Thrill Grill (Haarlem)

Oude Groenmarkt 26 2011 HL Haarlem Nederland Kaart
31-232024047

Over het restaurant Thrill Grill (Haarlem)

Thrill Grill is de droom van chef kok Robert Kranenborg. Hij wilde opwindende burgers, maar het duurde even voor hij de juiste recepten gevonden had. Niet uit een of ander boek of van een ver familielid. Nee. Proberen, proeven en opnieuw beginnen. Kortom, het echte vakwerk. Dankzij het vlees van de Hollandse weidekoeien proef je vers gras en frisse buitenlucht. Aangevuld met smaakmakende extra’s. Je bent ook welkom voor onder andere sappige steak, huisgemaakte falafel, verse frietjes en heerlijke toetjes.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Thrill Grill (Haarlem)

Maandag t/m woensdag 12:00 - 22:00
Donderdag t/m zaterdag 12:00 - 23:00

6,9
6,8

Jouw recensie over het restaurant Thrill Grill (Haarlem)

Channa K.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2018
Heel vriendelijk, goed geholpen door hele aardige jongens. Eten was uitstekend! Een burger is echt alleen een burger. Er zit geen garnering bij wat het bord toch een beetje een leeg gezicht geeft. De burger was echt heerlijk maar met alleen een burger heb je eigenlijk niet genoeg. De kruidige friet erbij was top!!! De wijn alleen wel heel erg duur! Een chardonnay en een speciaal biertje samen 10,50 euro vind ik nogal wat! Het eten is wel goed geprijsd. Komen zeker terug! Leuke bijzondere drankjes ook op de kaart. Met en zonder alcohol
Deon L.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Perfect.
Chander S.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2018
Voor de tweede keer door dezelfde jongen zeer teleurstellend geholpen... Een reden om hier nooit meer te komen. Niets ten nadele van de rest van het personeel en de kwaliteit van het eten trouwens. Dit personeelslid maakt ruzie met klanten en ook andere personeelsleden. Praat hard en is dwingend op een vervelende manier...onaardig en totaal niet klantvriendelijk. Wij werden weggehaald (nog voordat we hadden gegeten) van de ons toegewezen 4 persoons tafel en werden als gezin van 4 door hem aan 2, 2 persoons tafels gezet. Vervolgens werd onze 'oude' 4 persoons verdeeld in 2,2 persoons en onze tafels konden we zelf bijelkaar schuiven. Onnodig en dit tot grote irritatie van andere personeelsleden. Hij komt gestrest en gehaast over... Kijkt je niet aan en is ongeïnteresseerd. Kortom nooit meer... Jammer...
Hi Chander,

Wat een ontzettend vervelend voorval. We proberen iedereen altijd te voorzien van een plekje en daarbij dan een gezellige avond te geven. Waarschijnlijk is er even wat miscommunicatie ontstaan bij het placeren van jullie, wat echter niet had mogen gebeuren. Onze excuses hiervoor. Graag zouden wij het goed met jullie willen maken, zodat we jullie graag nog als gasten kunnen ontvangen. Neem anders even contact op via iens@thrillgrill.nl. We horen graag van je!

Sebastiaan R.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Tafel geboekt om 18:30 maar reservering was niet doorgekomen. Verder erg rumoerig. Eten was lekker. Zijn dit al 120 tekens?
Lotte V.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2017
Een gezellig restaurant waar ik naar terug blijf komen voor een avondje Haarlem. De inrichting en “woordgrappen” zijn enorm mooi/grappig, net zoals de menu-krant. De service is top. We kwamen aan toen de zaak zo goed als leeg was en werden goed geholpen en geinformeerd. Maar ook toen na een paar uur de zaak vol zat, ontbrak ons aan niks. Ik kom zeker weer terug!
Joost B.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
in tegenstelling tot biefstuk mag gehakt vlees Ivm besmettingsgevaar nooit rosé of rood zijn. De hamburgers van thrill grill zijn lauw en niet goed gebakken. Jammer dat het vooral een marketing ipv kwaliteitsconcept nastreeft.
Hi Joost,

Wat een vervelend voorval! Wij serveren onze hamburgers medium rare, omdat je dan de lekkerste burgerervaring krijgt. Je kan natuurlijk altijd aangeven dat je je burger langer op de grill wil hebben. Wij streven ernaar om de juiste burger voor de juiste persoon te bakken. Neem even contact op via iens@thrillgrill.nl, zodat we het met je goed kunnen maken!

Hans B.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2017
Heerlijk gegeten, vooral de kip met truffelfrietjes waren zalig! Bediening is ook heel attent, gezellig, gastvrij en servicegericht.
Corine N.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Met 7 man gedineerd en het viel ons tegen. Nacho's prima, kroketjes heel lekker en apart van smaak. Hamburgers (we hebben 6 verschillende besteld) waren wel lekker maar niet bijzonder, weinig saus en geen garnituur, of je moet de 2 stukjes augurk bedoelen. Truffelpatat: veel te overheersende smaak, echt niet lekker. Beide borden op een andere tafel weggezet, lucht was niet te harden. Hier een opmerking over gemaakt: "jammer dat u het niet lekker vond". Bediening erg rommelig, men liet een paar keer servies en bestek (stuk)vallen. Kies je als nagerecht bijv. een bonbon met 1 bolletje ijs zonder slagroom, wordt er gevraagd: "1 of 2 bolletjes ijs? slagroom erbij?" Niet een keer, maar bij iedereen! En alles wordt apart geserveerd: bonbon op een schoteltje, ijs in een glaasje, slagroom in kommetje, hoe moeilijk kan je het maken? De hele tafel stond vol. Samen met de koffie en thee hebben ze er met 2 man 4x voor heen en weer gelopen. Misschien lag ons verwachting te hoog doordat Robert Kranenborg hier zijn naam geeft. Leuke plek om even een burger te eten voordat je gaat stappen.
Hi Corine,

Wat vervelend dat je bezoek aan Thrill Grill niet de juiste verwachting bij jullie heeft nagelaten. We doen ons uiterste best om alle gasten te voorzien van een gastvrije avond met lekker eten en desserts als goede afsluiter. We zien u graag nog eens terug, en dan zonder overheersende truffelgeuren (de Classic French Fries zijn ook al overheerlijk!) en een tafel vol bordjes ijs, slagroom en desserts. Graag tot de volgende keer.

Maggie1961 .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
Heerlijk geluncht, Patat en burger goede temperatuur en heerlijke de frites met truffel mayonaise en parmazaanse kaas erover. Personeel erg vriendelijk. Leuk aangekleed terras en binnen (vluchtig gezien bij sanitaire stop) erg sfeervol ingericht. Wij komen zeker terug en nemen dan iets anders van de kaart.
Herman D.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Op terras besteld twee koffie. Duurt erg lang. Dames naast ons kregen lauw bier. Twee patat besteld en deze kwam op tijd. Afrekenen binnen ging ongemakkelijk omdat consumpties niet duidelijk waren. Personeel is aardig en doet zijn best maar er is geen aansturing en leiding in de bediening.
Gastro G.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Wij hebben hier heerlijk geluncht. De Classic Beef Thriller was goed bereid en smaakte subliem. De Nachos zijn ook erg lekker. Tevens hadden wij de Umami Fries, hiervan vragen wij ons nog steeds af wat het geheime ingrediënt was, het smaakte namelijk hetzelfde als de Classic Fries, maar ach die zijn ook lekker!
Beste Ger,

Dankjewel voor het delen van je ervaring bij Thrill Grill! We zien u graag gauw terug om de ervaring nogmaals over te doen!

Gastro G.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Wij hebben hier heerlijk geluncht. De Classic Beef Thriller is super goed bereid en smaakt subliem. Nachos zijn ook erg lekker. Tevens hadden wij de Umami Fries, alleen vragen wij ons nog steeds af wat het geheime ingrediënt was, het proefde namelijk als Classic French Fries, maar ach die zijn ook heerlijk.
Sas .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
misschien een goed plan om een beetje te lachen. al is het een glim lach ...het is tenslotte een keuze om in de horeca te werken.
Hi Sasallix,

Wat jammer dat je bezoek niet goed is bevallen bij de Thrill Grill. Gelukkig werkt het personeel hier met plezier en zou je graag nog eens van harte willen ontvangen om je alsnog op een vriendelijke en gastvrije manier te helpen. Hopelijk tot de volgende keer!

Cobi D.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Het eten was lekker, de bediening is matig en de menukaart is alleen in het Engels, dat zou ik graag ook in het Nederlands zien. Tenslotte zitten we in Nederland. Het argument van de bediening, dat het op toeristen is gebaseerd, slaat nergens op. Het kan ook tweetalig. Wees trots op Nederland.
Hi Cobi,

Dankjewel voor je feedback! We hebben sinds kort een Nederlandse kaart, naast onze Engelse menukaart. Graag zien we je binnenkort terug, dan kun je onze lekkere burgers bestellen vanuit onze Nederlandse menukrant.

Thrill Grill Team
Judith M.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Erg leuk concept. Heerlijke burgers en apart bij te bestellen bijgerechten. Daardoor voor ieder budget geschikt. De porties zijn heel ruim en de smaak van de gerechten heel goed. Prima prijs-kwaliteit verhouding dus. De service is ook top. Vriendelijke en gastvrije bediening. Komen regelmatig even checken of alles in orde is zonder opdringerig te zijn. De inrichting is stoer en smaakvol en past bij het concept. Een aanrader, wij gaan nog eens terug!
Hi Judith,

Dankjewel voor je positieve ervaring bij ons restaurant. We zien je graag gauw terug om dezelfde thriller ervaring bij je over te brengen. Tot gauw!

Groeten,
Jarl B.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Eten was goed, niet verrassend. Bediening vriendelijk maar rommelig gerechten niet gelijktijdig geserveerd (buiten 1 verkeerd gerecht snel opgelost) deel borden afgeruimd deel niet. Lege glazen niet weggehaald. Timing bediening matig. Het was niet heel druk maar bediening leek het overzicht en organisatie niet te hebben.
Hi Jarl,

Wat vervelend dat wij niet de perfecte thriller ervaring bij jou hebben kunnen overbrengen. Pinksteren was behoorlijk druk bij Thrill Grill, maar daar mag de service natuurlijk niet onder lijden. Neem anders even contact op via iens@thrillgrill.nl, zodat we een passende oplossing kunnen bieden. Hopelijk tot gauw!

Thrill Grill Team
Kj K.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Jammer jammer, wat een aanfluiting. 2x biefstuk en 1x hamburger met separaat frietjes. Bij uitserveren van de biefstuk zegt de ober dat de friet er aan komt. Zien hem daarna doodleuk achter de bar zeker 10 minuten met zijn telefoon spelen. Wordt verder niets uitgeserveerd. Andere medewerker om friet gevraagd en dan blijkt het gewoon in de keuken te staan. En krijgen we alsnog (koud) geserveerd. Friet van bij de hamburger komt niet. Beide biefstukjes 'rare' besteld. Eentje licht rose, de andere 'helemaal doorbakken'. Terug gestuurd. Kwartier moeten wachten op een nieuwe bifstuk die wel ok was. Tafelgenoten waaruit uiteraard al klaar met eten... geen desert meer gedaan. Staat bij afrekening de niet geleverde friet van de hamburger netjes gewoon op de rekening... (!).

Echt, een zogenaamde 'sterrenkok' geeft zijn naam er aan de zaak. Advies aan Robert Kranendonk: snel je naam er afhalen of goed de bezem er doorheen!

Aanfluiting! Een keer, nooit weer!
Hallo Kooymak,

Jammer dat je bezoek aan ons Thrill Grill restaurant niet helemaal is bevallen. Wij doen onze uiterste best om de gast een perfecte thriller ervaring proberen te geven. Helaas is dit niet helemaal gelukt bij u. Hopelijk kunnen we dit goedmaken? Neem even contact op via iens@thrillgrill.nl, zodat wij een passende oplossing kunnen bieden!

Claudia W.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2017
Verrassend! Heerlijk! Wel vreemde maar creatieve patat, die met parmezaanse klonk heerlijk, maar was veel en zwaar. De 'nieuwe smaak' patat is leuk om te proberen! Min punt: geen of nauwelijks groenten.
Lucie E.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Leuke locatie, vriendelijke mensen, goeie service en lekker eten!!
Andrea Z.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Je verwacht toch wat.....een restaurant van een top chef. Ik zou mijn naam niet willen binden aan zo'n restaurant. Wat een slechte kwaliteit! De hamburgers waren matig, het broodje was helemaal een vies klef ding. De bediening was totaal niet gericht op ons als gast. Bovenal misschien nog wel het ergste dat het er stonk en het sanitair gewoon ranzig was. Bah!

Hi Andrea,

Wat ontzettend vervelend dat wij u niet de perfecte burgerervaring hebben kunnen geven. Neem anders even contact op via iens@thrillgrill.nl, zodat we met een passende oplossing kunnen komen.

Groeten,