Thuisch

6,6
Erg duur
Ingridhonig .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2016
15 september bij Thuisch gegeten. Wat ontzettend jammer. het ziet er zo veelbelovend uit. Visspies was rauw en het personeel niet attent.
De zaak zelf is sfeervol en gezellig ingericht.Vooral bij mooi weer een fantastisch terras.
Rik V.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Neerwaartse trend helaasch. Personeel ongeïnspireerd, is traag en weinig attent. Jammer. Het decor beloofd zoveel goeds... Eten niet bijzonder. Service niet best (sorry).
Laura R.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Gisteren bij Thuisch gegeten. Wij kwamen op het weekgerecht af wat op Facebook was geplaatst, iberico met gepofte tomaatjes, heerlijk was het!! Mijn vriend had de geitenkaas burger en die was ook echt te gek en ook een leuk origineel vega gerecht aangezien dat toch vaak moeilijk blijkt! De ambiance is erg prettig en ook de meiden in de bediening zijn relaxed en vriendelijk! We hebben er een lekker fles wijn bij open getrokken, gelukkig is er genoeg keuze en zijn veel wijnen ook per glas te krijgen. We hebben nog een lekker kaasje uit de oven na genomen en een heerlijke portje erbij! Wij voelden ons heel erg thuis!
Daan K.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Thuis zit vlak bij mij in de buurt en ik kom er dan ook regelmatig. Helaas lijkt het of het eten er in de loop van de tijd er enorm op achteruit is gegaan. Ondanks de lekkere wijnen is Thuisch geen aanrader. De salades zijn saai en de visburger is droog en ziet er ook nog eens heel vies uit. De pasta met tomaten saus en mozzarella smaakt nergens naar. Thuisch is ook nog eens best prijzig. Wij kwamen er aanvankelijk graag maar nu hebben wij er drie keer op rij slecht gegeten. Echt heel jammer omdat we niet het gevoel hebben dat het aan de basis (sla en tomaten zijn bijvoorbeeld mooi vers) ligt maar de kok weet er gewoon domweg niets iets goeds mee te doen, het eten is allemaal zo liefdeloos terwijl de rest van de zaak veel potentie heeft zoals een fijn terras, aardige bediening en een leuke sfeer.
Loesje82 .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Vandaag weer eens wezen eten bij Thuisch! Dit is nu de 3e keer geloof ik, en tijdens alle bezoeken stond er weer wat anders verrassends op het menu. Wij vinden dit fijn aangezien we steeds wat anders willen proberen. Veel gerechten komen van de bbq en dat proef je ook, jammer dat het nog steeds geen top weer is anders staan ze geloof ik ook buiten te bbqen. De bediening was erg vriendelijk, het zijn allemaal leuke spontane meiden. Het terras is echt te gek en lekker relaxed, je zit er lekker uit de wind dus is ook op zulke dagen als vandaag heerlijk! Wij komen snel weer terug! Ow en een tip... neem de huisgemaakte taart, iets met oreo hmmmm
Chaos .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Mooi ingerichte sfeervolle zaak en groot terras. Wel heel erg gericht op gasten met kinderen met een speciale kinderkamer en speeltuin buiten. Gevolg is veel rondrennende en luidruchtige kinderen. Hoort erbij hier maar is uiteraard helemaal niet prettig voor gasten zonder kinderen.
Niet veel bijzonders op de kaart. Meest bijzondere vleesgerecht, Picanha, staartstuk van een rund, blijkt wat taaiig stuk vlees, valt tegen. Saté is niets bijzonders ook, dertien in een dozijn. Houd het bij de burgers zou ik zeggen, verschillende varianten, zien er allemaal goed uit.
Leuke zaak om met kinderen naartoe te gaan waarschijnlijk, zonder kinderen vooral niet, voor het eten hoef je het niet te doen, niets bijzonders.
Coby D.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Super sfeervolle zaak, met leuke speelkamer voor de kids. Goed eten en prima bediening. menu waar goed over is nagedacht. komen zeker terug!
ChantalH89 .
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2016
Van buiten ziet het er niet bijzonder uit en rij je er zo langs. Maar wanneer je naar binnen gaat kom je terecht in een mooie zaak, met daarachter een fijn terras uit de wind.

Op een zonnige maandagmiddag hebben we hier lekker geluncht met een flinke salade met gerookte zalm en een burger met friet. Goede bijpassende wijn geadviseerd. Kwaliteit van het eten was goed, maar de rekening in verhouding aan de hoge kant.

Binnen een leuke, afgesloten speelplek voor kinderen. Toch al met al een fijne plek om even neer te strijken.
Johan M.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Al vaker hier geweest, een paar keer voor een glaasje en nu voor de tweede keer gegeten. Het is een mooie, sfeervol ingerichte zaak waar je zowel voor als achter op het terras, als binnen prima zit. De serveersters zijn allemaal heel vriendelijk. Jammer genoeg is het eten maar matig. De tomatensoep en het brood met smeersels waren prima. De hamburger was veel te compact en niet merkbaar gekruid, de patatten waren lauw, de koolsalade karig en nat. Behalve wat taartjes heeft men nauwelijks dessert. Zoals al vaker opgemerkt een prima plek voor een glaasje, eten doe ik vooralsnog elders
Patrick L.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
Vandaag weereens in thuisch gegeten, lange tijd niet gedaan omdat het eten ons vorige 2 keer was tegengevallen. De locatie en inrichting zijn erg leuk, het terras is heerlijk. Je zit er heerlijk in de zon en voor de kids is er veel vertier. Helaas is de bediening/organisatie nog steeds niet op orde, 3/4 keer om je drankje vragen mag echt niet kunnen, laat staan dat ze pro actief komen vragen of je iets zou willen. Na een bestelling duurde het meer dan uur voordat het kwam (helft van de tafels was leeg). De kaart is vrij karig, vooral hamburger varianten. De sparebribs die we bestelden staan nog wel op de kaart maar al geruime tijd niet meer op het menu. Kortom al met al viel het weer tegen, volgende keer alleen een borrel en weer elders eten, toch zonde voor een zaak met zoveel potentie.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2016
Wat een leuke plek is dit in Kralingen. Leuk concept en er is veel zorg aan details besteed.
Eten viel wat tegen en was het geld niet waard. Ik nam een ceasar salad en koos ervoor deze vegetarisch te houden. Er kwam voor €11,50 wel een heel karige salade op tafel: alleen sla met wat vlokjes parmezaanse kaas. Ik dacht al steeds iets te missen wat wel op de kaart stond en dat bleek het eitje te zijn.
Klein glaasje sinaasappelsap voor €3,50 was waarschijnlijk al de dag ervoor geperst en is volgens mij gemixt met een stabilisator. Heeft niets met vers geperst sap te maken.
Hamburger van mijn zoon was redelijk met goede frieten erbij. Maar ook weer aan de dure kant.
Jammer, met iets meer zorg aan het eten zou dit restaurant echt een topper kunnen zijn.
Elma K.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2016
Voor een ontbijt naar de restaurant gegaan. Inrichting is erg leuk, afhankelijk van de plek ook met aardig wat privacy. Helaas stond de muziek erg hard, wat eigenlijk irritant was.
Ontbijt met french toast en het ontbijt van het huis was heerlijk!!! Jammer alleen dat het ruim een half uur duurde voordat het werd geserveerd, terwijl er verder geen bestellingen onderweg waren (dus waarom duurt het dan zo lang?)
Een misverstand bij de bestelling zorgde voor een foutje op tafel, maar dit werd heel netjes opgelost!
Patrickvb .
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2016
Thuisch ligt letterlijk om de hoek en na veel over dit restaurant gehoord te hebben zijn we hier op een woensdagavond een hapje gaan eten.
Het was niet heel druk en bij binnenkomst werd ons door de bediening gezegd dat we een tafeltje uit konden kiezen, dit was wat verwarrend, omdat er maar één tafel was waar geen gereserveerd bordje op stond. Toen we eenmaal zaten duurde het even voordat er iemand naar ons toe kwam om te helpen.
Vooraf hebben we gekozen voor een pompoensoep. Dit was een lekker, maar wel een grote hoeveelheid voor zo'n vullende soep.
Als hoofdgerecht hadden wij een gegrilde rode tonijn en een wit vis. Was erg lekker, goed bereidt en warm. Ook meer dan voldoende qua hoeveelheden ook voor de bijgerechten.
Als dessert hebben wij gekozen voor een stukje taart, cheesecake en een chocoladetaart, dit smaakte erg goed.
Kortom erg lekker gegeten, maar een klein minpuntje voor de bediening die avond. Het was wat traag en de aandacht was niet altijd bij het bedienen van de gasten. Verder is de uitstraling van Thuisch echt top! Mooie inrichting en sfeervol. Wij gaan hier in de zomer zeker nog een keer terug.
Sophie59 .
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2016
Binnen is het leuk ingericht; lekker los en gezellig. We zaten 'buiten' met zicht op de plas. Mooi dus. Hoewel ik me voor kan stellen dat het bij echt koud weer te koud wordt, was het nu prima vertoeven. Geen rennende kinderen, wel een serveerster die nogal eens wat vergat. Niet erg, want na een herinnering kwam ze het snel brengen.
De carpaccio werd geserveerd met bramen. Origineel, maar, noem mij maar ouderwets, ik vind de klassieke manier lekkerder. De spareribs waren een echte tegenvaller: smaakloos en geen bite. Jammer!
Alles bij elkaar denk ik dat ik de volgende keer gewoon een drankje kom doen op het terras, maar ergens anders ga eten.
MarcV13 .
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2016
Vandaag "paasbrunch" bij Thuisch. Als altijd gezellig, ontspannen sfeer en vriendelijke bediening. We vonden de brunch echter wel erg karig / teleurstellend (een aangeklede broodjeslunch met een klein soepje) voor de prijs die er (ex koffie en thee) afgerekend moest worden. Bij thuiskomst het menu bekeken en wat bleek: een aantal gerechten waren helemaal niet uitgeserveerd, zosls de roerei met truffel en de beenham met honing-mosterd saus. Verklaart ons gevoel. Is niet de eerste keer dat ons dit Thuisch overkomt, maar meestal met een side-dingetje. Jammer, want op zich best een leuk adres waar we vaker kwamen. Voorlopig maar even niet meer.
Aleid H.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Het restaurant is onwijs leuk ingericht. Gezellige verlichting, eigentijds, sfeervol. De service is prima. Helaas valt het eten erg tegen. De carpaccio wordt geserveerd op een houten plank en dat komt de smaak niet ten goede. De patat is matig, veel kleine harde stukjes. De hamburgers waren matig. Jammer dat het eten zo matig is. Anders kwamen we er voor de sfeer zeker terug.
J.W. W.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Voor het eerst met Thuisch kennis gemaakt. Mooie locatie (in de omgeving van onze jeugd). Een verrassend interieur. Een tafel tegen het raam, dat het restaurant scheidt van het terras. Geen last van kou of tocht. Gekozen voor een hapje (nacho's en gehaktballetjes en garnalen) en een drankje (mooie open wijnen). Adequate en vriendelijke bediening. Deze eerste kennismaking is ons goed bevallen. Wordt vervolgd..
Ilona B.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Thuisch, een leuk laagdrempelig restaurant in hartje Kralingen. Al een paar keer lekker gegeten en nu voor een zondagse lunch.. Na een heerlijke cappuccino te lang moeten wachten op simpele gerechten. Steeds het personeel moeten aanspreken om nieuwe drankjes te bestellen en daarna nog een keer navragen waar het eten bleef zorgde voor een niet zo relaxe zondaglunch.. Jammer!
Arco S.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Vamdaag gegeten met twee volwassenen en drie kinderen.
Thuisch ziet er aan de buitenkant goed uit en een mooie lokatie.
Binnen kom je inderdaad in een soort gezellige huiskamer, leuke en goede sfeer.
Wij zaten op het terras (voor de zomer) en nu was deze met dak en ramen dicht gemaakt, kinderen met hun jas aan.. de kaars waaide bijna uit door de gaten naar buiten toe. we zijn gaan verzitten en was warmer.

De bediening was erg wisselend, een erg leuke spontane dame die het meeste regelde, een norse en de rest was okay.

We hadden gereserveerd om 17.00u rond 17.30 kregen we ons voorgerecht, wat nacho's en stokbrood met smeersels... prima.
rond 17,45~17,50 kregen we de vraag of we klaar waren voor het hoofdgerecht, waar we uiteraard ja op zeiden.
om 18.40 ontvingen we ons hoofdgerecht... de tafel naast ons hadden hun bestelling binnen 10~15min na bestelling.
het was " druk" volgens de bedieding... het was binnen inderdaad vol, "buiten" was het zo goed als leeg.
Als ze dit al druk vinden, zou ik er niet gaan eten, en zeker niet met kinderen.
2uur lang in een restaurant ...eigenlijk eetcafe kwaliteit.. voor een simpel voorgerecht en een hoofdgerecht, erg matige service!

Ik denk dat deze lokatie voor een kop koffie of een borrel uitermate goed geschikt is, en misschien een lunch.. maar diner, Nee!
PeperZout .
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2016
Eggs benedict die helemaal hard waren van binnen en met een duts hollandaise saus (mayonaise) die zelfs de patanegra overheersde.