THUIS by Ladera

Hoog tempo

Jouw recensie over het restaurant THUIS by Ladera

Regina T.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2018
Fantastisch concept! Heel leuk, knus restaurantje met veel hollandse gerechten. Er is ook veel meer op de kaart dan hier staat. Wij hadden de halve kip en die was heerlijk sappig. Er komt standard een fles kraanwater op tafel op het moment dat je gaat zitten (wat ik altijd waardeer). Personneel is heel vriendelijk en het eten wordt snel geserveerd.
Ik ben heel blij dat we hier terecht konden en kom zeker terug als ik weer in Delft ben!
Fie H.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Altijd leuk om bij Ladera te eten. Kom steeds terug! Hollandse pot en niet al te moeilijk. De gastheer is altijd vriendelijk!
akmulder .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Vandaag hebben wij bij THUIS bij Ladera gegeten. De recensies gaven hoge verwachtingen. De sfeer was prima, alsook de drankjes. Een gezellige ontspannen omgeving. Verder zijn we toch verbaasd weggegaan. Natuurlijk verwacht je voor de (lage) prijzen geen hele bijzondere gerechten, maar je mag op zijn minst wel een goede prijs/kwaliteitverhouding verwachten. Dit was echt niet in orde. Thuis eten wij altijd verse groenten en altijd verse vis, als we dat eten. In dit restaurant eten was echt een stap achteruit ten opzichte van thuis. We kregen hier de diepvriesspinazie die we bewust niet eten, omdat het gewoon vers verkrijgbaar is. Alsook diepvries zalm! Dat heb ik al in jaren niet meer gegeten, maar nu wel, in een restaurant nota bene. Het lijkt me niet heel ingewikkeld om een verse zalm te bereiden. De tomatensoep was okee, maar ook de huzarensalade was volgens mij niet zelf gemaakt. Het concept is geweldig met de Hollandse keuken voorop, maar maak dan ook reclame voor de Nederlandse keuken door met verse ingrediënten te werken. Nu hoorden we te vaak het geluid van de magnetron in de keuken. Jammer!
Dirk V.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
ik zal er kort over zijn
goed eten
kortom een echte AANRADER
familie van den bos

Ellen L.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Wat een leuk huiskamer-restaurant! Heerlijk gegeten (stoofvlees, runderkroket, rode kool e.d) en prima bediening! En wat een prijsjes!
Brenda G.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2015
We kwamen met z'n tweeën in een overvol Ladera. In de keuken waren ze allemaal hard aan het werk. Toch wees de eigenaar ons niet af en zag hij een mogelijkheid om ons een tafeltje aan te bieden, als we eerst even op een tweezitsbankje wilden wachten. Dat bankje zat best aangenaam en al snel kwam de tafel vrij, die direct netjes werd schoongemaakt. We bestelden allebei de daghap: stamppot rucola met een klein beetje uitgebakken spek, een klein beetje geitenkaas en stukjes paprika. Helaas was het balletje gehakt wat er bij hoorde 'uitverkocht', maar in plaats daarvan konden we draadjesvlees/sudderlapje erbij krijgen. Het gerecht stond binnen 15 minuten op tafel en smaakte heerlijk. Eindelijk een eerlijke keuken in Delft ontdekt! De sfeer was ongedwongen, huiselijk. De ambiance is eenvoudig, maar wij houden er van! Als het eten goed is met verse producten en smakelijk en als dan ook de bediening vriendelijk en behulpzaam is, zoals vroeger bij moeders thuis, dan ervaar je iets unieks! Toen we afrekenden bleken we in totaal slechts 17,50 euro kwijt te zijn. Uiteraarden kregen deze mensen van ons een welverdiende fooi. Een restaurant waar we graag terug komen!
Maarten van der Wal en Brenda Gerritsen.
Gabydelft .
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2015
Wat ontzettend leuk eten! Een echt huiskamergevoel, maar toch uniek. Het eten is Hollandse pot, en de prijzen komen uitstekend overeen.
We zaten in de tuin, die erg gezellig en goed verzorgd is (naar eigen creatieve smaak)
Met complimenten voor de eigenaar (?) voor de geweldige service. Hij komt even bij je aan tafel zitten om de bestelling op te nemen en verteld graag over zijn zaak. Gezellig hoor.
Hier kom ik zeker nog véél vaker.
Merel_S .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2015
Leuk decor, een huiskamer waar je je telefoon kunt opladen en echte Hollandse pot kunt eten. Producten zijn huisgemaakt en smaakvol. Erg leuk voor als je buitenlandse gasten hebt. Prijs is ook passend bij kwaliteit. Met een groep hier gegeten en er wordt zeer goed rekening gehouden met allergieën ( sporen van pinda).
Simone D.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2013
Het eten was lekker maar erg simpel. Vlees/groente/aardappel en dat is het, weinig culinair.
De bediening was vriendelijk, en voor 10 euro per persoon kan je even leuk uit eten, al zou ik er niet nog een keer heen gaan omdat ik het eten vond tegen vallen. Er zijn leukere plekken in Delft waar je voor die prijs uit eten kan.