Meer informatie over restaurant Thuis Lunch & Living

Zondag Gesloten

Voordelig
Martin D.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Ter gelegenheid van de verjaardag van mijn vrouw hier gegeten. Het was werkelijk top! Zowel voorgerecht, hoofdgerecht als dessert waren zeer verrassend en vooral bijzonder lekker! Samen met een uiterst vriendelijke bediening en heerlijke wijn was het voor ons een onvergetelijk verjaardagsdiner! Absolute aanrader dus!
BertJan-1 .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Wij hebben vandaag geluncht bij thuis & living. Het plankje bijzonder met voor twee is echt een aanrader. Vooraf een aspergesoep en daarna een plankje vol met vleeswaren, gegrilde groente, spread van paprika, kip met gegrilde spek, tonijnsalade, en niet te vergeten het extra blikje tonijn te bestellen... Gewoon puur en heerlijk en zeer vriendelijke bediening.
Tamskor .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2015
ziet er heel erg mooi uit en goede kaart. Helaas moesten wij erg lang wachten op ons eten, na 1 uur gevraagd te hebben, bleek dat de bestelling niet door was gekomen. Moesten ook erg lang wachten op de drankjes terwijl het restaurant niet vol was. Bleek dat Aperol op was, kan gebeuren. Vervolgens na heel lang wachten zou ons hoofdgerecht binnen nu en 10 minuten arriveren maar ineens kwam iemand 2 minuten later aan met mededeling dat Iberico vlees op was....erg chaotisch allemaal. En de asbak waren ze ook vergeten. Erg jammer, personeel leek zich ook te verbazen over de gang van zaken, kregen wel 2 drankjes van de zaak en toch meermaals de excuses dat het niet zo lekker loopt vanavond. En de chips (frietjes) waren echt te hard gebakken...zonde!
Beste meneer of mevrouw Tamskor,
Zou u ons rechtstreeks een mail kunnen sturen om deze recensie te bespreken?
Wij van THUIS vinden IENS echt een prettige manier om erachter te komen hoe wij ons restaurant kunnen verbeteren maar wij herkennen ons op geen enkele manier in uw recensie.
U schrijft over Aperol Spritz, vlees van Iberico varken ... deze drank en het vlees hebben wij niet op onze menukaart en ook nooit gehad. U schrijft over chips/friet... wij serveren dat nooit, hebben geeneens een frituur in onze keuken. Op onze website staan impressies, van ons restaurant/lunchroom/interieurwinkel, maar ook alle menukaarten kunt u hier vinden: www.thuislunchenliving.nl
U heeft hier gegeten op 23 juli, een donderdag, dan zijn wij nooit geopend voor diner.
Wij hebben op vrijdagavond "eten wat de pot schaft", dat bestaat uit 1 gerecht en op zaterdagavond hebben wij een 3 gangen menu dat wisselt per maand. Zowel het maandmenu als het "eten wat de pot schaft" is nog nooit vlees van het Iberico varken geweest. Wij denken dat u zich vergist in de locatie en zouden dit graag de wereld uit willen helpen.
Wij hopen echt dat u de moeite neemt om contact met ons op te nemen.

Met vriendelijke groeten,

team van THUIS lunch&living te Dronten
info@thuislunchenliving.nl
Johan P.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2015
Afgelopen zaterdag hebben wij met 13 personen heerlijk gegeten. Samen met mijn moeder van 92 jaar Moederdag gevierd. Wij werden hartelijk ontvangen aan een prachtig gedekte tafel. Het 3 gangen diner was heerlijk, evenals het wijnarrangement. Ik had gekozen als hoofdgerecht voor zalm. Voortreffelijk! Wij kregen een amuse en de gerechten prima op tijd gereserveerd. Ik heb alleen maar complimenten voor de kok en bediening gehoord. Als nagerecht had ik gekozen voor spicy risee met mango. Dat is echt een aanbeveling!
Wij hebben een heerlijke avond gehad. Complimenten voor kok en bediening.
Ons zie je vast snel weet terug!
Dank voor deze fijne recensie. Fijn dat jullie voor ons restaurant gekozen hebben om met zijn allen te gaan eten.
We zien jullie graag terug!
Tessbes .
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2015
Wat was het fijn bij Thuis!
Welkom: als de bediening komt navragen of je vegetarisch bent om vervolgens een speciaal voor jou gemaakte amuse voor te zetten.
Vurukkuluk: aspergesoep, risotto met asperges, lamsrack met een heerlijke puree van wortelen, en dan die jus van salie.
Stil van: de sticky rice met mango en zoete kokosmelk.
De wijn erbij: goed afgestemd op de gerechten en smaakvol gepresenteerd door de bediening.
Sfeer: comfortabel prettig welkom Thuis .
Chef en bediening: gastvrij zoals gastvrij mag zijn. Bedankt Harm, Marlijn en Lotte.
Bedankt voor deze fijne recensie en wat goed dat het vurrukkuluk was.
We zien jullie graag terug!
Heleen D.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2015
'Gezellig geluncht', dat was de bedoeling. Het restaurantje ziet er vanaf de buitenkant heel leuk en gezellig uit! Leuk decor, mooie inrichting en de boeken die je kunt lezen zijn ook erg fijn. Helaas was het personeel een beetje bot/stug. We hadden hiervan wel iets meer verwacht. Het drinken werd geserveerd in mokken die oud, tweedehands (of derdehands...) en kapot waren, wat niet echt een goede indruk achterliet. Dit werd steeds erger. Het duurde enorm lang voordat wij ons eten kregen, dat we vervolgens in etappes kregen, terwijl brood met soep juist lekker samen is. Daarnaast viel vooral de eiersalade viel erg tegen en was de tomatensoep ook echt alleen maar tomatensoep, zonder room/een blaadje/kruiden o.i.d. Erg jammer ook. We hadden er veel meer van verwacht, zeker ook vanwege de prijzen. Prijs/kwaliteit was niet in verhouding!!! Wij komen hier niet meer terug!
Ongelofelijk jammer dat Jullie het niet fijn hebben gehad bij ons, dat is natuurlijk het laatste wat we willen. We hopen dan ook dat we de kans krijgen om deze nare ervaring te kunnen verbeteren en dat jullie toch nog eens komen lunchen of dineren.
Graag tot een volgende keer!
Annemiek Van Der M.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2015
Wil je echt lekker eten in Dronten? Ga dan naar Lunch & Living. Harm-Jan is een geweldige kok, hij werkt met mooie producten en schenkt altijd een goede wijn. Op vrijdagavond kun je 'Eten wat de Pot Schaft' en op zaterdag aanschuiven voor een uitgebreid menu. Voor mij, de place to be als ik uit eten ga in Dronten.
Super leuk! Bedankt voor je fijne recensie over THUIS lunch&living en dan zien we je vast snel weer een keer! Leuk!
Andriushka .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2015
Gisterenavond voor de tweede keer mogen dineren bij THUIS Lunch & Living. De eerste keer was in de zomer van 2014, en toen was het echt geweldig. De verwachtingen waren daarom hoog. Dit keer met een grote groep (20 personen) komen eten, en weer waren het eten, de gastvrijheid en de sfeer uitmuntend.

Bij THUIS Lunch & Living wordt er alles aan gedaan om het voor de gasten tot een top-avond te maken, en dat is wederom gelukt. Bij binnenkomst een heerlijk glas wijn, en vooraf een broodje met huisgemaakte boter, hummus en basilicum-olijfolie gegeten. De chef-kok Harm wenste ons een plezierige avond, waardoor je echt voelt alsof je 'thuis' eet. Als voorgerecht at ik gemarineerde zalm, die erg lekker klaargemaakt was. Het hoofdgerecht was een bavette. Nog nooit heb ik zo lekker mals vlees gegeten; echt geweldig! Als dessert werd een sabayon met warme chocolade en peer geserveerd, waar ik best een grotere portie had gewild. Alles werd gecombineerd met een overheerlijk wijnarrangement. Helemaal top!

THUIS Lunch & Living is een restaurant waar ik zeker nog eens terug zal komen. De sfeer, het eten, en de gastvrijheid maken het tot een echte 'hidden gem' in Flevoland. Mede door het vriendelijke personeel krijgt dit restaurant van mij een dikke 10!

Klave037 .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2014
Thuis is een combi van woonwinkel en restaurant voor lunch en diner. Vrijdag wordt gegeten "wat de pot schaft", zaterdag is er een keuzemenu.
Ik vind dit restaurant een super aanwinst. Eindelijk een restaurant in Dronten dat echt voor een goede smaak gaat. De huiswijn is prima, het eten is qua hoeveelheid voldoende en ziet er mooi verzorgd uit.
Leendert M.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2014
Vrijdag aangeschoven voor het week menu. Prachtige variatie op klassieke gehakbal op zuurkool. Wel wat zout. Als toetje hangop, zeer smakelijk.
Restaurant is een combi van een winkel voor woninginrichting , restaurant. We voelden ons wel letterlijk in de etalage zitten. Bediening zeer attent en vriendelijk. Prima begin van het weekend.
Andre I.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2014
Bijzonder lekker gegeten, met een gastvrijheid zo het moet zijn. De varkensrack was verrukkelijk. Je proeft aandacht en pure producten.
ClaudeG .
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2013
Gewoon lekker gegeten. Plaat gebakken taarten, ECHTE Boot-koffie, tostini's en vers brood met tapenade en olijfolie. Een aanrader !
Diogenes .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2012
Het eten bij Thuis is gewoon lekker; goede olijfolie en balsamico, lekker brood, salade, soep en regelmatig andere gerechten waaronder dagelijks variërende hartige taart. De koffie is van goede kwaliteit. Naast eten kun je hier ook terecht voor interieuradvies en interieurartikelen (stoelen, vazen, potten, tafeltjes etc.). Je kunt hier tevens olijfolie, balsamico, tapenade etc. kopen.
De hartelijkheid van de bediening wisselt wat afhankelijk van aanwezige. Ik kan me de stugheid die een eerdere recensent heeft ervaren wel voorstellen, echter nu wij hier vaker zijn geweest lijkt dit onschuldig. Wat ons betreft zeker een van de betere lunchplekken van Dronten!