Thuisch

Oudedijk 222B 3061 AT Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Thuisch

Restaurant Thuisch is een geliefd adres voor jong en oud. Vanaf half 9 staat er al een vers ontbijt voor je klaar in de knusse eetkamer. Heb je na het ontbijt een afspraak? Geen zorgen, de bediening zorgt voor een snelle service. Voor lunch en diner wordt de barbecue aangezet. Maak het jezelf gemakkelijk op een van de Chesterfield banken en geniet van een wekelijks wisselend menu van vis- en vleesgerechten en seizoensgroenten. Kinderen vermaken zich in de kinderkamer.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Thuisch

De tram stopt voor de deur! Metro, station Gerdesiaweg.
  • : Vanaf 18.00 gratis parkeren. In het weekend gratis parkeren. Parkeren kan in de omliggende woonwijken.

Maandag t/m woensdag 08:30 - 00:00

6,5
Kan beter
Nettie V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Nee ik zal hier geen tweede keer naar toe gaan. Drankjes waren veel te duur. Stoofvlees lag OP de patat, waardoor deze heel zacht werden, (niet lekker) Tomatensoep, was wel aardig, maar smaakte niet naar tomaten. Ik voel me hier opgelicht, wij waren met 6 volwassenen en 2 kinderen met de AH-kaarten, dus 2de 3-gangendiner gratis, maar ik was toch € 200,-- kwijt. Dus als je zonder kaarten zou gaan ben je daar met 8 personen bijna € 400,-- kwijt. Belachelijk voor woorden....is geen leuk uitje meer.
E. V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Lekker eten. Prima bediening. Gezellige inrichting. Goede prijs-kwaliteitsverhouding.
Kikidh .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Met de AH restaurant actie hier gegeten. Niks gemerkt van alle negatieve recensies.
We werden heel leuk geholpen! En het eten was gewoon lekker; niet heel bijzonder maar niks op aan te merken.
Fijne sfeer en leuk terras.
Michael010 .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Eind mei hier geweest en een okay menu genuttigd. Wat schetst mijn verbazing nu.... ineens waren er in het menu allerlei toeslagen opgenomen die er eerst niet waren.....
Bij het afruimen van het voorgerecht werd demonstratief ons gesloten bestek van de borden gehaald en weer op ons servet gelegd. De hoofdgerechten waren lauw wegens gebruik van koude borden. Gelukkig was het een warme dag anders was het eten echt koud geweest.
Bij het afrekenen zagen we op de bon dat de door ons bestelde fles Rosé huiswijn maar liefst 28.50 moest kosten. Dit terwijl de huiswijn op de kaart gewoon 24.00 hoort te kosten. De AH actie dient wel serieus genomen te worden. Doe anders niet mee!
Pim S.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Gisteren met zijn tweetjes heerlijk gegeten bij Thuisch. Achter de facade van het pand vind je een huiselijk ingerichte zaak met verschillende mogelijkheden om te gaan zitten. We hadden een heerlijk 3 gangen menu met de AH actie. Alles zeer smaakvol en ruim en ruim voldoende. Genoeg keuze in wijn en bier. Er is ook een mooie tuin waar je buiten kunt zitten met BBQ. Personeel is heel leuk en weten je het naar je zin te maken. We gaan zeker terug naar Tuisch.
Bert L.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Vorige week met het AH menu wezen eten, wat een gezellige zaak. Ik was hier al eerder geweest en wat mij opviel is dat de porties van het AH menu en die op de kaart hetzelfde waren, dit vind ik heel netjes, dat zie je niet zo vaak helaas met acties! Hele lieve meiden in de bediening en het eten vind ik altijd lekker! Ook veel wijn keuze, en lekkere koffie. Ik kom snel weer
renwhoek .
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
De medewerkers zijn aardig. Alleen was het die avond drukker dan normaal want de drankjes zijn vergeten of we moesten er meerdere keren om vragen en het duurde erg lang. Ook het bestek was vergeten. Het ging allemaal erg amateuristisch. Ook de kwaliteit liet te wensen over.
Renate N.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
erg jammer koude patat veelstee hard sorbet en water partij stof vlees niet te eten moeten nog veel verbeteren wij gaan nooit meer
Marjolein_66 .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Met AH restaurant actie voor de eerste keer gegeten bij Thuisch in Kralingen.
Het restaurant ziet er van binnen aardig uit. Er is een terras aan de voorzijde en de achterzijde. De locatie is goed bereikbaar met de auto en de tram stopt voor de deur.
Voor de AH actie is er een beperkte maar voldoende keuze, de menukaart is uitgebreider. Mijn partner en ik hebben beiden gekozen voor de carpaccio als voorgerecht, de kabeljauw als hoofdgerecht en het sorbetijs na. Het smaakt prima. We hebben echter lang moeten wachten op voor- en hoofdgerecht. Dit wordt door de bediening beaamd en we krijgen meerdere keren excuses en na afloop een koffie van het huis.
De prijs / kwaliteit verhouding is aan de hoge kant, mede gezien de locatie van het restaurant, niet midden in het centrum. Ook de wijnen zijn vrij prijzig. Ondanks dat de dames van de bediening de hele avond druk bezig zijn, verloopt de communicatie en organisatie niet vlekkeloos en is er nog wel wat te verbeteren.
We hebben lekker gegeten, maar we verwachten niet dat we hier nog zo snel terugkomen.
Leonie V.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Het eten bij Thuisch is prima, ook de wijnen en borrelhappen zijn fijn. Daarom kwamen we er dus regelmatig. Tot vandaag, we hebben besloten nooit meer te gaan. De meiden in de bediening zijn aardig, maar niet oplettend. We hebben op elke gang 45 min moeten wachten en het toetje werd niet tegelijk geserveerd.
Dat zou een momentopname kunnen zijn, maar het feit dat er bij de kindergerechten niks van groente werd geserveerd en dat wat eens een speeltuintje was aan de zijkant van het terras was nu een opslag ruimte met stuk speelgoed: geen zorg aan besteed en gevaarlijk voor kinderen. Jammer, Thuisch, ons zie je niet meer..
elles V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Het restaurant is gezellig en smaakvol ingericht, de bediening is vriendelijk en vlot. De gerechten waren ver onder de maat. carpaccio was lekker maar de spekjes waren zo hard dat je je tanden er op breekt. De schol zwom in een plas vet en de T-steak was veel te rood smakeloos en heel veel stukken vet. Vind de prijs kwaliteit verhouding niet ok. Zou hier nooit meer gaan eten.
Koedijk99 .
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
De maaltijd was uitstekend zowel voorgerecht als hoofdgerecht was lekker. De taart was wat aan de zoete kant, maar dat kan een persoonlijke smaak zijn.
De wachttijd tussen de gerechten was schrikbarend lang. Dat heeft men gelukkig zelf ook beseft want we hebben meerdere keren excuses aangeboden gekregen.
Het terras aan de achterzijde is een prima gelegenheid om met meerdere mensen te gaan borrelen of eten. heel gezellig.
Danielle L.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Heerlijk gegeten. Maar wel twee uur op ons hoofdgerecht moeten wachten omdat de gene die onze bestelling opnam het bonnetje had weggegooid... kregen we eindelijk het hoofdgerecht heeft de kok pesto saus op de botervis gedaan omdat de saus op de kaart niet voorradig was . Erg jammer want dat lust ik niet. Wel gevraagd of ze nieuwe moesten maken maar na twee uur gewacht te hebben besloten om mijn gerecht te ruilen met mijn partner die patat stoofvlees had. Totaal wat anders natuurlijk... en nog geeneens een kleine vergoedingen of een koffie van het huis. Jammer. We voelde ons er niet thuis.
ingridhonig .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2016
15 september bij Thuisch gegeten. Wat ontzettend jammer. het ziet er zo veelbelovend uit. Visspies was rauw en het personeel niet attent.
De zaak zelf is sfeervol en gezellig ingericht.Vooral bij mooi weer een fantastisch terras.
Rik V.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Neerwaartse trend helaasch. Personeel ongeïnspireerd, is traag en weinig attent. Jammer. Het decor beloofd zoveel goeds... Eten niet bijzonder. Service niet best (sorry).
Laura R.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Gisteren bij Thuisch gegeten. Wij kwamen op het weekgerecht af wat op Facebook was geplaatst, iberico met gepofte tomaatjes, heerlijk was het!! Mijn vriend had de geitenkaas burger en die was ook echt te gek en ook een leuk origineel vega gerecht aangezien dat toch vaak moeilijk blijkt! De ambiance is erg prettig en ook de meiden in de bediening zijn relaxed en vriendelijk! We hebben er een lekker fles wijn bij open getrokken, gelukkig is er genoeg keuze en zijn veel wijnen ook per glas te krijgen. We hebben nog een lekker kaasje uit de oven na genomen en een heerlijke portje erbij! Wij voelden ons heel erg thuis!
Daan K.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Thuis zit vlak bij mij in de buurt en ik kom er dan ook regelmatig. Helaas lijkt het of het eten er in de loop van de tijd er enorm op achteruit is gegaan. Ondanks de lekkere wijnen is Thuisch geen aanrader. De salades zijn saai en de visburger is droog en ziet er ook nog eens heel vies uit. De pasta met tomaten saus en mozzarella smaakt nergens naar. Thuisch is ook nog eens best prijzig. Wij kwamen er aanvankelijk graag maar nu hebben wij er drie keer op rij slecht gegeten. Echt heel jammer omdat we niet het gevoel hebben dat het aan de basis (sla en tomaten zijn bijvoorbeeld mooi vers) ligt maar de kok weet er gewoon domweg niets iets goeds mee te doen, het eten is allemaal zo liefdeloos terwijl de rest van de zaak veel potentie heeft zoals een fijn terras, aardige bediening en een leuke sfeer.
Loesje82 .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Vandaag weer eens wezen eten bij Thuisch! Dit is nu de 3e keer geloof ik, en tijdens alle bezoeken stond er weer wat anders verrassends op het menu. Wij vinden dit fijn aangezien we steeds wat anders willen proberen. Veel gerechten komen van de bbq en dat proef je ook, jammer dat het nog steeds geen top weer is anders staan ze geloof ik ook buiten te bbqen. De bediening was erg vriendelijk, het zijn allemaal leuke spontane meiden. Het terras is echt te gek en lekker relaxed, je zit er lekker uit de wind dus is ook op zulke dagen als vandaag heerlijk! Wij komen snel weer terug! Ow en een tip... neem de huisgemaakte taart, iets met oreo hmmmm
Chaos .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Mooi ingerichte sfeervolle zaak en groot terras. Wel heel erg gericht op gasten met kinderen met een speciale kinderkamer en speeltuin buiten. Gevolg is veel rondrennende en luidruchtige kinderen. Hoort erbij hier maar is uiteraard helemaal niet prettig voor gasten zonder kinderen.
Niet veel bijzonders op de kaart. Meest bijzondere vleesgerecht, Picanha, staartstuk van een rund, blijkt wat taaiig stuk vlees, valt tegen. Saté is niets bijzonders ook, dertien in een dozijn. Houd het bij de burgers zou ik zeggen, verschillende varianten, zien er allemaal goed uit.
Leuke zaak om met kinderen naartoe te gaan waarschijnlijk, zonder kinderen vooral niet, voor het eten hoef je het niet te doen, niets bijzonders.
Coby D.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Super sfeervolle zaak, met leuke speelkamer voor de kids. Goed eten en prima bediening. menu waar goed over is nagedacht. komen zeker terug!