Thuisch

Oudedijk 222B 3061 AT Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Thuisch

Restaurant Thuisch is een geliefd adres voor jong en oud. Vanaf half 9 staat er al een vers ontbijt voor je klaar in de knusse eetkamer. Heb je na het ontbijt een afspraak? Geen zorgen, de bediening zorgt voor een snelle service. Voor lunch en diner wordt de barbecue aangezet. Maak het jezelf gemakkelijk op een van de Chesterfield banken en geniet van een wekelijks wisselend menu van vis- en vleesgerechten en seizoensgroenten. Kinderen vermaken zich in de kinderkamer.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Thuisch

De tram stopt voor de deur! Metro, station Gerdesiaweg.
  • : Vanaf 18.00 gratis parkeren. In het weekend gratis parkeren. Parkeren kan in de omliggende woonwijken.

Maandag t/m woensdag 08:30 - 00:00
Donderdag en vrijdag 08:30 - 01:00
Zaterdag en Zondag 10:00 - 01:00

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Bar , Wi-Fi
7,2

Jouw recensie over het restaurant Thuisch

Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Gegeten met de AH menu.
Mooie zaak. Wij genoten van de laatste zonnestralen in de serre.
Eten is met zorg klaargemaakt en geserveerd. Het rundvlees (babaette) lekker mals. Wel met wat harde draden.
De gekozen vissoort was niet meer voorradig maar er werd een prima vis alternatief geboden. Chapeau.
Goede verscheidenheid aan keuzes voor dessert.
Er is een speelkamer voor kinderen. Dus je vindt hier gezinnen met kleine kinderen.
Anton F.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2017
Wat een mooie lokatie. Bij binnenkomst maakte 't een zeer rommelige indruk met heel veel kabaal van buurtgenoten en hun kinderen voor de zondagmiddahborrel. Maar vanaf het moment dat het voorgerecht kwam zijn we stil geweest..... alle 3 de AH gangen uit het keuzemenu waren uitstekend. Kortom, behoudebd zondag eind van de middag (????) een aanradertje
lisette L.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Vandaag weer een keer hier gegeten en het was wederom te gek! Echt goed eten, hele vriendelijke bediening en fijne wijnen! Het terras is heel leuk geworden, gelukkig konden we daar ook overdekt zitten aangezien het weer eens regende! Wij zijn nog steeds fan
Paulette S.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Lekker gegeten samen met partner. Keuze voor het AHmenu was voldoende.
Zonder de korting zouden we echter niet nogmaals voor dit menu kiezen.
Patatje stoofvlees was veel. Daarom ipv dessert kopje koffie gekregen. Vriendelijke bediening.
Leuk om naar spelende kinderen te kijken, voor wie veel speelmogelijkheden aanwezig zijn.
Voor rustig gesprek met z'n tweeen wat onrustige sfeer.
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Het is een leuke sfeervolle zaak met vriendelijke bediening en goed eten kortom een zaak om zeker terug te komen ook een aanrader voor familie en vrienden
Petra D.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
We hebben echt een heerlijk ontspannen en gezellig avondje gehad!Super huiselijk en sfeervol!Verder lekker gegeten en super tof /vriendelijk personeel!Wij komen zeker terug!
elisabeth D.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Prettige ontvangst Leuk terras, geeft een beetje vakantiegevoel. Eten goed.eten goede kwaliteit.Er wordt tussen de gangen door tijd gegeven.Heel prettig. Ga zeker nog een keer terug.
Elisabeth
Willem H.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2017
Op 31 juli rond 18:30 uur met een AH bon samen hier gegeten.
Na 18 uur is het geen betaald parkeren meer door de weeks. Menu kost € 32,50. Exclusief gerechten waar extra kosten in rekening worden gebracht. Zoals Runder carpaccio + € 2,50, Bavette + € 3,50 en de Belgische wafel + €1,50. Neem je deze keuze komt je menu op € 40,=.
Van buiten strak, van binnen heel veel sfeer van diverse stoelen, tafels en chesterfield banken waar je heerlijk kan relaxen. Door het restaurant heen gelopen kom je op het buiten terras. Heerlijke muziek die niet te hard stond zodat je gezellig kan praten. Met de AH bon was er een vaste kaart waarvan de keuze minimaal is. Zelf zijn wij meer voor keuze uit de gehele kaart en je betaald voor het hoogste bedrag.

Daar wij nooit soep nemen en geen extra toeslag op een gerecht willen betalen, blijft alleen de kalkoensalade over. Dit was zeker geen slechte keuze. Heerlijk gevuld met stukjes mango, nootjes en diverse rauwe groentes.

Het hoofdgerecht had meer keuze. Burgers eten we zelden, dus deze slaan we over. De Bavette nemen we niet dar we de € 3,50 toeslag niet betalen. Niet dat we het geld niet hebben, maar is voor ons een principe kwestie. Een menu is een menu. Groententaart en Kabeljauw vallen ook af, dan blijft over patatje stoofvlees. Iets wat we in een patatzaak zouden nemen, maar niet bovenaan staat in een restaurant of eetcafé. Specifiek gevraagd om de patat apart erbij te serveren. Patat was goed gebakken, het stoofvlees (best veel in een soepkom) was goed zacht. Je moet het zelf iets op smaak brengen met wat zout. Beter zo dan te zout.
Groenten zat er niet bij, of het moeten de mini augurkjes, zilveruitjes en de blaadjes sla zijn die als decoratie op de houten plank lagen.
Het dessert was de Belgische wafel waar we wel trek in hadden, maar niet hebben genomen om de meerprijs. Dan blijft over de sorbetijs of de Thuisch taart. Mijn vrouw lust geen sorbet ijs en men heeft niet moeilijk gedaan om dan 3 ballen gewoon ijs uit te serveren. Ik heb een keuze uit 3 taartpunten gekregen en nam de bosbessen kwarktaart. Het ijs was goed, de taart smaakte perfect, maar had het idee dat deze met het maken te veel gelatine bevatte, waardoor deze iets rubberachtig was. De smaak met de koekbodem van kaneel was een goede combinatie. Met 1 cola, 2 wijn, 2 koffie en een verse munt thee, waren we € 53,35 kwijt exclusief de fooi.

Vriendelijke dames die alles goed in de gaten hielden.
Tip voor de eigenaresse voor volgend jaar, misschien gehele keuze uit de kaart met de AH bon.

We komen zeker terug, maar dan zonder de AH bon en eten dan vanaf de menukaart.
Conny P.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Super lekker gegeten en vriendelijk personeel. Niets was te veel.
Nettie V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Nee ik zal hier geen tweede keer naar toe gaan. Drankjes waren veel te duur. Stoofvlees lag OP de patat, waardoor deze heel zacht werden, (niet lekker) Tomatensoep, was wel aardig, maar smaakte niet naar tomaten. Ik voel me hier opgelicht, wij waren met 6 volwassenen en 2 kinderen met de AH-kaarten, dus 2de 3-gangendiner gratis, maar ik was toch € 200,-- kwijt. Dus als je zonder kaarten zou gaan ben je daar met 8 personen bijna € 400,-- kwijt. Belachelijk voor woorden....is geen leuk uitje meer.
E. V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Lekker eten. Prima bediening. Gezellige inrichting. Goede prijs-kwaliteitsverhouding.
Kikidh .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Met de AH restaurant actie hier gegeten. Niks gemerkt van alle negatieve recensies.
We werden heel leuk geholpen! En het eten was gewoon lekker; niet heel bijzonder maar niks op aan te merken.
Fijne sfeer en leuk terras.
Michael010 .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Eind mei hier geweest en een okay menu genuttigd. Wat schetst mijn verbazing nu.... ineens waren er in het menu allerlei toeslagen opgenomen die er eerst niet waren.....
Bij het afruimen van het voorgerecht werd demonstratief ons gesloten bestek van de borden gehaald en weer op ons servet gelegd. De hoofdgerechten waren lauw wegens gebruik van koude borden. Gelukkig was het een warme dag anders was het eten echt koud geweest.
Bij het afrekenen zagen we op de bon dat de door ons bestelde fles Rosé huiswijn maar liefst 28.50 moest kosten. Dit terwijl de huiswijn op de kaart gewoon 24.00 hoort te kosten. De AH actie dient wel serieus genomen te worden. Doe anders niet mee!
Pim S.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Gisteren met zijn tweetjes heerlijk gegeten bij Thuisch. Achter de facade van het pand vind je een huiselijk ingerichte zaak met verschillende mogelijkheden om te gaan zitten. We hadden een heerlijk 3 gangen menu met de AH actie. Alles zeer smaakvol en ruim en ruim voldoende. Genoeg keuze in wijn en bier. Er is ook een mooie tuin waar je buiten kunt zitten met BBQ. Personeel is heel leuk en weten je het naar je zin te maken. We gaan zeker terug naar Tuisch.
Bert L.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Vorige week met het AH menu wezen eten, wat een gezellige zaak. Ik was hier al eerder geweest en wat mij opviel is dat de porties van het AH menu en die op de kaart hetzelfde waren, dit vind ik heel netjes, dat zie je niet zo vaak helaas met acties! Hele lieve meiden in de bediening en het eten vind ik altijd lekker! Ook veel wijn keuze, en lekkere koffie. Ik kom snel weer
renwhoek .
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
De medewerkers zijn aardig. Alleen was het die avond drukker dan normaal want de drankjes zijn vergeten of we moesten er meerdere keren om vragen en het duurde erg lang. Ook het bestek was vergeten. Het ging allemaal erg amateuristisch. Ook de kwaliteit liet te wensen over.
Renate N.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
erg jammer koude patat veelstee hard sorbet en water partij stof vlees niet te eten moeten nog veel verbeteren wij gaan nooit meer
Leonie V.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Het eten bij Thuisch is prima, ook de wijnen en borrelhappen zijn fijn. Daarom kwamen we er dus regelmatig. Tot vandaag, we hebben besloten nooit meer te gaan. De meiden in de bediening zijn aardig, maar niet oplettend. We hebben op elke gang 45 min moeten wachten en het toetje werd niet tegelijk geserveerd.
Dat zou een momentopname kunnen zijn, maar het feit dat er bij de kindergerechten niks van groente werd geserveerd en dat wat eens een speeltuintje was aan de zijkant van het terras was nu een opslag ruimte met stuk speelgoed: geen zorg aan besteed en gevaarlijk voor kinderen. Jammer, Thuisch, ons zie je niet meer..
Marjolein_66 .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Met AH restaurant actie voor de eerste keer gegeten bij Thuisch in Kralingen.
Het restaurant ziet er van binnen aardig uit. Er is een terras aan de voorzijde en de achterzijde. De locatie is goed bereikbaar met de auto en de tram stopt voor de deur.
Voor de AH actie is er een beperkte maar voldoende keuze, de menukaart is uitgebreider. Mijn partner en ik hebben beiden gekozen voor de carpaccio als voorgerecht, de kabeljauw als hoofdgerecht en het sorbetijs na. Het smaakt prima. We hebben echter lang moeten wachten op voor- en hoofdgerecht. Dit wordt door de bediening beaamd en we krijgen meerdere keren excuses en na afloop een koffie van het huis.
De prijs / kwaliteit verhouding is aan de hoge kant, mede gezien de locatie van het restaurant, niet midden in het centrum. Ook de wijnen zijn vrij prijzig. Ondanks dat de dames van de bediening de hele avond druk bezig zijn, verloopt de communicatie en organisatie niet vlekkeloos en is er nog wel wat te verbeteren.
We hebben lekker gegeten, maar we verwachten niet dat we hier nog zo snel terugkomen.
elles V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Het restaurant is gezellig en smaakvol ingericht, de bediening is vriendelijk en vlot. De gerechten waren ver onder de maat. carpaccio was lekker maar de spekjes waren zo hard dat je je tanden er op breekt. De schol zwom in een plas vet en de T-steak was veel te rood smakeloos en heel veel stukken vet. Vind de prijs kwaliteit verhouding niet ok. Zou hier nooit meer gaan eten.