Thuys in Het Dolhuys

Schotersingel 2 2021 GE Haarlem Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Thuys in Het Dolhuys

Laura M.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Deze eetgelegenheid in onderdeel van het Dolhuysmuseum maar ook vrij toegankelijk zonder het gehele museum door te hoeven. De lunchkaart is beperkt maar er is veel variatie en daardoor voor ieder wat wils. Het eten is goed van smaak en de porties prima voor een lunch. Leuk dat ze ook wat aparte gerechten hebben en een soep, salade en broodje van de dag waardoor je ook als je hier vaker komt verrast kan worden. Het personeel is zeer vriendelijk. Service is redelijk snel echter om af te rekenen moesten we in verhouding lang wachten.
Een aanrader voor een lekkere lunch.
B A.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Goede plek voor een lekker stukje taart en een goede smoothie. De guys gemaakte carrotcake was lekker en zeker vullend. De smoothie heerlijk.
De plek is leuk, zeker met kinderen die zowel buiten als binnen kunnen spelen. Buiten wel dicht bij het water.
En het Dolhuys is een aanrader als museum.
Eline V.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2015
Heerlijk terras, eenvoudige maar leuke kaart. Niet al te duur. De bitterballen waren klein en deels leeggelopen. Toen ik dat meldde bij het afrekenen kreeg ik korting. Netjes. Personeel is (zoals zo vaak, helaas) niet attent en/of professioneel.
sofiabernhard .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2014
Drie kwartier gewacht op een broodje en 2 salades. De ober zei achteraf dat het erg druk was en hij echt niet in de gaten kon houden hoe lang mensen moesten wachten (we hadden al 2 keer gevraagd of hij de bestelling niet was vergeten). Hij bood aan de bestelling te cancellen, dat was zijn enige vorm van excuus. Bij het afrekenen zette hij toch 2 smoothies op de rekening waarvoor we een coupon hadden. De salades waren erg lekker, maar heel klein en met een snee droog brood (zonder boter of zoiets)