bij binnenkomst had ik zelf een wat ander beeld verwacht van de entourage; het is hier geen cliché Italiaans interieur. De serveerster vond ik an sich best een leuke dame, maar ze begon wel vrij snel over dat we onze bestellingen snel moesten doorgeven, omdat de kok alleen stond en de tent snel zou vollopen. Eigenlijk maken ze dan van hun probleem ons probleem, en eigenlijk moet je dat niet aan de klanten zo brengen. Bij het uitserveren van de voorgerechten ging het helemaal mis: een ongelukje. Kan gebeuren. De mannelijke ober (of kok?) liet bij uitserveren een heel dienblad vallen over de schoot van een tafelgenote. Wijnglazen en wijn vlogen in het rond; veel glasscherven en wijn over de gerechten én kleding. Hij verexcuseerde zich herhaaldelijk, en dat is prima: een foutje kan gebeuren, en er werden snel nieuwe drankjes en voorgerechten gehaald (sommigen hadden glasscherven). Persoonlijk zou ik als restauranthouder een compensatie op de rekening toegebracht hebben, maar dat gebeurde hier niet. Nogmaals: wel heel veel excuses, maar nu moet je je kleding nog maar zien droog en schoon te krijgen na alle wijn. Het eten zelf was erg goed: super goede voorgerechten en hoofdgerechten: pizza's erg goed van smaak, etcetera. Dus, zeker een aanrader. Het ongelukje mag niet meewegen, en dat heb ik dus ook niet gedaan. Zou ik er terugkomen? Zeker.
160 euro voor 5 personen, met de nodige drankjes, 5x voorgerecht, 5x hoofdgerecht en 1x nagerecht: da's niet schokkend.
Nick Z.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Leuk, kleinschalig restaurant aan de andere kant van het station van Den Bosch. Het eten is heerlijk en authentiek. Nadeel is dat bij ons veel 'op' was: bij voor-, hoofd- en nagerecht was er telkens één van de door ons bestelde gerechten niet meer voor handen. Gelukkig waren de alternatieven ook heel smakelijk. Vriendelijk personeel.
iris V.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Dit keer met z'n vieren gegeten bij Ti amo. Uitstekende service! Zeer vriendelijke gastheer en dame die alles voor je willen doen. Het eten was net als voorheen heerlijk. Alles vers en uitstekend bereid. Als voorgerecht vroegen we om een bord met vanalles en nog wat, dit was geen probleem en zal voor gezorgt worden. Er kwam een bord met zelfgemaakt brood, lekkere vleeswaren en carpaccio hapjes. De huisgemaakte desserts maakte de avond af! En dat er dan 1 dessert niet meer is, dat neem ik voor lief. Die kans is er als je met hele verse producten en gerechten werkt. En de manier waarop het nieuws wordt gebracht helpt ook mee aan de acceptatie. Wij komen zeker weet!
Helene D.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Lekker gegeten! Fijn dat er naast pizza en pastagerechten ook keuze is in andere Hoofdgerechten. Ik had de ossobuco. Salade als voorgerecht is aanrader! Wel reserveren want het zat helemaal vol.
Wim M.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
Een pareltje in het Paleiskwartier. Vandaag voor het eerst gegeten en het was echt heerlijk en verrassend. De bediening is heel vriendelijk, de chef-kok kookt met grote passie en maakt de mooiste gerechten. Hij kwam vol trots en met een grote lach op zijn gezicht de borden bij ons serveren.

Natuurlijk kun je hier lekkere pizza eten maar laat je vooral verrassen door de andere gerechten die er op de kaart staan. De voorgerechten de we kozen waren heel smaakvol en met liefde bereid.

Vandaag hadden we niet voldoende tijd om langer te tafelen maar we komen binnenkort zeker terug.

Ga dit pareltje in het Paleiskwartier (vlak achter het Centraal Station) ook beleven. Je wordt zeker niet teleurgesteld.
Eva R.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Heerlijk gegeten bij ti amo italy. Pasta pollo was lekker, maar ook wel machtig. De pizza capriciosa was smaakvol. Het restaurant zat helemaal vol. De serveerster moest zich daarom de benen onder het lijf vandaan rennen.
Alessia B.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
lekker gegeten. vriendelijk service. heel dichtbij het station. zeker een aanrader!
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2017
Het eten was zalig, heerlijke verse ingrediënten, zeker voor herhaling vatbaar! De bediening is erg vriendelijk, netjes en vlot. Top!
iris V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten bij Ti Amo! De gerechten zien er prachtig uit en smaken zeer goed.Heerlijk verse producten en homemade pasta en desserts! Wij komen zeker terug.
joostardieheijmans .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Vanavond zijn we in dit nieuwe restaurant gaan eten net achter het station in Den Bosch. We zijn zeer tevreden over de kwaliteit van het eten. Verse ingredienten, heerlijk gerechten, op de Italiaanse school en een prima bediening. Dit restaurant wordt gerund door een zeer enthousiaste eigenaar. De zus van de eigenaar was aanwezig als een soort gastvrouw. In 1 woord, geweldig te noemen. Na het eten grappa en limoncello van het huis. Complimenten!!
lijnn .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Via een actie kennis gemaakt met dit nieuwe restaurant. Erg vriendelijk personeel, verrast door het eten en de opmaak, het was allemaal heerlijk op smaak! Wat je voor deze actie kreeg was meer dan de moeite waard! We komen zeker een keer terug om de a la carte kaart te proeven. Ga zo door Ti amo Italy!
Sophie T.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Met een kortingsvoucher kennis gemaakt met dit restaurant. Ook al hadden we gereserveerd, er was geen tafeltje vrij, en we werden verzocht aan de hoge tagel plaats te nemen en eventueel later te wisselen van plek als er een tafel vrij kwam.
Er was geen drankenkaart, de medewerker kon wel vertellen wat er was. Geen idee dus wat de keuze was en wat de prijs van een glas wijn was. Die bleek later echt niet in verhouding te zijn met de geschonken kwaliteit.
Het driegangen menu was absoluut geen afspiegeling van de Italiaanse keuken. Wèl werd er met verse ingrediënten gewerkt. Het was gewoon niet Italiaans. Rundercarpaccio met truffeldressing, bavette met linzen en baba ganoush, en miniem gegarneerd met wat groente, de saus was een demi glace uit een pak. De vleesbereiding van voor- en hoofdgerecht was goed. Dessert was een redelijk droog chocolade cakeje met wat mousse, een mini schijfje chocolade gelei-ig iets, gedecoreerd met mini merengue.
Al met al een menu naar de prijs van het kortingsvoucher. Als het menuutje de prijs zou zijn wat oorspronkelijk betaald zou moeten worden, is het echt veel te duur.
De eigenaar en personeel zijn niet Italiaans, men weet de namen van Italiaanse gerechten en wijnen niet uit te spreken, en het lijkt meer op Oosters dan op Italiaans. Niet erg, maar pretendeer dan niet dat het een Italiaans restaurant is met Italiaanse kok.
Het personeel is heel erg vriendelijk.
Jammer dat men de kennismaking met de kortingsvoucher niet aangepakt heeft om te laten zien hoe Italiaans men er kan eten. ik had graag de handgedraaide pasta gegeten bijvoorbeeld. Gemiste kans.
Voor mij blijft het bij deze kennismaking.
J.A. L.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Het was erg teleurstellend. Slechte service en lange wachttijd. Het was geen Italiaanse keuken! Baba Ghanoush en five spices en kruidnagelsaus over de pasta.. De chefkok/ondernemer ging de discussie aan en beledigde ons. Nog nooit zo onsmakelijk en ongezellig gegeten!
Annet V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Fantastische plek lekker en echt goed eten tegen een hele schappelijke prijs! Aanwinst voor de wijk. En voor heel Den Bosch!
Annet V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Superrestaurant met topkwaliteit eten voor een goede prijs. Heerlijke gerechten, origineel en smakelijk. Aardige eigenaar en goede koffie.