Ti amo Italy

Leeghwaterlaan 129 5223 DS Den Bosch Nederland Kaart

Over het restaurant Ti amo Italy

Ti amo Italy, de naam van dit restaurant zegt al genoeg. De keuken wordt aangevoerd door een gepassioneerde chef die dol is op verse ingrediënten. In het knusse restaurant serveert de vriendelijke bediening met gemak de lekkerste broodjes, salades en pasta’s als lunch. ’s Avonds wacht de uitgebreide dinerkaart op je. Kom ook uitgebreid tafelen of bestel een van de tongstrelende pizza’s.

Meer informatie over restaurant Ti amo Italy

• Bar , Engels gesproken , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Ti amo Italy

Sonja E.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Klein maar gezellig! Heerlijk gegeten, super bediening!
Kim V.
Heerlijk eten!
Мер М.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Top Restaurant! We hebben heerlijk gegeten en de wijnen waren eveneens super. Bediening zeer vriendelijk en goed. Mooie locatie. Absolute aanrader!
Мер М.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Top tent met een super toffe bediening en een onwijs goede keuken. Genieten op hoog niveau. Wij komen zeker weer een keer!! Succes Ti Amo Italy!!!
Chandrakanthi B.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Het eten was lekker, en snel op tafel. Erg vriendelijk personeel! Ook het eten dat over was konden we zonder problemen mee nemen.
M. B.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Samen met partner naar dit restaurant geweest, gereserveerd via Iens. Ontvangst was netjes, jas werd opgehangen, we mochten zelf een tafel uitkiezen. Wij gingen zitten bij de bank. Mijn notenallergie werd gelijk genoemd, dat geeft vertrouwen. De plek vond ik minder een succes, de verwarming (vanuit het plafond) blies precies in mijn gezicht, soms warme en soms koelere lucht. Ik heb dit aangegeven, de serveerster deed vervolgens de verwarmingsinstallatie helemaal uit. Hierdoor werd het fris.

Als voorgerecht had ik bospaddenstoelensoep, die lekker was. Op de kaart stond dat je er brood met zongedroogde tomaat bij kreeg. Ik kreeg echter een dip van knoflooksaus. Toen ik dit aangaf, kreeg ik gelijk de juiste dip. Als hoofdgerecht had ik risotto, die naar mijn mening nog net niet gaar genoeg was. Ik vond de risotto ook niet erg uitgesproken van smaak. De smaak was wat zwak. Als nagerecht de chocolade taart, die lekker was. Er zat crumble bij. Hierbij heb ik voor de zekerheid gevraagd of dit noten/pinda's bevatte. Dit was volgens de serveerster niet het geval. Desondanks kreeg ik een milde allergische reactie bij dit nagerecht. Een aandachtspunt voor het restaurant is dan ook om te checken of er noten/pinda's in mijn nagerecht zaten.
Rick W.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2018
Heerlijk Italiaans, probeer de ossobuco heerlijk, mooie gerechten, wij aten de koude soorten ham met artichoken, truffelsoep, garnalen met pasta
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2018
Heerlijke pasta met verse ingrediënten gegeten en het was ook heel betaalbaar. De bediening was vriendelijk en attent, de kok was blij met ons compliment. Wij komen zeker terug!
Mark V.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2018
Zeer goede pizza, smaakte natuurlijk en niet te zout. Uitstekende prijs. Attente bediening. Inrichting ok, niet bijzonder.
Peter K.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Leuk restaurant en aardige jonge mensen die het graag goed willen doen. Het eten was heerlijk en mooi op het bord. Ietsje minder zout zou fijn zijn.
De temperatuur in de ruimte hield niet over... we gaan vast bog eens terug!
Sabine V.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2018
Klein gezellig restaurant met heerlijk eten. Een aanrader!
koen M.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Leuke tent, maar nog belangrijker... Goede pizza's!
Annelies V.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2017
grote portie pasta !! Iets te veel room en iets te weinig Italie...Leuke bediening ,beetje kale entourage
Veerle B.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2017
Gezellige sfeer, vriendelijke bediening en goed eten. Zou wat mijn zoon betreft nog wel een kinderijsje op de kaart mogen, bolletje vanille met wat sprinkles of zo.
Diewertje V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Absoluut heerlijk gegeten. Vers & huisgemaakt, zeker een aanrader.
franca S.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
Alles is vers bereid. Passie voor de italiaanse keuken en de verfijnde smaken maakt het een prachtig restaurant waar ik graag terugkom.De gastvrijheid is top!! De volgende reservering is geplaatst.
Walter D.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
Smaakvolle, verse gerechten. Erg vriendelijke en goedlachse bediening.
Ineke V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Goede prijs kwaliteitverhouding. Vriendelijke bediening.
Martin G.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Bij een Italiaans restaurant denk je in eerste instantie aan pasta en pizza. Dat kun je hier ook heerlijk eten: huisgemaakte pasta en pizza.. De grote klasse van dit restaurant zijn de overige gerechten: ceviche van zeebaars met tortellini en truffelmayonaise als voorgerecht of de entrecote met perfect gegaarde groenten en lekkere saus als hoofdgerecht. Alles kraakvers. Tel daarbij op de lekkere wijntjes, vriendelijke service (en lage prijzen) en je hebt een topavond.
Matheu N.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Lekker eten voor een betaalbare prijs in een leuke gelegenheid.
Kok is zeer flexibel en dienstverlenend ingesteld.
Dus iedere wens zal hij proberen zoe goed mogelijk in te vullen.