Thrill Grill (Haarlem)

Oude Groenmarkt 26 2011 HL Haarlem Nederland Kaart
31-232024047

Over het restaurant Thrill Grill (Haarlem)

->LET OP! Dit restaurant is alleen beschikbaar met de Albert Heijn promotie voor de lunch voor de tweede lunch gratis <-

Thrill Grill is de droom van chef kok Robert Kranenborg. Hij wilde opwindende burgers, maar het duurde even voor hij de juiste recepten gevonden had. Niet uit een of ander boek of van een ver familielid. Nee. Proberen, proeven en opnieuw beginnen. Kortom, het echte vakwerk. Dankzij het vlees van de Hollandse weidekoeien proef je vers gras en frisse buitenlucht. Aangevuld met smaakmakende extra’s. Je bent ook welkom voor onder andere sappige steak, huisgemaakte falafel, verse frietjes en heerlijke toetjes.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Thrill Grill (Haarlem)

Maandag t/m woensdag 12:00 - 22:00
Donderdag t/m zaterdag 12:00 - 23:00

Jouw recensie over het restaurant Thrill Grill (Haarlem)

Pascal V.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2018
Burger was goed, de rest niet. Burger was te klein om op zichzelf een maaltijd te zijn, dus je moet eigenlijk wel patat en bijgerechten bestelleb. Patat was slap en veel te lang gebakken, gekke kleine stukjes ook, dit terwijl de menukaart/krant belooft dat een persoonlijk met Robert Kranenborg bevriende aardappelboer de grote aardappelen speciaal voor hem apart houdt. Dit is een terugkerend thema; er wordt heel veel beloofd (een burgertent gerund door een Michelinsterrenkok, alle ingrediënten afkomstig van boeren die de eigenaar persoonlijk kent, alles van topkwaliteit en bereid in een speciale oven waar alleen zeer goed opgeleid personeel mee overweg kan etc.) maar dit zijn slechts woorden. Uiteindelijk is het personeel niet bijzonder kundig (en tenminste één ober sprak geen Nederlands), maar wel vriendelijk. Duidelijk een poging gedaan om een 'fris jong team' samen te stellen, maar daarvoor in ruil wel ietwat onervaren krachten. De bijgerechten waren werkelijk, samen met de patat, het meest bedroevend. Mijn vriendin kreeg de geroosterde groenten: een gietijzeren pannetje met een paar verloren ogende worteltjes en twee stukken biet erin. Ik kreeg de salade: een in tweeën gehakte krop sla met wat dressing en wat (oude en dus zeer sterk smakende) uienringen erover gedrapeerd. Toen men kwam vragen of alles smaakte hiervan wat gezegd, toen werd deze omgewisseld voor een enigszins verbrande maïskolf, die kennelijk ook voor een bijgerecht door moet gaan. Inrichting was nogal in de dertien-in-een-dozijn 'industrieel', waarmee men op het toilet nogal is doorgeslagen; handen wassen moet in een duistere kelder met een roestige, lekke voedertrog als wasbak waardoor het geheel nogal aan het decor van een SAW-film doet denken.

Al met al zou met een paar kleine aanpassingen deze formule best kunnen werken: grotere burgers, eenvoudige bijgerechten van betere kwaliteit (bv de sla daadwerkelijk snijden) en de patat gewoon goede kwaliteit uit een zak ipv slechte huisgemaakte. Geen 0,75 eypo vragen voor mayonaise, dat oogt erg gierig. Bijgerechten en patat geen €4 laten kosten als het weinig voorstelt maar gewoon bij de burger serveren. En iets van een restaurantmanager die wat overzicht houdt ipv wat studenten aan hun lot overlaten.
Martine G.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Lekker gegeten, alert personeel en ondanks de drukte toch alles snel op tafel . Voor ieder wat wils op de kaart en prima sfeer
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Eten was goed, naar verwachting maar niet overtreffend.

Sfeer en uitstraling: top. Om 20.30 (op een zondagavond) was de tent wel leeg, dat was jammer.

Bediening was druk met van alles en hield ons tafeltje niet goed in de gaten waardoor het aan het einde van de avond nog lang duurde voordat we iets (nagerecht, koffie) konden bestellen. Bij erge drukte begrijpelijk maar nu was het dus erg rustig; Dan moet je altijd een paar ogen op de overgebleven tafeltjes houden. Dat gebeurde niet. Het hoofdgerecht kwam wel snel en dat was fijn.
Joyce T.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Leuke en snelle bediening, lekker buiten kunnen zitten met het mooie weer. Eten was heerlijk! Echt een aanrader.
Katja D.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Was heerlijk eten. Maar had gezien de gegevens van het eten weinig keuze. Hamburgermenu. Wat niet duidelijk aangegeven was. De ober zei dat het niet goed was met ah. Maar dan hadden ze mee moeten doen. We zaten buiten. Niet heel bijzondere inrichting. Wel vriendelijke bediening.
Ik maak veel gebruik van ah actie en heerlijk ontspannend.
Lekkeretenlizet B.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2018
Kwaliteit van het vlees was goed!alleen niet voldoende warm en de kaas nauwelijks proefbaar.
Het eerste gedeelte van mijn zin is het constructieve,het tweede gedeelte het eerlijke.
Desiree B.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Het eten was heerlijk, goede bediening en leuk restaurant
Lineke O.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Door afwezigheid van ervaren personeel was de bediening erg traag. De baas had door dat wij lang moesten wachten en sprak ons aan. Het eerste bestelde drankje bij hem kregen we van de zaak. Bijzonder aardig. Helaas was mijn bestelde lunch zeer onder de maat, van mijn man was prima. De baas kwam afruimen en informeerde, naar mijn bord kijkend, of het wel gesmaakt had. Ik meldde, dat ik het erg vervelend vond om het te zeggen, maar dat het geen succes was. Hij verontschuldigde zich nogmaals en beaamde dat de toast er idd niet uitzag. Bij het afrekenen stonden alleen onze drankjes op de rekening die we voor de 2de keer besteld hadden. Deze zaak verdient een heel goede kans, super lief om ons zo te compenseren. Mijn man hoefde zijn eten zelfs niet afterekenen.
Chapeau. Ik hoop dat als het ervaren personeel weer present is... het hun van een leien dakje gaat.
Kirsten B.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Zeer matig. Lang wachten op het eten. Kwaliteit van het eten matig. Patat kwam pas toen de burgers al op waren. Side salad werd vergeten, en werd bevroren geserveerd uiteindelijk.
Erik L.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Tournedos die voorgegaard binnenkomt, waardoor een rare gebakken variant niet meer kan is al apart vind ik. Dan blijkt ook nog dat de steak aan de buitenkant niet fatsoenlijk gegrild wordt en een beetje grijs/grauw en slap op je bord komt. Geen aanrader en volgende keer dus maar weer een burger.
Eetsmakelijk86 .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
We hebben erg lekker gegeten. Burgers waren erg goed. Dessert duurde wat langer, wij vonden het niet erg, toch gratis gehad. Het ging tegen hun service in. Hartstikke mooi.
Jens B.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
Het eten was prima, maar vanwege de onverwachte drukte was er niet voldoende personeel, waardoor je lang op je drankje moest wachten.
Yara S.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
Heerlijk gegeten, goede service en ligt midden in centrum Haarlem. Alleen was de acoustiek erg luid en de tafels stonder dicht op elkaar
Francis J.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
Heerlijk eten goede prijs. Kortom een aanwinst in haarlem
Lennaert V.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2018
leuke moderne stoere inrichting. Vriendelijk vlotte bediening. Eten is lekker en voor ieder wat wils (kleine kinderen, vegetarisch, grote en kleine eters). Tempo is goed, maar gelukkig niet te snel. Ideale gelegenheid voor een gezin, of met een paar vrienden/vriendinnen. Naar mijn idee iets minder geschikt voor een intiem romantisch diner voor twee.
Martijn K.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
Prima burgers. Bediening ongeïnteresseerd. De heren uit de bediening hadden het te druk met het ontvangen van vrienden, waardoor de drankjes te lang duurden. Muziek in de zaak staat vervelend hard.
Tuba M.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
18-3-2018 hier rond 19 uur een steak met friet gegeten voor 18,95 Euri.
Helaas was dat veel te duur voor wat ons werd voorgeschoteld. Een lauwe medium-rare stake met reeds vloeibare kruidenboter, twee trostomaatjes, een half stronkje groente en een schaaltje patat. Voor die prijs moet dat perfect uit de keuken (kunnen) komen. Er waren voldoende koks en voldoende bediening. Geen aanrader daarom.
De smaak van steak en patat was overigens goed. Bediening was vlot en we konden zonder reservering aanschuiven. Het publiek sprak luid en de "achtergrond" muziek was stevig. Meer voorgrond zeg maar. Wat van mij persoonlijk dan niet hoeft.
Eline N.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2018
Lekker gegeten, lekkere en bijzondere hamburgers. De patat was heerlijk! :)
Joyce B.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2018
Prima bediening, deze was erg attent. Lekker eten voor een schappelijke prijs. Het was genoeg en je kon eventueel meer nemen.
Mooie inrichting. Origineel en leuk concept.
Dennis J.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2018
Grote tegenvaller. Flauwe hamburgers, slappe friet en steenkoude Appeltaart. Zonde van het geld deze keer, zeker nu het tijdens de verjaardag van mijn zoon was.