Ti amo Italy

Leeghwaterlaan 129 5223 DS Den Bosch Nederland Kaart

Over het restaurant Ti amo Italy

Ti amo Italy, de naam van dit restaurant zegt al genoeg. De keuken wordt aangevoerd door een gepassioneerde chef die dol is op verse ingrediënten. In het knusse restaurant serveert de vriendelijke bediening met gemak de lekkerste broodjes, salades en pasta’s als lunch. ’s Avonds wacht de uitgebreide dinerkaart op je. Kom ook uitgebreid tafelen of bestel een van de tongstrelende pizza’s.

Meer informatie over restaurant Ti amo Italy

• Bar , Engels gesproken , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Ti amo Italy

Mieke R.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2018
Heerlijk gegeten! Kan tippen aan restaurants in Italië, qua gerechten die op de kaart staan en qua smaak. Vriendelijke bediening en zeer nette prijzen. Ik ga zeker nog eens terug!
Diederik V.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2018
Wederom fantastisch. Knetterverse overheerlijke salade Caesar met malse kip, eitje, ansjovis, verse croutons en meer. Kortom verrukkelijk!
Roland V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Kwaliteit van het eten was redelijk. Helaas een avond waarop veel producten niet te kiezen waren, maar dat dat pas bleek bij serveren.
Gastvrouw deed enorm haar best, communicatie met de keuken leverde echter problemen op.
Netjes gecompenseerd, maar jammer van ons romantische avondje samen uit eten. Volgende keer beter.
Jadis The Lemon Kitchen .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Het is al een tijd geleden dat ik hier heb gegeten. Wel de slechtste keer ooit gegeten in Den Bosch. We zaten op de tocht en de bediening was bot en betweterig. Er was niks Italiaans aan het concept en het menu. Het voorgerecht was een soort baba ghanous en wraps om mee te dippen. Hoofdgerecht was ranzige vis met spaghetti met kruidnagelsaus, ik zal kruidnagel na deze paar happen nooit meer willen eten. Het nagerecht was chocolade lava (wat sowieso uit de vriezer kwam). Nooit meer! Het kan zijn dat ze verbeterd zijn maar dit kan echt niet.
Carlo V.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Zeer lekker gegeten, ik pasta en mijn vriendin pizza. Alleen de sfeer (inrichting) niet echt gezellig.
Voor de rest super!
Carine C.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Het is altijd erg lekker en een vriendelijke bediening.
Lettie K.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Na een goede ervaring vorig jaar Ti Amo weer bezocht... nog steeds heerlijk eten en en gemoedelijke sfeer!
Claudia V.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Zeer lekker gegeten. En de service was zeer goed. We gaan zeker nog een keer
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2018
Alles was tiptop in orde! Van het moment dat je binnen komt voel je al dat je welkom bent! Allemaal heel vriendelijk mensen en heel lekker eten!
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2018
Het eten was heerlijk. Ik heb een eiwit- en glutenallergie en hier hebben ze heel goed rekening mee gehouden. Ook mijn versie was super lekker. Het personeel was heel vriendelijk!
Tonny K.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2018
Ik heb er echt een goede tijd doorgebracht, sfeer van deze plek was geweldig, dank superieuren voor dit prachtige restaurant!!
Freek D.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2018
Zelden personeel gezien wat zo niet kan inspelen op de behoefte van de klant. Eten was verder normaal maar laatste keer dat ik hier heb gegeten. Zonde!
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Heerlijk ontbijt gehad en zeer vriendelijke bediening. Een aanrader als je verblijft in Den Bosch en geen ontbijt bij je verblijf hebt gereserveerd.
Peter O.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
ontvangst zeer koel, wekte de indruk dat er geen tafel was gereserveerd, Werden aan een grote ongedekte tafel gezet. was geen Campari of andere Italiaanse likeur aanwezig, wijn moet je vanaf een plank aanwijzen. Duurde lang voor de gerechten kwamen, Ruim 1,5 uur voor de 2 gangen.
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2018
Super ontvangst weer van de gastvrouw en de kok; eten was super lekker. Komen zeker nog een keertje terug.
Rob D.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2018
Vriendelijke gastvrouw, lekkere gerechten, verse ingrediënten.Kom hier zeker terug
Sonja K.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Gezellig rustig tentje, lekker eten, fijne zeer klantvriendelijke bediening, binnen 5 min van station. Aanrader!
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2018
Bij Ti Amo kun je altijd heerlijk eten: de gastvrouw is een topper en het eten was super lekker. We komen zeker nog een keer terug!
Мер М.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
Wij genieten nog na van een fantastisch diner bij Ti Amo Italy!! Van ontvangst tot vertrek zijn we verwend. Geweldig menu!