Ti amo Italy

Leeghwaterlaan 129 5223 DS Den Bosch Nederland Kaart

Speciale deals

Over het restaurant Ti amo Italy

Ti amo Italy, de naam van dit restaurant zegt al genoeg. De keuken wordt aangevoerd door een gepassioneerde chef die dol is op verse ingrediënten. In het knusse restaurant serveert de vriendelijke bediening met gemak de lekkerste broodjes, salades en pasta’s als lunch. ’s Avonds wacht de uitgebreide dinerkaart op je. Kom ook uitgebreid tafelen of bestel een van de tongstrelende pizza’s.

Meer informatie over restaurant Ti amo Italy

• Bar , Engels gesproken , Terras , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Ti amo Italy

Diewertje V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Absoluut heerlijk gegeten. Vers & huisgemaakt, zeker een aanrader.
franca S.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
Alles is vers bereid. Passie voor de italiaanse keuken en de verfijnde smaken maakt het een prachtig restaurant waar ik graag terugkom.De gastvrijheid is top!! De volgende reservering is geplaatst.
Walter D.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
Smaakvolle, verse gerechten. Erg vriendelijke en goedlachse bediening.
I. V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Goede prijs kwaliteitverhouding. Vriendelijke bediening.
Martin G.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Bij een Italiaans restaurant denk je in eerste instantie aan pasta en pizza. Dat kun je hier ook heerlijk eten: huisgemaakte pasta en pizza.. De grote klasse van dit restaurant zijn de overige gerechten: ceviche van zeebaars met tortellini en truffelmayonaise als voorgerecht of de entrecote met perfect gegaarde groenten en lekkere saus als hoofdgerecht. Alles kraakvers. Tel daarbij op de lekkere wijntjes, vriendelijke service (en lage prijzen) en je hebt een topavond.
Matheu N.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Lekker eten voor een betaalbare prijs in een leuke gelegenheid.
Kok is zeer flexibel en dienstverlenend ingesteld.
Dus iedere wens zal hij proberen zoe goed mogelijk in te vullen.
Saskia L.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Weer heerlijk gegeten!
Jos D.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Mooi pareltje net achter het centraal station van ‘s-Hertogenbosch. De couverts zijn waanzinnig lekker en gemaakt van verse producten.
Trudy H.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Heerlijk gegeten. Superleuke bediening. Altijd weer goed....
Yolande K.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Kwaliteit van het eten is buitengewoon goed.Vers en met liefde gemaakt.Verslavend,want als je hier 1 keer bent gaan eten wol je zeker tetug!
jan S.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Fantastische pure Italiaanse gerechten. Alles vers bereid (ook de pasta & risotto) voor een relatief kleine prijs.

Bovendien zeer gastvrij personeel!
Harrosandra .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Zeer vriendelijke bediening en kok. Ik kon vooraf doorgeven wat iedereen wilde eten. Daardoor konden we binnen anderhalf de lunch genieten (soep en hoofdgerecht en drankje vooraf). Perfect geregeld! Heel flexibel ook nog eens want ter plaatse hadden we nog wat kleine aanvullingen en wijzigingen in het menu.
Stef D.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Afgelopen woensdag was ik met mijn man bij jullie komen eten. Bij het ontvangst moesten we al minuten wachten voordat we werden geholpen! Voor de rest was het eten niet smakelijk we hadden Italiaanse gerechten verwacht maar het eten was totaal niet zo. Dit is echt een afrader!
petra H.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Vriendelijke mensen, goed ontvangen. Lekkere pizza's en snel geserveerd. Gezellige ambiance!
Hans K.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Wat een verrassing als je een 'gewoon' Italiaans restaurant verwacht. Culinair gegeten in een Italiaans jasje. Jammer dat we ver weg wonen anders werden we vaste klanten. Wijn ook prima en alles vers gemaakt. Enthousiaste mensen die dit runnen.
Мер М.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Dit is een prima - eetervaring tegen een geweldige prijs. Het restaurant is casual chic en het eten was, nogmaals, uitstekend.
Мер М.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Het ontvangst was hartelijk! Zeer lekker en origineel gegeten bij de Ti Amo Italy Restaurant. Een vlottere service met heel vriendelijke personeel. Kortom een aanrader.
marjan R.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Jammergenoeg waren alle nagerechten op.
marjavanweert V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Heel vriendelijk ontvangen en lekker gegeten
Gert M.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Wij zijn enthousiast over dit restaurant. Het is een verademing met sommige andere restaurants, omdat er veel aandacht uitgaat naar een verse keuken en goed ingrediënten. De pasta's en risotto's zijn veel beter dan anderen en de pizza's zijn niet alleen smaakvol maar ook van 'Ïtaliaanse' kwaliteit. De tiramisu is vers gemaakt. De prijs kwaliteit verhouding is meer dan uitstekend.