Thrill Grill (Amsterdam Zuid)

Gerard Doustraat 98 1072 Amsterdam Nederland Kaart
31-207606750

Over het restaurant Thrill Grill (Amsterdam Zuid)

->LET OP! Dit restaurant is alleen beschikbaar met de Albert Heijn promotie voor de lunch voor de tweede lunch gratis <-

Het kostte chef kok Robert Kranenborg de nodige tijd, maar met resultaat. Hij bedacht smaakmakende recepten voor opwindende burgers. Je hoeft niet per se een burgerliefhebber te zijn om hier lekker te eten. Inmiddels hebben ook de steaks, falafel en hotdogs een hele goede reputatie opgebouwd. De verse frietjes, knapperige salades en heerlijke toetjes zijn een prettige aanvulling. Je bent altijd welkom.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Thrill Grill (Amsterdam Zuid)

Maandag t/m woensdag 12:00 - 22:00
Donderdag t/m zaterdag 12:00 - 23:00

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Huisdieren welkom , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Thrill Grill (Amsterdam Zuid)

Bo Tara T.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2018
Het was 21:30 en wij werden toen al verteld dat we over een 15 wel moesten vertrekken. Ook een koffie kostte veel moeite rond deze tijd.
Juliette S.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2018
Wij hadden die nieuwe vegan burger Peruvian style en die was echt om te smullen. Echt fingerlicking good!!! Niet van echt vlees te onderscheiden, helaas qua calorieën ook...
Falko B.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2018
Zeer lekker gegeten en een zeer aardige bediening. Leuke kaart voor de verjaardag van mijn vriendin gekregen en de sfeer was heel goed. Echt een aanrader.
Margot B.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2018
We waren lange tijd de enige aanwezigen, maar toch bleek de bediening te druk te zijn om ons goed te kunnen helpen. Fotoshootje buiten voor het raam, druk bezig achter een laptop zonder op te kijken.
Na het eten bestelden we een toetje met koffie erbij, maar kregen eerst de koffie,daarna pas het dessert, het vanilleijs wat daarbij geserveerd werd was verre van vers, zaten grote ijskristallen op van de vriezer. En de Irish coffee werd eerst zonder slagroom gepresenteerd, want dat was nog ‘even een dingetje’ en later kregen we 2 schoteltjes met slagroom erbij..... Al met al een vreemde ervaring, niet geheel wat ik ervan verwachtte.....
Berrie V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2018
wat een verschil met Constantijn huygensstraat qua klantvriendelijkheid. Bediening was vooral bezig met zichzelf en veelvuldig roken buiten
A.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Netjes reservering gemaakt en mijn telefoonnummer en email adres achtergelaten maar bij aankomst was het restaurant door omstandigheden gesloten. Hier heb ik uiteraard begrip voor maar ik had het klantvriendelijker gevonden dit te weten voordat ik voor de deur stond...
Rachèl V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Ik had online gereserveerd maar bij aankomst bleek het restaurant gesloten te zijn. Dit was nergens aangegeven op de website en, zoals ik al zei, kon er gewoon online gereserveerd worden. Uiteindelijk zijn we maar naar de andere locatie in Amsterdam West gegaan, die was gelukkig wel gewoon open en had nog een plaatsje voor ons. Het eten was daar overigens *ontzettend* lekker en de bediening was erg vriendelijk! Maar geef het voortaan aub aan als een van de locaties gesloten zal zijn..
San K.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Meer van verwacht, na recensies op iens. meer hip dan kwaliteit. Steak/tournedos niets bijzonders. zwom in de jus. frietjes was heel vet. uienringen niet handmade en niet echt vers. Zowel ik als mijn dochter had last van onze maag na hier te hebben gegeten.
Service op zich vriendelijk, wel wat ongeduldig en onbekwaam, jonge dame wist niet wat een tournedos was en bediening deed midden restaurant meerdere hairflips om een staart te maken, niet echt fris. niet echt een aanrader.
Ronjef .
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Het eten was goed interieur ok, deed mij denken aan NY. Alleen hing er een onaangename geur waar wij zaten, dit komt natuurlijk door de fundering, het is een oud pand.
Hugo H.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Lekker en vlot gegeten en er zat genoeg saus bij waardoor het een Robert Kranenborg waardige burger was!
Goede burger, snelle service. Flesbier is alleen wat aan de hoge kant.
Alexander C.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Top burgers, top bediening, top locatie, top inrichting! Absolute aanrader in de altijd gezellige Amsterdamse Pijp. We komen snel weer terug!
Caroline V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Heerlijk gegeten. Het duurde alleen lang voordat we drankjes en het eten kregen.
Carla R.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
We hadden nachts vooraf wat eigenlijk niets met traditionele nachts had te maken, eigenlijk gewoon een bord met taco chips met een klein beetje kaassaus en sour crème en wat pikante saus.
Verder steak frites, het vlees was klein en taai...dus echt heel teleurstellend
Carel V.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2018
Prima service, vriendelijk, vlot en aandachtig. Kleine broodjes, maar ruim voldoende :) Zalmburger was smaakvol en flink.
Brian T.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2018
Goede bediening. Was een nieuw meisje/dame maar die deed haar best en deed het prima, beter dan ik in mijn eerste dagen. Hamburger proefde je mooi de marinering en de smaak van het vlees bij elkaar met een lekkere nasmaak. Dessert had ik brownie met vanilleijs en cappucino. Daar zitten de enige minpunten. Had mij cappucino al op voordat ik mijn brownie had. De brownie was ook even hard van binnen als van buiten. Is lekkerder als de binnenkant zacht is is. Desalniettemin mooie ervaring zou graag nog eens komen.
Angelique B.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Ik vond het jammer dat wij met zijn vijfen aan een 4 persoons tafeltje moesten zitten, terwijl wij gereserveerd hadden en het restaurant nagenoeg leeg was. Was een beetje krap. Voor de rest prima! Aardige bediening, goed eten!
Kamlesh B.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2017
Er waren 2 hele jongen mensen in de bediening. Dat merkte je ook wel in de gesprekken met tafelgasten en service op het einde.
Karen1985 .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
Heerlijke burgers, beetje ongemakkelijke bank, vriendelijk personeel, zouden iets meer initiatief kunnen tonen wat betreft lege glazen
Barry K.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Heerlijk gegeten!
Karin B.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Niet duur en vriendelijke service. Maar hamburgers bijna helemaal doorhalen ipv medium-rare.