Thrill Grill

Piusplein 6 5038 WL Tilburg Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Thrill Grill

Niet zo’n fastfoodfan, maar wel dol op goede hamburgers? Probeer hier de beste hamburgers van Tilburg en maak kennis met een kwaliteitsproduct. De hamburgers worden op een houtskoolbarbecue gebakken en het vlees is afkomstig van Nederlandse runderen. De hamburger wordt geserveerd op een vers gebakken broodje. Meer zin in kip of zalm? Die passen ook prima op een rijkelijk belegd broodje!

Halve fles mineraalwater

• Af te huren , Huisdieren welkom , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Thrill Grill

Jitka Sr S.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
De bediening was erg vriendelijk, maar we hebben ruim een uur op ons eten moeten wachten. Dat is echt te lang! De burgers zijn een aanrader. Ik was echter niet gecharmeerd van het schenken van de wijn in gewone drinkglazen.
Loïs V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Heel lekker eten in een leuke sfeer voor een goede prijs. Alleen wel 40min moeten wachten op onze burgers, dit was de eerste keer dat ik er at ook zo. Jammer!
Maurice V.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2018
Heerlijk gegeten. De hamburgers en de eigen gemaakte ice tea zijn absoluut aan te raden.
Bediening goed en vriendelijk. Ik zal zeker een keer terug gaan.
E V.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2018
Gisteren hier gegeten. Eten zelf was lekker maar er mag nog best wat verbeteren.

Bij binnenkomst waren er hooguit vijf tafels bezet. Maar op lege tafels stonden nog restanten. Toen we daar gingen zitten werd dat direct afgeruimd. Daarna wilden ze de menukaart neerleggen. Wij wezen ze erop dat de tafel nog vies en nat was.

Omdat de ene serveerster een doekje halen was kwam een ander, niets wetend, ook weer met de menukaart langs.

Ze geven tekst en uitleg over de menukaart. Maar wat zeer onduidelijk is is dat je frietjes bij een burger extra moet bestellen! Deze kosten al gauw rond de €5,00 waardoor de burger duur wordt. Waarom extra geld verdienen voor een low-cost ingredient?

Al met al smaakte de burger maar hij is van gewoon rundergehakt. Met iets ei en kruiden er door wordt het al een andere beleving. Maar in dit soort restaurants hoort een goede burger van biefstuk (tartaar) te zijn.
De kass op de frietjes moet even gesmolten worden.

Bediening was vriendelijk. Conclusie: Ik adviseer de eigenaar en kok eens naar Amerika te gaan waar ze dit subliem onder de knie hebben. Dan onderscheid je jezelf ten opzichte van De grote 'M' en dat soort ketens.

En waar de eigenaar niet veel aan kan doen is het muziekniveau van 't Bruin café' ernaast wat zich altijd al qua volume asociaal gedraagt.
Nadia U.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Heerlijke burgers! Ook de friet is vers met lekkere topping. Het vlees wordt ook uitstekend bereid: medium is medium en well-done is well-done (is niet in ieder restaurant vanzelfsprekend). De milkshake vanille is zoals je een milkshake wilt hebben. Al met al een absolute aanrader om je een keer zonder schuldgevoel te laten gaan. ;-)
Yoshi V.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Erg lekker gegeten en zeer vriendelijke bediening. Hamburger was vers en heel lekker, net als de friet met parmezaanse kaas en truffel olie.
Kiki V.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2018
Na een aantal drankjes werd ons gevraagd of wij wilde afrekenen, maar niet meteen moesten gaan. We zouden graag volgende keer zelf aangeven wanneer we willen afrekenen. Dit was een beetje een aparte vraag van de serveerster.
Miranda V.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2018
Of het restaurant er leuk uit zag kan mijn zoon niet vertellen, hij zit in een rolstoel en kon daarom niet binnen. We hebben nog geen oprijplaat zei de bediening. Dat wordt dan tijd na zo'n lange tijd geopend te zijn. Met jas aan op terras gegeten, lekkere burger, frietjes wel aardig, cola beter dan bij meeste burger ketens.
Hi Miranda,

Dank voor de feedback die je ons geeft. Wij zijn blij om te horen dat je de burger lekker heb gevonden. Frietjes wel aardig geeft aan dat we onszelf nog kunnen verbeteren ;) Wat betreft de oprijplaat, wij hebben deze een tijd geleden al besteld bij onze aannemer. We kregen een maand geleden voor het eerst de vraag of we deze hadden. Onze fout natuurlijk dat we daar voor en na de opening helemaal geen rekening mee hebben gehouden. Gelukkig hebben we deze vandaag binnengekregen (net iets te laat voor jullie, zal je altijd zien), maar vanaf heden zijn we dus rolstoeltoegankelijk. Wie weet mogen we jullie in de toekomst nog eens ontvangen als gasten van Thrill Grill.

Groetjes team Thrill Grill Tilburg
Sharon K.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
Vandaag voor de tweede keer gegeten bij Thrill Grill nog steeds een fijn restaurant met super vriendelijk personeel. Er is nu een nieuwe kaart. Helaas geen maaltijdsalades meer op het menu.
Hi Sharon,
Super bedankt voor je leuke feedback. Wat fijn om te horen dat je zo enthousiast bent over de nieuwe kaart. Ik ga je wel een geheimpje verklappen, want mocht je de volgende keer een maaltijd salade willen bestellen, vraag het dan gerust aan ons ;) We hebben namelijk stiekem afgesproken dat we ze nog steeds maken op aanvraag... We zien je snel weer! Groetjes team TG Tilburg
Godelieve H.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2018
Heerlijk gegeten. Ik had de PERUVIAN BEEF THRILLER, niet complex maar toch overheerlijk door de verse, smaakvolle ingrediënten (vooral de spicy aji amarillo saus vond ik erg verassend). Ook de frietjes zijn er superlekker! Toiletten zijn netjes en schoon en het personeel is vriendelijk en oplettend.
Anne-Marie G.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2018
Als je mosselen wilt, moet je niet in een grillrestaurant zijn. Dat had ik kunnen weten. Ze waren niet bijzonder lekker. Volgende keer weer gewoon een burger.
Hi Anne-Marie,

Wat leuk dat je even de tijd neemt om een recensie te plaatsen, ook al waren de mosselen niet beter bevallen dan de hamburgers die we hebben ;) We hebben deze mosselen pas zeer kort op de kaart staan, dus we moeten nog even perfectioneren. Wel top dat je het ons laat weten, want we gaan hier uiteraard mee aan de slag!

Tot snel weer. Groetjes team Thrill Grill Tilburg.
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Leuk lekker eten van goede kwaliteit
Bert S.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Gewoon lekkere burgers, lekkere frites erbij in een prima sfeer. Bediening was ook in orde en formule was overzichtelijk
Sacha V.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Service vooraf en tijdens heel netjes en vriendelijk. Eten was heerlijk. Mooie zaak. We waren met een grote groep en prijs kwaliteit verhouding was echt super. Heerlijk gegeten en gedronken en een top avond gehad.
Sharon K.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Mijn zoon van 12 heeft vanaf nu een nieuw favoriet restaurant.
Ik kan maar kleine porties eten ivm maagverkleining dus skinny thriller was voor mij prima oplossing!
Ashley G.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Personeel was iets te eager, maar wel heel vriendelijk. Eten was lekker en snel geserveerd. Prijs-kwaliteit verhouding is goed.
Evelyn J.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2018
Prima eten, schappelijke prijzen, vriendelijke bediening.
Naomi F.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Wij hadden via Seat Me een reservering geplaatst. Echter waren wij verlaat en hadden dit doorgebeld (Lees: 45 minuten later dan gereserveerd). Was verder geen probleem en werden hartelijk ontvangen bij binnenkomst. Lekker gegeten! Wilde ook nog een toetje maar wegens omstandigheden moesten wij eerder afrekenen dan gepland.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2018
Het is een leuke tent, gezellige bediening die goed kan adviseren. Leuk ingericht en aangekleed. Heerlijk eten! Het enige wat ik een beetje irritant vind is dat deze recensie minimaal 120 tekens moet hebben, had hem al bijna weg gedrukt.
Esteban W.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Het personeel was professioneel, beleefd en erg vriendelijk. De inrichting was mooi en sfeervol. Alleen zou het wellicht beter zijn om andere tafels uit te kiezen, aangezien ze een opstaande rand hebben waar veel vuil tussen komt te zitten. Dit viel ons dan ook meteen op.

Qua eten was het niet best: De burger was van puur rundergehakt, terwijl je van een goede burgerzaak verwacht dat de burgers aangemaakt zijn met ei en kruiden. Dit geeft namelijk een veel betere smaaksensatie, dan enkel rundergehakt wat ook nog eens te rauw geserveerd werd. Daarnaast was de Parmezaanse kaas op de friet te bitter. Ik zou een andere kaas uitkiezen, eventueel een Parmezaanse die niet zo bitter is. En ik zou de kaas tevens wat laten smelten over de friet. De veggie chips hebben mij wel positief verrast.

Al met al is het een leuk restaurant om te zitten, maar kan er nog flink wat progressie worden geboekt op de smaakbeleving. Merk op: Met de kwaliteit van het vlees zelf was niks mis.