Thuis bij Schell

Oude Binnenweg 148 3012 Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Thuis bij Schell

Een vertrouwd adres

Zelfs al ben je hier nog nooit geweest, zodra je een voet over de drempel zet voel je je thuis. De unieke huiskamersfeer en de gastvrije ontvangst voelen als een warme deken voor iedere vermoeide reiziger, toevallige voorbijganger en oude bekende. De ambachtelijke bereiding van verse, lokale ingrediënten verraadt de liefde voor authentieke gerechten. Geniet hier van een heerlijke maaltijd, goed gezelschap en als je ver van huis bent, boek je hier een comfortabele kamer.

Meer informatie over restaurant Thuis bij Schell

Zaterdag 09.00 - 02.00 uur
Zondag 09.00 - 00.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Thuis bij Schell

• Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Voor het eerst echt gegeten bij Schell . Het was heerlijk. Had al wel eerder bij hen op het terras gezeten en van de uitgebreide borrelplank geproeft. Die is ook erg aan te bevelen.
Susanne N.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
De keuken had de boel niet onder controle. Risotto niet op smaak gebracht en werd geserveerd zonder de gemarineerde radijs, kaas en appelstroop. Van de 5 desserts op de kaart waren er maar 2 aanwezig. De appeltaart werd geserveerd zonder ijs, met spuitbusslagroom. De brownie was nog bevroren aan de onderkant en werd niet geserveerd met rode peperijs, zoals op de kaart, maar met vanille ijs. De bediening was vriendelijk, de desserts zijn van de rekening gehaald. Maar wij komen hier niet meer terug.
eddy-kitty V.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Leuk restaurant basic ingericht met oude verzamelde spullen. Heel vriendelijk personeel. toplocatie in het centrum van de stad.
BramF .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Afgelopen week hier gegeten. Wat een leuk restaurant, lekker eten en charmante, klantgerichte gastvrouw! Echt een aanrader. Originele en lekkere manier om Carpaccio te serveren en de Bistecca Plancha was verrukkelijk mals en goed gegaard. Complimenten mevrouw Rosey.
Nellie V.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
3 Juni met de rotterdampas een kipdij sate met frites voor 7,50 gegeten. Ontvangst goed aardige bediening. De kip mals en goed op smaak de pindasaus zoet niet zelf gemaakt. Vervangt de atjar voor wat reepjes komkommer. De frites te kort gebakken. De burger sappig en rosé van binnen ! kaas nog niet gesmolten beetje jammer. Frites ook niet lang genoeg gebakken. De fles chardonnay in koeler prima en een
kan water geen probleem. Leg de lat wat hoger in de keuken dan hebben we er een goed adres in Rotterdam bij.
Monique T.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Veel zin gehad in de Rdampas aanbieding: kipsate met friet en salade.
Helaas was t zoals we al dachten, maar wat de bediening ontkende, vet (Schell) vlees; kippendij ipv kipfilet. Van de vier hebben er drie niet lekker gegeten daardoor. Heel erg jammer dan is 7,50€ pp uiteindelijk alsnog zonde van je geld.
Claudia D.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
De bediening was vriendelijk maar, helaas, ik vond het er rommelig en de gerechten vond ik niet de prijs waard die ik er voor moest betalen. De soep was waterig met weinig smaak en het overige eten was matig. Ik vond het erg om er zoveel geld voor te moeten betalen. Het toetje zijn we ergens anders gaan eten.
Ohad G.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Wat een leuk restaurant met supervriendelijke en authentieke service. Restaurant en hotel wordt gerund door familie Schell, dus heel persoonlijk en oprecht. Leuke sfeer en inrichting. Mooie gerechten.
Wij kopen vaak het kwaliteitsvlees van de Slagerij Schell en weten hoe goed dit is. Het enige punt van aandacht is dat ze echt wel meer hadden kunnen halen uit de spareribs die we kregen, die waren niet goed bereid. Komen graag een keer terug om meer gerechten te proberen.
Margreet H.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Een bijzonder gezellige plek, een hartelijke ontvangst en heerlijk eten; echt een aanrader
Jan Jelle S.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Heerlijk gegeten. Leuke, originele kaart. Zéér attente bediening. Toen een groep mensen beneden erg veel plezier had tijdens het borrelen kwamen ze uit zichzelf even vragen of het niet te luidruchtig was voor ons. Karaffen water bij de wijn gratis....zoals het hoort vind ik, maar helaas lang niet overal zo, dus het vermelden waard
Annette V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Een eenvoudige gelegenheid, met lekker eten. De bediening was vriendelijk en oké. Leuke locatie op de Oude Binnenweg, tussen alle gezellige kroegjes! De keuze op de kaart vond ik wat beperkt, er was slechts keuze uit één visgerecht, de keuze van de dag, en die was niet voorradig terwijl het erg rustig was.
Luc S.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Leuke tent, lekker eten voor een goede prijs
Daan B.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
Eerlijk waar 5/5 sterren voor mijn ervaring bij Thuis bij Schell! Heerlijke gerechten, creatief bedacht en geserveerd. Heel vriendelijk en bekwaam personeel, die er met veel plezier schijnen te werken. Het voelt er familiair aan, het is er gezellig en goed betaalbaar. Wat kan ik nog meer zeggen, wij zijn verkocht aan dit sfeervolle restaurant!
Arie A.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Een warme gastvrouw en een leuke betaalbare kaart. Wij komen zeker terug
Daphne W.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Gisteravond met vrienden gegeten in dit leuke tentje. Eten was heerlijk met goed vlees (hoe kan het ook anders met eigen "hofleverancier"?????).
Bediening attent en uiterst vriendelijk. Sfeervolle ambiance. Een aanrader!
Rudolphus .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Het voor- en hoofdgerecht blonk uit door eenvoud en smaak. Worst uit eigen bedrijf, heerlijk stoofvlees in een oer-Hollands gerecht. Attente bediening en tekst en uitleg bij vragen. Hartelijke ontvangst. Oog voor behoefte aan brood/boter en een karaf water. Afgesloten met een combi van nagerechten. Wij gaan zeker weer eens terug.