Thuis Nieuwkoop

Gruttoplein 2 2421 EG Nieuwkoop Nederland Kaart

Over het restaurant Thuis Nieuwkoop

Een stijlvol ingericht restaurant met gerecyclede materialen en gerestylde meubels. Gezellige inrichting dus maar hoe zit het met de keuken? Die is ook zeker de moeite waard! Maak hier kennis met verrassende Italiaanse gerechten: pasta’s, pizza’s, grill-, vis- en vleesgerechten die met veel zorg en verse ingredienten gemaakt worden. Lekker vers, super smaakvol en huisgemaakt. Royale porties dus je gaat zeker niet met een lege maag naar huis. Kom je proeven?

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Thuis Nieuwkoop

Maandag gesloten
Dinsdag t/m donderdag 16:00 - 22:00
Vrijdag en Zaterdag 16:00 - 00:00

Jouw recensie over het restaurant Thuis Nieuwkoop

Ada V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2018
Heerlijke pizza gegeten en alles kan, ook een 'doggybag '.
Aardige bediening.
Justin K.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Super restaurant! Personeel super vriendelijk en heerlijk gegeten! En nog voor een leuk prijsje ook! Zeker niet de laatste keer!
Dick S.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Klein restaurantje met vriendelijke bediening en zeer goede prijs-kwaliteit verhouding
René H.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Pizza zoals pizza hoort te zijn op z'n Italiaans: dun, juiste hoeveel topping en perfect gebakken in de oven. Een verademing! Verder eenvoudig ingericht en vriendelijk bediening tegen een lage prijs. Ja, ik voel mij hier thuis en kom zeker terug.
marianne S.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Onverdiend dat dit leuke restaurantje niet vol zat op zondagavond. Voor de derde keer hier gegeten. De mensen zijn supervriendelijk en zeer servicegericht. Het eten is er heerlijk en voor een zeer schappelijke prijs. Enige tip is dat er wel overal kaarsjes staan maar niet aan gestoken waren en dat er iets meer aan gezellige uitstraling mag worden gedaan. Maar nogmaals eten is zeer de moeite waard!
sanito .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Slechte ervaring met bezorging. Deeg taai en pizza's slecht belegd.Op de pizza salami enkele plakjes en in de calzone alleen ham kaas en knakworst(!).calzone was plat en zat in platte pizzadoos. Fantasieloos. Een kok die ervaring heeft opgedaan in Milaan en Florence staat op de site....een giller! Goede recensies zijn vast van personeel en vrienden/familie. Blijf hiervandaan mensen!
Beste Sanito, dank je voor de reactie. We vinden het jammer dat je niet tevreden bent over de bezorging van de gerechten. In Italië, waar onze kok jarenlang heeft gewerkt, doen ze de Calzone ook in een pizzadoos :-)
We nodigen je graag uit om een keer in ons restaurant te komen eten.

Reactie van proever:

Ik maak geen gebruik van de uitnodiging. Eén keer geld verspillen is wel voldoende.
marianne S.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2016
op koningsdag heerlijk gegeten bij restaurant Thuis! Het ligt in een woonwijk en vanaf buiten oogt het eenvoudig. Binnen is het knus , gezellig en vooral zeer vriendelijk gastvrij personeel. Voorgerecht pomodorisoep en gerecht met garnalen was heerlijk. Daarna supersate , spareribs en knapperige friet. Eigenlijk boven verwachting gegeten. Ook was het geen moeite knoflookbrood / pizza te maken bij het voorgerecht toen wij vroegen of ze er nog iets van brood bij hadden. Je kunt uiteenlopend eten van echt Italiaans tot gegrilde vlees- of visgerechten en dus ook sate of spareribs. Betaalbaar, gezellige avond en uitstekend gegeten!
Korteraar ..
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2015
heerlijk gegeten, het voorgerecht (Italiaanse vleeswaren/kaas) was heerlijk, het hoofdgerecht (de saté en de pizza/parma-ham) waren ongelooflijk lekker en met name de saté was bijzonder ruim qua formaat. de dame-blanche was een "eigen creatie" maar was er niet minder lekker om. de rode wijn was prima, het bier koud, kortom....wat wil een mens nog meer.

toch wel een aantal bemerkingen: service een 6, eigenlijk voor de bijzonder vriendelijke en klantgerichte jonge-dame die ons bediende een vette 10, maar de eigenaar/kok deed het ietwat onhandiger, de koffiemachine was uitgezet en ik vind het altijd slordig als de eigenaar/kok buiten voor zijn eigen tent op straat staat te roken. ik vind dat geen gezicht. zal wel ouderwets zijn....maar toch. en de muziek zou wat mij betreft ietwat rustiger mogen en wat meer op de achtergrond.
Sonja E.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2015
Heerlijk gegeten bij Thuis. Spareribs en saté zijn verrukkelijk. Ook de pizza's zijn zoals je ze in Italië kunt eten. Echt een aanrader. Wij waren met een grote groep zeilers en werden zeer goed geholpen.