Thrill Grill

Piusplein 6 5038 WL Tilburg Nederland Kaart

Over het restaurant Thrill Grill

->LET OP! Dit restaurant is alleen beschikbaar met de Albert Heijn promotie voor de lunch voor de tweede lunch gratis <-

Niet zo’n fastfoodfan, maar wel dol op goede hamburgers? Probeer hier de beste hamburgers van Tilburg en maak kennis met een kwaliteitsproduct. De hamburgers worden op een houtskoolbarbecue gebakken en het vlees is afkomstig van Nederlandse runderen. De hamburger wordt geserveerd op een vers gebakken broodje. Meer zin in kip of zalm? Die passen ook prima op een rijkelijk belegd broodje!

Halve fles mineraalwater

• Af te huren , Huisdieren welkom , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Thrill Grill

Kirsten J.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2019
Eten en bediening was goed. Tip: deurdranger want de deur bleef steeds open en in de winter is dit niet prettig ivm kou.
Joyce N.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2019
Lekkere Glutenvrije optie. Vriendelijk personeel waarvan een goed op de hoogte was van glutenvrij en wat het precies inhoudt. Altijd fijn om in een restaurant begrepen te worden wanneer je een gluten intolerantie hebt.
Jeffrey B.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2019
Lekker gegeten! Goede prijs / kwaliteit verhouding. Echt een aanrader. Vooral de truffel-mayonaise is er heerlijk. En een goede keuze in speciaal-bieren.
Tamara V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2018
Lekkere burger. Ook een leuke menu voor kinderen. Erg vriendelijke serveerster. Mijn zoontje houdt niet van saus op zijn hotdog. Vergeten te zeggen, dus er zat ketchup op zijn worst en broodje. Onze eigen schuld, dus gevraagd of ze de worst wilden afspoelen. Dit werd gedaan en hij kreeg een nieuw broodje. Dit geeft voor ons een meerwaarde.
Luca F.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2018
Hele goede service. Op de dag dat wij er waren was er te weinig personeel, daarom een shout out naar de kok die in zijn eentje de gerechten bereidde. Het wachten duurde wat lang, maar hier was al het begrip voor op te brengen. Ik heb voor het eerst de Beyond Meat burger gegeten en deze was ontzettend lekker - beter dan de vleesburger die mijn gezelschap had besteld.
T V.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Teleurstellende ervaring, matige kwaliteit, niet verrassend. Je vraagt je af wat de als topkok bekendstaande Robert Kranenborg bezielt om zijn naam te verbinden aan dit restaurant. Verwachtingen worden niet waargemaakt. De nacho chips waren deels aangebrand. De hamburger van de ‘classic beef thriller‘ was als medium besteld, maar werd gortdroog doorbakken geserveerd. Slap stukje komkommer als garnituur. De french fries bevatte uitsluitend ministukjes, Weinig goudgeel, veel grijs. Teruggestuurd. Een plastic cupje mayonaise voor 75 cent. Dieptepunt is de salade voor 5,50 euro: een kwart niet gesneden krop sla (grappig bedoeld waarschijnlijk) met wat ui en tomaat. Het erge van dit alles: de klachten zijn al langer bekend, het personeel vindt het zelf ook niet kunnen. Maar ja, de formule is heilig en de baas eigenwijs. Wij waardeerden de enorme eerlijkheid van het personeel. Zij hebben het prima afgehandeld, maar verdienen beter. Net als alle klanten.
Celia V.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Met vrienden tournedos besteld, was prima, maar met alleen eenbakje frites karig te noemen, geen groenten en-of salade. Wijn aan de prijzige kant, E 4,90 voor een glas is best duur. Koffie lauw.
Megzor C.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2018
Heerlijk gegeten we hadden twee burger menu's. Super leuke kaart veel keuze. Lekker out of the box. Ga hier zeker nog eens eten
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
uitstekende friet en dito beyond meat burger! Tafeltjes te dicht naast elkaar dat je vrijwel het idee hebt met 2 onbekende aan tafel te zitten met de mensen naast je. bediening iets te ongeduldig maar wel heel aardig verder
Clarien S.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Burger is prima, de groente-bijgerechten zijn minder
Desiree J.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Goed eten beperkte keus trap naar toilet is stijl ,meer leuning zou prettig zijn. Ambiamce was saai.
Kevin H.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Uiteindelijk draait het allemaal om de hamburger, die was ok, maar niet vernieuwend of anders. Zelf kreeg ik mijn burger raw, wat ik niet lekker vindt. Helaas hoorde ik pas achteraf dat ik had moeten aangeven het anders te willen, dat was een gemiste kans.

Een kwart krop sla op een bord gegooid krijgen met wat groente ernaast noem ik overigens geen salade, maar een grap.

Nee hier kom ik helaas niet meer terug.
Suzanne R.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Gewoon Goed eten!!
Zeer vriendelijke bediening.
Michel D.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2018
In vergelijk met bijvoorbeeld een Hard Rock Café viel de burger wat klein uit.
De presentatie van de sidedish, de TG salad, werkte op mijn lachspieren. Een kwart ijsbergsla zo uit het schap op je bord met wat kleine groenten vond ik er persoonlijk belachelijk uit zien.
Joyce S.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Zoals altijd lekker gegeten, vriendelijke service en dit alles voor een prima prijs. wij komen hier graag.
Als ik een verbeterpunt op zou mogen noemen is het de temperatuur binnen...maar ik denk niet dat er niet heel veel aan die tocht kan worden gedaan gezien dat het een heel oud pand is...dit is geen kritiek hoor...ik ben gewoon een ontzettende koukleum :-)
Danny V.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2018
Goed eten en een service met een glimlach. Vriendelijke mensen, goed uitleg over het eten en veel is mogelijk. We komen zeker een keer terug.
Rose V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Heerlijk gegeten! Niets op iets aan te merken ????????
Amber C.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
We hadden het wel gaaf gevonden, als alles zwart was geweest, op de sla na????. Wij zijn helemaal into zwart eten, het was wel heel erg lekker!
Lisette V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Kwaliteit is altijd goed, service is goed en vaak nieuwe gerechten op het menu
Gavin V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
De nacho was zeker zeer niet de moeite waard. Te weinig kaas en veel kruimels. De zalmburger was nog rauw en koud (net uit de vriezer). Niet voor herhaling vatbaar en zal het iedereen afraden