Thym by Parkzicht

Alberdingk Thijmlaan 18 5615 Eindhoven Nederland Kaart

Over het restaurant Thym by Parkzicht

Vergeet de drukte van de dag

Restaurant Parkzicht in Eindhoven levert gasten een volledige ervaring volgens de Frans/Europese keuken. Bourgondische gerechten in een sfeervol restaurant, daar staat Parkzicht garant voor.
Gasten kunnen volop genieten van het sfeervolle interieur van dit restaurant, maar kunnen ook terecht in één van de privékamers die voor groepen beschikbaar zijn.
Het vriendelijke personeel staat altijd klaar om gasten zo comfortabel mogelijk te maken. Parkzicht levert het totaalplaatje voor de bourgondische keuken en is een echte aanrader.

Meer informatie over restaurant Thym by Parkzicht

Gemakkelijk met het openbaar vervoer te bereiken, halte Parktheater

Maandag t/m zondag 09:00 - 21:30

Jouw recensie over het restaurant Thym by Parkzicht

Elly V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2019
Hartelijke bediening
JvB .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2018
Voorafgaand aan een theatervoorstelling gegeten bij Restaurant Parkzicht. Dit kon je bij het reserveren al aangeven en nadat we hadden plaatsgenomen werd het nogmaals bevestigd dat de keuken hiermee rekening ging houden. Een mooie service die ze ook helemaal waarmaakten ondanks de grote drukte en een aantal grote gezelschappen. Behalve deze servicegerichtheid bleek het personeel zo wie zo zeer attent en vriendelijk. Maar natuurlijk het allerbelangrijkste: het eten was erg lekker en de borden smaakvol opgemaakt. Kortom; wij vonden het een zeer goed prijs/kwaliteit verhouding en zullen zeker nog eens terug gaan.
Bedankt voor deze leuke review en mooie score. Hier worden we altijd blij van. :)
Graag tot ziens!

Froukje V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
Heerlijk gegeten, was een prima avond.
Bedankt voor de review. Graag tot ziens!

Esther K.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Nawoord: Restaurant Parkzicht heeft n.a.v. onze recensie telefonisch contact met ons gezocht en onze klacht met ons besproken. Naast excuses kregen we als gebaar een uitnodiging voor koffie en gebak. We waren blij dat we uiteindelijk wél echt gehoor kregen voor onze klacht en wat ons betreft stappen we bij Restaurant Parkzicht weer binnen. Dat heeft ook te maken met de goede eerdere ervaringen met dit restaurant. Jos en Esther
Beste Jos en Esther,
Fijn dat jullie nu wel tevreden zijn, jullie zijn altijd van harte welkom!
Joanna G.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
We hebben heel goed gegeten al was de tartaar wel erg rauw. Het hoofdgerecht, de patrijs was heerlijk.
Beste Joanna, Fijn dat jullie zo goed hebben gegeten. De tartaar wordt gepresenteerd op de originele wijze, volledig rauw en vers gesneden. Zo vinden wij het het allerlekkerste! We adviseren jullie de volgende keer graag over onze overige gerechten. Tot ziens!
Liliane M.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2018
We hebben heerlijk à la carte gegeten. De bediening is heel erg vriendelijk en zeer attent. Qua prijs ligt dit restaurant in de middenklasse, vind ik. Niet goedkoop, maar ook niet heel erg duur. De inrichting achterin het restaurant vind ik een beetje oudbollig.
Bedankt voor deze leuke review! Leuk nieuwtje: Na de kerst gaan we 3 weekjes dicht om op 19 januari weer open te gaan met volledig nieuwe inrichting. Kom zeker daarna (en daarvoor ;) ) weer gezellig eten. Graag tot ziens!
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Je wordt vriendelijk ontvangen bij binnenkomst. Gekozen voor het driegangenmenu plus het wijnarrangement (ook beschikbaar in een Bob variant). De gerechten zijn met zorg en zeer mooi opgemaakt. Er zijn goede smaakcombinaties bij alle gerechten en alles was zeer smaakvol. De wijnen passen goed bij de gerechten. De gastvrouw en bediening zijn vriendelijk, behulpzaam en beschikken over humor. Een totaalplaatje dat zorgt voor een mooie, lekkere avond. Kortom redenen genoeg om nog eens terug te komen.
Hartelijk dank voor de leuke review. Hier worden we blij van! Jullie hebben Parkzicht ervaren zoals we het bedoelen :) Graag tot ziens.
Esther K.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Afgelopen zaterdag een diner gehad bij Parkzicht, als tractatie voor de verjaardag van (schoon)vader. Vriendelijke bediening en de maaltijden zijn met zorg klaargemaakt. Maar, zoals wij helaas hebben moeten constateren, je kunt hier ook flink miskleunen. Het was juist (schoon)vader die als hoofdgerecht een picanha-steak had besteld, die van een kwaliteit was die je zelfs niet zou verwachten in het BBQ pakket van een derderangs buurtsuper. Taai als een zeem en bijna alleen maar vet. Gewoon niet te vreten. Bij de eerste voorzichtige klacht hierover, werd er door de bediening wat overheen gelachen. Wat later hebben we, bij uitblijven van een serieuze reactie, de klacht nog eens herhaald, maar nu 'loud and clear'. Toen heeft de bediening de kok geïnformeerd, maar kwam hier pas op terug nadat wij er zélf om vroegen. Resultaat: goed dat u het meldde, zodat de kok er rekening mee kan houden bij volgende bestellingen. Geen gehoor dus. We hoopten nog dat deze steak geschrapt zou zijn van de rekening. Ijdele hoop: we kregen gewoon de volle mep te betalen. Verontwaardigd hebben we een review geschreven op de website van Hampshire Hotels. Tot onze verbazing is die niet geplaatst. Nu zijn we helemaal boos. Het is geen wonder dat een hotel/restaurant zo hoog scoort, wanneer de 'mindere' beoordelingen en kritieken gewoon eruit gefilterd worden. We vonden Parkzicht tot nu toe erg goed, en vinden dat de manier waarop ze met deze klacht zijn omgegaan totaal niet passen bij het beeld dat we van Parkzicht hadden. Want bij klachten verdampt ineens de 'schone schijn' en loop je tegen een muur van arrogantie en onwil op. Voor ons geen Parkzicht meer.
Gelukkig hebben we u inmiddels telefonisch te pakken gekregen en met u uw klacht kunnen bespreken. Graag tot binnenkort en we doen er alles aan uw bezoek te laten zijn zoals u van ons gewend bent. Gastvrije groet Nicky van Westenbrugge
Marika P.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Leuke informele sfeer, zeer goede gerechten en prijs/kwaliteit verhouding. Ook vriendelijke medewerkers. Komen zeker terug.
Hartelijk dank voor de mooie review. Graag tot ziens!
Annelies V.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2018
Vriendelijk personeel. Je kunt er op je gemak een hapje eten. Men houd rekening met de tijd die je hebt voor de maaltijd
Bedankt voor de review!
DJ D.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2018
Wat we jammer vonden was de lichtelijk geirriteerde manager. Vorig bezoek was de bediening de stempels op de spaarkaart vergeten te geven en was er aangegeven dit bij een volgend bezoek door te geven, zo ook geschiedde. Tevens wilden we gebruik maken van de gespaarde yums, via Iens, hier kwam voor ons gevoel wat irritatie de hoek om kijken. We zijn nou eenmaal spaarders en willen graag gebruik maken van dit soort kortingen en spaarsystemen. Zal het wellicht zo niet bedoeld hebben maar kwam op ons wat vervelend over. Verder zoals altijd bij een theaterbezoek heerlijk gegeten.
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2018
Heerlijk buiten kunnen zitten. Super vriendelijk personeel!! Houden goed rekening met dieten/ eindtijd.
Eten van top kwaliteit. Goede sausjes!! Ravioli iets flauw, werd positief ontvangen!
Hartelijk dank voor de lieve woorden en mooie score! Graag tot ziens :) Team Parkzicht
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Lekker gegeten met goede bediening !
Bedankt voor de lieve woorden!
Karin W.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
Heerlijke avond gehad met amerikaanse vriend die ook genoten heeft van het eten. Buiten gezeten....perfect!
Beste mevrouw Wasser, Super bedankt voor deze perfecte score. We zijn altijd blij te zien dat onze gasten zo genieten. Heel graag weer tot een volgende keer. Team Parkzicht
Elma R.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2018
Heerlijk gegeten. Jammer dat tussen het voorgerecht en hoofdgerecht een uur wachttijd zat. Ze waren ons vergeten.
Beste mevrouw Ridderhof. Super bedankt dat u de moeite heeft genomen een review achter te laten. Bedankt voor de mooie score. Wat ontzettend stom dat we deze avond vergeten zijn het hoofdgerecht mee te vragen. We zijn blij te zien dat u alsnog genoten heeft. Een volgende keer zal dat niet meer gebeuren. Heel graag tot ziens! Team Parkzicht
Dini L.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Prima gelegenheid.
Buiten op terras; toch rustig en gastvrij.
Beste mevrouw Lambooy, Hartelijk dank voor de review. We zijn erg blij deze te lezen. Graag tot ziens!
Mwtgm V.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Heerlijk gegeten goed verzorgd leuke en vriendelijke bediening.
Hartelijk dank voor je review! Graag tot ziens! We zien een 6je bij inrichting/sfeer, leuk nieuws: In januari gaan we ons restaurant volledig restylen. Stay Posted :)
Marion V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
Wederom erg lekker gegeten bij "onze buren".
Smakelijke coquilles, eendenlever en natuurlijk de alomgeroemde carpaccio.
Heerlijk kalfstrio, lamsvlees en kreeft, goede begeleidende wijnen.
En dat alles in gezellige ambiance met prettige, losse bediening.
Wij komen graag terug!
Beste Marion, Super leuk om deze review te mogen ontvangen! Bedankt voor de complimenten. Graag tot ziens. Gastvrije groeten, Team Parkzicht
Jan H.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2018
Het vlees was koud van binnen. Kennelijk voorgegaard en te kort afhebakken
Beste meneer Hof, Hartelijk dank voor uw review.
Wat vervelend om te horen. Hopelijk heeft u het op de dag zelf aangegeven bij de bediening zodat zij dit passend op hebben kunnen lossen voor u.
Met gastvrije groet
Marjan S.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Heerlijk buiten gegeten, gastvrije ontvangst en aardige bediening, geduldig met oudere mensen, een aanrader!
De gerechten zien er mooi verzorgd uit.
Het menu was verrassend, had iets meer mogen zijn.
Bedankt voor de review, heel leuk om te horen! Graag tot een volgende keer!