Thrill Grill (Amsterdam Zuid)

Gerard Doustraat 98 1072 Amsterdam Nederland Kaart
31-207606750

Over het restaurant Thrill Grill (Amsterdam Zuid)

Het kostte chef kok Robert Kranenborg de nodige tijd, maar met resultaat. Hij bedacht smaakmakende recepten voor opwindende burgers. Je hoeft niet per se een burgerliefhebber te zijn om hier lekker te eten. Inmiddels hebben ook de steaks, falafel en hotdogs een hele goede reputatie opgebouwd. De verse frietjes, knapperige salades en heerlijke toetjes zijn een prettige aanvulling. Je bent altijd welkom.

Meer informatie over restaurant Thrill Grill (Amsterdam Zuid)

Maandag t/m woensdag 12:00 - 22:00
Donderdag t/m zaterdag 12:00 - 23:00

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
6,4
Kan beter
s_van_der_heijde .
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2017
Spijtig om te zeggen maar het eten was niet top. Een groot wit kaal bord met daarop een kleine simpele burger. Met een droog broodje die doordrenkt was van de sappen van het vlees. Heel jammer want je verwacht er toch meer van omdat het van Robert Kranenborg is. De bediening was trouwens wel top. Aardige jonge vent die het erg leek deed in se bediening. Verder super mooie tent maar qua eten kan er nog heel veel verbetert worden.
fleurkruijsdijk K.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2017
echt heerlijke burgers! super sappig en goede smaak. Vooral de Kranenburger en dubbele burger. umami friet was niet heel bijzonder. zelfgemaakte ijsthee ook aan te raden!
Clyde H.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
Wij hebben er heerlijk gegeten. Het proefde als 'eerlijk' voedsel, niet kunstmatig zout of vettig.
De prijs-kwaliteitverhouding vond ik uitstekend!
john325 .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2017
Leuke avond gehad. Voor de verjaardag van mijn vriendin zijn we hier gaan eten. Het personeel was zeer attent, de tafel hadden we helemaal versierd in de middag. Ik kom zeker terug.
John,

uiteraard geen dank, hopen dat je een leuke avond hebt gehad en heerlijk hebt gegeten.

tot snel.

Thrill Grill
Romkje B.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Hier vorige week zaterdag spontaan naar binnen gelopen. Ziet er goed en trendy uit, menu kaart leuke opmaak waardoor je meteen iets wilt bestellen. Onze keuze viel op een classic hamburger en frietjes met parmezaan en truffel. Bij bestellen werd er verteld dat de houtsnippers oid(?) niet op temperatuur waren en dat het bakken van de burger wat langer kon duren. Stom is dat, op zaterdagavond 18:30, misschien wel de drukte avond van de week. Maar, we zaten lekker, hadden een drankje en de frietjes werden alvast geserveerd en smaakte goed. Na 3 kwartier wachten op de burger, high expectations vanwege naam, de wachttijd en ze zagen er gewoon weg goed uit; viel het toch een beetje tegen. Broodje was goed, lekker zelfs. Hamburger daarin tegen flauw en erg rauw. Misschien optie om te vragen hoe men die gebakken wilt hebben, beetje rauw - medium is lekker maar bij echt rood vlees haak ik ook af. Een blaadje sla, en nauwelijks saus.

Dit viel een beetje tegen, we hebben al veel hamburgers gegeten bij goede tenten maar helaas hoort deze daar niet bij. Maar; dat zorgt ook dat er nog genoeg ruimte is voor verbetering en we komen bij ons volgende bezoek in Amsterdam misschien wel weer kijken.
Kiki V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Prijs/kwaliteits verhouding heel slecht. Aparte portie friet erbij kost zelfs Euro 6,95 per persoon.
Oude, slechte friet gebakken in oud frituurvet. Kip was teleurstellend. Prijs veel te hoog voor wat er geserveerd werd. Hier komen we niet meer terug.
Beste Kiki

wat ontzettend jammer dat je zo'n vervelende ervaring hebt gehad bij ons. Want friet die smaakt naar oud frituurvet wordt niemand blij van. Ik zou graag persoonlijk contact met je opnemen, om er achter te komen waar het fout is gegaan, en tot een passende oplossing te komen.

Graag ontvang ik uw gegevens via Frank@Thrillgrill.nl

Met vriendelijke groet
Frank
Julia S.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Ben hier laatst spontaan gaan eten met een groepje vrienden. Aangezien het van Robert Kranenborg is verwachtten wij goed vlees en lekkere burgers, vond dit jammer genoeg erg tegenvallen. Ik deelde de kip en een burger met een vriendin en vond beiden niet heel lekker. De patat was wel lekker krokant en de bediening was heel goed en aardig.
Beste Marieke.s Wat onwijs jammer om te lezen dat het niet helemaal naar wens is geweest.
ik hoop dat je toch nog een keertje terug komt om ons een herkansing te geven, zodat we je ervaring en beleving misschien kunnen bijstellen. and let us Thrill you good..

Vriendelijke Groet

Team Thrill Grill
Thomas M.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Goede burgers voor een eerlijke prijs! Bediening erg vriendelijk en oprecht. Ook de patat is top met truffel. Strak ingericht maar goede sfeer.
moeben .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Wat is er met mijn favoriete burger gebeurd??Ten eerste kwam ik na het afhalen van de MesoAmerican bij thuiskomt erachter dat ik een Peruvian had gekregen (en die koriander en het pepertje maakt eerst genoemde nou juist zo lekker!), maar goed kan gebeuren, geboden oplossing was goed ( ik mocht hem gratis een nieuwe halen, ben vanwege de hitte niet op het aanbod ingegaan, ik was blij dat ik in mijn koele huisje zat)Helaas was de burger echt niet zoals ik gewend ben, smakeloos en droog! En de kaas, die volgens de serveerster die ik aan de lijn had, nu onder de bovenkant van het broodje zat, was niet te proeven. Ik hoop dat mijn smaakpapillen waren aangetast door het warme weer, want het was net alsof ik karton aan het eten was en dan overdrijf ik niet!( ok, geen idee hoe karton smaakt..)Ik zou erg verdrietig worden als ik op zoek zou moeten gaan naar een nieuwe burgertent om mijn 2 wekelijkse burgercraving te kunnen stillen...
Dag Maaike! Het behoeft geen betoog dat wij jouw ervaring betreuren. Wat vind je ervan om contact met mij op te nemen om te zien of wij alsnog voor de ervaring te zorgen die wij voor ogen hebben? Je kunt naar het restaurant bellen en dan nodig ik je graag een keer uit!
Carlo // Restaurantmanager Thrill Grill Gerard Doustraat
Henri C.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Beste Thrill Grill
Op zaterdag was ik bij u in de zaak en trakteerde ik mijn zoon een vriend en zijn vriendin op een hamburger in de wat men mij vertelde de betere hamburger zaak.
Het was voor ons een teleurstelling.
Wij dachten dat Thrill Gril zich van de andere zaken zou onderscheiden.
Maar dat was jammer genoeg niet het geval.
De hamburgers waren bijzonder flauw en niet warm van binnen.
De bacon was van uitstekende kwaliteit maar rauw en zeker niet om te noemen crispy.
Toen ik om een hambuger saus vroeg werd mij gezegd dat hebben wij niet er staan wel sauzen op tafel maar dat bleek mosterd en ketchup te zijn.
Al met al een flauwe smaakloze burger en dat viel ons bijzonder tegen.
De volgende keer zullen wij zeker een andere keuze maken

Henri W.C. Clausen
Beste Henri! Wat zonde van die bewuste zaterdag. Zou je ons de kans gunnen om het met jou en je zoon goed te maken? Je kunt naar het restaurant bellen en dan nodig ik je graag een keer uit!
Carlo // Restaurantmanager Thrill Grill Gerard Doustraat
Anne-Marie H.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2016
Ik heb hier gister 2 classic thrillers afgehaald en het was een behoorlijke teleurstelling. Het is een heel leuk tentje, er werken leuke meisjes die hartstikke netjes waren maar ik vond de burger niet ok. De 6 geef ik, omdat het concept goed is maar gewoon niet goed wordt uitgevoerd. Broodje en vlees zijn goed, saus ook en top hoe ze het verpakken. Je moet de burger thuis nog 'opbouwen' wat ervoor zorgt dat het geheel niet zompig is geworden als je thuis komt. Maar de kaas was koud, niet gesmolten en er lag een hele rauwe, weeïge en ongebakken plak spek op. Echt vies, hebben we er meteen vanaf gehaald. Ook een grote schijf waterige tomaat wordt ik niet blij van. Jammer!
StevenSt .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Lekker burgers! Ik had de burger met blauwe kaas, smaakvol maar iets te doorbakken. Mijn vriendin de taco burger die ze heerlijk vond. Prijs kwaliteit verhouding is prima. Aanrader voor een snelle hap.
Emiel D.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2016
De ideale burgertent heb ik nog steeds niet gevonden in Amsterdam. Thrill Grill komt best een eind. Maar toch nog iets te droog vlees en qua smaak goed, maar niet wauw. De patat met truffel was ok. Prijzen, prima te doen. Bediening vlot en vriendelijk
Dank je wel voor uw reactie, en Wat jammer dat wij niet precies konden voldoen aan uw ideale eisen voor een perfecte burgertent, zou u uw contact gegevens achter kunnen laten op iens@thrillgrill.nl voor een gedetailleerdere feedback,.wel fijn dat onze collega's u een vlotte en gezellige indruk hebben achter gelaten, we hopen u nog eens te zien!
Daniel B.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2016
Gisteren spontaan een bezoek gebracht bij Trill Grill. Was een redelijk drukke zaterdagavond, maar gelukkig was er nog een tafeltje vrij. Burger smaakte prima, hamburger was erg mals, maar de rest van het broodje was niet erg spannend. Prijzen zijn zeer acceptabel, maar had eigenlijk een klein beetje meer verwacht van deze (populaire) hamburgertent.
Hi Donga, Dank voor je recensie! Neem de volgende keer de blue cheese tranenburger of de peruvian burger. Misschien is dit de 'spannende burger' waar je naar op zoek was! Hopelijk tot snel!
Casper V.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Ik vind Thrill Grill de beste designer burgertent in Amsterdam. Kranenborg is misschien een TV kok, maar hij snapt het wel. We hadden een Mexicaanse burger en een Japanse burger. Heel leuk om te proeven hoe de burger dus ook echt Mexicaans een Japans smaakte. Fijn!
Wat fijn om te horen dat we je hebben kunnen verrassen met onze smaken en burgers,
en dank je wel voor je compliment over ons design.
we zien u graag nog eens terug komen.
Karine L.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2016
De taco burger en pulled pork besteld. Allebei lekkerder dan verwacht! Frietjes waren ook heerlijk, alleen jammer dat het niet super grote maaltijden zijn. In verhouding met de prijs is het wel prima. Ik zal zeker vaker komen!
Super Karine, we zien je ook graag terug!
AdBorrelnoot .
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2016
Om maar positief te beginnen, de service is uitstekend. Zeer vriendelijk en attent personeel. Het gebrek aan smaak van het eten is ronduit belachelijk. Zelden zo'n matige burger gehad en als dat je key selling point is, de burger, dan krijg je het erg zwaar in een stad als A'dam waar de concurrentie moordend is.
Paulien K.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2016
Het is een leuke tent om even een burger te happen. De inrichting past goed bij het type eten dat ze serveren, dat concept past wel. De bediening was super aardig en attent. De frietjes met kruiden waren lekker, leuk die kruiden smaak erbij. Maar de burgers lieten te wensen over. Ze waren niet warm, en niet speciaal van smaak. Niet echt de moeite waard
Hi Paultjelusthetwel!
Wat jammer dat de burger niet voldeed aan je verwachting. Kom je nog eens langs voor een tweede kans? We hebben binnenkort een nieuwe kaart met nog meer verschillende burgers. Misschien wel met die speciale smaak waarnaar je op zoek bent zodat we van die 6 ook een dikken 9 kunnen maken. Laat je me weten of je komt? ( jesse@thrillgrill.nl )
Leon82 .
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2016
Burgers zijn gemiddeld frietjes en salade ook, mijn partner had een hotdog die was ook gemiddeld wat ik begreep, zaak was grappig ingericht maar niet druk, dan verwacht je dat de service niet tekort schiet. Het leek er vooral op dat ze erg met hun eigen ding bezig waren, wellicht een spannend weekend gehad?
Wat ik jammer vindt is dat je in Amsterdam steeds meer zaakjes ziet die hip willen zijn, belangrijker vinden dan kwaliteit leveren
Hi Leon,
Wat jammer dat je zowel de service als ons eten als gemiddeld beoordeeld. We streven er bij Thrill Grill juist naar om kwaliteit te leveren. We leren graag van je ervaring. Zou je me een mail willen sturen met je uitgebreide feedback? Groet Jesse (jesse@thrillgrill.nl)
supereddie .
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Beste burger die ik in Nederland gegeten heb. Eigen smaak, origineel. Gelukkig niet zulke meeloper burgers. Had er zelfs 2 gegeten, de classic en de peruvian (pittige saus). Hemels. Broodje top getoast, krijg er nu al weer trek van als ik erover schrijf! ????
Supereddie!
Dank voor je fijne recensie! Tot snel!