Ti amo Italy

Leeghwaterlaan 129 5223 DS Den Bosch Nederland Kaart

Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Ti amo Italy

Ti amo Italy, de naam van dit restaurant zegt al genoeg. De keuken wordt aangevoerd door een gepassioneerde chef die dol is op verse ingrediënten. In het knusse restaurant serveert de vriendelijke bediening met gemak de lekkerste broodjes, salades en pasta’s als lunch. ’s Avonds wacht de uitgebreide dinerkaart op je. Kom ook uitgebreid tafelen of bestel een van de tongstrelende pizza’s.

Meer informatie over restaurant Ti amo Italy

petra H.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Hans K.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Wat een verrassing als je een 'gewoon' Italiaans restaurant verwacht. Culinair gegeten in een Italiaans jasje. Jammer dat we ver weg wonen anders werden we vaste klanten. Wijn ook prima en alles vers gemaakt. Enthousiaste mensen die dit runnen.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Dit is een prima - eetervaring tegen een geweldige prijs. Het restaurant is casual chic en het eten was, nogmaals, uitstekend.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Het ontvangst was hartelijk! Zeer lekker en origineel gegeten bij de Ti Amo Italy Restaurant. Een vlottere service met heel vriendelijke personeel. Kortom een aanrader.
marjan R.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Jammergenoeg waren alle nagerechten op.
marjavanweert V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Heel vriendelijk ontvangen en lekker gegeten
Gert M.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Wij zijn enthousiast over dit restaurant. Het is een verademing met sommige andere restaurants, omdat er veel aandacht uitgaat naar een verse keuken en goed ingrediënten. De pasta's en risotto's zijn veel beter dan anderen en de pizza's zijn niet alleen smaakvol maar ook van 'Ïtaliaanse' kwaliteit. De tiramisu is vers gemaakt. De prijs kwaliteit verhouding is meer dan uitstekend.
Viola I.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Ik heb heerlijk gegeten en lekker dicht bij station.
Joan H.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Het eten was niet onaardig maar het had niets met Italiaans eten te maken. Het was gewoon Europees eten met een tintje Italiaans, wat ook niet anders kan. De eigenaar was een Armeen, heb ik totaal niets op tegen maar hij heeft geen verstand van echte Italiaanse keuken.
Henk H.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Heerlijke saltimbocca gegeten! Verse ingrediënten, uitstekend bereid, vlotte en vriendelijke bediening. Aanrader.
Nymfe V.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Wij hebben hier heerlijk met z'n tweeën gegeten op het terras! Het eten is vers, de borden worden mooi opgemaakt en je krijgt veel voor de prijs. Daarnaast was de bediening ook erg goed. We gaan hier zeker nog een keer eten.
Jan Willem V.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Heerlijk gegeten. Voorgerecht carpaccio verrukkelijk. Pizza's goed van smaak. Nagerecht chocoladetaartje crumble (warm met nog zachte binnenkant) overtreft alle verwachtingen!! Alles met aandacht en liefde bereid. Fijne Chianti. In combinatie met de korting (eerst vergeten op de rekening, gelukkig op tijd achter gekomen door de kok!) was de prijs/kwaliteitsverhouding zeer gunstig. Aanrader!
Ralf K.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Heerlijk gegeten voor een faire prijs. Enige minpunt is ons inziens dat ze geen kraanwater schenken.

Vriendelijke bediening, ook in deze vakantie periode, en zeer enthousiaste koks!
thijs J.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Heerlijk gegeten. Eten is met liefde en oog voor schoonheid bereid.
Lammie N.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Goede sfeer, lekker eten. Prima prijs-kwaliteit verhouding. We voelden ons heel erg welkom.
Roos K.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Heerlijk gegeten. Het carpaccio plateau en de antpasta della casa waren grote porties die we makkelijk met 4 konden delen. Ook de pasta's waren heerlijk. Die dag was er ook nog een aanbieding dat alle pasta's 10 euro waren. Gezellige sfeer. Aanrader om te gaan eten!
Algon V.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
In verband met ons 40 jarig huwelijk samen met het gezin uit eten geweest bij restaurant Ti Amo. We hadden van velen al gehoord dat de kwaliteit van eten en service uitstekend was en hier is niets te veel over gezegd.
Bediening is vriendelijk en voorkomend, zelfs de kok komt informeren of het eten je smaakt.
Kwaliteit van de gerechten is zeer goed en de borden netjes opgemaakt.
De desserts zijn een feest en de zelfgemaakte limoncello niet te versmaden
Ti Amo is een aanrader en we komen graag weer hier terug.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Vandaag voor het eerst gegeten en het was echt heerlijk en verrassend. De bediening is heel vriendelijk, de chef-kok kookt met grote passie en maakt de mooiste gerechten.
Judith R.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
Laat ik positief beginnen, het eten was lekker.
Helaas een uur moeten wachten op ons eten. Toen ik daar naar vroeg begon de serveerste op een zeer vervelende toon dat het erg druk was en dat ze er niets aan konden doen. Maar het zou er zo aan komen, hier toch nog 20 min op moeten wachten. Mensen na ons waren al lang bediend. Uiteindelijk kwam het eten op tafel maar dit was niet wat een van ons had besteld. Maar dit was echt onze fout. Aangegeven dat gerecht op te eten omdat we inmiddels behoorlijk honger hadden. Na 5 min kwam de serveerster terug en griste het bord onder ons vandaan met daarbij de volgende woorden.
" we willen geen slechte recensie dus maken we als nog de ravaoli, het kan toch dat we een fout maken" We gaven aan dit gerecht gewoon op te willen eten maar het bord was al weg. Tuurlijk kan het dat er een fout gemaakt word en dat het druk is en je daar niet op voorbereid bent maar een beetje respect had veel goed gemaakt.
Renate S.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Met familie op het gezellige terras een lunch genomen. De gerechten waren stuk voor stuk voortreffelijk. We komen zeker weer terug! :-)