Thrill Grill (Amsterdam Zuid)

Gerard Doustraat 98 1072 Amsterdam Nederland Kaart
31-207606750

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Thrill Grill (Amsterdam Zuid)

Het kostte chef kok Robert Kranenborg de nodige tijd, maar met resultaat. Hij bedacht smaakmakende recepten voor opwindende burgers. Je hoeft niet per se een burgerliefhebber te zijn om hier lekker te eten. Inmiddels hebben ook de steaks, falafel en hotdogs een hele goede reputatie opgebouwd. De verse frietjes, knapperige salades en heerlijke toetjes zijn een prettige aanvulling. Je bent altijd welkom.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Thrill Grill (Amsterdam Zuid)

Maandag t/m woensdag 12:00 - 22:00
Donderdag t/m zaterdag 12:00 - 23:00

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Huisdieren welkom , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Thrill Grill (Amsterdam Zuid)

Ronjef .
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Het eten was goed interieur ok, deed mij denken aan NY. Alleen hing er een onaangename geur waar wij zaten, dit komt natuurlijk door de fundering, het is een oud pand.
Hugo H.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Lekker en vlot gegeten en er zat genoeg saus bij waardoor het een Robert Kranenborg waardige burger was!
Goede burger, snelle service. Flesbier is alleen wat aan de hoge kant.
Alexander C.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Top burgers, top bediening, top locatie, top inrichting! Absolute aanrader in de altijd gezellige Amsterdamse Pijp. We komen snel weer terug!
Caroline V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Heerlijk gegeten. Het duurde alleen lang voordat we drankjes en het eten kregen.
Carla R.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
We hadden nachts vooraf wat eigenlijk niets met traditionele nachts had te maken, eigenlijk gewoon een bord met taco chips met een klein beetje kaassaus en sour crème en wat pikante saus.
Verder steak frites, het vlees was klein en taai...dus echt heel teleurstellend
Carel V.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2018
Prima service, vriendelijk, vlot en aandachtig. Kleine broodjes, maar ruim voldoende :) Zalmburger was smaakvol en flink.
Brian T.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2018
Goede bediening. Was een nieuw meisje/dame maar die deed haar best en deed het prima, beter dan ik in mijn eerste dagen. Hamburger proefde je mooi de marinering en de smaak van het vlees bij elkaar met een lekkere nasmaak. Dessert had ik brownie met vanilleijs en cappucino. Daar zitten de enige minpunten. Had mij cappucino al op voordat ik mijn brownie had. De brownie was ook even hard van binnen als van buiten. Is lekkerder als de binnenkant zacht is is. Desalniettemin mooie ervaring zou graag nog eens komen.
Angelique B.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Ik vond het jammer dat wij met zijn vijfen aan een 4 persoons tafeltje moesten zitten, terwijl wij gereserveerd hadden en het restaurant nagenoeg leeg was. Was een beetje krap. Voor de rest prima! Aardige bediening, goed eten!
Kamlesh B.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2017
Er waren 2 hele jongen mensen in de bediening. Dat merkte je ook wel in de gesprekken met tafelgasten en service op het einde.
Karen1985 .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
Heerlijke burgers, beetje ongemakkelijke bank, vriendelijk personeel, zouden iets meer initiatief kunnen tonen wat betreft lege glazen
Barry K.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Heerlijk gegeten!
Karin B.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Niet duur en vriendelijke service. Maar hamburgers bijna helemaal doorhalen ipv medium-rare.
Esther H.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Superleuke euke tent, maar ze moeten een back up voor de blender hebben. Ik ben al twee keer geweest eigenlijk specifiek voor de milkshakes maar beide keren was de blender kapot. Heel erg jammer.
George S.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Helaas slechte ervaring. Ik had de Peruvian burger besteld (die is namelijk top en heel lekker) zonder koriander. Toen de burger geserveerd werd, dacht ik al koriander te zien zitten. Toen ik het aan de bediener vroeg, zei hij dat er echt geen koriander op zat. Ik nam het maar van hen aan en dus begon ik met eten. Na een paar happen dacht ik dat ik gek aan het worden was? Er zat toch echt koriander op. Ik gaf het aan bij de bediening, hij nam de burger mee terug naar de keuken, zonder iets te zeggen. We hebben 10 minuten zitten wachten, vervolgens kwam dezelfde hamburger waar ik al van had gegeten terug. Inmiddels afgekoeld. Ik vroeg de bediening om uitleg, tot mijn verbazing zei hij dat ze de koriander blaadjes eraf hadden geplukt. Vreemd, want dat had ik zelf ook wel kunnen doen? Daarnaast, als iemand allergisch is, lijkt me dat niet echt een goede gang van zaken? Ik ben dat niet, dus at de rest van de burger maar braaf verder op. Bij het afrekenen wilde ik het toch nog even melden dat ik het een vreemde gang van zaken vond (ditmaal bij een andere medewerker). Zij gaf aan het met de manager te bespreken. Vervolgens kwam ze terug met de rekening en zonder uitleg!
We hebben de volle rekening betaald en zijn vertrokken, maar helaas met een slechte ervaring. Heel jammer, want we kwamen vaak over de vloer!
Dreten .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Het personeel leek niet erg zin te hebben en het duurde lang voordat er iemand ons kwam bedienen. De bestelde hamburger was prima, en frites erg lekker. De steak daarentegen was wel erg klein en zeker niet voldoende voor een maaltijd. Prijs/kwaliteit is nog niet in orde.
s_van_der_heijde .
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2017
Spijtig om te zeggen maar het eten was niet top. Een groot wit kaal bord met daarop een kleine simpele burger. Met een droog broodje die doordrenkt was van de sappen van het vlees. Heel jammer want je verwacht er toch meer van omdat het van Robert Kranenborg is. De bediening was trouwens wel top. Aardige jonge vent die het erg leek deed in se bediening. Verder super mooie tent maar qua eten kan er nog heel veel verbetert worden.
fleurkruijsdijk K.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2017
echt heerlijke burgers! super sappig en goede smaak. Vooral de Kranenburger en dubbele burger. umami friet was niet heel bijzonder. zelfgemaakte ijsthee ook aan te raden!
Clyde H.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
Wij hebben er heerlijk gegeten. Het proefde als 'eerlijk' voedsel, niet kunstmatig zout of vettig.
De prijs-kwaliteitverhouding vond ik uitstekend!
john325 .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2017
Leuke avond gehad. Voor de verjaardag van mijn vriendin zijn we hier gaan eten. Het personeel was zeer attent, de tafel hadden we helemaal versierd in de middag. Ik kom zeker terug.
John,

uiteraard geen dank, hopen dat je een leuke avond hebt gehad en heerlijk hebt gegeten.

tot snel.

Thrill Grill
Romkje B.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Hier vorige week zaterdag spontaan naar binnen gelopen. Ziet er goed en trendy uit, menu kaart leuke opmaak waardoor je meteen iets wilt bestellen. Onze keuze viel op een classic hamburger en frietjes met parmezaan en truffel. Bij bestellen werd er verteld dat de houtsnippers oid(?) niet op temperatuur waren en dat het bakken van de burger wat langer kon duren. Stom is dat, op zaterdagavond 18:30, misschien wel de drukte avond van de week. Maar, we zaten lekker, hadden een drankje en de frietjes werden alvast geserveerd en smaakte goed. Na 3 kwartier wachten op de burger, high expectations vanwege naam, de wachttijd en ze zagen er gewoon weg goed uit; viel het toch een beetje tegen. Broodje was goed, lekker zelfs. Hamburger daarin tegen flauw en erg rauw. Misschien optie om te vragen hoe men die gebakken wilt hebben, beetje rauw - medium is lekker maar bij echt rood vlees haak ik ook af. Een blaadje sla, en nauwelijks saus.

Dit viel een beetje tegen, we hebben al veel hamburgers gegeten bij goede tenten maar helaas hoort deze daar niet bij. Maar; dat zorgt ook dat er nog genoeg ruimte is voor verbetering en we komen bij ons volgende bezoek in Amsterdam misschien wel weer kijken.