Ti amo Italy

Leeghwaterlaan 129 5223 DS Den Bosch Nederland Kaart

Over het restaurant Ti amo Italy

Ti amo Italy, de naam van dit restaurant zegt al genoeg. De keuken wordt aangevoerd door een gepassioneerde chef die dol is op verse ingrediënten. In het knusse restaurant serveert de vriendelijke bediening met gemak de lekkerste broodjes, salades en pasta’s als lunch. ’s Avonds wacht de uitgebreide dinerkaart op je. Kom ook uitgebreid tafelen of bestel een van de tongstrelende pizza’s.

Meer informatie over restaurant Ti amo Italy

• Bar , Engels gesproken , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Ti amo Italy

Lettie K.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Na een goede ervaring vorig jaar Ti Amo weer bezocht... nog steeds heerlijk eten en en gemoedelijke sfeer!
Claudia V.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Zeer lekker gegeten. En de service was zeer goed. We gaan zeker nog een keer
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2018
Alles was tiptop in orde! Van het moment dat je binnen komt voel je al dat je welkom bent! Allemaal heel vriendelijk mensen en heel lekker eten!
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2018
Het eten was heerlijk. Ik heb een eiwit- en glutenallergie en hier hebben ze heel goed rekening mee gehouden. Ook mijn versie was super lekker. Het personeel was heel vriendelijk!
Tonny K.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2018
Ik heb er echt een goede tijd doorgebracht, sfeer van deze plek was geweldig, dank superieuren voor dit prachtige restaurant!!
Freek D.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2018
Zelden personeel gezien wat zo niet kan inspelen op de behoefte van de klant. Eten was verder normaal maar laatste keer dat ik hier heb gegeten. Zonde!
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Heerlijk ontbijt gehad en zeer vriendelijke bediening. Een aanrader als je verblijft in Den Bosch en geen ontbijt bij je verblijf hebt gereserveerd.
Peter O.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
ontvangst zeer koel, wekte de indruk dat er geen tafel was gereserveerd, Werden aan een grote ongedekte tafel gezet. was geen Campari of andere Italiaanse likeur aanwezig, wijn moet je vanaf een plank aanwijzen. Duurde lang voor de gerechten kwamen, Ruim 1,5 uur voor de 2 gangen.
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2018
Super ontvangst weer van de gastvrouw en de kok; eten was super lekker. Komen zeker nog een keertje terug.
Rob D.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2018
Vriendelijke gastvrouw, lekkere gerechten, verse ingrediënten.Kom hier zeker terug
Sonja K.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Gezellig rustig tentje, lekker eten, fijne zeer klantvriendelijke bediening, binnen 5 min van station. Aanrader!
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2018
Bij Ti Amo kun je altijd heerlijk eten: de gastvrouw is een topper en het eten was super lekker. We komen zeker nog een keer terug!
Мер М.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
Wij genieten nog na van een fantastisch diner bij Ti Amo Italy!! Van ontvangst tot vertrek zijn we verwend. Geweldig menu!
Hans M.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Leuke restaurant met mooie inrichting , eten was super , bediening was heel aardig en alles was vers . We komen zeker snel terug .
Lisa V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Het eten was uitstekend! Lekker gegeten in een rustige sfeer. Alles werd op tijd geserveerd en de bediening was ook top. Zeker een aanrader!
De tafel van MBH I.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2018
Leuke bediening. Supervriendelijk en uiterst gastvrij
Monique R.
Mijn speciale dieet leek me erg lastig, maar de chef kok en ook de dame in de bediening maakte het erg makkelijk voor me. Ze dachten erg met me mee en uiteindelijk had ik echt een heerlijk stukje vlees. De service was echt heel goed en het eten lekker!
Sonja E.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Klein maar gezellig! Heerlijk gegeten, super bediening!
Kim V.
Heerlijk eten!
Мер М.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Top tent met een super toffe bediening en een onwijs goede keuken. Genieten op hoog niveau. Wij komen zeker weer een keer!! Succes Ti Amo Italy!!!