Over het restaurant THT

Cultureel genieten

De Tolhuistuin zit in een prachtig cultureel pand met uitzicht over het IJ. Met ontzettend veel creatieve en culturele evenementen in en rondom het pand is er altijd wat doen! Geniet van een heerlijk etentje in een ontzettend fijne sfeer. De gevarieerde menukaart en het vriendelijke personeel zorgen ervoor dat je een onvergetelijke avond hebt.

Meer informatie over restaurant THT

Maandag t/m Zaterdag 10:00 - 22:00

• Contant betalen niet mogelijk , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Lift aanwezig , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant THT

Marike S.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
Wát een geweldige gerechten! Echt stuk voor stuk van genoten: goed op smaak, verrassend en divers. Door het shared dining concept met kleine gerechten kun je ook ontzettend veel proeven. Ik zou hier nog erg vaak terugkomen voor het eten! De bediening was vriendelijk maar de wachttijd enorm variabel. De ober legde uit dat alles komt zodra het klaar is, maar zelfs voor de drankjes hebben we soms 1 minuut moeten wachten en soms een kwartier. Tevens was de bediening de ene keer erg oplettend en de andere keer moest je echt moeite doen om aandacht te krijgen. Het decor is leuk (met name de groene plantenmuur) maar in het midden van de zaal is het echt een soort 'hal' met tientallen tafels naast elkaar: dit zou echt nog wel gezelliger kunnen! Al met al wat kansen voor verbetering, maar over het eten blijven we nog lang napraten
Stan O.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Eindelijk eens gaan eten bij deze relatief nieuwe spot in Noord, tegenover het Centraal Station en naast de welbekende A'DAM Toren.

Op deze ideale locatie (pontje vanaf CS) staat een lelijke lage puist, waarin vroeger de kantine van Shell huisde. Gelukkig is het pand van binnen geheel vernieuwd en ziet het er mooi en vooral sfeervol uit!
Kaarsjes, veel (modern) hout en vele losse kleine tafeltjes met een grote bar in het midden, maken de sfeer. Daarnaast een hele zijde met (nep)begroeiing en picknicktafels. En uiteraard een prachtig uitzicht!
Van buitenaf niet uitnodigend, maar binnen direct gezellig.

We worden bij binnenkomst professioneel maar vriendelijk welkom geheten en begeleid. Een van de weinig kleine minpuntjes is het neerzetten en achterlaten, waarbij we dus moeten wachten op de daadwerkelijke serveerster en zelf een kapstok moeten gaan zoeken.
Fijne jonge vlotte bediening, met een glimlach en zin in hun werk. Hier zitten ze dus (het kan dus wel)! In hun eigen hippe kleding, maar vlot, vriendelijk en redelijk professioneel.

Het idee bij THT is het eten (en combineren/delen) van gerechtjes. Een grote volle kaart met originele en smakelijk ogende gerechtjes a zeven tot elf euro. We nemen er, in twee rondes, een stuk of 5 met zijn tweeën en zijn hierna positief verrast en voldaan. De gerechtjes zijn qua omvang precies goed, zijn zeer smakelijk, en zien er bovendien (meestal) prachtig uit.
De eerste wijn is flauw en muf (Tempranillo) maar de tweede (Sangiovese) is al beter. Ook de wijn is hier nog betaalbaar.

Een leuke gezellige tent, op een toplocatie maar nog net goed te betalen, met fijne bediening en een wijd pallet aan lekkere gerechtjes. Wellicht te typeren als een hybride restaurant met al het fijne van een eetcafé en al het goede van een toprestaurant.
Jeannette F.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Heerlijk gegeten met vlotte bediening ! Prachtig uitzicht en fijne sfeer. Echt een aanrader, ook voor grotere gezelschappen!
Leo B.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
We hebben heerlijk aangezeten vooral door het prachtige uitzicht en de sfeervolle inrichting. We vonden sommige gerechten bv een makreeltaartje, te hoog op smaak en de saté was naar mijn inzicht erg pittig. De rest van de gekozen gerechten was goed. De bediening was aardig maar praatte heel zacht zodat we keer op keer moesten vragen of hij zijn vragen wilde herhalen.
janine.vandenhurk .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
We komen graag in THT vanwege de gevarieerde & spannende gerechtjes, goede service en gezellige entourage. Voor gasten van buiten de stad is het ook superleuk om het pontje te nemen vanaf Amsterdam CS.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
prijs van de gerechten niet altijd/allemaal in overeenstemming met de verwachting.prettige ontvangst. geluidsniveau zodanig dat je goed met elkaar kunt praten. (ook op hogere leeftijd :-))
Marchel V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Drankjes worden apart bezorgd. Tussen de bestelling en het serveren van de drankjes zit te veel tijd. Verder is het concept erg leuk van dit restaurant.
Roy B.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Tolhuistuin is altijd goed. Ik vind de aankleding een beetje vreemd, en het is nogal massaal maar dat stoort niet persee. Het eten is werkelijk van sterre klasse. Ik vind het bewonderingswaardig dat een restaurant meer dan 40 gerechten op de kaart kan hebben, en toch in staat is om consistent deze kwaliteit te leveren.
Marjolein T.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Heerlije gerechten, gezellige ambiace en zeer vriendelijk personeel. Prijs van de gerechten kan mijn inziens iets goedkoper, verder prima!
Lisanne F.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Lekkere vegetarische lunchplank, goede prijs/kealiteit en een fijne bediening!
Marianne S.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
We hebben met z'n 3en heerlijk gesmikkeld van allerlei gerechtjes . We hadden reuzetrek en hebben totaal zo'n 10 gerechtjes besteld. Inclusief een fles rode wijn, waren we rond de 110 euro kwijt, hetgeen met z'n drietjes een redelijk bedrag is. Het personeel was uiterst vriendelijk en voorkomend. Van de zomer komen we nog een x om dan lekker op het terras te kunnen snavelen.
Marieke B.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Lekker eten, verrassend geslaagde combinaties, goede service, gezellige sfeer, mooi uitzicht, prima prijs-kwaliteitsverhouding.
Femke W.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2017
Ondanks de grootte van het restaurant toch een rustige uitstraling, het is geen enkel probleem om een gesprek te voeren, de achtergrondmuziek blijft waar ie hoort, op de achtergrond. Het concept van het delen van diverse hoofdgerechten werkt erg goed. We proeven bij elkaar 5 zeer uiteenlopende gerechten die van prima kwaliteit zijn. De bediening is snel en attent, kortom we komen zeker terug!
Maaike H.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Fijne intieme sfeer en goede akoestiek waardoor je rustig kunt praten, ondanks dat het een groot en drukbezocht restaurant is. Hartelijk ontvangen en verder ook adequate, vriendelijke bediening. Leuk dat er verschillende kleine gerechten op de kaart staan, met veel vegetarische opties. Erg lekker gegeten! Verschillende Italiaanse gerechten werden meer dan goedgekeurd door mijn Italiaanse tafelgenoot ;) We komen zeker terug om de rest van de menukaart te proberen en nog een cocktail te drinken in de James Bond-waardige bar!
Jann24 .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Heerlijke afwisselende gerechten. Leuk concept . Ongedwongen sfeer. Zeer prettige bediening.
De THT voor 2 is een aanrader: je hoeft niet meer te kiezen en je wordt aangenaam verrast.
Roelf .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Hier even wezen eten voor aanvang van optreden Destroyer in Paradiso Noord. Was perfect. Makkelijk parkeren in de buurt ook.
jetty K.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
Voor de derde keer op dit adres gegeten en ook weer de THT voor 2 besteld. Heerlijk en vers!
Jammer dat de warme gerechten allemaal tegelijk op tafel kwamen. Daardoor was het overheerlijke pousinnetje erg afgekoeld toen we er aan begonnen.
Komen zeker terug. O ja, pracht lokatie
Irina S.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
Erg sympathieke en behulpzame bediening en fijn dat je zo naar concert kan!Eten goede smaken!
Zeker nog vaak naar de THT!
Iris D.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2017
Bij de Tolhuistuin kan je voor een. Zeer redelijke prijs familystyle eten, je besteld een aantal gerechten en deelt die met elkaar. Het eten is goed op smaak, de gerechters hebben allemaal een exotische twitch. De bediening is buitengemeen charmant, informeel en attent. Het uitzicht is fantastisch, op het IJ en op Eye, het kan wel wat rumoerig zijn, maar je kunt om een rustige plek vragen.
Annemiek D.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2017
Mooie locatie, het gezamenlijk nuttigen van de couverts die je kunt delen maakt het net leuker en anders. Een aanrader. Ik kom terug!