THUIS by Ladera

Oosteinde 123 2611 VB Delft Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant THUIS by Ladera

Dinsdag t/m Zaterdag van 16:00 uur tot 22:00 uur
Zondag Gesloten

• Af te huren , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Nederlands Gesproken , Per boot te bereiken , Rookruimte , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Duur
Akmulder .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Vandaag hebben wij bij THUIS bij Ladera gegeten. De recensies gaven hoge verwachtingen. De sfeer was prima, alsook de drankjes. Een gezellige ontspannen omgeving. Verder zijn we toch verbaasd weggegaan. Natuurlijk verwacht je voor de (lage) prijzen geen hele bijzondere gerechten, maar je mag op zijn minst wel een goede prijs/kwaliteitverhouding verwachten. Dit was echt niet in orde. Thuis eten wij altijd verse groenten en altijd verse vis, als we dat eten. In dit restaurant eten was echt een stap achteruit ten opzichte van thuis. We kregen hier de diepvriesspinazie die we bewust niet eten, omdat het gewoon vers verkrijgbaar is. Alsook diepvries zalm! Dat heb ik al in jaren niet meer gegeten, maar nu wel, in een restaurant nota bene. Het lijkt me niet heel ingewikkeld om een verse zalm te bereiden. De tomatensoep was okee, maar ook de huzarensalade was volgens mij niet zelf gemaakt. Het concept is geweldig met de Hollandse keuken voorop, maar maak dan ook reclame voor de Nederlandse keuken door met verse ingrediënten te werken. Nu hoorden we te vaak het geluid van de magnetron in de keuken. Jammer!
Dirk V.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
ik zal er kort over zijn
goed eten
kortom een echte AANRADER
familie van den bos

Ellen L.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Wat een leuk huiskamer-restaurant! Heerlijk gegeten (stoofvlees, runderkroket, rode kool e.d) en prima bediening! En wat een prijsjes!
Sorine .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2015
Natuurlijk moet je er van houden met name als het gaat om decor en huiskamersfeer. Ondertussen al zo'n drie keer geweest en altijd feest. Veel lachende mensen, relaxte huiskamer entourage zelfs op het achterterras. Ja het eten is eenvoudig, typisch Hollands. Zelf kan ik dat niet eens maken, zeker voor draadjesvlees rest me de tijd niet meer. Zonder meer goed oud Hollands eten voor een oud-Hollandse prijs. Ik ga vaak uit eten in Delft maar weet geen tent waar je even degelijk, d.w.z. de nodige ingrediënten zijn voldoende aanwezig, voor dezelfde prijs kan eten.

Bren1956 .
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2015
We kwamen met z'n tweeën in een overvol Ladera. In de keuken waren ze allemaal hard aan het werk. Toch wees de eigenaar ons niet af en zag hij een mogelijkheid om ons een tafeltje aan te bieden, als we eerst even op een tweezitsbankje wilden wachten. Dat bankje zat best aangenaam en al snel kwam de tafel vrij, die direct netjes werd schoongemaakt. We bestelden allebei de daghap: stamppot rucola met een klein beetje uitgebakken spek, een klein beetje geitenkaas en stukjes paprika. Helaas was het balletje gehakt wat er bij hoorde 'uitverkocht', maar in plaats daarvan konden we draadjesvlees/sudderlapje erbij krijgen. Het gerecht stond binnen 15 minuten op tafel en smaakte heerlijk. Eindelijk een eerlijke keuken in Delft ontdekt! De sfeer was ongedwongen, huiselijk. De ambiance is eenvoudig, maar wij houden er van! Als het eten goed is met verse producten en smakelijk en als dan ook de bediening vriendelijk en behulpzaam is, zoals vroeger bij moeders thuis, dan ervaar je iets unieks! Toen we afrekenden bleken we in totaal slechts 17,50 euro kwijt te zijn. Uiteraarden kregen deze mensen van ons een welverdiende fooi. Een restaurant waar we graag terug komen!
Maarten van der Wal en Brenda Gerritsen.
Eelco W.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2015
Ladera is een leuk en gezellig restaurant in huiselijke stijl net buiten het centrum van Delft. De prijzen zijn eigenlijk de grootste trekker, aangezien je hier voor een hele leuke prijs lekker (en snel) kan eten. Verwacht geen extreem culinaire diepgang, maar gewoon een gezellig restaurant met gerechten die je doen denken aan de keuken van oma. En ook heel veel fijn, groenten op je bord zonder poespas.
Gabydelft .
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2015
Wat ontzettend leuk eten! Een echt huiskamergevoel, maar toch uniek. Het eten is Hollandse pot, en de prijzen komen uitstekend overeen.
We zaten in de tuin, die erg gezellig en goed verzorgd is (naar eigen creatieve smaak)
Met complimenten voor de eigenaar (?) voor de geweldige service. Hij komt even bij je aan tafel zitten om de bestelling op te nemen en verteld graag over zijn zaak. Gezellig hoor.
Hier kom ik zeker nog véél vaker.
Merel_S .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2015
Leuk decor, een huiskamer waar je je telefoon kunt opladen en echte Hollandse pot kunt eten. Producten zijn huisgemaakt en smaakvol. Erg leuk voor als je buitenlandse gasten hebt. Prijs is ook passend bij kwaliteit. Met een groep hier gegeten en er wordt zeer goed rekening gehouden met allergieën ( sporen van pinda).
Theodorus T.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2014
Eindelijk een restaurant (nou ja, meer een huiskamer) gevonden waar je gewoon draadjesvlees met rode kool en appelmoes kunt eten, voorafgegaan door een huisgemaakt soepje. Als je wil kun je ook nog een vlaflip toe krijgen, maar we hadden de borden al afgelikt, dus geen plek meer. Het is geen haute cuisine, maar zeker zo lekker als vroeger bij oma en dat voor maar 15 euro incl. tip en biertje. En wie liever biefstuk met patat wil, dat kan ook. Bediening deed eerst wat bijdehand, maar herstelde zich prima. De ambiance is aandoenlijk met staande schemerlamp en stopcontacten om je telefoon op te laden. Kan nodig zijn, want het duurt soms wat lang. Als ze ervoor openstaan, neem dan je buitenlandse vrienden eens mee, ze krijgen een ervaring die ze nooit zullen vergeten.
Sanne V.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2014
Het is dat ik hier lees dat de groenten uit blik komen, ik zou het niet hebben geweten!
Het ging mij ook voornamelijk om de huisgemaakte kaassoufflé, wat een smaakfestijn!
De service was goed (geen ijskoffie op de kaart maar er werd wat getoverd en ik kreeg tóch een ijskoffie!) en met een grapje op z'n tijd, ik heb er erg van genoten!
Het decor, ja, lekker knus en huiselijk, erg vermakelijk om lekker rond te kijken ook.
Bedankt Sanne voor je recensie!
Wat betreft de groenten; De groenten kwamen vroeger wel uit blik, Ladera bestaat immers al sinds 1958 en er is in al die jaren op verschillende manieren maaltijden bereid, inmiddels gebruiken we de beste kwaliteit diepvries producten én uiteraard bereiden we ook steeds meer met verse ingrediënten nu we weer meer en meer bezoekers ontvangen... ;-)

Tot snel bij THUIS!

Reactie van proever:

Oh helemaal prima! :) Ik kon het me al niet voorstellen, ik heb alle groenten geproefd en ze waren erg lekker! Nogmaals dank voor de geweldige service en het heerlijke eten, en reken maar tot gauw!
Blue D.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2013
Klein maar charmant eethuisje. Het eten is goedkoop en smakelijk, en de bediening is bijzonder vriendelijk. Het menu is simpel: je kiest je soort vlees, groenten en aardappelen, al dan niet met saus. De prijs hangt af van welk vlees je neemt. Ook bijzonder geschikt voor jonge kinderen!
Simoon .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2013
Het eten was lekker maar erg simpel. Vlees/groente/aardappel en dat is het, weinig culinair.
De bediening was vriendelijk, en voor 10 euro per persoon kan je even leuk uit eten, al zou ik er niet nog een keer heen gaan omdat ik het eten vond tegen vallen. Er zijn leukere plekken in Delft waar je voor die prijs uit eten kan.
Chantal C.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2013
Echt een ouderwets huiskamer-eethuis. Persoonlijke, vriendelijke bediening. Ruime keuze voor een lage prijs.
Ben dol op kippenlevertjes (waar krijg je die nog?) en die smaakten heerlijk bij de tuinbonen. Lekkere koffie toe!
Zeker voor herhaling vatbaar.