Thuis bij Schell

Oude Binnenweg 148 3012 Rotterdam Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 37.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Slagers carpaccio
      Vissoep van kreeft
      Paddenstoelensoep
  • Hoofdgerechten
    • Ribeye met groene asperges en duchesse
      Fish & Chips
      Appeltaart
      Speciaal koffie naar keuze

Over het restaurant Thuis bij Schell

Een vertrouwd adres

Zelfs al ben je hier nog nooit geweest, zodra je een voet over de drempel zet voel je je thuis. De unieke huiskamersfeer en de gastvrije ontvangst voelen als een warme deken voor iedere vermoeide reiziger, toevallige voorbijganger en oude bekende. De ambachtelijke bereiding van verse, lokale ingrediënten verraadt de liefde voor authentieke gerechten. Geniet hier van een heerlijke maaltijd, goed gezelschap en als je ver van huis bent, boek je hier een comfortabele kamer.

Meer informatie over restaurant Thuis bij Schell

Maandag t/m Vrijdag: 12.00 tot 00.00 uur
Zaterdag & Zondag : 09:00 tot 00.00 uur

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Bar , Engels gesproken , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Thuis bij Schell

Henny S.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Soep niet lekker vlees half koud, is de prijs niet waardig.
Bob S.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Bediening was uitstekend, heel klanten vriendelijk en correct.
Jan L.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Echt perfecte bediening en een prima maaltijd
Willy L.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Vriendelijk personeel, lekker gegeten!
Frank P.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Ik heb hier met mijn schoonouders en kinderen gegeten en het was in één woord heerlijk! Heerlijke stoof, fantastische curry en evenzo lekkere spare ribs. Maar dat niet alleen, de gastvrijheid en service staat hoog in het vaandel. Wat mijn betreft voor iedereen die gezelligheid én lekker eten zoekt een dikke aanrader!
Eric L.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2018
Leuk kleinschalig restaurant. Gezellige sfeer en lekker eten op een mooie locatie.
Judith V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
We werden goed en gastvrij ontvangen.. zeer vriendelijk personeel! er werd ons verteld dat er 2 personeelsleden ziek waren en dat merkte je wel.. jammer. Prijs kwaliteit redelijk. De prijzen op de menukaart vonden wij het niet waard., maar met de AH actie was het goed te doen.
Nidale E.
Super service
WilmaD D.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Het eten was per saldo goed (uitstekend voorgerecht, redelijk hoofdgerecht en redelijk/goed dessert). De bediening en service waren echter teleurstellend. Na een rommelige ontvangst kregen we de kaart en gaven we een drankje op. Na geruime tijd werd gevraagd of we een keuze hadden kunnen maken, maar het viel de betrokkene niet op dat de drankjes nog altijd niet geserveerd waren. Desgevraagd kwamen die alsnog. Een herhaling deed zich voor rond het hoofdgerecht. We moesten daar erg lang op wachten en hebben zelf moeten aankaarten dat dit nog altijd niet geserveerd was. Uiteindelijk kwam het eten wel, maar de bijbestelde drankjes weer niet. Toen daarna werd gevraagd of alles naar wens was, had de serveerster opnieuw niet uit zichzelf in de gaten dat ze de drankjes nog altijd niet gebracht had.
Kortom: redelijk tot goed eten, maar in plaats van de adequate en gemoedelijke bediening van een eerder bezoek, was deze nu ronduit teleurstellend. Jammer.
Annelieslouwe L.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Een heel gezellige sfeer.
Annelieslouwe L.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
De ah actie kan beter. Carpaccio was lekker maar weinig, hoofdgerecht kan iets meer zijn dan vlees ribeye aan de kleine kant, 3 groene asperges en 5 aardappel toefjes. Irish koffie was prima. En dat zou ter waarde van 32,50 moeten zijn.
Marianne D.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Fijn om voor de helft vd prijs( AH )te eten..., maar de wijn maakte het duurder dan ik dacht...
René H.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Warme en leuke serveersters, goed bediend
Matty H.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Lange wachttijd op het eten, soep tetuggestuurd omdat deze niet echt warm was.tToen lang wachten op hoofdgerecht, vlees taai.
Susan K.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Heel vriendelijk personeel. Echt persoonlijke aandacht, maar niet teveel. Ik had om een rustige tafel gevraagd en we werden naar voven gebracht, waar zelfs de speaker voor ons was uitgezet.

Het eten was verrassend lekker. Geen poespas, hele mooie ingredienten en goede smaken. Vooral de vissoep vonden we beiden Fantastisch!

Hier wordt duidelijk met liefde gekookt en gewerkt.
Echt een aanrader. Wij gaan er iig vaker naartoe!
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Gezellig restaurant, zeer vriendelijke, correcte en snelle bediening. Gegeten met AH-bon: keuze menu bevat genoeg keuzemogelijkheden, alles smaakte prima en porties waren van goede omvang.
Carmen A.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Vriendelijke bediening. Lekker gegeten. Prima Chardonnay.
Anja C.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Gezellige locatie , attent personeel lekker gegeten!
Chenkie P.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
Eten smaakt goed, maar je kan wel merken dat het echt een AH actie is. Kleine porties, Service prima, inrichting past bij het restaurant
Lia S.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
Stoofvlees was niet warm nagezegd te hebben is het opgewarmd maar was zo slecht !!
Echt vast en smaakloos !!! Echt jammer wat een leuke zaak en zeer vriendelijk personeel !