Thrill Grill (Haarlem)

Oude Groenmarkt 26 2011 HL Haarlem Nederland Kaart
31-232024047

Over het restaurant Thrill Grill (Haarlem)

Thrill Grill is de droom van chef kok Robert Kranenborg. Hij wilde opwindende burgers, maar het duurde even voor hij de juiste recepten gevonden had. Niet uit een of ander boek of van een ver familielid. Nee. Proberen, proeven en opnieuw beginnen. Kortom, het echte vakwerk. Dankzij het vlees van de Hollandse weidekoeien proef je vers gras en frisse buitenlucht. Aangevuld met smaakmakende extra’s. Je bent ook welkom voor onder andere sappige steak, huisgemaakte falafel, verse frietjes en heerlijke toetjes.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Thrill Grill (Haarlem)

Maandag t/m woensdag 12:00 - 22:00
Donderdag t/m zaterdag 12:00 - 23:00

6,8
6,8

Jouw recensie over het restaurant Thrill Grill (Haarlem)

Corine N.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Met 7 man gedineerd en het viel ons tegen. Nacho's prima, kroketjes heel lekker en apart van smaak. Hamburgers (we hebben 6 verschillende besteld) waren wel lekker maar niet bijzonder, weinig saus en geen garnituur, of je moet de 2 stukjes augurk bedoelen. Truffelpatat: veel te overheersende smaak, echt niet lekker. Beide borden op een andere tafel weggezet, lucht was niet te harden. Hier een opmerking over gemaakt: "jammer dat u het niet lekker vond". Bediening erg rommelig, men liet een paar keer servies en bestek (stuk)vallen. Kies je als nagerecht bijv. een bonbon met 1 bolletje ijs zonder slagroom, wordt er gevraagd: "1 of 2 bolletjes ijs? slagroom erbij?" Niet een keer, maar bij iedereen! En alles wordt apart geserveerd: bonbon op een schoteltje, ijs in een glaasje, slagroom in kommetje, hoe moeilijk kan je het maken? De hele tafel stond vol. Samen met de koffie en thee hebben ze er met 2 man 4x voor heen en weer gelopen. Misschien lag ons verwachting te hoog doordat Robert Kranenborg hier zijn naam geeft. Leuke plek om even een burger te eten voordat je gaat stappen.
Hi Corine,

Wat vervelend dat je bezoek aan Thrill Grill niet de juiste verwachting bij jullie heeft nagelaten. We doen ons uiterste best om alle gasten te voorzien van een gastvrije avond met lekker eten en desserts als goede afsluiter. We zien u graag nog eens terug, en dan zonder overheersende truffelgeuren (de Classic French Fries zijn ook al overheerlijk!) en een tafel vol bordjes ijs, slagroom en desserts. Graag tot de volgende keer.

Maggie1961 .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
Heerlijk geluncht, Patat en burger goede temperatuur en heerlijke de frites met truffel mayonaise en parmazaanse kaas erover. Personeel erg vriendelijk. Leuk aangekleed terras en binnen (vluchtig gezien bij sanitaire stop) erg sfeervol ingericht. Wij komen zeker terug en nemen dan iets anders van de kaart.
Herman D.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Op terras besteld twee koffie. Duurt erg lang. Dames naast ons kregen lauw bier. Twee patat besteld en deze kwam op tijd. Afrekenen binnen ging ongemakkelijk omdat consumpties niet duidelijk waren. Personeel is aardig en doet zijn best maar er is geen aansturing en leiding in de bediening.
Gastro Ger !.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Wij hebben hier heerlijk geluncht. De Classic Beef Thriller was goed bereid en smaakte subliem. De Nachos zijn ook erg lekker. Tevens hadden wij de Umami Fries, hiervan vragen wij ons nog steeds af wat het geheime ingrediënt was, het smaakte namelijk hetzelfde als de Classic Fries, maar ach die zijn ook lekker!
Beste Ger,

Dankjewel voor het delen van je ervaring bij Thrill Grill! We zien u graag gauw terug om de ervaring nogmaals over te doen!

Gastro Ger !.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Wij hebben hier heerlijk geluncht. De Classic Beef Thriller is super goed bereid en smaakt subliem. Nachos zijn ook erg lekker. Tevens hadden wij de Umami Fries, alleen vragen wij ons nog steeds af wat het geheime ingrediënt was, het proefde namelijk als Classic French Fries, maar ach die zijn ook heerlijk.
Sasallix .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
misschien een goed plan om een beetje te lachen. al is het een glim lach ...het is tenslotte een keuze om in de horeca te werken.
Hi Sasallix,

Wat jammer dat je bezoek niet goed is bevallen bij de Thrill Grill. Gelukkig werkt het personeel hier met plezier en zou je graag nog eens van harte willen ontvangen om je alsnog op een vriendelijke en gastvrije manier te helpen. Hopelijk tot de volgende keer!

Cobi D.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Het eten was lekker, de bediening is matig en de menukaart is alleen in het Engels, dat zou ik graag ook in het Nederlands zien. Tenslotte zitten we in Nederland. Het argument van de bediening, dat het op toeristen is gebaseerd, slaat nergens op. Het kan ook tweetalig. Wees trots op Nederland.
Hi Cobi,

Dankjewel voor je feedback! We hebben sinds kort een Nederlandse kaart, naast onze Engelse menukaart. Graag zien we je binnenkort terug, dan kun je onze lekkere burgers bestellen vanuit onze Nederlandse menukrant.

Thrill Grill Team
Judith M.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Erg leuk concept. Heerlijke burgers en apart bij te bestellen bijgerechten. Daardoor voor ieder budget geschikt. De porties zijn heel ruim en de smaak van de gerechten heel goed. Prima prijs-kwaliteit verhouding dus. De service is ook top. Vriendelijke en gastvrije bediening. Komen regelmatig even checken of alles in orde is zonder opdringerig te zijn. De inrichting is stoer en smaakvol en past bij het concept. Een aanrader, wij gaan nog eens terug!
Hi Judith,

Dankjewel voor je positieve ervaring bij ons restaurant. We zien je graag gauw terug om dezelfde thriller ervaring bij je over te brengen. Tot gauw!

Jarl B.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Eten was goed, niet verrassend. Bediening vriendelijk maar rommelig gerechten niet gelijktijdig geserveerd (buiten 1 verkeerd gerecht snel opgelost) deel borden afgeruimd deel niet. Lege glazen niet weggehaald. Timing bediening matig. Het was niet heel druk maar bediening leek het overzicht en organisatie niet te hebben.
Hi Jarl,

Wat vervelend dat wij niet de perfecte thriller ervaring bij jou hebben kunnen overbrengen. Pinksteren was behoorlijk druk bij Thrill Grill, maar daar mag de service natuurlijk niet onder lijden. Neem anders even contact op via iens@thrillgrill.nl, zodat we een passende oplossing kunnen bieden. Hopelijk tot gauw!

Thrill Grill Team
kooymak .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Jammer jammer, wat een aanfluiting. 2x biefstuk en 1x hamburger met separaat frietjes. Bij uitserveren van de biefstuk zegt de ober dat de friet er aan komt. Zien hem daarna doodleuk achter de bar zeker 10 minuten met zijn telefoon spelen. Wordt verder niets uitgeserveerd. Andere medewerker om friet gevraagd en dan blijkt het gewoon in de keuken te staan. En krijgen we alsnog (koud) geserveerd. Friet van bij de hamburger komt niet. Beide biefstukjes 'rare' besteld. Eentje licht rose, de andere 'helemaal doorbakken'. Terug gestuurd. Kwartier moeten wachten op een nieuwe bifstuk die wel ok was. Tafelgenoten waaruit uiteraard al klaar met eten... geen desert meer gedaan. Staat bij afrekening de niet geleverde friet van de hamburger netjes gewoon op de rekening... (!).

Echt, een zogenaamde 'sterrenkok' geeft zijn naam er aan de zaak. Advies aan Robert Kranendonk: snel je naam er afhalen of goed de bezem er doorheen!

Aanfluiting! Een keer, nooit weer!
Hallo Kooymak,

Jammer dat je bezoek aan ons Thrill Grill restaurant niet helemaal is bevallen. Wij doen onze uiterste best om de gast een perfecte thriller ervaring proberen te geven. Helaas is dit niet helemaal gelukt bij u. Hopelijk kunnen we dit goedmaken? Neem even contact op via iens@thrillgrill.nl, zodat wij een passende oplossing kunnen bieden!

Claudia W.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2017
Verrassend! Heerlijk! Wel vreemde maar creatieve patat, die met parmezaanse klonk heerlijk, maar was veel en zwaar. De 'nieuwe smaak' patat is leuk om te proberen! Min punt: geen of nauwelijks groenten.
Lucie E.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Leuke locatie, vriendelijke mensen, goeie service en lekker eten!!
Andrea Z.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Je verwacht toch wat.....een restaurant van een top chef. Ik zou mijn naam niet willen binden aan zo'n restaurant. Wat een slechte kwaliteit! De hamburgers waren matig, het broodje was helemaal een vies klef ding. De bediening was totaal niet gericht op ons als gast. Bovenal misschien nog wel het ergste dat het er stonk en het sanitair gewoon ranzig was. Bah!

Hi Andrea,

Wat ontzettend vervelend dat wij u niet de perfecte burgerervaring hebben kunnen geven. Neem anders even contact op via iens@thrillgrill.nl, zodat we met een passende oplossing kunnen komen.

Diane M.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2017
Met hoge verwachtingen hier naar toe gegaan. Beide kozen we voor de steak rare gebakken. Het eten kwam vrij snel. Het vlees was veel te ver doorgebakken en had geen smaak, het enige wat smaak gaf was de olie met mosterd waarin het vlees lag. De truffel parmezaan frietjes zwommen in de truffelolie en de parmezaan was lekker maar echt heel weinig. Bediening was vriendelijk maar onervaren en onpersoonlijk. Ze probeerden het wel, maar kwam niet oprecht over.

Hi Diane,

Onze excuses dat wij niet de Thriller ervaring hebben kunnen overbrengen tot u. Neem anders even contact op met iens@thrillgrill.nl, zodat we wellicht tot een oplossing kunnen komen.

Laura B.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2017
Ondanks alle negetieve recensies het toch een kans gegeven. Ik had zelf al eens in een vestiging in Amsterdam gegeten en dat beviel goed. Mijn partner was nieuw in dit concept. Het personeel was vriendelijk, beleefd en duidelijk. Zij kwamen na afloop ook vragen of het gesmaakt had, en dat had het! Lekkerste nacho's die ik ooit gehad heb. Burgers prima, we werden erg snel geholpen. Zou hier zo weer naartoe gaan.
Theo B.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2017
Ik heb begrepen dat deze eetgelegenheid naar ideeën van Robert Kraneborg. Dus wij hadden enige verwachtingen.
Het interieur veel tafeltjes , ondanks dat het zeker niet druk was zag het er erg vol uit. Ondanks dat het niet druk was duurde het toch wel enige tijd voordat wij iets te eten voor ons hadden.
Het personeel bestaat uit 2 jongemannen , de ene in de keuken en de andere in de bediening,verder liepen er nog 2 jongeheren rond zonder duidelijk functie.
Het eten; het broodje had voor mij geroosterd mogen zijn, de kaas was erg lekker, de hamburger zelf lauwwarm van temperatuur, de nerf uit het bladsla mag best verwijderd worden. De begeleidende frietjes, uiteraard met schil. Voor mij ziet er een geschild frietjes toch lekkerder uit , ik eet immers met de ogen open. Een goede strakke leidende hand zou hier wonderen doen . Jammer.
Voor degene die gebruik willen maken van de toilet, pas op het trapje is erg stijl.
Hi Theo,

Wat vervelend dat wij niet aan je verwachting hebben kunnen voldaan! We proberen de wensen van onze gasten uiteraard na te komen. Geef anders de volgende keer even aan hoe je je hamburger precies wilt hebben, dan zullen wij ons best doen om de burger naar wens klaarmaken.

We zien je graag gauw terug!

D. V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Vriendelijke en snelle bediening, maar daar is dan ook alles mee gezegd. Het eten is niet meer dan matig: te veel dressing op de sla, frietjes vet en slap en nog onder de olie, gegrilde kip nog deels rauw en vegaburger beetje flauw, en verder krenterig garnituur met bv een dun plakje tomaat. Niet een aanrader.
Hi van der Werff,

Wat vervelend dat wij niet de ultieme Thriller ervaring hebben overbrengen tot u. Neem anders even contact op met iens@thrillgrill.nl, zodat we wellicht tot een oplossing kunnen komen.

Mark K.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2017
Smakelijke spicy burger, iets te kleine portie frites, heerlijke milkshakes. Fijne entourage en vlotte en vrolijke bediening. Prima voor 2 vrienden die jij willen praten met een hapje vlees erbij.
Hi Mark,

Bedankt voor je het dele van je ervaring bij ons restaurant! Hopelijk zien we je snel weer terug voor een snelle bite met je vrienden!

Margot V.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Prima plek voor een snelle hap, de akoestiek is niet geweldig maar de hamburgers zijn heerlijk en de frietjes dito.
Richard D.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Vandaag gegeten bij Thrill Grill, hartelijk ontvangen door de gastvrije en vriendelijke medewerkers. Als hoofdgerecht nam ik de mesoamerican burger die te kort gegaard wat, maar na de gastheer te hebben aangesproken stond er in 10 minuten een nieuwe burger die goed gegaard was op tafel met gratis friet! Ik heb een top avond gehad en lekker gegeten in deze gave zaak. Ik kom zeker nog een keer terug naar Thrill Grill!