Thuis Lunch & Living

Zondag Gesloten

Jouw recensie over het restaurant Thuis Lunch & Living

Martin D.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Ter gelegenheid van de verjaardag van mijn vrouw hier gegeten. Het was werkelijk top! Zowel voorgerecht, hoofdgerecht als dessert waren zeer verrassend en vooral bijzonder lekker! Samen met een uiterst vriendelijke bediening en heerlijke wijn was het voor ons een onvergetelijk verjaardagsdiner! Absolute aanrader dus!
BertJan-1 .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Wij hebben vandaag geluncht bij thuis & living. Het plankje bijzonder met voor twee is echt een aanrader. Vooraf een aspergesoep en daarna een plankje vol met vleeswaren, gegrilde groente, spread van paprika, kip met gegrilde spek, tonijnsalade, en niet te vergeten het extra blikje tonijn te bestellen... Gewoon puur en heerlijk en zeer vriendelijke bediening.
Heleen D.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2015
'Gezellig geluncht', dat was de bedoeling. Het restaurantje ziet er vanaf de buitenkant heel leuk en gezellig uit! Leuk decor, mooie inrichting en de boeken die je kunt lezen zijn ook erg fijn. Helaas was het personeel een beetje bot/stug. We hadden hiervan wel iets meer verwacht. Het drinken werd geserveerd in mokken die oud, tweedehands (of derdehands...) en kapot waren, wat niet echt een goede indruk achterliet. Dit werd steeds erger. Het duurde enorm lang voordat wij ons eten kregen, dat we vervolgens in etappes kregen, terwijl brood met soep juist lekker samen is. Daarnaast viel vooral de eiersalade viel erg tegen en was de tomatensoep ook echt alleen maar tomatensoep, zonder room/een blaadje/kruiden o.i.d. Erg jammer ook. We hadden er veel meer van verwacht, zeker ook vanwege de prijzen. Prijs/kwaliteit was niet in verhouding!!! Wij komen hier niet meer terug!
Ongelofelijk jammer dat Jullie het niet fijn hebben gehad bij ons, dat is natuurlijk het laatste wat we willen. We hopen dan ook dat we de kans krijgen om deze nare ervaring te kunnen verbeteren en dat jullie toch nog eens komen lunchen of dineren.
Graag tot een volgende keer!
Annemiek van der M.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2015
Wil je echt lekker eten in Dronten? Ga dan naar Lunch & Living. Harm-Jan is een geweldige kok, hij werkt met mooie producten en schenkt altijd een goede wijn. Op vrijdagavond kun je 'Eten wat de Pot Schaft' en op zaterdag aanschuiven voor een uitgebreid menu. Voor mij, de place to be als ik uit eten ga in Dronten.
Super leuk! Bedankt voor je fijne recensie over THUIS lunch&living en dan zien we je vast snel weer een keer! Leuk!
Leendert M.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2014
Vrijdag aangeschoven voor het week menu. Prachtige variatie op klassieke gehakbal op zuurkool. Wel wat zout. Als toetje hangop, zeer smakelijk.
Restaurant is een combi van een winkel voor woninginrichting , restaurant. We voelden ons wel letterlijk in de etalage zitten. Bediening zeer attent en vriendelijk. Prima begin van het weekend.
Andre I.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2014
Bijzonder lekker gegeten, met een gastvrijheid zo het moet zijn. De varkensrack was verrukkelijk. Je proeft aandacht en pure producten.