Thrill Grill

Piusplein 6 5038 WL Tilburg Nederland Kaart

Over het restaurant Thrill Grill

->LET OP! Dit restaurant is alleen beschikbaar met de Albert Heijn promotie voor de lunch voor de tweede lunch gratis <-

Niet zo’n fastfoodfan, maar wel dol op goede hamburgers? Probeer hier de beste hamburgers van Tilburg en maak kennis met een kwaliteitsproduct. De hamburgers worden op een houtskoolbarbecue gebakken en het vlees is afkomstig van Nederlandse runderen. De hamburger wordt geserveerd op een vers gebakken broodje. Meer zin in kip of zalm? Die passen ook prima op een rijkelijk belegd broodje!

Halve fles mineraalwater

• Af te huren , Huisdieren welkom , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Thrill Grill

Jos K.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2018
Met de AH-restaurantactie gegeten. Kon alleen als lunch geboekt worden dus om 13.00u zaten we lekker op het terras. Konden we alleen maar kiezen uit 6 soorten toast, dus geen hamburger of friet, geen side-dish...Vreemd voor een restaurant dat je mensen met die actie niet laat kennis maken met je specialiteit: hamburgers! Ook staat op de gewone kaart dat je vanaf 12.00u tot sluitingstijd voor 15 euro een burgermenu kunt krijgen. (burger + fries + side dish) Ik koos dus maar voor de toast met zalm. Helaas: de zalm was op. Ik zei nog: "Om 13.00u op?" De ober meldde dat de zalm al sinds gisteren op was.....Nou ja. Geen Thrill grill voor mij dus.
Johan S.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Zoals altijd is de kwaliteit van het eten TOP !! bediening is ervaren en vriendelijk. De AH restaurant actie was echter niet zoals verwacht, er was maar een zeer beperkte keuze uit de lunch specials, maar deze waren wel erg lekker
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
We waren erg positief over deze zaak. Het was er leuk, mooi en lekker. Wij hebben er een hele leuke avond gehad.
Prima eten. Leuke aardige bediening in een hele mooie zaak. We gaan zeker terug
Clarien S.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
Prima eten voor een prima prijs.
Marg V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
We zaten op ons eigen plekje, met de rollator vlakbij, en hebben genoten van de lunch! Dikke sneden brood met daarop zalm die voortreffelijk smaakte, mijn man had de crocetten, dat was iets nieuws op het menu!
Belinda W.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Ik heb hier lekker gelunched met een avocado aarbeien toast...gewoon weg heerlijk...en umami frietjes... ik ga er zeker nog 1tje terug............ perfect!!!
Monique W.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
We wilden een lunch met de Albert Heijn aktie. Op de kaart van thrill Grill staan de hamburgers op dezelfde bladzijde als de andere lunchgerechten dus we gingen voor de hamburger. Echter kon dit niet want de hamburgers bleken niet bij de lunch te horen. Dit vonden we jammer en onduidelijk. Vanwege de hamburger had ik de lunch om 16.00 gereserveerd dit diende voor ons dan als avondeten. Dus iets anders uit moeten kiezen om te eten en thuis de frietpan maar aangezet omdat we nog honger hadden.
Nicole V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Eten prima,bediening laat vaak te wensen over...…….
Marcingec C.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Prima!
Marg V.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Van de inrichting en sfeer kan ik niets zeggen, we hebben fijn buiten gezeten, waar het druk was! Maar een gezellige drukte. Het eten, een broodje, was niet zomaar een broodje met ei, maar het is heel bijzonder van smaak, verder ga ik niets vertellen, zelf proberen zou ik zeggen! De volgende keer wil ik er heel graag een met zalm, maar die was niet op voorraad, dus er komt op 1 september weer een nieuwe kans!
Nannie D.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2018
De kwaliteit van de kok viel wat tegen. Burgers waren niet medium, maar door en door gaar. Maiskolf was niet meer knapperig, maar veel te gaar. In een standaardburgertent had dit niet zoveel uitgemaakt, maar gezien de naam die aan dit restaurant gekoppeld is (en waarvoor we ook waren gegaan) had ik er meer van verwacht. Personeel was wel heel vriendelijk.
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Gisteren met een AH voucher voor de lunch naar Thrill Grill Tilburg. Wat op de site van de AH staat klopt helemaal niet. We konden alleen maar kiezen uit toast. Geen hamburgers. Raar voor een grill restaurant. En als je op de AH site kwijt staat er " niet zo'n fastfoodfan, maar wel dol op goede hamburgers? Probeer hier de beste hamburgers van Tilburg en maak kennis met een kwaliteits product". Maar helaas, de hamburgers mag je dan niet bestellen, die horen niet bij de AH actie. Snap dus niet dat de Thrill Grill mee doet met deze actie Het is dus gewoon een lokkertje. Ik zou dus zeggen, ga er niet heen. Zoek een eerlijk restaurant op. Je kunt overal je geld kwijt.
RMHJL V.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2018
Personeel erg vriendelijk, maar duidelijk onervaren ( in dit restaurant in ieder geval ) Eten heerlijk en goed!
Betaald met diner-kaart, genoemd personeel onbekend met systeem!! Tijd tussen gangen erg lang en het was niet eens druk.
Eddy S.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
Het was een gezellige geweldige heerlijke lunch dank jullie daarvoor Eddy Schoones
Evi D.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Sfeer leek leuk, lekker plaatsje gevonden op het terras. Service was op het eerste gezicht al slecht, bediening communiceerde heel luid met elkaar terwijl ze bij een tafel stonden uit te halen. Mosselen en steak frites (med-rare) besteld. Meeste mossels gaar gekookt, als een prakje in de schelp en een aantal (te veel) mosselen zeer vies van smaak. Ook zaten er vaak harde stukjes in, de mosselen zijn gewoon niet gecontroleerd. Ook de steak was rare ipv medium rare. Na het eten is er ook nooit gevraagd naar op het had gesmaakt (of overduidelijk niet dus).
Loïs V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Heel lekker eten in een leuke sfeer voor een goede prijs. Alleen wel 40min moeten wachten op onze burgers, dit was de eerste keer dat ik er at ook zo. Jammer!
Jitka Sr S.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
De bediening was erg vriendelijk, maar we hebben ruim een uur op ons eten moeten wachten. Dat is echt te lang! De burgers zijn een aanrader. Ik was echter niet gecharmeerd van het schenken van de wijn in gewone drinkglazen.
Maurice V.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2018
Heerlijk gegeten. De hamburgers en de eigen gemaakte ice tea zijn absoluut aan te raden.
Bediening goed en vriendelijk. Ik zal zeker een keer terug gaan.
E V.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2018
Gisteren hier gegeten. Eten zelf was lekker maar er mag nog best wat verbeteren.

Bij binnenkomst waren er hooguit vijf tafels bezet. Maar op lege tafels stonden nog restanten. Toen we daar gingen zitten werd dat direct afgeruimd. Daarna wilden ze de menukaart neerleggen. Wij wezen ze erop dat de tafel nog vies en nat was.

Omdat de ene serveerster een doekje halen was kwam een ander, niets wetend, ook weer met de menukaart langs.

Ze geven tekst en uitleg over de menukaart. Maar wat zeer onduidelijk is is dat je frietjes bij een burger extra moet bestellen! Deze kosten al gauw rond de €5,00 waardoor de burger duur wordt. Waarom extra geld verdienen voor een low-cost ingredient?

Al met al smaakte de burger maar hij is van gewoon rundergehakt. Met iets ei en kruiden er door wordt het al een andere beleving. Maar in dit soort restaurants hoort een goede burger van biefstuk (tartaar) te zijn.
De kass op de frietjes moet even gesmolten worden.

Bediening was vriendelijk. Conclusie: Ik adviseer de eigenaar en kok eens naar Amerika te gaan waar ze dit subliem onder de knie hebben. Dan onderscheid je jezelf ten opzichte van De grote 'M' en dat soort ketens.

En waar de eigenaar niet veel aan kan doen is het muziekniveau van 't Bruin café' ernaast wat zich altijd al qua volume asociaal gedraagt.
Nadia U.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Heerlijke burgers! Ook de friet is vers met lekkere topping. Het vlees wordt ook uitstekend bereid: medium is medium en well-done is well-done (is niet in ieder restaurant vanzelfsprekend). De milkshake vanille is zoals je een milkshake wilt hebben. Al met al een absolute aanrader om je een keer zonder schuldgevoel te laten gaan. ;-)