Thrill Grill (Amsterdam Zuid)

Gerard Doustraat 98 1072 Amsterdam Nederland Kaart
31-207606750

Over het restaurant Thrill Grill (Amsterdam Zuid)

Het kostte chef kok Robert Kranenborg de nodige tijd, maar met resultaat. Hij bedacht smaakmakende recepten voor opwindende burgers. Je hoeft niet per se een burgerliefhebber te zijn om hier lekker te eten. Inmiddels hebben ook de steaks, falafel en hotdogs een hele goede reputatie opgebouwd. De verse frietjes, knapperige salades en heerlijke toetjes zijn een prettige aanvulling. Je bent altijd welkom.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Thrill Grill (Amsterdam Zuid)

Maandag t/m woensdag 12:00 - 22:00
Donderdag t/m zaterdag 12:00 - 23:00

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
6,6

Jouw recensie over het restaurant Thrill Grill (Amsterdam Zuid)

Barry K.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Karin B.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Niet duur en vriendelijke service. Maar hamburgers bijna helemaal doorhalen ipv medium-rare.
Esther H.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Superleuke euke tent, maar ze moeten een back up voor de blender hebben. Ik ben al twee keer geweest eigenlijk specifiek voor de milkshakes maar beide keren was de blender kapot. Heel erg jammer.
George S.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Helaas slechte ervaring. Ik had de Peruvian burger besteld (die is namelijk top en heel lekker) zonder koriander. Toen de burger geserveerd werd, dacht ik al koriander te zien zitten. Toen ik het aan de bediener vroeg, zei hij dat er echt geen koriander op zat. Ik nam het maar van hen aan en dus begon ik met eten. Na een paar happen dacht ik dat ik gek aan het worden was? Er zat toch echt koriander op. Ik gaf het aan bij de bediening, hij nam de burger mee terug naar de keuken, zonder iets te zeggen. We hebben 10 minuten zitten wachten, vervolgens kwam dezelfde hamburger waar ik al van had gegeten terug. Inmiddels afgekoeld. Ik vroeg de bediening om uitleg, tot mijn verbazing zei hij dat ze de koriander blaadjes eraf hadden geplukt. Vreemd, want dat had ik zelf ook wel kunnen doen? Daarnaast, als iemand allergisch is, lijkt me dat niet echt een goede gang van zaken? Ik ben dat niet, dus at de rest van de burger maar braaf verder op. Bij het afrekenen wilde ik het toch nog even melden dat ik het een vreemde gang van zaken vond (ditmaal bij een andere medewerker). Zij gaf aan het met de manager te bespreken. Vervolgens kwam ze terug met de rekening en zonder uitleg!
We hebben de volle rekening betaald en zijn vertrokken, maar helaas met een slechte ervaring. Heel jammer, want we kwamen vaak over de vloer!
Dreten .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Het personeel leek niet erg zin te hebben en het duurde lang voordat er iemand ons kwam bedienen. De bestelde hamburger was prima, en frites erg lekker. De steak daarentegen was wel erg klein en zeker niet voldoende voor een maaltijd. Prijs/kwaliteit is nog niet in orde.
s_van_der_heijde .
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2017
Spijtig om te zeggen maar het eten was niet top. Een groot wit kaal bord met daarop een kleine simpele burger. Met een droog broodje die doordrenkt was van de sappen van het vlees. Heel jammer want je verwacht er toch meer van omdat het van Robert Kranenborg is. De bediening was trouwens wel top. Aardige jonge vent die het erg leek deed in se bediening. Verder super mooie tent maar qua eten kan er nog heel veel verbetert worden.
fleurkruijsdijk K.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2017
echt heerlijke burgers! super sappig en goede smaak. Vooral de Kranenburger en dubbele burger. umami friet was niet heel bijzonder. zelfgemaakte ijsthee ook aan te raden!
Clyde H.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
Wij hebben er heerlijk gegeten. Het proefde als 'eerlijk' voedsel, niet kunstmatig zout of vettig.
De prijs-kwaliteitverhouding vond ik uitstekend!
john325 .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2017
Leuke avond gehad. Voor de verjaardag van mijn vriendin zijn we hier gaan eten. Het personeel was zeer attent, de tafel hadden we helemaal versierd in de middag. Ik kom zeker terug.
John,

uiteraard geen dank, hopen dat je een leuke avond hebt gehad en heerlijk hebt gegeten.

tot snel.

Thrill Grill
Romkje B.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Hier vorige week zaterdag spontaan naar binnen gelopen. Ziet er goed en trendy uit, menu kaart leuke opmaak waardoor je meteen iets wilt bestellen. Onze keuze viel op een classic hamburger en frietjes met parmezaan en truffel. Bij bestellen werd er verteld dat de houtsnippers oid(?) niet op temperatuur waren en dat het bakken van de burger wat langer kon duren. Stom is dat, op zaterdagavond 18:30, misschien wel de drukte avond van de week. Maar, we zaten lekker, hadden een drankje en de frietjes werden alvast geserveerd en smaakte goed. Na 3 kwartier wachten op de burger, high expectations vanwege naam, de wachttijd en ze zagen er gewoon weg goed uit; viel het toch een beetje tegen. Broodje was goed, lekker zelfs. Hamburger daarin tegen flauw en erg rauw. Misschien optie om te vragen hoe men die gebakken wilt hebben, beetje rauw - medium is lekker maar bij echt rood vlees haak ik ook af. Een blaadje sla, en nauwelijks saus.

Dit viel een beetje tegen, we hebben al veel hamburgers gegeten bij goede tenten maar helaas hoort deze daar niet bij. Maar; dat zorgt ook dat er nog genoeg ruimte is voor verbetering en we komen bij ons volgende bezoek in Amsterdam misschien wel weer kijken.
Kiki V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Prijs/kwaliteits verhouding heel slecht. Aparte portie friet erbij kost zelfs Euro 6,95 per persoon.
Oude, slechte friet gebakken in oud frituurvet. Kip was teleurstellend. Prijs veel te hoog voor wat er geserveerd werd. Hier komen we niet meer terug.
Beste Kiki

wat ontzettend jammer dat je zo'n vervelende ervaring hebt gehad bij ons. Want friet die smaakt naar oud frituurvet wordt niemand blij van. Ik zou graag persoonlijk contact met je opnemen, om er achter te komen waar het fout is gegaan, en tot een passende oplossing te komen.

Graag ontvang ik uw gegevens via Frank@Thrillgrill.nl

Met vriendelijke groet
Frank
Julia S.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Ben hier laatst spontaan gaan eten met een groepje vrienden. Aangezien het van Robert Kranenborg is verwachtten wij goed vlees en lekkere burgers, vond dit jammer genoeg erg tegenvallen. Ik deelde de kip en een burger met een vriendin en vond beiden niet heel lekker. De patat was wel lekker krokant en de bediening was heel goed en aardig.
Beste Marieke.s Wat onwijs jammer om te lezen dat het niet helemaal naar wens is geweest.
ik hoop dat je toch nog een keertje terug komt om ons een herkansing te geven, zodat we je ervaring en beleving misschien kunnen bijstellen. and let us Thrill you good..

Vriendelijke Groet

Team Thrill Grill
Thomas M.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Goede burgers voor een eerlijke prijs! Bediening erg vriendelijk en oprecht. Ook de patat is top met truffel. Strak ingericht maar goede sfeer.
maaike O.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Wat is er met mijn favoriete burger gebeurd??Ten eerste kwam ik na het afhalen van de MesoAmerican bij thuiskomt erachter dat ik een Peruvian had gekregen (en die koriander en het pepertje maakt eerst genoemde nou juist zo lekker!), maar goed kan gebeuren, geboden oplossing was goed ( ik mocht hem gratis een nieuwe halen, ben vanwege de hitte niet op het aanbod ingegaan, ik was blij dat ik in mijn koele huisje zat)Helaas was de burger echt niet zoals ik gewend ben, smakeloos en droog! En de kaas, die volgens de serveerster die ik aan de lijn had, nu onder de bovenkant van het broodje zat, was niet te proeven. Ik hoop dat mijn smaakpapillen waren aangetast door het warme weer, want het was net alsof ik karton aan het eten was en dan overdrijf ik niet!( ok, geen idee hoe karton smaakt..)Ik zou erg verdrietig worden als ik op zoek zou moeten gaan naar een nieuwe burgertent om mijn 2 wekelijkse burgercraving te kunnen stillen...
Dag Maaike! Het behoeft geen betoog dat wij jouw ervaring betreuren. Wat vind je ervan om contact met mij op te nemen om te zien of wij alsnog voor de ervaring te zorgen die wij voor ogen hebben? Je kunt naar het restaurant bellen en dan nodig ik je graag een keer uit!
Carlo // Restaurantmanager Thrill Grill Gerard Doustraat
Henri C.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Beste Thrill Grill
Op zaterdag was ik bij u in de zaak en trakteerde ik mijn zoon een vriend en zijn vriendin op een hamburger in de wat men mij vertelde de betere hamburger zaak.
Het was voor ons een teleurstelling.
Wij dachten dat Thrill Gril zich van de andere zaken zou onderscheiden.
Maar dat was jammer genoeg niet het geval.
De hamburgers waren bijzonder flauw en niet warm van binnen.
De bacon was van uitstekende kwaliteit maar rauw en zeker niet om te noemen crispy.
Toen ik om een hambuger saus vroeg werd mij gezegd dat hebben wij niet er staan wel sauzen op tafel maar dat bleek mosterd en ketchup te zijn.
Al met al een flauwe smaakloze burger en dat viel ons bijzonder tegen.
De volgende keer zullen wij zeker een andere keuze maken

Henri W.C. Clausen
Beste Henri! Wat zonde van die bewuste zaterdag. Zou je ons de kans gunnen om het met jou en je zoon goed te maken? Je kunt naar het restaurant bellen en dan nodig ik je graag een keer uit!
Carlo // Restaurantmanager Thrill Grill Gerard Doustraat
Anne-Marie H.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2016
Ik heb hier gister 2 classic thrillers afgehaald en het was een behoorlijke teleurstelling. Het is een heel leuk tentje, er werken leuke meisjes die hartstikke netjes waren maar ik vond de burger niet ok. De 6 geef ik, omdat het concept goed is maar gewoon niet goed wordt uitgevoerd. Broodje en vlees zijn goed, saus ook en top hoe ze het verpakken. Je moet de burger thuis nog 'opbouwen' wat ervoor zorgt dat het geheel niet zompig is geworden als je thuis komt. Maar de kaas was koud, niet gesmolten en er lag een hele rauwe, weeïge en ongebakken plak spek op. Echt vies, hebben we er meteen vanaf gehaald. Ook een grote schijf waterige tomaat wordt ik niet blij van. Jammer!
StevenSt .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Lekker burgers! Ik had de burger met blauwe kaas, smaakvol maar iets te doorbakken. Mijn vriendin de taco burger die ze heerlijk vond. Prijs kwaliteit verhouding is prima. Aanrader voor een snelle hap.
Emiel D.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2016
De ideale burgertent heb ik nog steeds niet gevonden in Amsterdam. Thrill Grill komt best een eind. Maar toch nog iets te droog vlees en qua smaak goed, maar niet wauw. De patat met truffel was ok. Prijzen, prima te doen. Bediening vlot en vriendelijk
Dank je wel voor uw reactie, en Wat jammer dat wij niet precies konden voldoen aan uw ideale eisen voor een perfecte burgertent, zou u uw contact gegevens achter kunnen laten op iens@thrillgrill.nl voor een gedetailleerdere feedback,.wel fijn dat onze collega's u een vlotte en gezellige indruk hebben achter gelaten, we hopen u nog eens te zien!
Daniel B.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2016
Gisteren spontaan een bezoek gebracht bij Trill Grill. Was een redelijk drukke zaterdagavond, maar gelukkig was er nog een tafeltje vrij. Burger smaakte prima, hamburger was erg mals, maar de rest van het broodje was niet erg spannend. Prijzen zijn zeer acceptabel, maar had eigenlijk een klein beetje meer verwacht van deze (populaire) hamburgertent.
Hi Donga, Dank voor je recensie! Neem de volgende keer de blue cheese tranenburger of de peruvian burger. Misschien is dit de 'spannende burger' waar je naar op zoek was! Hopelijk tot snel!
Casper V.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Ik vind Thrill Grill de beste designer burgertent in Amsterdam. Kranenborg is misschien een TV kok, maar hij snapt het wel. We hadden een Mexicaanse burger en een Japanse burger. Heel leuk om te proeven hoe de burger dus ook echt Mexicaans een Japans smaakte. Fijn!
Wat fijn om te horen dat we je hebben kunnen verrassen met onze smaken en burgers,
en dank je wel voor je compliment over ons design.
we zien u graag nog eens terug komen.