Thrill Grill (Haarlem)

Oude Groenmarkt 26 2011 HL Haarlem Nederland Kaart
31-232024047

Over het restaurant Thrill Grill (Haarlem)

Thrill Grill is de droom van chef kok Robert Kranenborg. Hij wilde opwindende burgers, maar het duurde even voor hij de juiste recepten gevonden had. Niet uit een of ander boek of van een ver familielid. Nee. Proberen, proeven en opnieuw beginnen. Kortom, het echte vakwerk. Dankzij het vlees van de Hollandse weidekoeien proef je vers gras en frisse buitenlucht. Aangevuld met smaakmakende extra’s. Je bent ook welkom voor onder andere sappige steak, huisgemaakte falafel, verse frietjes en heerlijke toetjes.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Thrill Grill (Haarlem)

Maandag t/m woensdag 12:00 - 22:00
Donderdag t/m zaterdag 12:00 - 23:00

7,2

Jouw recensie over het restaurant Thrill Grill (Haarlem)

Erik L.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Tournedos die voorgegaard binnenkomt, waardoor een rare gebakken variant niet meer kan is al apart vind ik. Dan blijkt ook nog dat de steak aan de buitenkant niet fatsoenlijk gegrild wordt en een beetje grijs/grauw en slap op je bord komt. Geen aanrader en volgende keer dus maar weer een burger.
Eetsmakelijk86 .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
We hebben erg lekker gegeten. Burgers waren erg goed. Dessert duurde wat langer, wij vonden het niet erg, toch gratis gehad. Het ging tegen hun service in. Hartstikke mooi.
Jens B.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
Het eten was prima, maar vanwege de onverwachte drukte was er niet voldoende personeel, waardoor je lang op je drankje moest wachten.
Yara S.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
Heerlijk gegeten, goede service en ligt midden in centrum Haarlem. Alleen was de acoustiek erg luid en de tafels stonder dicht op elkaar
francis J.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
Heerlijk eten goede prijs. Kortom een aanwinst in haarlem
Lennaert V.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2018
leuke moderne stoere inrichting. Vriendelijk vlotte bediening. Eten is lekker en voor ieder wat wils (kleine kinderen, vegetarisch, grote en kleine eters). Tempo is goed, maar gelukkig niet te snel. Ideale gelegenheid voor een gezin, of met een paar vrienden/vriendinnen. Naar mijn idee iets minder geschikt voor een intiem romantisch diner voor twee.
Jos K.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
Prima burgers. Bediening ongeïnteresseerd. De heren uit de bediening hadden het te druk met het ontvangen van vrienden, waardoor de drankjes te lang duurden. Muziek in de zaak staat vervelend hard.
Tuba M.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
18-3-2018 hier rond 19 uur een steak met friet gegeten voor 18,95 Euri.
Helaas was dat veel te duur voor wat ons werd voorgeschoteld. Een lauwe medium-rare stake met reeds vloeibare kruidenboter, twee trostomaatjes, een half stronkje groente en een schaaltje patat. Voor die prijs moet dat perfect uit de keuken (kunnen) komen. Er waren voldoende koks en voldoende bediening. Geen aanrader daarom.
De smaak van steak en patat was overigens goed. Bediening was vlot en we konden zonder reservering aanschuiven. Het publiek sprak luid en de "achtergrond" muziek was stevig. Meer voorgrond zeg maar. Wat van mij persoonlijk dan niet hoeft.
Eline N.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2018
Lekker gegeten, lekkere en bijzondere hamburgers. De patat was heerlijk! :)
Joyce B.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2018
Prima bediening, deze was erg attent. Lekker eten voor een schappelijke prijs. Het was genoeg en je kon eventueel meer nemen.
Mooie inrichting. Origineel en leuk concept.
Dennis J.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2018
Grote tegenvaller. Flauwe hamburgers, slappe friet en steenkoude Appeltaart. Zonde van het geld deze keer, zeker nu het tijdens de verjaardag van mijn zoon was.
Irene K.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Bij binnenkomst werden we meteen vriendelijk ontvangen. We hadden gereserveerd en kregen een tafeltje toegewezen bij de deur. Het was erg krap. De serveerster moest steeds achter mijn stoel langs wringen om bij de andere gasten te komen. Het wachten totdat we geholpen werden vond ik wel redelijk lang duren, maar toen we eenmaal besteld hadden kwam het eten en drinken best snel. Het was heerlijk eten! super kwaliteit.

Ik kom zeker nog een keer langs, maar dan wel in de zomer zodat we lekker buiten kunnen zitten en meer ruimte hebben :)
Elly Z.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2018
Hamburgers goed van smaak. Helaas niet warm. Friet slap en gedeeltelijk erg bruin. Het tafeltje en de menukaart vies. Bediening vriendelijk maar lijken onervaren. Had er meer van verwacht.
Kyra S.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2018
Leuke sfeer, goede bediening en lekker eten voor een prima prijs! Ze zijn wel goed in bijverkoop, dus als je voor weinig geld wilt eten, even op letten. Maar echt een leuke tent met goed eten!
MJenM .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2018
Leuk restaurant met een ontspannen ambiance. Prima bediening en een uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding. Tafeltjes mogen wel wat beter afgepoetst worden en het gebruik van bierviltjes is een aanbeveling.
Channa K.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2018
Heel vriendelijk, goed geholpen door hele aardige jongens. Eten was uitstekend! Een burger is echt alleen een burger. Er zit geen garnering bij wat het bord toch een beetje een leeg gezicht geeft. De burger was echt heerlijk maar met alleen een burger heb je eigenlijk niet genoeg. De kruidige friet erbij was top!!! De wijn alleen wel heel erg duur! Een chardonnay en een speciaal biertje samen 10,50 euro vind ik nogal wat! Het eten is wel goed geprijsd. Komen zeker terug! Leuke bijzondere drankjes ook op de kaart. Met en zonder alcohol
Deon L.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Perfect.
Chander S.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2018
Voor de tweede keer door dezelfde jongen zeer teleurstellend geholpen... Een reden om hier nooit meer te komen. Niets ten nadele van de rest van het personeel en de kwaliteit van het eten trouwens. Dit personeelslid maakt ruzie met klanten en ook andere personeelsleden. Praat hard en is dwingend op een vervelende manier...onaardig en totaal niet klantvriendelijk. Wij werden weggehaald (nog voordat we hadden gegeten) van de ons toegewezen 4 persoons tafel en werden als gezin van 4 door hem aan 2, 2 persoons tafels gezet. Vervolgens werd onze 'oude' 4 persoons verdeeld in 2,2 persoons en onze tafels konden we zelf bijelkaar schuiven. Onnodig en dit tot grote irritatie van andere personeelsleden. Hij komt gestrest en gehaast over... Kijkt je niet aan en is ongeïnteresseerd. Kortom nooit meer... Jammer...
Hi Chander,

Wat een ontzettend vervelend voorval. We proberen iedereen altijd te voorzien van een plekje en daarbij dan een gezellige avond te geven. Waarschijnlijk is er even wat miscommunicatie ontstaan bij het placeren van jullie, wat echter niet had mogen gebeuren. Onze excuses hiervoor. Graag zouden wij het goed met jullie willen maken, zodat we jullie graag nog als gasten kunnen ontvangen. Neem anders even contact op via iens@thrillgrill.nl. We horen graag van je!

Met vriendelijke groet,
Thrill Grill Crew
Sebastiaan R.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Tafel geboekt om 18:30 maar reservering was niet doorgekomen. Verder erg rumoerig. Eten was lekker. Zijn dit al 120 tekens?
Lotte V.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2017
Een gezellig restaurant waar ik naar terug blijf komen voor een avondje Haarlem. De inrichting en “woordgrappen” zijn enorm mooi/grappig, net zoals de menu-krant. De service is top. We kwamen aan toen de zaak zo goed als leeg was en werden goed geholpen en geinformeerd. Maar ook toen na een paar uur de zaak vol zat, ontbrak ons aan niks. Ik kom zeker weer terug!