Ti amo Italy

Leeghwaterlaan 129 5223 DS Den Bosch Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Ti amo Italy

Ti amo Italy, de naam van dit restaurant zegt al genoeg. De keuken wordt aangevoerd door een gepassioneerde chef die dol is op verse ingrediënten. In het knusse restaurant serveert de vriendelijke bediening met gemak de lekkerste broodjes, salades en pasta’s als lunch. ’s Avonds wacht de uitgebreide dinerkaart op je. Kom ook uitgebreid tafelen of bestel een van de tongstrelende pizza’s.

Meer informatie over restaurant Ti amo Italy

• Bar , Engels gesproken , Terras , Wi-Fi
9,1
Jan Willem V.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Heerlijk gegeten. Voorgerecht carpaccio verrukkelijk. Pizza's goed van smaak. Nagerecht chocoladetaartje crumble (warm met nog zachte binnenkant) overtreft alle verwachtingen!! Alles met aandacht en liefde bereid. Fijne Chianti. In combinatie met de korting (eerst vergeten op de rekening, gelukkig op tijd achter gekomen door de kok!) was de prijs/kwaliteitsverhouding zeer gunstig. Aanrader!
Ralf K.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Heerlijk gegeten voor een faire prijs. Enige minpunt is ons inziens dat ze geen kraanwater schenken.

Vriendelijke bediening, ook in deze vakantie periode, en zeer enthousiaste koks!
thijs J.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Heerlijk gegeten. Eten is met liefde en oog voor schoonheid bereid.
Lammie N.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Goede sfeer, lekker eten. Prima prijs-kwaliteit verhouding. We voelden ons heel erg welkom.
Roos K.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Heerlijk gegeten. Het carpaccio plateau en de antpasta della casa waren grote porties die we makkelijk met 4 konden delen. Ook de pasta's waren heerlijk. Die dag was er ook nog een aanbieding dat alle pasta's 10 euro waren. Gezellige sfeer. Aanrader om te gaan eten!
Algon V.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
In verband met ons 40 jarig huwelijk samen met het gezin uit eten geweest bij restaurant Ti Amo. We hadden van velen al gehoord dat de kwaliteit van eten en service uitstekend was en hier is niets te veel over gezegd.
Bediening is vriendelijk en voorkomend, zelfs de kok komt informeren of het eten je smaakt.
Kwaliteit van de gerechten is zeer goed en de borden netjes opgemaakt.
De desserts zijn een feest en de zelfgemaakte limoncello niet te versmaden
Ti Amo is een aanrader en we komen graag weer hier terug.
Мер М.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Vandaag voor het eerst gegeten en het was echt heerlijk en verrassend. De bediening is heel vriendelijk, de chef-kok kookt met grote passie en maakt de mooiste gerechten.
Judith R.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
Laat ik positief beginnen, het eten was lekker.
Helaas een uur moeten wachten op ons eten. Toen ik daar naar vroeg begon de serveerste op een zeer vervelende toon dat het erg druk was en dat ze er niets aan konden doen. Maar het zou er zo aan komen, hier toch nog 20 min op moeten wachten. Mensen na ons waren al lang bediend. Uiteindelijk kwam het eten op tafel maar dit was niet wat een van ons had besteld. Maar dit was echt onze fout. Aangegeven dat gerecht op te eten omdat we inmiddels behoorlijk honger hadden. Na 5 min kwam de serveerster terug en griste het bord onder ons vandaan met daarbij de volgende woorden.
" we willen geen slechte recensie dus maken we als nog de ravaoli, het kan toch dat we een fout maken" We gaven aan dit gerecht gewoon op te willen eten maar het bord was al weg. Tuurlijk kan het dat er een fout gemaakt word en dat het druk is en je daar niet op voorbereid bent maar een beetje respect had veel goed gemaakt.
Renate S.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Met familie op het gezellige terras een lunch genomen. De gerechten waren stuk voor stuk voortreffelijk. We komen zeker weer terug! :-)
Gilles O.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
vanavond heerlijk gegeten met zijn 4 tjes bij ti amo italy. Het eten was echt heel erg lekker, de porties voldoende en belangrijk de kinderen vonden t ook erg lekker. echt een aanrader om met de familie een hapje te eten maar lijkt me ook leuk om met zijn tweetjes naar toe te gaan. De pasta met garnalen was heerlijk !!! Wat nog handig zou zijn is oranje voor de kids op de kaart...ik zeg ga erheen en ga proeven!
Karin G.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Leuk restaurant. Prima gelegen vlak bij station en centrum. Vriendelijke en vlotte bediening. Carpaccio was heerlijk, pasta met zalm voortreffelijk. Echt een aanrader.
Erwin V.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Prima restaurant en vriendelijke bediening. Zeer gunstig gelegen bij het NS station. De moeite waard en graag komen wij nog een keer.
Fulco28 .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Na een lange dag voor het eerst hier gaan eten na goede verhalen. Vlakbij het station, de rechtbank en Van Lanschot. Kwaliteit van de gerechten is bovengemiddeld. Prima voorgerechtje, gnocchi en pasta. Echt lekker.
Minpuntjes? Bediening komt nogal onzeker over en probeer je klanten niet wijs te maken dat er paarse basilicum in het gerecht zit als dat niet zo is.
Vanwege de kwaliteit gerust een bezoek waard.
Jasper V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Heerlijk gegeten in dit kleine gezellige restaurant. Het personeel is allervriendelijkst en dit is oprecht het beste italiaanse restaurant van Den Bosch. Je proeft dat het eten met passie bereid is en dat het met de beste producten gemaakt is.
Tot de volgende keer!
Lange .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
We hebben hier net gegeten, reservering prima via IENS, nette en vlotte bediening. Heerlijke en verse gerechten serveren ze hier, maken hun naam zeker waar. Heerlijk.
Dini B.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
de kok maakt de lekkerste linguini die we ooit geproefd hebben, simpel met knoflook en een klein beetje sambal en prima olie
C. W.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Vriendelijke gastvrouw en heerlijk eten. Oog voor smaak en kwaliteit van de gerechten.
Jasiu S.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
We zijn hier inmiddels al vele keren geweest en ik moet zeggen dat het. echt een top restaurant is!

Fijne modern Italiaanse sfeer en erg leuke muziek.
De keuken bereidt met passie alle gerechten voor en komen zo nu en dan ook persoonlijk vertellen wat er allemaal in zit.
Het eten is heerlijk en voor de prijs krijg je het nergens beter. De pizza's zijn ook zeker de moeite waard om te proberen, de beste die ik tot nu toe op heb!
Alles was goed schoon en de bediening was vlot en erg aardig.

Al met al was alles tot wens en is het een heel mooi restaurant die zeker de moeite waard is te bezoeken!
Miriam V.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
lekker, rustig restaurantje met vriendelijk personeel. we hebben er goed gegeten. voor herhaling vatbaar, gaan er zeker nog eens terug.
R V.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Een nieuw restaurant in de buurt. Dat moet worden uitgeprobeerd. Heerlijk gegeten! Voorgerecht Zeebaars met allerlei heerlijke groentjes en lekkere smaken. De Ossobuco die ik wilde bestellen was er niet meer maar de Fileto met wijnsaus was ook perfect en als compensatie kregen we er heerlijke frites bij. De saus was wat aan de zoute kant, maar verder goed bereid en smaakvol en alles was vers en met zorg klaargemaakt. De jongen die bediende stond normaal in de keuken, maar we werden super goed en vriendelijk geholpen. Kortom lekker en gezellig gegeten voor een vriendelijke prijs.