Thuis Nieuwkoop

Vrijdag en Zaterdag 16:00 - 00:00

• Af te huren , Catering , Toegankelijk voor rolstoelen
Sanito .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Slechte ervaring met bezorging. Deeg taai en pizza's slecht belegd.Op de pizza salami enkele plakjes en in de calzone alleen ham kaas en knakworst(!).calzone was plat en zat in platte pizzadoos. Fantasieloos. Een kok die ervaring heeft opgedaan in Milaan en Florence staat op de site....een giller! Goede recensies zijn vast van personeel en vrienden/familie. Blijf hiervandaan mensen!
Beste Sanito, dank je voor de reactie. We vinden het jammer dat je niet tevreden bent over de bezorging van de gerechten. In Italië, waar onze kok jarenlang heeft gewerkt, doen ze de Calzone ook in een pizzadoos :-)
We nodigen je graag uit om een keer in ons restaurant te komen eten.

Reactie van proever:

Ik maak geen gebruik van de uitnodiging. Eén keer geld verspillen is wel voldoende.
Marianne S.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2016
op koningsdag heerlijk gegeten bij restaurant Thuis! Het ligt in een woonwijk en vanaf buiten oogt het eenvoudig. Binnen is het knus , gezellig en vooral zeer vriendelijk gastvrij personeel. Voorgerecht pomodorisoep en gerecht met garnalen was heerlijk. Daarna supersate , spareribs en knapperige friet. Eigenlijk boven verwachting gegeten. Ook was het geen moeite knoflookbrood / pizza te maken bij het voorgerecht toen wij vroegen of ze er nog iets van brood bij hadden. Je kunt uiteenlopend eten van echt Italiaans tot gegrilde vlees- of visgerechten en dus ook sate of spareribs. Betaalbaar, gezellige avond en uitstekend gegeten!
Korteraar ..
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2015
heerlijk gegeten, het voorgerecht (Italiaanse vleeswaren/kaas) was heerlijk, het hoofdgerecht (de saté en de pizza/parma-ham) waren ongelooflijk lekker en met name de saté was bijzonder ruim qua formaat. de dame-blanche was een "eigen creatie" maar was er niet minder lekker om. de rode wijn was prima, het bier koud, kortom....wat wil een mens nog meer.

toch wel een aantal bemerkingen: service een 6, eigenlijk voor de bijzonder vriendelijke en klantgerichte jonge-dame die ons bediende een vette 10, maar de eigenaar/kok deed het ietwat onhandiger, de koffiemachine was uitgezet en ik vind het altijd slordig als de eigenaar/kok buiten voor zijn eigen tent op straat staat te roken. ik vind dat geen gezicht. zal wel ouderwets zijn....maar toch. en de muziek zou wat mij betreft ietwat rustiger mogen en wat meer op de achtergrond.
Sonja E.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2015
Heerlijk gegeten bij Thuis. Spareribs en saté zijn verrukkelijk. Ook de pizza's zijn zoals je ze in Italië kunt eten. Echt een aanrader. Wij waren met een grote groep zeilers en werden zeer goed geholpen.