Over het restaurant Thuis

In het hart van Castricum vind je Thuis, gelegen op de hoek van de Dorpsstraat en de Burgemeester Mooijstraat. Bij Thuis is er de hele dag door wat lekkers te halen! 'S ochtends lekker opstarten met een heerlijke kop koffie met een (T)huisgemaakt taartje of zelfs een (T)huisgemaakte wafel! 'S middags lunchen met verse belegde broodjes, van een tosti tot een rijk belegde club sandwich kip en natuurlijk onze (T)huisgemaakte meatpie! Ook zijn onze burgers de hele dag beschikbaar. Er is voor ieder wat wils! Wij serveren vlees, vis en vegetarische gerechten. Onze menukaart hebben wij bewust klein gehouden, aangezien wij kwaliteit willen leveren en zoveel mogelijk zelf maken. Elke woensdag is het Hamburgerdag bij Thuis! Een hamburger naar keuze met frietjes en het 1e drankje van het (T)huis voor 15 euro! Wij verwelkomen je graag snel bij ons Thuis!

Meer informatie over restaurant Thuis

2 minuten lopen van het station en de busstop!

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag en Donderdag 11:00 - 00:00
Vrijdag 11:00 - 01:00
Zaterdag 10:00 - 01:00

Jouw recensie over het restaurant Thuis

Oedske V.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2018
De menukaart was niet heel groot, maar de gerechten waren uitstekend. Ik had o.a. een huisgerookte zalm op mijn salade, heerlijk. De bediening was uitermate vriendelijk en redelijk snel. Het was een etentje voor een verjaardag; er kwam een sterretje op het voorgerecht van de jarige. Goed idee, want je weet niet of iemand een toetje neemt. De toetjes "in a jar" en de wijn waren ook prima en niet te duur.
Karin D.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Simpele kaart, vrindelijke bediening, prima om een keer een hapje te eten.
..............................................................................
Annemarie B.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Altijd gezellig en goed bij Thuis. De kaart is niet zeer uitgebreid, maar er is toch keuze genoeg. De quesadillas zijn onovertroffen!
RteC .
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Vanavond gegeten bij Thuis. Na ruim anderhalf uur wachten kregen éénmaal de Thuisburger en eenmaal de speciale burger. Beiden waren van een zeer matige kwaliteit. de speciale burger beloofde truffel en champignons. Het bleek een kant en klare truffel mayonaise en 3 champignons. De broodjes zijn droog, de garnituren van supermarkt niveau. En dat voor €15,- per burger. Wat ons betreft ééns maar niet weer.
Arno A.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Voor de eerste keer bezochten wij Thuis.
Reserveren ging eenvoudig. Wij hadden een prima tafel bij het raam. Lekkere stoelen trouwens; dat is elders vaak minder.
Wij werden leuk geholpen.
Wij kozen voor wraps als voorgerecht en een burger als hoofdgerecht. Smaakte prima net als de huiswijn.

Al met al een geslaagd bezoek aan dit restaurant.
Tom A.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Erg lekker gegeten. Het restaurant heeft een goede kaart met veel huis gemaakte producten. De hamburgers zijn een aanrader. Ik ga hier zeker nog een keer naar toe.
Miranda K.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
De kwaliteit van het eten was niet zo goed. Soep van de dag was smakeloos, terwijl bij de carpaccio de kok uitgeschoten was met citroen. Het hoofdgerecht was op zich wel aardig maar bij de biefstuk en frites was erg scheutig omgegaan met zout. Tip: laat de gasten zelf aan tafel zout en citroen toevoegen aan een gerecht.
Tot slot: De tafels zien er leuk uit, maar door de tafelpoot weet je niet waar je je voeten neer moet zetten.
SJ H.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Heerlijk gegeten. Kinderstoel aanwezig en wat speelgoed voor de kleintjes. Je zit er altijd ontspannen en het eten is erg lekker.
Anna R.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
Het eten was heerlijk, veel vegetarische opties, en de bediening was top, maar het duurde wel erg lang voor het eten kwam.
Marjel B.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
We werden niet ontvangen, moesten zelf jas ophangen. Eten was prima, maar duurde wel lang. omdat we de tijd hadden, was dat niet zo erg.
Elizabeth H.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Eten was heerlijk,niets op aan te merken, bediening was oprecht vriendelijk (dus niet glad gelikt en beroepsmatig)inrichting weet ik niets van want lekker buiten gegeten onder de overkapping.Ze gaan me hier beslist nog eens zien
githa G.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Heerlijk gegeten, voor herhaling vatbaar. De aangeklede hamburger is topper!
Daphne V.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Heerlijk gegeten! Gezellige locatie, centraal gelegen en een lekkere/kort maar krachtige kaart. Kortom: zeker een aanrader!!
Wijnand V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Lekker eten, ontspannen sfeer, fijn dat er regelmatig van kaart wordt gewisseld.
Diana N.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Het was heerlijk eten, alleen een opmerking, bij de koffie geen halve bastogne koeken doen. Dat staat wel heel raar. Dan beter een klein koekje reserveren. Verder erg vriendelijk personeel
Yolanda K.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Als voorgerechten een broodplankje en raivioli en als hoofdgerecht de hamburger waren heerlijk.
H.C. S.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Op 11 maart 2017, een dag voor het éénjarig bestaan, nieuw restaurant in Castricum. Moeten opboksen tegen de vorige uitbater, een Grieks restaurant welke vele steken liet liggen. Mooie kleine kaart, goede verse producten. Speciaal bier van de tap. Wij gingen hier naar toe omdat de omliggende restaurants volgeboekt waren. Prettig verrast en voor herhaling vatbaar. Het verrassingsmenu met bijbehorend wijnarrangement is een aanrader.
Peter C.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Heerlijk ontspannen eten drinken en praten.
Echt een huiskamer gevoel
Makkelijke lokatie
Alles op loop wandel afstand
Kom graag weer!
tazzz1984 .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Vanmiddag hier geluncht. Ze hebben bekende gerechten maar die zijn wat moderner en perfect uitgewerkt en smaken heel lekker! Goede gastheer en de andere mensen in de bediening zijn ook netjes en oplettend. Hele fijne plek om koffie te drinken, te borrelen of te eten (zowel 's middags als 's avonds).
Marietje B.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2016
We hebben hier meerdere keren zeer goed gegeten. Zowel tijdens lunch (broodje huisgemaakt humus met gegrilde groenten) als diner (hamburger en entrecote). Enthousiast en vriendelijk personeel. Een aanrader!