Thrill Grill (Haarlem)

Oude Groenmarkt 26 2011 HL Haarlem Nederland Kaart
31-232024047

Over het restaurant Thrill Grill (Haarlem)

Thrill Grill is de droom van chef kok Robert Kranenborg. Hij wilde opwindende burgers, maar het duurde even voor hij de juiste recepten gevonden had. Niet uit een of ander boek of van een ver familielid. Nee. Proberen, proeven en opnieuw beginnen. Kortom, het echte vakwerk. Dankzij het vlees van de Hollandse weidekoeien proef je vers gras en frisse buitenlucht. Aangevuld met smaakmakende extra’s. Je bent ook welkom voor onder andere sappige steak, huisgemaakte falafel, verse frietjes en heerlijke toetjes.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Thrill Grill (Haarlem)

Maandag t/m woensdag 12:00 - 22:00
Donderdag t/m zaterdag 12:00 - 23:00

6,6
6,8
Sasallix .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
misschien een goed plan om een beetje te lachen. al is het een glim lach ...het is tenslotte een keuze om in de horeca te werken.
Hi Sasallix,

Wat jammer dat je bezoek niet goed is bevallen bij de Thrill Grill. Gelukkig werkt het personeel hier met plezier en zou je graag nog eens van harte willen ontvangen om je alsnog op een vriendelijke en gastvrije manier te helpen. Hopelijk tot de volgende keer!

Cobi D.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Het eten was lekker, de bediening is matig en de menukaart is alleen in het Engels, dat zou ik graag ook in het Nederlands zien. Tenslotte zitten we in Nederland. Het argument van de bediening, dat het op toeristen is gebaseerd, slaat nergens op. Het kan ook tweetalig. Wees trots op Nederland.
Hi Cobi,

Dankjewel voor je feedback! We hebben sinds kort een Nederlandse kaart, naast onze Engelse menukaart. Graag zien we je binnenkort terug, dan kun je onze lekkere burgers bestellen vanuit onze Nederlandse menukrant.

Thrill Grill Team
Judith M.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Erg leuk concept. Heerlijke burgers en apart bij te bestellen bijgerechten. Daardoor voor ieder budget geschikt. De porties zijn heel ruim en de smaak van de gerechten heel goed. Prima prijs-kwaliteit verhouding dus. De service is ook top. Vriendelijke en gastvrije bediening. Komen regelmatig even checken of alles in orde is zonder opdringerig te zijn. De inrichting is stoer en smaakvol en past bij het concept. Een aanrader, wij gaan nog eens terug!
Hi Judith,

Dankjewel voor je positieve ervaring bij ons restaurant. We zien je graag gauw terug om dezelfde thriller ervaring bij je over te brengen. Tot gauw!

Jarl B.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Eten was goed, niet verrassend. Bediening vriendelijk maar rommelig gerechten niet gelijktijdig geserveerd (buiten 1 verkeerd gerecht snel opgelost) deel borden afgeruimd deel niet. Lege glazen niet weggehaald. Timing bediening matig. Het was niet heel druk maar bediening leek het overzicht en organisatie niet te hebben.
Hi Jarl,

Wat vervelend dat wij niet de perfecte thriller ervaring bij jou hebben kunnen overbrengen. Pinksteren was behoorlijk druk bij Thrill Grill, maar daar mag de service natuurlijk niet onder lijden. Neem anders even contact op via iens@thrillgrill.nl, zodat we een passende oplossing kunnen bieden. Hopelijk tot gauw!

Thrill Grill Team
kooymak .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Jammer jammer, wat een aanfluiting. 2x biefstuk en 1x hamburger met separaat frietjes. Bij uitserveren van de biefstuk zegt de ober dat de friet er aan komt. Zien hem daarna doodleuk achter de bar zeker 10 minuten met zijn telefoon spelen. Wordt verder niets uitgeserveerd. Andere medewerker om friet gevraagd en dan blijkt het gewoon in de keuken te staan. En krijgen we alsnog (koud) geserveerd. Friet van bij de hamburger komt niet. Beide biefstukjes 'rare' besteld. Eentje licht rose, de andere 'helemaal doorbakken'. Terug gestuurd. Kwartier moeten wachten op een nieuwe bifstuk die wel ok was. Tafelgenoten waaruit uiteraard al klaar met eten... geen desert meer gedaan. Staat bij afrekening de niet geleverde friet van de hamburger netjes gewoon op de rekening... (!).

Echt, een zogenaamde 'sterrenkok' geeft zijn naam er aan de zaak. Advies aan Robert Kranendonk: snel je naam er afhalen of goed de bezem er doorheen!

Aanfluiting! Een keer, nooit weer!
Hallo Kooymak,

Jammer dat je bezoek aan ons Thrill Grill restaurant niet helemaal is bevallen. Wij doen onze uiterste best om de gast een perfecte thriller ervaring proberen te geven. Helaas is dit niet helemaal gelukt bij u. Hopelijk kunnen we dit goedmaken? Neem even contact op via iens@thrillgrill.nl, zodat wij een passende oplossing kunnen bieden!

Claudia W.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2017
Verrassend! Heerlijk! Wel vreemde maar creatieve patat, die met parmezaanse klonk heerlijk, maar was veel en zwaar. De 'nieuwe smaak' patat is leuk om te proberen! Min punt: geen of nauwelijks groenten.
Lucie E.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Leuke locatie, vriendelijke mensen, goeie service en lekker eten!!
Andrea Z.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Je verwacht toch wat.....een restaurant van een top chef. Ik zou mijn naam niet willen binden aan zo'n restaurant. Wat een slechte kwaliteit! De hamburgers waren matig, het broodje was helemaal een vies klef ding. De bediening was totaal niet gericht op ons als gast. Bovenal misschien nog wel het ergste dat het er stonk en het sanitair gewoon ranzig was. Bah!

Hi Andrea,

Wat ontzettend vervelend dat wij u niet de perfecte burgerervaring hebben kunnen geven. Neem anders even contact op via iens@thrillgrill.nl, zodat we met een passende oplossing kunnen komen.

Diane M.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2017
Met hoge verwachtingen hier naar toe gegaan. Beide kozen we voor de steak rare gebakken. Het eten kwam vrij snel. Het vlees was veel te ver doorgebakken en had geen smaak, het enige wat smaak gaf was de olie met mosterd waarin het vlees lag. De truffel parmezaan frietjes zwommen in de truffelolie en de parmezaan was lekker maar echt heel weinig. Bediening was vriendelijk maar onervaren en onpersoonlijk. Ze probeerden het wel, maar kwam niet oprecht over.

Hi Diane,

Onze excuses dat wij niet de Thriller ervaring hebben kunnen overbrengen tot u. Neem anders even contact op met iens@thrillgrill.nl, zodat we wellicht tot een oplossing kunnen komen.

Laura B.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2017
Ondanks alle negetieve recensies het toch een kans gegeven. Ik had zelf al eens in een vestiging in Amsterdam gegeten en dat beviel goed. Mijn partner was nieuw in dit concept. Het personeel was vriendelijk, beleefd en duidelijk. Zij kwamen na afloop ook vragen of het gesmaakt had, en dat had het! Lekkerste nacho's die ik ooit gehad heb. Burgers prima, we werden erg snel geholpen. Zou hier zo weer naartoe gaan.
Theo B.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2017
Ik heb begrepen dat deze eetgelegenheid naar ideeën van Robert Kraneborg. Dus wij hadden enige verwachtingen.
Het interieur veel tafeltjes , ondanks dat het zeker niet druk was zag het er erg vol uit. Ondanks dat het niet druk was duurde het toch wel enige tijd voordat wij iets te eten voor ons hadden.
Het personeel bestaat uit 2 jongemannen , de ene in de keuken en de andere in de bediening,verder liepen er nog 2 jongeheren rond zonder duidelijk functie.
Het eten; het broodje had voor mij geroosterd mogen zijn, de kaas was erg lekker, de hamburger zelf lauwwarm van temperatuur, de nerf uit het bladsla mag best verwijderd worden. De begeleidende frietjes, uiteraard met schil. Voor mij ziet er een geschild frietjes toch lekkerder uit , ik eet immers met de ogen open. Een goede strakke leidende hand zou hier wonderen doen . Jammer.
Voor degene die gebruik willen maken van de toilet, pas op het trapje is erg stijl.
Hi Theo,

Wat vervelend dat wij niet aan je verwachting hebben kunnen voldaan! We proberen de wensen van onze gasten uiteraard na te komen. Geef anders de volgende keer even aan hoe je je hamburger precies wilt hebben, dan zullen wij ons best doen om de burger naar wens klaarmaken.

We zien je graag gauw terug!

D. V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Vriendelijke en snelle bediening, maar daar is dan ook alles mee gezegd. Het eten is niet meer dan matig: te veel dressing op de sla, frietjes vet en slap en nog onder de olie, gegrilde kip nog deels rauw en vegaburger beetje flauw, en verder krenterig garnituur met bv een dun plakje tomaat. Niet een aanrader.
Hi van der Werff,

Wat vervelend dat wij niet de ultieme Thriller ervaring hebben overbrengen tot u. Neem anders even contact op met iens@thrillgrill.nl, zodat we wellicht tot een oplossing kunnen komen.

Mark K.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2017
Smakelijke spicy burger, iets te kleine portie frites, heerlijke milkshakes. Fijne entourage en vlotte en vrolijke bediening. Prima voor 2 vrienden die jij willen praten met een hapje vlees erbij.
Hi Mark,

Bedankt voor je het dele van je ervaring bij ons restaurant! Hopelijk zien we je snel weer terug voor een snelle bite met je vrienden!

Margot V.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Prima plek voor een snelle hap, de akoestiek is niet geweldig maar de hamburgers zijn heerlijk en de frietjes dito.
Richard D.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Vandaag gegeten bij Thrill Grill, hartelijk ontvangen door de gastvrije en vriendelijke medewerkers. Als hoofdgerecht nam ik de mesoamerican burger die te kort gegaard wat, maar na de gastheer te hebben aangesproken stond er in 10 minuten een nieuwe burger die goed gegaard was op tafel met gratis friet! Ik heb een top avond gehad en lekker gegeten in deze gave zaak. Ik kom zeker nog een keer terug naar Thrill Grill!
Zita B.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
Het eten was niet zo lekker.
Bediening ongeïnteresseerd , dure fles rode wijn besteld, te warm gekregen en werd niet uitgeserveerd. Hele nacht last gehad van het eten.
Hi Zita,

Wat vervelend dat je komst bij ons restaurant niet goed is afgelopen. Dit is absoluut niet onze bedoeling geweest. Neem even contact op via iens@thrillgrill.nl, zodat we tot een oplossing kunnen komen.

Met vriendelijke groeten,
Boudewijn V.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Wij hebben 2 x classic beef thriller besteld met 1x Unami friten en 1 x gewone friet. 1x burger was heel rauw van binnen. Na de klacht bij de behulpzame ober werd na 20 minuten een nieuwe hamburger gebracht. De andere hamburger was aan een kant half rauw en aan de andere kant te gaar. De hamburgers waren beide erg droog. De rooksmaak was lekker. De Unami frieten waren lekker en knapperig, de zwarte mayo met bereid met zwarte knoflook is een aanrader. De dressing van het slaatje was iets te zuur. Misschien is het een goed idee om iets van vet te verwerken in de hamburger waardoor de burger iets meer smeuiger is. Personeel was heel attent, bij binnenkomst werd de deur open gehouden. Of wij terugkomen dat is nog de vraag.
Hi Boudewijn,

Dankjewel voor het delen van je ervaring bij Thrill Grill! Geef de volgende keer even aan hoe je precies je burger gebakken wilt hebben, dan doen wij er alles aan om dit naar wens te serveren. Hopelijk tot gauw!

Met vriendelijke groeten,
Eric O.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Zaterdag op het terras neergestreken voor een lunch. De naam Kranenborg maakt de verwachtingen hoog, maar helaas niet (helemaal) waar. We hadden een classic beef thriller respectievelijk een thriller meat challenge. De bestelling ging om een of andere reden mis en na ruim een half uur kwam de serveerster langs om te zeggen dat het inderdaad niet goed was gegaan. Daarna werd het overigens snel opgelost, maar wel zonder excuus of dergelijke. De hamburgers waren goed, maar ook niet erg bijzonder. Misschien waren de verwachtingen te hoog?
Wat wel tegenviel was de setting.Het terras maakte de indruk dat het al een week niet geveegd was. Als dat alleen van die zaterdag was, had tussendoor de ergste rommel opruimen geen kwaad gekund. Wij zaten eerst aan een tafel waarvan het blad los hing. Toen wij daar weggingen, werd de tafel niet weggehaald. We verhuisden naar een grote tafel, maar die was na de laatste bezoekers niet schoongemaakt. Toen dat ook na het opnemen van de bestelling niet gebeurde, hebben we het zelf maar gedaan met de servetjes. Dat is iets dat je in een restaurant van een bekende chef niet verwacht en dat mijn beoordeling dan ook negatief beïnvloedt.
Hi Eric O,

Dankjewel voor je feedback! Daar zijn wij blij van en zullen dit meenemen in ons handelen. Hopelijk kunnen we uw verwachting nogmaals een andere keer waarmaken? We zien uw graag nog terug!

Tom B.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
In Het Parool stond onlangs een paginagrote advertentie: Thrill Grill serveert vanaf heden ook gegrilde kip; een met maïs gevoerd haantje van Les Fermiers Landais. Die wilden we wel proberen, mede om de kip te vergelijken met de Brabantse Tante Door-kippen die het altijd drukke Van 't Spit in Amsterdam – en sinds enige tijd ook in Rotterdam – serveert.

Het is een uur of vijf als we richting de Oude Groenmarkt in Haarlem lopen. Het weer is aangenaam en terwijl andere terrassen vrij vol zitten, is het terras van Thrill Grill volkomen leeg. Misschien niet vreemd, gezien het tijdstip. Binnen is het sfeervol ingericht, maar ook (nog) geheel leeg. Wat mij direct opvalt is dat er minstens één personeelslid in het restaurant zit te eten. Dat vind ik helemaal oké, maar het feit dat de rest van het – overigens érg jonge – personeel om de tafel heen hangt en niet direct oog heeft voor ons, vind ik minder en komt ongeïnteresseerd over. We worden overigens vriendelijk geholpen en bestellen twee keer de Grilled Chicken & Fries (€ 15,95). "Corn-fed coquelet from Les Fermiers Landais grilled to perfection", staat er op de menukaart.
De topping, een wat fantasieloze berg rucola, een citroenschijf en een zeer geringe hoeveelheid Parmezaanse kaas, smaakt goed. De Franse frietjes zijn op zich ook goed en de huisgemaakte mayonaise is erg smakelijk. Maar als we hongerig en vol verwachting onze messen in de kip zetten, blijkt deze rauw en verre van perfect. Dat is fout – voor sommigen misschien wel gevaarlijk fout – en mag natuurlijk niet, maar zoiets kan de beste overkomen.
Wat ons echter tegenstaat is de manier waarop onze klacht wordt behandeld. De – en dit is wellicht het gebrek aan ervaring – serveerster weet niet goed wat ze met onze constatering moet en pas als we duidelijk benadrukken dat we zéker geen rauwe kip willen eten, neemt ze de borden mee terug.
Vervolgens kunnen we ieder woord verstaan van de discussie die in de open keuken tussen de serveersters en de enigszins geïrriteerde jongens in de keuken – "Het kan niet. Wat willen ze dan dat ik doe?!" – wordt gevoerd. Dat vind ik fout. Als de serveerster terugkomt met de mededeling dat de kip wel degelijk goed gegaard is – want twee en een half uur voorgegaard voordat Thrill Grill ze krijgt – en dat wij het niet bij het rechte eind hebben, besluiten we een alternatief te kiezen: een hamburger. Met lichte tegenzin, want een eerdere Thrill Grill-ervaring in de Amsterdamse Pijp was ook absolúút niet denderend. Op enigszins cynische toon werd gevraagd of we de burgers dan wel medium rare wilden hebben...

Maar goed, The Classic Beef Thriller. Een simpele hamburger: honderd procent natuurlijk Nederlands rundvlees, bacon van Brandt & Levie, kaas, huisgemaakte saus, tomaat, sla en rode ui. En dat allemaal op hun "famous toasted bun", die overigens erg goed was: zacht, goed knapperig en helemaal niet zompig.
Het vlees was, net zoals tijdens het vorige bezoek aan Thrill Grill, ondermaats: ontzettend aan de droge kant – sorry, maar de vergelijking met een burger van McDonald's werd al snel gemaakt – en behoorlijk flauw van smaak. Zelfs de best smakelijke topping en saus konden dat niet maskeren.
De bacon, van Brandt & Levie, was een verhaal apart. Ik wil niet zeggen dat bacon krokant móet zijn, smaken verschillen immers, maar ik houd zelf wel van crispy bacon en de bacon op deze burger was allesbehalve dat. Zonde, want een taai stuk spek tilt geen enkele hamburger naar een hoger niveau.

Van onkunde kan en wil ik Robert Kranenborg écht niet betichten; hij heeft in zowel z'n culinaire sporen als z'n Michelinsterren ruimschoots verdiend. Ik vraag mij dan ook af in hoeverre hij zelf betrokken is bij 'zijn' Thrill Grill-project. Meneer Kranenborg, kom alstublieft eens kijken in de zaken waaraan u uw naam heb verbonden, want dit is helaas Robert Kranenborg-onwaardig. Na afloop kregen we, ongetwijfeld naar aanleiding van onze klacht, een klein feedbackformulier.
Beste Tom B,

Allereerst hartstikke leuk om te horen dat je ons volgt in de media, maar wat ontzettend vervelend dat uw bezoek niet naar verwachting heeft uitgepakt. Onze 'Grilled Chicken' is lichtelijk roze vanbinnen, maar hoort absoluut niet rauw te zijn. Vervelend dat uw klacht ook niet naar behoren is opgelost. Neem even contact op via iens@thrillgrill.nl, zodat we het alsnog kunnen oplossen met u. We zullen zo spoedig mogelijk contact met je opnemen.

jaap023 .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
Ik heb al een aantal keren bij Thrill Grill gelunched, meestal zijn de hamburgers wel OK, vooral de Peruvian. Die had ik laatste keer ook weer besteld, medium, maar hij was echt helemaal rauw en koud vanbinnen. Was even een snelle lunch, zakelijk, moest snel weer weg en heb het maar laten staan, want bediening is niet snel. Naderhand bij 'heeft het gesmaakt' nee geantwoord. Dan krijg je (net als altijd) een formuliertje om in te vullen. Verder niks. Het is een heel amaturistisch clubje, dat Thrill Grill, de kwaliteit wisselt heel sterk. Voorlopig ben ik er wel klaar mee.
Hi Jaap,
Wat vervelend dat je klacht niet netjes afgehandeld is. Een hamburger
hoort niet koud te zijn van binnen ook niet tijdens een snelle lunch! We
willen dat alsnog graag netjes voor u oplossen. Kunt u de
contactgegevens achterlaten via iens@thrillgrill.nl ? Dan nemen we
z.s.m. contact met u op!