Thrill Grill (Amsterdam West)

Eerste Constantijn Huygensstraat 35 1054 BR Amsterdam Nederland Kaart
31-203705516

Over het restaurant Thrill Grill (Amsterdam West)

Thrill Grill is de droom van chef kok Robert Kranenborg. Na maanden van uitproberen vond hij de beste ingrediënten en de juiste smaakcombinaties. In de hoofdrol het vlees van Hollandse weidekoeien, geserveerd in een gezellige ambiance. Een moderne, comfortabele inrichting waar de vriendelijke en vlotte bediening altijd een plekje voor je vindt. De kaart wordt steeds verder uitgebreid. Een goede reden om nog eens terug te komen.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Thrill Grill (Amsterdam West)

Maandag t/m woensdag 12:00 - 22:00
Donderdag t/m zaterdag 12:00 - 23:00

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
desiree V.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Vond vooral de kroketjes met biet, wortel en kaas lekker en bijzonder. De hamburgers waren top, alleen de cheesecake vond ik een beetje tegenvallen. Was heel eenvoudig.
PrincessWiwi .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Ik kwam met 2 vriendinnen avond eten en hadden van tevoren een tafel gereserveerd, maar bij aankomst werd ons verteld dat alle tafels al bezet waren, wat een beetje betoeterd is waarvoor verspil ik mijn tijd om te reserveren dan? Uiteindelijk wel de eerst volgende tafel gekregen. Daarnaast was het personeel wel de hele avomd vriendelijk.
De burgers zijn helaas erg klein ( daarom dus prijs-kwaliteit wat minder sorry) maar met een porsie goed gekruide umami friet had ik toch wel voldoende gegeten! Goede ligging bij OV en hip uitziende decoratie!
Maaike D.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2017
Al vanaf binnenkomst een goede indruk, aardig personeel en een gezellige sfeer. Eerst wat nacho's die ontzettend lekker waren, samen met een mix drankje. Burgers zijn heerlijk, goed gebakken en de verschillende soorten frietjes zijn zeker de moeite waard om te proberen. Dus als je zin hebt in een lekkere burger, goede drankjes en goed en vriendelijk personeel, dan moet je hier een keer gaan eten!
Menno D.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
Lekker eten maar echt te weinig bediening (2 man op 60+ couverts; renden zich een ongeluk, Valentijnsdag, druk, logisch). Geen rekening houden met verjaardagswensen ondanks 2x gevraagd (nee doen wij niet aan). En na 22,00 werden we eruit gebonjourd zonder laatste ronde (tafel naast ons ook niet blij). Zonde van zo een leuk restaurant.
andrepat .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
We hadden van dit hamburgerrestaurant bij ons in de buurt meer verwacht. Waar we voor kwamen, de hamburger, en in ons geval de Thriller Meat Challenge (soort dubbele hamburger), viel erg tegen. Hij ziet er mooi uit, maar te weinig smaak en bleek een grote droge hap. Saus was in geen velden of wegen te bekennen en we moesten hem echt met een glas water erbij wegspoelen. We hebben dit ook aangegeven toen het personeel bij het ophalen van de borden vroeg of alles naar wens was geweest. Volgens personeel kwam dit waarschijnlijk omdat op deze door ons gekozen hamburger 2 stukken vlees zit en daardoor de balans met de hoeveelheid saus niet goed is wat hem droog maakt. Iets wat je van een hamburgerrestaurant juist mag verwachten hier wel de juiste balans te vinden, wat toch niet zo heel ingewikkeld kan zijn. Desalniettemin werd er wel 12,50 euro per hamburger voor gerekend. Verder zijn de menu kaarten in de vorm van een krant grappig bedacht, maar niet praktisch gezien de grootte ervan in combinatie met zeer kleine tafeltjes van 60x60cm waar je aan zit. Wij hebben geen reden gevonden hier nog een keer terug te komen. Het onderscheidt zich helaas niet in positieve zin van andere gemiddelde hamburgerzaken.
Richard D.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Wij werden vriendelijk onthaald en naar onze tafel begeleid. Er werd gevraagd of we iets wilde drinken en vroegen om advies over de wijnen en een tijdje na het serveren werd er gevraagd of de wijnkeuze beviel, erg attent, met dit soort dingen merkte je dat de serveerders erg gastgericht en behulpzaam zijn. De burgers waren sappig en goed gebakken. De verlichting, de muziek en de gezelligheid waren top. Alleen het afrekenen liep wat stroef maar verder een geweldige avond gehad en een goede reden om hier terug te komen.
Eric G.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Er zijn veel burgerrestaurants in Amsterdam, dit is ronduit de slechtste. De burgers waren smakeloos en rubberig. Alsof je bij de Mac een burger krijgt die al een tijd in het doosje heeft gezeten. Het broodje was te klein waardoor je het hele geval moest ontleden om het te kunnen eten, met mes en vork!! Er zat bacon op, maar dat leek meer een koude plak goedkope beenham. Waarom hier heen gaan terwijl er een hoop andere keus is in de buurt? Ik zou het niet weten...
Stina L.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Gisteren hier een hamburger gehaald met zijn tweetjes. Hoge verwachtingen vanwege het feit dat Robert Kranenborg zijn naam eraan heeft verbonden. De eerste wenkbrauw ging omhoog bij het lezen dat de hamburgers worden gemaakt van melkkoeien en niet vleeskoeien.....dit werd bevestigd toen het taaie gehakt in de burger voor ons lag op het bord. Het vlees was gewoonweg niet lekker. Zelf had ik een Peruvian Thriller, met o.a. koriander. Ik vond welgeteld 1 blaadje koriander, ergens halverwege de burger. Teleurstellend. De burger was ZO ontzettend zout dat mijn lippen gingen tintelen en ik kon daarna niet genoeg drinken om mijn dorst te lessen. Te zout om lekker te zijn. En dan tot slot: de frietjes die je erbij mag bestellen voor EUR 3,50 waren ronduit slecht. Kennelijk zijn de frietjes (die homemade zouden zijn volgens de kaart.....) een paar keer gebakken maar niet allemaal even lang. Gevolg: sommigen waren vergaan tot kooltjes en verpulverden in je mond, anderen waren gewoon keihard en andere sompig. Ik heb 90% van de frietjes dan ook laten liggen. Deze klachten heb ik allemaal doorgegeven aan de dame die ons bediende. Zij glimlachte vriendelijk en vertelde dat ze het zou doorgeven, maar verder werd er niets mee gedaan. Kortom: een erg teleurstellende culinaire ervaring die de naam Kranenborg niet waard is. TG zal betere kwaliteit moeten leveren om te kunnen overleven in een deel van Amsterdam waar veel kwaliteit zit in de horeca en het publiek gemiddeld kritisch is op versheid, goede ingrediënten en smaak.
Jerry M.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Goede ontvangst, en leuk ingericht. Enkel minpuntje was de ietwat lage temperatuur. De burgers zijn uitstekend, zowel de classic als de blue cheese bevielen goed. Daarnaast zijn de parmesan truffle frietjes een echte aanrader. Kortom, een must-try!
Bernadine T.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Heerlijke steak gegeten!
Goede en vriendelijke bediening!
shrimpie23 .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
Zaterdag wezen eten nav advertentie van hele kip in de krant die er smakelijk uitzag.. Kip besteld en de burger met blauwe kaas. Kip bleek geen hele kip te zijn, maar een slice van een kip.. Beetje jammer als het wel zo in een advertentie staat. Overigens was de kip wel erg lekker en van goede kwaliteit. Burger met blauwe kaas ook erg lekker, alleen wel erg nat (broodje nat geworden door natte kaassaus). Bediening erg vriendelijk (jonge meiden die een leuk praatje maken).
Toch had ik niet helemaal het gevoel uit eten te zijn. Het voelt meer als een luxe fastfood restaurant. Misschien door de kleine tafeltjes. Prijs is er dan ook naar.
hannyvreze_ermelo .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Ook hier heerlijk gegeten. Eerst in Haarlem. Ik vind het eten super van kwaliteit. Ze hebben een menukrant met echt heel veel keuze. Deze keer de mesoamerican taco thriller gegeten met maiskolf én herb frietjes. Mijn man had de hotdog, die ook de prijs van hotdog van Amsterdam gewonnen had, las ik. Fijne sfeer, heel aardige bediening. Ik ga zeker nog een keer. Leuk ook dat het van Robert Kranenborg is.
Jos V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2016
Ondanks dat het zonnetje buiten scheen, koos ik ervoor om binnen een maaltijd te nuttigen in de meest recente aanwinst van de burgerketen Thrill Grill. Het interieur is wat je van een goede burgertent verwacht, leuke aankleding, beetje vintage look en comfortabele meubels. Ik had al eens een Peruvian Burger gegeten bij deze Thrill Grill en die smaakte heerlijk. Bij mijn tweede bezoek koos ik voor de nieuwe toevoeging aan het menu, de Steak. Heerlijke steak, met een lekkere saus die er weliswaar iets anders uitzag dan op de foto in het menu, maar het smaakte allemaal uitstekend. De frietjes zijn van topklasse, heerlijk! Ook was de bediening uitermate vriendelijk en dat het dan ook nog een knappe jongeman was vinden we niet erg natuurlijk, toch dames? ;) Al met al een hele leuk ervaring en heerlijk gegeten! Tot nog eens!
Beste Bripton,

Fijn om te horen dat u ervan hebt genoten en hopelijk tot snel weer!
Maartje W.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2016
De Thrill Grill ziet er prachtig uit, de sfeer is goed, als is de temperatuur in de zaak wat koud wat vervelend wordt na een tijdje stil zitten. Het personeel is ontzettend aardig en goed, top! So far so good maar hoe vervelend we het ook vinden om te schrijven, het eten was gewoon niet goed. De taco burger had de smaak van een asbak en ookal is het op kool bereidt, dat lijkt ons niet de bedoeling. De worst van de sauerkraut hotdog had een veel te stevig vel waardoor het niet lekker at. De smaak van de mosterdsaus is veel te overheersend en dat is niet prettig. De maiskolf had ook al zo'n asbak smaak helaas. De frietjes zijn echt heel lekker, de wijn ook. Ik heb helaas vaker om mij heen gehoord dat het eten niet bijzonder hoog van kwaliteit is en die verwachting heb je wel als de heer Kranenborg de scepter zwaait. Ik vrees dat daarom mensen vaak niet terugkomen en dat is zonde want gezien de sfeer van de zaak en het fijne personeel zou dit echt een topzaak kunnen zijn waar we graag weer naar terug komen.
Beste Proever72097,

Spijtig om te horen dat het eten niet aan uw verwachtingen heeft kunnen voldoen! Als ik uw verhaal zo hoor, denk ik te weten wat er misschien mis is gegaan. Als u mij een mail stuurt naar tim@thrillgrill kan ik dit voor u toelichten. Ook kunnen we het dan over een passende tegemoedkoming hebben, waardoor u hopelijk wél de hoge kwaliteit, die wij voorstaan en denken te leveren, kunt ervaren!
StJakob .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Goede burgers! Je proeft dat ze met goede producten werken. Persoonlijk vond ik de broodjes wat klein en niet helemaal mijn smaak maar de smaak van de burger en extra's overwon.
Leuke en vriendelijke bediening en fijn interieur.
Ik werd er wel vrolijk van!
Dank voor het delen van je ervaring en hopelijk tot snel weer!
lisette K.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2016
Mooie hippe tent met vlotte bediening. Burger pulled pork was erg lekker en smaakvol en ook de Steak en fries was heerlijk: botermals vlees, lekkere saus en geweldig lekkere verse friet. Steak was qua portie wel flink aan de prijs.
Dank voor het delen van je ervaring en hopelijk tot snel weer!
K0503 .
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2016
Eerste keer bij Thrill Grill, zeker niet de laatste keer..

Ik vond het interieur super gaaf!
Mijn vriend had de burger met blue cheese, alleen vond hij dat je dat niet echt proefde (de blue cheese).
Zelf had ik de Pulled pork met cole slaw, zeker een aanrader!
Daarbij hadden we de truffel/parmasan frites en ieder een maïskolf. De frites waren heerlijk, op de maïskolf miste ik iets van roomboter dat het iets smeuïger zou zijn.
Als dessert of bij de hamburger ( lekker Amerikaans) zou ik de milkshake aanraden!
Vind het een leuk concept maar vooral leuk voor een snelle hap. De bediening was heel erg vriendelijk..
We komen zeker nog een keer terug!
Dani .
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2016
Gisteravond wezen eten bij Thrill Grill. Bij binnenkomst werden we gelijk vriendelijk ontvangen. We mochten overal gaan zitten, dus kozen we een knus plekje in de hoek. Onze drankjes duurden iets langer, de serveersters hadden het druk. Toen ze eenmaal kwamen bood ze uitgebreid haar excuses aan en toen het eenmaal wat minder druk werd werden we erg goed geholpen. Het eten kwam snel. Ik eet niet graag met mijn handen, dus gelukkig hadden ze in een leuk rekje zakjes met bestek neergezet. Hiermee at ik de Kranenburger; werkelijk overheerlijk. Mijn vriendin had de falafel, die vond ze helaas niet super. Wel had ze, en ik ook, echt genoten van de truffelfrietjes. Daar heb ik 's nachts nog over gedroomd.
Pjotr_V .
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2016
Op een dinsdagavond gegeten bij deze nieuwe Thrill Grill in Oud-West. Mooie grote sfeervolle zaak! We werden uiterst vriendelijk geholpen door de dame in de bediening. Tijdens de piek was het aardig druk in de zaak, maar de twee bedieningsmedewerkers konden de drukte goed aan. Het eten was heerlijk! Wij hadden een Classic Burger en een Peruviaanse Burger, allebei erg lekker. Burger niet overdreven groot, precies goed naar onze smaak. En de frietjes met mayo een van de lekkerste die ik ooit gegeten heb. Al met al een topavond! Wij komer hier zeker terug.
CJ79 .
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2016
Februari 2016 gegeten. Ruime zaak, stijlvol qua inrichting. De ober van dienst was correct en op een prettige manier enthousiast (geen Amerikaanse 'Colgate smile', houd ik persoonlijk niet van).

Wat stond er op het menu? De Peruviaan Beef Thriller. Mijn hemeltje, wat was-ie lekker... Ik houd wel van een beetje 'spice' en dat hebben zij goed onder de knie (goede balans, niet te). Rode ui en koriander zijn bij mij sowieso een winnaar. Voor €8,95 ook een prima prijs/kwaliteit verhouding, als je in ogenschouw neemt dat er aan ieder ingrediënt merkbaar veel aandacht is besteed (lekkere brioche!). Daarnaast de bekende friet met Parmezaan, ook zeker een aanrader.

Yep, hier blijf ik terugkomen.