Thup's Pizzabakkerij & Delicatessen

Houttil 38 1811 JN Alkmaar Nederland Kaart

Over het restaurant Thup's Pizzabakkerij & Delicatessen

Pizza zoals pizza hoort te zijn

In een prachtig historisch pand aan het Alkmaarse Waagplein vind je misschien wel de lekkerste pizzeria van Nederland. Thup’s pizzabakkerij wordt gerund door Thom, gekroond tot een van de beste pizzabakkers van Europa. Voeg daar heerlijke biologische ingrediënten en een beetje passie aan toe, en daar verschijnt een heerlijke, knapperige, dunne pizza op je bord. Naast pizza’s vind je ook salades, voorgerechten en desserts op de kleine kaart, alles bereid met de beste biologische producten.

Meer informatie over restaurant Thup's Pizzabakkerij & Delicatessen

Dinsdag t/m Donderdag 12:00 - 22:00
Vrijdag en Zaterdag 11:00 - 22:00

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Thup's Pizzabakkerij & Delicatessen

Femke V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Erg goede pizza's. Dunne bodem en proeft de verse ingrediënten.
Niet te zout, machtig en te veel saus.
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
Lekker gegeten, goede en zeer vriendelijke bediening
Biebaut B.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Lekker. Zeer vriendelijke en vlotte bediening.
Renate M.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Heerlijk gegeten!
Caja C.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Supergoede pizzabodems en heerlijke vleeswaren.
Machteld V.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Echt heerlijke pizza's en aardige bediening.
Anja R.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Er is een goede sfeer
.alleen als er een groep aanwezig die wat luidruchtig praat en lacht .
Kan je je eigen tafelgenoten nauwelijks verstaan.
Claudia S.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Super lekkere pizza’s! Dit was niet ons eerste bezoek en zeker ook niet ons laatste.
Manon D.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Heerlijk gegeten.
Kick V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Prima pizza, maar hee, heel lang wachten. Zowel als je in het restaurantje eet of , zoals gister thuis bestelt: 1 uur en 55 minuten! En dan is het echt niet meer zo lekker. Tussendoor gebeld, daarna gemaild, maar geen korting of andere poging om het goed te maken. Jammer.
Ralph V.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Hoe doen ze het? Geen idee, maar het gevolg is één van de lekkerste pizza's die ik ooit at. Die heette Dante, op mijn verzoek met extra knoflook. Een heerlijk Peroni biertje van de tap maakte het compleet. Een klein knus restaurantje, je kijkt zo de keuken in (als je beneden zit). Bediening charmant, vriendelijk en vlot.
Marijke V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Stoelen niet comfortabel voor lang zitten, kleine ruimte. Tafel met uitzicht op keuken, teveel licht dus niet gezellig zitten.
Pizza wel heel lekker!
Edo K.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Een ongelooflijk sfeervol en goed restaurantje. Door de kleinschaligheid ook veel aandacht voor de gasten. Mijn dochter was zo nieuwsgierig, waarna ze haar eigen pizza mocht maken. De moeite waard met de één van de lekkerste pizza die ik ooit heb gegeten (dun, knapperig en licht) met verse en smaakvolle ingredienten.
Daniel D.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Zoals altijd heerlijk gegeten. 0mdat de drukte het toe liet mochten de kinderen hun eigen pizza maken in de keuken.
Quinty G.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Zomaar op een woensdagavond zin om uit eten te gaan. Na al een keer bij Thups geweest te zijn kwamen we hier weer uit. Dit omdat het super lekker is, je heerlijk kan eten voor een schappelijke prijs. Gezellige sfeer, goede bediening, vers gemaakte gerechten. Kortom; HEERLIJK.
Ik vind het persoonlijk geen restaurant om een lange avond te tafelen, maar het was heerlijk en ik kom zeker nog een keer terug.
Mastercool L.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
De pizza's waren echt overheerlijk, zeker een aanrader. De bediening was ook uitstekend, niks op aan te merken. De inrichting was ook goed en leuk.

3 kleine minpunten:
- Mijn pizza was rijkelijk begeld, echter die van me tafelgenoot een stuk minder
- Bediening was zoals gezegd erg goed, echter was er maar 1 bediende voor het hele restaurant, wat soms een beetje onhandig was
- Door de open inrichting in een kleine ruimte kan het heel rumoerig zijn soms
David S.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Thups is Top. Iedere keer weer zijn de pizza's van topkwaliteit. Nergens krijgt het deeg 48 uur de tijd en zijn alle ingredienten gegarandeert origineel.

Als je na jaren van slappe, te zoute, te ongare pizza toch weer eens wil proberen hoe het is? Dan raad ik je aan weer liefde voor echte pizza te krijgen bij Thups.

Leuk detail: winnaar van lekkerste pizza van Nederland 2015
Conny K.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2016
Lekkere bio pizza's die inderdaad, zoals de tekst op de menukaart belooft, minder zwaar op de maag vallen. We hadden alle vijf een andere, nummer zes koos voor een salade geitenkaas die ook goed is bevallen. Vriendelijke bediening.
Het restaurant is wat al te simpel ingericht en we misten muziek, wat een warmere sfeer kan geven. Redelijke prijzen, alleen de rode huiswijn voor 4,50 per glas springt er ongunstig uit.
SylvieVerwaal .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Hier gegeten op 09/07/16 met vier personen. We hadden alle vier genoten van een heerlijke maaltijd. Drie personen hadden pizza besteld en één persoon pasta. Het eten was geheel naar wens. De bediening was snel en vriendelijk. Dit restaurant is voor herhaling vatbaar.
Wilma F.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Heerlijke pizza's met een dunne krokante bodem. Verse ingrediënten en dat proef je. Vriendelijke bediening. De cappuccino was erg lekker. Hier gaan wij zeker nog eens een pizza eten....