Thrill Grill

Piusplein 6 5038 WL Tilburg Nederland Kaart

Over het restaurant Thrill Grill

->LET OP! Dit restaurant is alleen beschikbaar met de Albert Heijn promotie voor de lunch voor de tweede lunch gratis <-

Niet zo’n fastfoodfan, maar wel dol op goede hamburgers? Probeer hier de beste hamburgers van Tilburg en maak kennis met een kwaliteitsproduct. De hamburgers worden op een houtskoolbarbecue gebakken en het vlees is afkomstig van Nederlandse runderen. De hamburger wordt geserveerd op een vers gebakken broodje. Meer zin in kip of zalm? Die passen ook prima op een rijkelijk belegd broodje!

Halve fles mineraalwater

• Af te huren , Huisdieren welkom , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Thrill Grill

Desiree J.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Goed eten beperkte keus trap naar toilet is stijl ,meer leuning zou prettig zijn. Ambiamce was saai.
Kevin H.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Uiteindelijk draait het allemaal om de hamburger, die was ok, maar niet vernieuwend of anders. Zelf kreeg ik mijn burger raw, wat ik niet lekker vindt. Helaas hoorde ik pas achteraf dat ik had moeten aangeven het anders te willen, dat was een gemiste kans.

Een kwart krop sla op een bord gegooid krijgen met wat groente ernaast noem ik overigens geen salade, maar een grap.

Nee hier kom ik helaas niet meer terug.
Suzanne R.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Gewoon Goed eten!!
Zeer vriendelijke bediening.
Michel D.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2018
In vergelijk met bijvoorbeeld een Hard Rock Café viel de burger wat klein uit.
De presentatie van de sidedish, de TG salad, werkte op mijn lachspieren. Een kwart ijsbergsla zo uit het schap op je bord met wat kleine groenten vond ik er persoonlijk belachelijk uit zien.
Joyce S.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Zoals altijd lekker gegeten, vriendelijke service en dit alles voor een prima prijs. wij komen hier graag.
Als ik een verbeterpunt op zou mogen noemen is het de temperatuur binnen...maar ik denk niet dat er niet heel veel aan die tocht kan worden gedaan gezien dat het een heel oud pand is...dit is geen kritiek hoor...ik ben gewoon een ontzettende koukleum :-)
Danny V.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2018
Goed eten en een service met een glimlach. Vriendelijke mensen, goed uitleg over het eten en veel is mogelijk. We komen zeker een keer terug.
Rose V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Heerlijk gegeten! Niets op iets aan te merken ????????
Amber C.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
We hadden het wel gaaf gevonden, als alles zwart was geweest, op de sla na????. Wij zijn helemaal into zwart eten, het was wel heel erg lekker!
Lisette V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Kwaliteit is altijd goed, service is goed en vaak nieuwe gerechten op het menu
Gavin V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
De nacho was zeker zeer niet de moeite waard. Te weinig kaas en veel kruimels. De zalmburger was nog rauw en koud (net uit de vriezer). Niet voor herhaling vatbaar en zal het iedereen afraden
Jos K.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2018
Met de AH-restaurantactie gegeten. Kon alleen als lunch geboekt worden dus om 13.00u zaten we lekker op het terras. Konden we alleen maar kiezen uit 6 soorten toast, dus geen hamburger of friet, geen side-dish...Vreemd voor een restaurant dat je mensen met die actie niet laat kennis maken met je specialiteit: hamburgers! Ook staat op de gewone kaart dat je vanaf 12.00u tot sluitingstijd voor 15 euro een burgermenu kunt krijgen. (burger + fries + side dish) Ik koos dus maar voor de toast met zalm. Helaas: de zalm was op. Ik zei nog: "Om 13.00u op?" De ober meldde dat de zalm al sinds gisteren op was.....Nou ja. Geen Thrill grill voor mij dus.
Johan S.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Zoals altijd is de kwaliteit van het eten TOP !! bediening is ervaren en vriendelijk. De AH restaurant actie was echter niet zoals verwacht, er was maar een zeer beperkte keuze uit de lunch specials, maar deze waren wel erg lekker
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
We waren erg positief over deze zaak. Het was er leuk, mooi en lekker. Wij hebben er een hele leuke avond gehad.
Prima eten. Leuke aardige bediening in een hele mooie zaak. We gaan zeker terug
Clarien S.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
Prima eten voor een prima prijs.
Marg V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
We zaten op ons eigen plekje, met de rollator vlakbij, en hebben genoten van de lunch! Dikke sneden brood met daarop zalm die voortreffelijk smaakte, mijn man had de crocetten, dat was iets nieuws op het menu!
Belinda W.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Ik heb hier lekker gelunched met een avocado aarbeien toast...gewoon weg heerlijk...en umami frietjes... ik ga er zeker nog 1tje terug............ perfect!!!
Monique W.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
We wilden een lunch met de Albert Heijn aktie. Op de kaart van thrill Grill staan de hamburgers op dezelfde bladzijde als de andere lunchgerechten dus we gingen voor de hamburger. Echter kon dit niet want de hamburgers bleken niet bij de lunch te horen. Dit vonden we jammer en onduidelijk. Vanwege de hamburger had ik de lunch om 16.00 gereserveerd dit diende voor ons dan als avondeten. Dus iets anders uit moeten kiezen om te eten en thuis de frietpan maar aangezet omdat we nog honger hadden.
Nicole V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Eten prima,bediening laat vaak te wensen over...…….
Marcingec C.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Prima!
Marg V.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Van de inrichting en sfeer kan ik niets zeggen, we hebben fijn buiten gezeten, waar het druk was! Maar een gezellige drukte. Het eten, een broodje, was niet zomaar een broodje met ei, maar het is heel bijzonder van smaak, verder ga ik niets vertellen, zelf proberen zou ik zeggen! De volgende keer wil ik er heel graag een met zalm, maar die was niet op voorraad, dus er komt op 1 september weer een nieuwe kans!