Thuys

Meer informatie over restaurant Thuys

Uitmuntend
9,5
9,4

Jouw recensie over het restaurant Thuys

Kees B.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2018
We komen hier regelmatig en elke weer is het een plezier om hier te komen. Vriendelijk personeel, heerlijke gerechten die betaalbaar zijn en een huiselijke sfeer. Wij blijven terug komen!
M V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2018
Gelijk bij binnenkomst een warm welkom. Heerlijk gegeten. Borden mooi opgemaakt met smaakvolle gerechten. Zeer gastvrij en ook kindvriendelijk. Wij komen hier zeker vaker naar terug.
Martin D.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
We zijn hier nu voor de 3e keer weer geweest. De chef-kok verrast ons elke keer weer met een mooi en heerlijk smaakvol verrassingsmenu...
Leuke vlotte bediening in een knus eetcafe. Tot gauw.
Kees B.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Gezellig knus sfeervol restaurant met een ruime menukaart. Voor iedereen iets wils... Wil je een snelle hap dan kun je kiezen uit de Bites gerechten. Wil je lekker tafelen dan zijn er mooie Chef-specials gerechten. Leuke en attente bediening
majacornelia .
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Sfeervol restaurant met gezellige bar waar je eerst een drankje kan nuttigen, fijne bediening heerlijk eten, echt een aanrader
majacornelia .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
De kok/eigenaar had een heerlijk verrassings menu bereid, het was super van smaak en heel mooi opgemaakt, het was echt voortreffelijk, de wijn was ook heerlijk en dit alles tegen heel aantrekkelijke prijzen, de bediening was top in een sfeervolle locatie, echt een aanader