Thuys

Maandag t/m Zondag

• Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras
Jooshie J.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Leuk café, geen hippe toestanden, maar gewoon gezellig. Prima eten, hamburgers en frites, niets mis mee! Ondanks dat het drukker werd was de bediening alert en attent.
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Thuys is een klein en knus buurtcafé annex eetcafé met joviale dames in de bediening. De gerechten zijn eenvoudig maar degelijk en smakelijk. De linzensoep met Griekse yoghurt en de clubsandwich met gerookte kip, bacon en avocado smaakten prima.
Jochem J.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2015
Een prima daghap gegeten. De bediening is vriendelijk en let op. Zelfs als het wat drukker wordt weten ze de aandacht goed te verdelen. Verwacht geen culinaire hoogstandjes maar prijs-kwaliteit verhouding is prima
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2015
Thuys is echt mijn tweede thuis. Voornamelijk om drankjes te doen, maar het eten is hier ook top! Op de kaart staan de gebruikelijke eetcafe gerechten welke altijd zeer bevallen. Goed eten, met een snelle en zeer vriendelijke service. Dit alles ook nog eens goed betaalbaar, gemiddeld ongeveer €14,- voor een hoofdgerecht. Thuys is echt een aanrader!
Marcel O.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2015
Een eetcafé met eetcafé-eten. Niks meer, niks minder. Prima om voor het bier drinken even een bodem te leggen. Authentieke Nederlands caféomgeving.
Wendy E.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2015
Ik kom heel graag Thuys!
Twee keer per maand organiseren ze hier een geweldige pubquiz. Niet zo'n ingekocht, door anderen gemaakt, met fouten doorspekt quizje. Nee!! hier een quiz van niveau, up to date, creatief, zinnig en soms heerlijk onzinnig!
Naast deze geweldige quiz kun je hier prima eten, laten we zeggen een hoog eetcafé niveau dat lekker betaalbaar is. Ik durf zelfs te gokken dat het met liefde gemaakt wordt ;-)
En dan niet te vergeten het top terras in de zomer en het fijne personeel.
Kortom lekker thuys-komen!!
Shizor .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2014
kom hier meestal voor een drankje maar laatst een keer gegeten en vond het erg lekker. Hele lekkere kalfshamburgers! Bedienend personeel zeer vriendelijk, goede sfeer. een van mijn favorieten
Sandra C.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2014
Een super leuk eetcafe midden in West. Ik heb hier laatst met 6 personen gegeten en aansluitend een feestje gevierd ter ere van mijn verjaardag. Het eten was goed, de pasta met gegrilde pompoen was heerlijk en ook de andere gerechten van mijn tafelgenoten vielen erg in de smaak! We namen nog de thuysgemaakte appeltaart na en die was werkelijk geweldig! Zó lekker vers en we kregen ook een enorm stuk. De bediening was heel attent en heeft ook goed voor ons gezorgd tijdens de borrel. Ik ga hier nog vaak terugkomen!
PIM1971 .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2014
Een prima eetcafé. Simpel lekker en vlotte bediening. Ceasarsalad rijkelijk gevuld met verse ingredienten en knapperige croutons. Als hoofdgerecht een biefstukje met lekkere pepersaus, simpel maar gewoon prima bereid. Geen bijzondere liflafjes, precies zoals je in een eetcafe hort te eten. Prima betaalbaar ook. De huiswijn vond ik iets minder maar kom hier zeker terug.
Dinnerbabe ..
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2014
Lekker no nonsens eetcafé zonder dat het shabby is. Gisteravond (woensdagavond geweest). Vielen zo rond zeven uur binnen en er was nog plek, maar al gauw was het gezellig vol. Gemêleerd, maar bij elkaar passend publiek. Een eetcafétje zoals m.i. een eetcafé bedoeld is. Geen voorgerecht (wel broodjes gekregen), de saté besteld (ben per slot van rekening in een eetcafé), biertje van de tap erbij. De saté was prima. Mijn tafelgenote had de daghap. Na werd voor haar het nagerecht naar wens aangepast en voor mij de overheerlijke cheesecake, die me elders al vaak is tegengevallen. Dus: blij! De rekening, die viel reuze mee. Prijs-kwaliteit prima, daarom ook een negen gegeven: goed in deze klasse. De biefstuk met roquefort saus, die ik bij anderen op het bord zag liggen... die probeer ik volgende keer uit!
(als ik een tip zou mogen geven: w.c.'s ietsje proberen te upgraden).
JosA .
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2013
Gezellig, goede en vriendelijke bediening en goed eten voor prima prijzen. Goed porties, de taart als nagerecht was zelfs heel veel. Maar wel heel lekker.
HeleenRahusen .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2013
Een café dat zijn naam eer aan doet. Lekker Thuys. Gezellige bediening, ambiance zonder pretenties. Heerlijke lunchbroodjes en een goede daghap voor een toffe prijs.
Necip T.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2013
Van buiten lijkt het op een bruin cafe, maar als je binnen bent gaat dat gevoel meteen weg. Cafe Thuys heeft een perfect ambiance met de combinatie tussen jong en soms een beetje oud. Eten lekker en een mooie prijs, bediening vriendelijk en snel. Hier kom ik zeker terug
Anouk L.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2013
Hier op een doordeweekse dag gegeten. Ik verbaas mij erover hoe vol het hier kan zitten op een maandag, dinsdag of eigenlijk elke andere dag van de week. We hadden het laatste tafeltje. Op een groot krijtbord aan de muur staan een aantal voor-, hoofd- en nagerechten. Voor ieder wat wils; salades, pasta's, vlees, vis, vegetarisch. En echt voor een prima prijs. Wij hebben een hoofdgerecht genomen en een aantal drankjes genuttigd en waren pp 20 euro kwijt. Het decor is niet helemaal mijn smaak met overal donkere houten meubels. Maar het maakt de sfeer wel ongedwongen en dat is ook wel eens fijn!
M1992 .
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2012
Hier maandag weer heerlijk gegeten. Voor een eetcafe heerlijke gerechten, en voor een lage prijs. Bediening altijd vriendelijk en goed. Echt een aanrader om voor weinig geld een heerlijke hap te eten!
Ro K.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2012
Omdat ik niet ver van dit eetcafe af woon mag ik er graag met enige regelmaat komen. Laat je niet te snel afschrikken doen de ´bruinheid´ van deze tent, het heeft zowel wat betreft de wijn als de keuken behoorlijk wat te bieden. Vast prik op de kaart, of beter gezegd het schoolbord aan de muur, is de kokos/kipsoep. Een toppertje die altijd lekker is als voorgerecht. De Ceasarssalad is perfect. Gegrilde (!) kip, spekjes, ansjovis, croutons, alles er op en eraan en het smaakt iedere keer weer goed. De wijnkaart is samengesteld door Grape-district waardoor je makkelijk op basis van kleuren kan uitkiezen wat voor soort wit, rood of rose je wilt drinken.
Ananda G.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2012
Fijn om zo een gezellig cafe om de hoek te hebben. Vooral prettig voor het terras en biertjes (wisselende seizoenstap) aan de bar en niet te vergeten de heerlijk thuysgemaakte appeltaart. Personeel is altijd vriendelijk en attent. Het was ook altijd mijn favo voor een snelle daghap. Snel geserveerd en goed qua prijs. Laatste paar keer viel het eten tegen en waren de porties erg weinig en minder lekker. Ik houd het voorlopig bij bier.