Thrill Grill

Piusplein 6 5038 WL Tilburg Nederland Kaart

Over het restaurant Thrill Grill

Niet zo’n fastfoodfan, maar wel dol op goede hamburgers? Probeer hier de beste hamburgers van Tilburg en maak kennis met een kwaliteitsproduct. De hamburgers worden op een houtskoolbarbecue gebakken en het vlees is afkomstig van Nederlandse runderen. De hamburger wordt geserveerd op een vers gebakken broodje. Meer zin in kip of zalm? Die passen ook prima op een rijkelijk belegd broodje!

Halve fles mineraalwater

9,1

Jouw recensie over het restaurant Thrill Grill

Marja G.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Heerlijke gerechten, super vriendelijke bediening! Wij waren er op zondagavond; het was niet zo druk en werden perfect geholpen.
Kasper H.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Top! Goed eten , leuk personeel en hele lekkere uienringen
Jeroen T.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Top service en personeel met kennis van zaken. Bij twijfel over de burger gaf de ober aan dat de mayonaise te proeven was. Dit gaf de doorslag. Burgers waren in goede kwaliteit en we hebben genoten van het lekkere eten
Joost V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Enige minpuntje was dat het best wel warm was, maar ook dat is natuurlijk een persoonlijke ervaring, verder iedereen heel vriendelijk en we hebben er heerlijk gegeten.
Ashna R.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Onderste laag van mijn chickenburger was zompig door de overmatige saus. Teveel saus was niet nodig, want het vlees was ook al lekker.
Renske S.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
Heerlijk gegeten zoals altijd. De truffel parmezaan frietjes zijn echt geweldig. De reden dat ik terug blijf komen
Luuc O.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Luide groep achter ons, serveren van de drank ging niet optimaal, eten was te rauw (niet van tevoren aangegeven dat dit normaal is van het restaurant).
Renske S.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Lekker gegeten net als altijd. Komen zeker weer terug! Burger mocht alleen iets warmer maar verder helemaal geen opmerkingen
Gwen D.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
De burgers waren erg lekker. Er is een ruime variatie aan keuzes op de kaart en de porties zijn prima. Personeel is zeer vriendelijk en professioneel.
Roy P.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Prijs/kwaliteit goed. Personeel vriendelijk maar wel erg gehaast waardoor moeilijk verstaanbaar. Algeheel een goede ervaring.
Mark V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Zeer mooie en comfortable locatie. Eten van goede kwaliteit en bediening erg vriendelijk en behulpzaam
iris V.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2018
Wij waren er op een rustige woensdagavond. Het is een heel mooi restaurant met vriendelijke bediening. De beste burgers van Tilburg vind je hier!
Sean S.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Goede prijzen, goede service, prettige sfeer en lekker eten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Lindsay H.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Miste een plek/kapstok voor mij jas (zat op de bank dus aan de stoel ging in dit geval niet). Verder was t eten en de service dikke prima. Kom een volgende keer graag terug (al vraag ik mij af of het niet snel 'saai' wordt gezien de beperkte keuze is soorten burgers).
Bert K.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Prima burgers en bijzondere frietjes. Hamburgers worden standaard medium rare geserveerd. Maar dar kan naar wens aangepast worden. Relaxte en attente bediening. Bier en wijn zijn wel aan de prijs.
Geert-Jan V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Hamburgers op z'n best! Hier kun je je hamburger medium rare bestellen. Topbediening, geen jong grut, maar ervaren horecapersoneel. Wij komen zeker weer terug!
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2017
Op een dinsdagavond, rond 1700-1730 hier binnen gestapt met zijn 2-en. De zaak was nog leeg en rustig. Nette en geode ontvangst. Na het kiezen van een tafel en bestellen van de drankjes een goede uitleg over het concept. We bestellen de classic en de skinny (classic zonder broodje). De hamburgers waren goed gegaard en prima voorzien van genoemde garnituur. Bijgerechten (2x) frites en een coleslaw. Vanwege het vergeten te melden dat er geen onionrings waren een portie frites gratis! Al met al prima service! En goede burgers. Top plek.
Victor R.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Erg goed. Top service!
Remco T.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Gewoon goed.
Joannes V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Geslaagd nieuw variaties op mooie gerechten, Verrassend en erg lekker gegeten. Fijne bediening en geslaagde avond.