Thuisch

Oudedijk 222B 3061 AT Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Thuisch

Restaurant Thuisch is een geliefd adres voor jong en oud. Vanaf half 9 staat er al een vers ontbijt voor je klaar in de knusse eetkamer. Heb je na het ontbijt een afspraak? Geen zorgen, de bediening zorgt voor een snelle service. Voor lunch en diner wordt de barbecue aangezet. Maak het jezelf gemakkelijk op een van de Chesterfield banken en geniet van een wekelijks wisselend menu van vis- en vleesgerechten en seizoensgroenten. Kinderen vermaken zich in de kinderkamer.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Thuisch

De tram stopt voor de deur! Metro, station Gerdesiaweg.
  • : Vanaf 18.00 gratis parkeren. In het weekend gratis parkeren. Parkeren kan in de omliggende woonwijken.

Maandag t/m woensdag 08:30 - 00:00
Donderdag en vrijdag 08:30 - 01:00
Zaterdag en Zondag 10:00 - 01:00

• Mastercard , Pin , Visa
  • Bar , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Thuisch

Linda D.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2018
Leuk restaurant waar je voor een zeer redelijke prijs lekker kan eten. Geen culinaire hoogstandjes maar goed te doen, met vrienden, familie, partner en zou er zelfs een informele zakelijke afspraak kunnen maken. Vriendelijke bediening en de hoewel de ruimte best groot is voelt het helemaal prima en doet zijn naam eer aan.
Taljah R.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Eten niet heel bijzonder. Bediening slecht.. Gerechten werden verkeerd en niet tegelijkertijd geserveerd, drankjes werden vergeten.
Doortje R.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Gezellig bij Thuisch geluncht, helaas erg ontevreden naar huis gegaan.
Door de bediening werd een verkeerd broodje geserveerd, dat ruim €8 duurder was dan het bestelde broodje. De ober zette het toch neer en zei dat het met pindasaus erbij ongeveer hetzelfde was als het oorspronkelijk bestelde broodje.
Op de rekening stond tot mijn verbazing zowel het niet bestelde broodje, als de extra pindasaus A €2,50.
In totaal dus ruim €10 meer af moeten rekenen door een fout van de ober. Er kon nog geen excuus vanaf. Dit was ons laatste bezoek aan Thuisch.
Chantal D.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Voor de service hoef je hier niet te komen. We hebben extreem lang (20 min) moeten wachten op een simpele koffie, terwijl er maar een handje vol tafels bezet waren. Daarnaast werden we onvriendelijk geholpen. Het personeel leek er niet veel zin in te hebben.
Megan P.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2018
Toch besloten om een recensie te schrijven na meerdere (zeer) teleurstellende ervaringen. Vanaf de opening komen mijn vriend en ik regelmatig borrelen en/of dineren bij Thuisch. Vooral de locatie is top, zeker in de zomer met zon op het terras! Daarnaast zijn de meiden van de bediening vriendelijk. Wat ons echter keer op keer verbaasde (en de reden van dit schrijven) is de houding van de eigenaresse. Meerdere malen hebben wij negatieve ervaringen ondervonden: extreem langzame bediening (niet alleen in de opstartfase van Thuisch), bestelde gerechten die uitverkocht waren en dit pas na 45 min. na bestellen werd aangegeven of te kleine gerechten. Keer op keer werd geen oplossing geboden door de eigenaresse. En nog erger, het probleem werd steeds bij ons teruggelegd. Na het melden dat EUR 40 wel erg prijzig is voor een mini-kreeft werd bijvoorbeeld doodleuk door de eigenaresse gezegd "als je honger hebt, dan moet je geen kreeft bestellen"...Sorry?! De vorige, en de laatste!, keer dat wij bij Thuisch waren had ik gekozen voor de tonijnburger. Ik heb nog nooit zo iets vies geproefd. Ik had het gevoel dat de normale en verse (neem ik aan?!) tonijnburgers uitverkocht waren en dat mijn exemplaar ergens vanachter een kast werd gevist. Toen ik dit aangaf bij de bediening die overlegde met de eigenaresse, kreeg ik te horen dat de vis altijd vers is en dat ik niet zou weten hoe tonijn zou smaken...again..Sorry?! Zoals hieronder al geopperd zou de eigenaresse een cursus klantvriendelijkheid moeten volgen, of slechts de basisbeginselen van het houden van een restaurant, want zelfs deze ontbreken haar. In ieder geval heeft de eigenaresse ervoor gezorgd dat wij hier nooit meer terugkomen. We laten ons zelfs niet meer verleiden door de zon op het terras. Alles liever dan de houding van Thuisch sponsoren.

P.s. er zijn nog genoeg leuke restaurants in Kralingen, waar de klant wel koning is.
Tom C.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Met 8 personen gegeten. Grote teleurstelling. Begon allereerst met een tafel op de tocht bij de voordeur. Dit terwijl het halve restaurant leeg was. Gelukkig op ons verzoek een andere tafel gekregen. Na 10min begon het personeel de kerstversiering te verwijderen, dit met diverse klanten in de het restaurant. Niet echt klantgericht, viel mee dat ze niet gelijk de stofzuiger erbij pakte! Kon het niet laten om te vragen of dit wel het moment was om de versiering te verwijderen, de desbetreffende jongen gaf aan dit moest van de manager. Misschien moet de manager nogmaals of misschien voor het eerst een cursusje klantvriendelijkheid/gastvrij volgen. Uit ellende en niet welkom voelende Thuisch zo snel mogelijk verlaten. Ons zie je hier niet meer terug. Wel zonde van zo’n locatie!
trysmajerlique .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Gezellig, lieve bediening. Goed eten!
Heel erg leuk restaurant!
Kindvriendelijk! Helemaal top dus.
Ik kom er graag terug!
mariko2 .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Aardig personeel wat meer groenten zou wenselijk zijn. Lekkere koffie . Beetje klant onvriendelijk de bij betaling voor wafel
André M.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
29 euro voor 2 x 3 kleine coquilles is toch aardig aan de prijs.
Martha V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Super gezellig, we voelden ons echt thuisch! Heel verrassend aangekleed, we geven dit adres door aan wie het weten wil! Het eten was erg lekker én het water was gratis (we hoefden er niet apart om te vragen)
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Gegeten met de AH menu.
Mooie zaak. Wij genoten van de laatste zonnestralen in de serre.
Eten is met zorg klaargemaakt en geserveerd. Het rundvlees (babaette) lekker mals. Wel met wat harde draden.
De gekozen vissoort was niet meer voorradig maar er werd een prima vis alternatief geboden. Chapeau.
Goede verscheidenheid aan keuzes voor dessert.
Er is een speelkamer voor kinderen. Dus je vindt hier gezinnen met kleine kinderen.
Anton F.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2017
Wat een mooie lokatie. Bij binnenkomst maakte 't een zeer rommelige indruk met heel veel kabaal van buurtgenoten en hun kinderen voor de zondagmiddahborrel. Maar vanaf het moment dat het voorgerecht kwam zijn we stil geweest..... alle 3 de AH gangen uit het keuzemenu waren uitstekend. Kortom, behoudebd zondag eind van de middag (????) een aanradertje
lisette L.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Vandaag weer een keer hier gegeten en het was wederom te gek! Echt goed eten, hele vriendelijke bediening en fijne wijnen! Het terras is heel leuk geworden, gelukkig konden we daar ook overdekt zitten aangezien het weer eens regende! Wij zijn nog steeds fan
Paulette S.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Lekker gegeten samen met partner. Keuze voor het AHmenu was voldoende.
Zonder de korting zouden we echter niet nogmaals voor dit menu kiezen.
Patatje stoofvlees was veel. Daarom ipv dessert kopje koffie gekregen. Vriendelijke bediening.
Leuk om naar spelende kinderen te kijken, voor wie veel speelmogelijkheden aanwezig zijn.
Voor rustig gesprek met z'n tweeen wat onrustige sfeer.
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Het is een leuke sfeervolle zaak met vriendelijke bediening en goed eten kortom een zaak om zeker terug te komen ook een aanrader voor familie en vrienden
Petra D.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
We hebben echt een heerlijk ontspannen en gezellig avondje gehad!Super huiselijk en sfeervol!Verder lekker gegeten en super tof /vriendelijk personeel!Wij komen zeker terug!
elisabeth D.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Prettige ontvangst Leuk terras, geeft een beetje vakantiegevoel. Eten goed.eten goede kwaliteit.Er wordt tussen de gangen door tijd gegeven.Heel prettig. Ga zeker nog een keer terug.
Elisabeth
Willem H.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2017
Op 31 juli rond 18:30 uur met een AH bon samen hier gegeten.
Na 18 uur is het geen betaald parkeren meer door de weeks. Menu kost € 32,50. Exclusief gerechten waar extra kosten in rekening worden gebracht. Zoals Runder carpaccio + € 2,50, Bavette + € 3,50 en de Belgische wafel + €1,50. Neem je deze keuze komt je menu op € 40,=.
Van buiten strak, van binnen heel veel sfeer van diverse stoelen, tafels en chesterfield banken waar je heerlijk kan relaxen. Door het restaurant heen gelopen kom je op het buiten terras. Heerlijke muziek die niet te hard stond zodat je gezellig kan praten. Met de AH bon was er een vaste kaart waarvan de keuze minimaal is. Zelf zijn wij meer voor keuze uit de gehele kaart en je betaald voor het hoogste bedrag.

Daar wij nooit soep nemen en geen extra toeslag op een gerecht willen betalen, blijft alleen de kalkoensalade over. Dit was zeker geen slechte keuze. Heerlijk gevuld met stukjes mango, nootjes en diverse rauwe groentes.

Het hoofdgerecht had meer keuze. Burgers eten we zelden, dus deze slaan we over. De Bavette nemen we niet dar we de € 3,50 toeslag niet betalen. Niet dat we het geld niet hebben, maar is voor ons een principe kwestie. Een menu is een menu. Groententaart en Kabeljauw vallen ook af, dan blijft over patatje stoofvlees. Iets wat we in een patatzaak zouden nemen, maar niet bovenaan staat in een restaurant of eetcafé. Specifiek gevraagd om de patat apart erbij te serveren. Patat was goed gebakken, het stoofvlees (best veel in een soepkom) was goed zacht. Je moet het zelf iets op smaak brengen met wat zout. Beter zo dan te zout.
Groenten zat er niet bij, of het moeten de mini augurkjes, zilveruitjes en de blaadjes sla zijn die als decoratie op de houten plank lagen.
Het dessert was de Belgische wafel waar we wel trek in hadden, maar niet hebben genomen om de meerprijs. Dan blijft over de sorbetijs of de Thuisch taart. Mijn vrouw lust geen sorbet ijs en men heeft niet moeilijk gedaan om dan 3 ballen gewoon ijs uit te serveren. Ik heb een keuze uit 3 taartpunten gekregen en nam de bosbessen kwarktaart. Het ijs was goed, de taart smaakte perfect, maar had het idee dat deze met het maken te veel gelatine bevatte, waardoor deze iets rubberachtig was. De smaak met de koekbodem van kaneel was een goede combinatie. Met 1 cola, 2 wijn, 2 koffie en een verse munt thee, waren we € 53,35 kwijt exclusief de fooi.

Vriendelijke dames die alles goed in de gaten hielden.
Tip voor de eigenaresse voor volgend jaar, misschien gehele keuze uit de kaart met de AH bon.

We komen zeker terug, maar dan zonder de AH bon en eten dan vanaf de menukaart.
Conny P.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Super lekker gegeten en vriendelijk personeel. Niets was te veel.
Nettie V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Nee ik zal hier geen tweede keer naar toe gaan. Drankjes waren veel te duur. Stoofvlees lag OP de patat, waardoor deze heel zacht werden, (niet lekker) Tomatensoep, was wel aardig, maar smaakte niet naar tomaten. Ik voel me hier opgelicht, wij waren met 6 volwassenen en 2 kinderen met de AH-kaarten, dus 2de 3-gangendiner gratis, maar ik was toch € 200,-- kwijt. Dus als je zonder kaarten zou gaan ben je daar met 8 personen bijna € 400,-- kwijt. Belachelijk voor woorden....is geen leuk uitje meer.