Thrill Grill (Amsterdam West)

Eerste Constantijn Huygensstraat 35 1054 BR Amsterdam Nederland Kaart
31-203705516

Over het restaurant Thrill Grill (Amsterdam West)

->LET OP! Dit restaurant is alleen beschikbaar met de Albert Heijn promotie voor de lunch voor de tweede lunch gratis <-

Thrill Grill is de droom van chef kok Robert Kranenborg. Na maanden van uitproberen vond hij de beste ingrediënten en de juiste smaakcombinaties. In de hoofdrol het vlees van Hollandse weidekoeien, geserveerd in een gezellige ambiance. Een moderne, comfortabele inrichting waar de vriendelijke en vlotte bediening altijd een plekje voor je vindt. De kaart wordt steeds verder uitgebreid. Een goede reden om nog eens terug te komen.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Thrill Grill (Amsterdam West)

Maandag t/m woensdag 12:00 - 22:00
Donderdag t/m zaterdag 12:00 - 23:00

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Thrill Grill (Amsterdam West)

Claire V.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2018
Wat direct opviel bij binnenkomst was de ruime opzet. Vaak proppen dit soort restaurants elke cm vol met tafels waardoor je bijna bij andere mensen aan tafel zit, hier niet! Voor ons een enorm pluspunt. Vervolgens echt fantastisch gegeten, de beyond meat burger(gekozen bij de klassieke burger) oversteeg al onze verwachtingen. Ook de bijgerechten waren stuk voor stuk heerlijk; knapperige patat, heerlijke groente, verse uienringen. De bediening doet alles met een lach en is persoonlijk zonder opdringerig te zijn. De enige tip die ik zou willen geven is om na te denken over een schoonmaakmiddel met minder geur gebruiken wanneer er een tafel vrij komt. Wij hadden lichtelijk last hiervan toen de tafel naast ons werd schoongemaakt en wij nog zaten te eten, maar dat heeft de pret absoluut niet mogen drukken!
Marcella V.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2018
Bij aankomst goed ontvangen. Bij de wijntjes vooraf wilden we onionrings. Waren er niet omdat de avond ervoor het zo’n succes was dat ze nu op waren. En dat zou een dinsdag zijn. Wij waren er woensdag. Vreemd. Burger was goed. Parmesan en truffelfriet slecht. Kleine stukjes en geen smaak. De voorheen ook goede zwarte garlicsaus smaakte ook niet ok. Tijdens het eten werd een tafeltje achter ons schoongemaakt met glassex, niet meer doen ajb. Bij de koffie een sambucca gevraagd. Was er niet - reden niet veel gevraagd - mmm.. al met al. Eerste bezoek in januari was top, nu in oktober niet.
Herman D.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2018
Het eten was goed en zeer vriendelijk personeel
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2018
Formule is goed een betere benadering van de hamburger niet gekruid maar medium grilled en zelf op smaak brengen met sausjes e.d zegt Kranenburg maar waar zijn de sausjes?
De gegrilde groenten waren heerlijk maar de patatjes lauw bij één persoon van ons gezelschap was de hamburger te rauw.
Verder proefden we van de blauwe kaas niet veel bij de desbetreffende hamburger.
Prijs t.o.v. kwaliteit prima.
Veel succes
Tessa K.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2018
Lekker gegeten met een verrassende truffel-dip bij de uienringen. Voor een eerlijk feedback moet ik melden dat de frietjes aan de slappe kant waren en de zalm iets aan de droge kant was.
Andre E.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2018
Had een tafel gereserveerd om 12.30 uur. Het eerste wat ik hoorde bij binnenkomst dat erboven nog niet warm was en dat het even kon duren. Ook waten ze niet op de hoogte van de AH actie. Slecht
Bikkenmaar .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Prima steak frites gegeten. Dat is ook exact wat je krijgt: er ligt geen millimeter sla of groente bij, zelgeen uienringetje. Armoe. We vroegen om medium, en kregen rare. Ik wilde met boter, mijn tafelgenoot met jus; we kregen beide steaks samen in een en het zelfde gietijzeren pannetje. Aan het pannetje ontbrak een oor. Naast ons kreeg de bediening Franse gasten niet uitgelegd wat ze bedoelde met medium-rare. Kan in een toeristenstad als Amsterdam het personeel niet geïnstrueerd worden wat mi-saignant is? Voor een zaak die zich Thrill Grill noemt, is het toch al vreemd dat je alleen burgers en kip kunt krijgt, plus dus gelukkig ook een biefstukje. Geen aanrader al met al.
Silko V.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Had een Peruviaanse burger met leuke originele ingrediënten en lekker vlees, maar had nog iets meer gekruid gemogen en de frietjes wat minder zout. De zaak is hip aangekleed en het was gezellig druk. Bediening was soms wat moeilijk te bereiken maar desalniettemin wel vlot.
Petra A.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
2e keer hier...
Was toch niet zo goed als eerste keer..., bediening was traag, patat koud, bitterballetjes koud... erg jammer!
Petra A.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
Leuk restaurant! Gezellige sfeer! En vooral hele leuke, lieve bediening!
Leen J.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2018
Lekkere burgers. Frieten waren ok maar veel te veel zout erop!
Olivier V.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
Thrill Grill West zit op een mooie locatie met ruime zitplaatsen. De hamburgers waren zeker okay en de umami frites zijn bijzonder. Vriendelijke, relaxte en vlotte bediening. Soms gaat er niks boven burgers & beer en dan is TG zeker een aanrader.
Marco V.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Wat lekker! Burgers zijn heerlijk gegrild en smaken naar meer! De bediening is heel vriendelijk en zeer attent, ze weten precies wanneer je ze nodig hebt. Echt een aanrader!
Tom M.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Altijd heerlijk eten. echt top! Enige minpuntje vind ik dat het in de winter altijd best koud is binnen doordat het toch erg tocht als de deur opengaat.
Manon V.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2018
Leuke, sfeervolle en hippe tent. We hadden echter veel meer van de burgers verwacht, deze waren best smakeloos. De truffel friet met parmezaanse kaas is wel een echte aanrader!
Quino V.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
De Asian Chicken Thrill had weinig met Azië te maken. Was wel een mals kippetje. En zwarte knoflook mayonaise ziet er grappig uit maar het is net alsof je je friet in motorolie doopt.
Tim K.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Prima burger. Wel te duur. Bediening is vriendelijk maar niet horeca geschoold en slecht begeleid. Prijs / kwaliteit is niet helemaal in verhouding. Frietjes en of andere side dishes apart op kaart. Al met al lekker gegeten maar het is ook weer niet geweldig...
Jennifer S.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2018
Heerlijk gegeten, geen enkel minpunt. Ool de bediening kon niet beter. Wat mij betreft mag Kranenborg uitbreiden naar het hoge noorden!
Maaike S.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Lekker eten, goed vlees, had iets meer gekruid mogen zijn. Verder een heel mooi restaurant, het was wel heel leeg! Goede locatie ook
Lucien S.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Een no nonsens zaak met gewoon een goede hamburgers met lekkere friet, Niet meer niet minder.