Thrill Grill

Piusplein 6 5038 WL Tilburg Nederland Kaart

Over het restaurant Thrill Grill

Niet zo’n fastfoodfan, maar wel dol op goede hamburgers? Probeer hier de beste hamburgers van Tilburg en maak kennis met een kwaliteitsproduct. De hamburgers worden op een houtskoolbarbecue gebakken en het vlees is afkomstig van Nederlandse runderen. De hamburger wordt geserveerd op een vers gebakken broodje. Meer zin in kip of zalm? Die passen ook prima op een rijkelijk belegd broodje!

Halve fles mineraalwater

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Thrill Grill

M. M.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Toevallig bij de thrill grill neergestreken met zn 3.
We liepen het terras op met een onbehaaglijk gevoel. Het was er vuil en chaotisch. Er lagen servetten en etensresten op de grond, tafels waren vies en plakkerig. Niet heel uitnodigend.
Alle 3 een ander gerecht besteld. De aziatische burger, de hotdog en de steak.
Je kunt zeggen wat je wilt maar een hamburger op een simpel broodje met wat groen voor 10,-? Ik zie het niet.
Frietjes moet je apart bijbestellen voor 3,50 of 4,95 (maar dan zitten er iets van ondefinieerbare kruiden op en een zwarte mayo bij) Steak, burger en hotdog waren prima, maar niet bijzonder.

Ik zie de thrill niet zo, maar misschien dat anderen hier wel blij van worden.
Beste M,
Wat vervelend dat je ons niet zo ziet zitten, en niet tevreden bent over ons restaurant. Het terras moet altijd uitnodigend en schoon zijn, dus dat nemen we zwaar op. Het probleem waar we tegenaan lopen is dat we op een hoek zitten en al het vuil van de buren en de overburen waait bij ons het terras op. Tafels moeten daarentegen altijd schoon zijn! Nu we het toch over de overburen hebben, 9,95 voor een burger met eerlijke en natuurlijke producten zonder conserveringsmiddelen is naar ons idee best netjes. Dat er geen frietjes bijzitten is een bewuste keuze, maar we snappen dat het in jouw ogen raar kan overkomen. Jammer dat je ook de kruiden op de friet niet kon definiëren. Misschien moeten onze collega's nog beter de kaart uit gaan leggen want dat neemt een hoop onduidelijkheid bij onze gasten weg.
Onze excuses dat we niet aan je verwachtingen konden voldoen, maar we waarderen je feedback zeer, en gaan er mee aan de slag.

Met vriendelijke groet,
Team Thrill Grill Tilburg
Terri V.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Bediening was erg enthousiast en behulpzaam bij het maken van de keuze. Het eten was erg lekker! Vooral de frietjes waren erg goed. De unami en parmesan truffel gekozen die erg goed bevielen.
Mariska V.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2017
Ik ging speciaal voor de pulled pork. Deze stond op de kaart, maar was niet beschikbaar. Het kostte me veel moeite om een keuze te maken, de hamburger die ik koos was niet bijzonder. McDonalds aan de overkant doet het beter. Als iets niet beschikbaar is, moet je het niet op de kaart zetten.
Beste Mariska,
Wat jammer dat je niet geheel tevreden was over ons restaurant en de kwaliteit. Ook erg jammer dat je aangeeft dat Macdonalds het beter doet. Wij werken met eerlijke en natuurlijke producten zonder E nummers en conserveringsmiddelen, omdat wij waarde hechten aan goed eten. De pulled pork burger is inderdaad een aantal keer uitverkocht vanwege problemen met de leverancier. Je zult begrijpen dat de kaart 1 keer per zoveel tijd wordt gedrukt, en dat wij niet als iets niet leverbaar is, direct een nieuwe kaart hebben.
Ondanks dat vinden wij het erg jammer dat je niet tevreden was, en hopen je ondanks dat toch bij ons terug te zien, en niet bij de Macdonalds.
Wel danken wij jou voor de eerlijke feedback.

Met vriendelijke groet,
Team Thrill Grill Tilburg
Daan V.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
We hadden hoge verwachting door de verbintenis met chef Kranenborg en de vele reclame en 'likes op social media'.

De daadwerkelijke burger viel erg tegen; de broodjes waren droog, de burger (Blue Cheese) had verre van de smaak die je zou verwachten, de pulled pork was duidelijk onder de grill nog even verwarmd (door de harde stukjes en niet warm genoeg) en de friet was erg droog; nadat de friet gebakken en gedroogd was werd pas de truffel-parmezaan / umami garnering toegevoegd. Gevolg hiervan was dat het er droog op zat en geen geheel was.

Begrijp me niet verkeerd, het was lekker, maar totaal niet wat ik verwachtte van een gourmet burger.
We zijn in verschillende restaurants/eetcafes in het land geweest die zich met een burger willen profileren. Vrijwel allemaal zou ik eerder aanraden dan 'Thrill Grill' en een aantal zijn nog goedkoper ook.
Wilma H.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
Heerlijk gegeten ???? Vriendelijk bediening echt een aanrader
Elsie T.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
We waren op bezoek in Tilburg (wonen zelf in Lochem) en zagen dit restaurant van Robert Kranenborg. Toen bleek het ook nog een een hamburgerrestaurant te zijn. Mijn man is daar gek op maar is altijd heel moeilijk. Nou, deze hamburgers vond hij echt heel goed. Hij heeft er zelfs 2 gegeten. Ik had hele speciale frietjes met een soort zwarte knoflook saus, echt heel bijzonder vond ik. Het bleek net in Tilburg geopend te zijn, de bediening was heel aardig en ik had beloofd dat ik (als het echt lekker was) een goede recensie zou achterlaten. Ik wou dat wij in Zutphen (Lochem is daar natuurlijk te klein voor) ook zo'n heerlijk restaurant hadden. Hoop dat we snel weer eens in Tilburg zijn.
Jim1985 .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Prachtige nieuwe zaak daar in Tilburg! Laatst gegeten (wij komen uit Amsterdam). Super aardige bediening, die weet waar ze het over hebben, grote tent en heel fijn groot terras. De gerechten (ik had Roberts biologische croquettes threesome, blue cheese Kranenburger en de homemade verse frietjes en huisgemaakte mayonaise) waren echt fantastisch zalig. Ik wou dat ik er nu weer zat. Hulde aan chef Kranenborg en zijn team.
Loet S.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Gezellig ingericht, goede bediening, heerlijke burgers!
Jaime G.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2017
Afgelopen zondag geweest, omdat wij wel nieuwsgierig waren naar een burger van Kranenborg in zijn nieuwe restaurant. Het heeft aan alle verwachtingen voldaan! Je proeft dat het puur is en niet lekker is gemaakt met allerlei smaakmakers. Gewoon zoals een hamburger hoort te zijn. Daarbij is het een super gezellige tent met een goede sfeer.
Manon L.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2017
Super mooi groot restaurant! En supervriendelijk personeel. Wij hebben hier echt genoten. Hadden Roberts croquette theeome vooraf, de lekkerste biologische kroketjes met een pittige saus die ik ook gegeten heb. Verder de peruvian beef burger en de pulled pork burger. Heeeel erg lekker. Dit was echt genieten met een grootste G.
Prachtige aanwinst voor Tilburg. Wij komen zeker terug!