Thrill Grill (Amsterdam West)

Eerste Constantijn Huygensstraat 35 1054 BR Amsterdam Nederland Kaart
31-203705516

Over het restaurant Thrill Grill (Amsterdam West)

Thrill Grill is de droom van chef kok Robert Kranenborg. Na maanden van uitproberen vond hij de beste ingrediënten en de juiste smaakcombinaties. In de hoofdrol het vlees van Hollandse weidekoeien, geserveerd in een gezellige ambiance. Een moderne, comfortabele inrichting waar de vriendelijke en vlotte bediening altijd een plekje voor je vindt. De kaart wordt steeds verder uitgebreid. Een goede reden om nog eens terug te komen.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Thrill Grill (Amsterdam West)

Maandag t/m woensdag 12:00 - 22:00
Donderdag t/m zaterdag 12:00 - 23:00

• Amex , MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Thrill Grill (Amsterdam West)

Manon V.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2018
Leuke, sfeervolle en hippe tent. We hadden echter veel meer van de burgers verwacht, deze waren best smakeloos. De truffel friet met parmezaanse kaas is wel een echte aanrader!
Quino V.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
De Asian Chicken Thrill had weinig met Azië te maken. Was wel een mals kippetje. En zwarte knoflook mayonaise ziet er grappig uit maar het is net alsof je je friet in motorolie doopt.
Tim K.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Prima burger. Wel te duur. Bediening is vriendelijk maar niet horeca geschoold en slecht begeleid. Prijs / kwaliteit is niet helemaal in verhouding. Frietjes en of andere side dishes apart op kaart. Al met al lekker gegeten maar het is ook weer niet geweldig...
Jennifer S.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2018
Heerlijk gegeten, geen enkel minpunt. Ool de bediening kon niet beter. Wat mij betreft mag Kranenborg uitbreiden naar het hoge noorden!
Maaike S.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Lekker eten, goed vlees, had iets meer gekruid mogen zijn. Verder een heel mooi restaurant, het was wel heel leeg! Goede locatie ook
Lucien S.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Een no nonsens zaak met gewoon een goede hamburgers met lekkere friet, Niet meer niet minder.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Wat een geweldige burgers! de hele familie heeft genoten! De prijs viel eerlijk gezegd wel mee gezien de kwaliteit en de luxe manier van serveren. Echt een feest! Dank jullie wel!
Daniel W.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Super lekker gegeten! Lekkerste friet ooit, en hetzelfde geldt misschien wel voor de burger. I'll be back om de desserts te proberen!
Pascal V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Het was een prima burger dinertje, echter minder speciaal dan gedacht. Uiteraard fantastisch dat de burgers biologisch zijn en voor ons een belangrijke reden om hier te gaan eten, maar de smaakbeleving was niet heel veel beter dan een burger in een normaal goed burger restaurant. Verwachting daar dus wat te hoog.
desiree V.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Vond vooral de kroketjes met biet, wortel en kaas lekker en bijzonder. De hamburgers waren top, alleen de cheesecake vond ik een beetje tegenvallen. Was heel eenvoudig.
Winola W.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Ik kwam met 2 vriendinnen avond eten en hadden van tevoren een tafel gereserveerd, maar bij aankomst werd ons verteld dat alle tafels al bezet waren, wat een beetje betoeterd is waarvoor verspil ik mijn tijd om te reserveren dan? Uiteindelijk wel de eerst volgende tafel gekregen. Daarnaast was het personeel wel de hele avomd vriendelijk.
De burgers zijn helaas erg klein ( daarom dus prijs-kwaliteit wat minder sorry) maar met een porsie goed gekruide umami friet had ik toch wel voldoende gegeten! Goede ligging bij OV en hip uitziende decoratie!
Maaike D.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2017
Al vanaf binnenkomst een goede indruk, aardig personeel en een gezellige sfeer. Eerst wat nacho's die ontzettend lekker waren, samen met een mix drankje. Burgers zijn heerlijk, goed gebakken en de verschillende soorten frietjes zijn zeker de moeite waard om te proberen. Dus als je zin hebt in een lekkere burger, goede drankjes en goed en vriendelijk personeel, dan moet je hier een keer gaan eten!
Menno D.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
Lekker eten maar echt te weinig bediening (2 man op 60+ couverts; renden zich een ongeluk, Valentijnsdag, druk, logisch). Geen rekening houden met verjaardagswensen ondanks 2x gevraagd (nee doen wij niet aan). En na 22,00 werden we eruit gebonjourd zonder laatste ronde (tafel naast ons ook niet blij). Zonde van zo een leuk restaurant.
Patrick T.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
We hadden van dit hamburgerrestaurant bij ons in de buurt meer verwacht. Waar we voor kwamen, de hamburger, en in ons geval de Thriller Meat Challenge (soort dubbele hamburger), viel erg tegen. Hij ziet er mooi uit, maar te weinig smaak en bleek een grote droge hap. Saus was in geen velden of wegen te bekennen en we moesten hem echt met een glas water erbij wegspoelen. We hebben dit ook aangegeven toen het personeel bij het ophalen van de borden vroeg of alles naar wens was geweest. Volgens personeel kwam dit waarschijnlijk omdat op deze door ons gekozen hamburger 2 stukken vlees zit en daardoor de balans met de hoeveelheid saus niet goed is wat hem droog maakt. Iets wat je van een hamburgerrestaurant juist mag verwachten hier wel de juiste balans te vinden, wat toch niet zo heel ingewikkeld kan zijn. Desalniettemin werd er wel 12,50 euro per hamburger voor gerekend. Verder zijn de menu kaarten in de vorm van een krant grappig bedacht, maar niet praktisch gezien de grootte ervan in combinatie met zeer kleine tafeltjes van 60x60cm waar je aan zit. Wij hebben geen reden gevonden hier nog een keer terug te komen. Het onderscheidt zich helaas niet in positieve zin van andere gemiddelde hamburgerzaken.
Richard D.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Wij werden vriendelijk onthaald en naar onze tafel begeleid. Er werd gevraagd of we iets wilde drinken en vroegen om advies over de wijnen en een tijdje na het serveren werd er gevraagd of de wijnkeuze beviel, erg attent, met dit soort dingen merkte je dat de serveerders erg gastgericht en behulpzaam zijn. De burgers waren sappig en goed gebakken. De verlichting, de muziek en de gezelligheid waren top. Alleen het afrekenen liep wat stroef maar verder een geweldige avond gehad en een goede reden om hier terug te komen.
Eric G.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Er zijn veel burgerrestaurants in Amsterdam, dit is ronduit de slechtste. De burgers waren smakeloos en rubberig. Alsof je bij de Mac een burger krijgt die al een tijd in het doosje heeft gezeten. Het broodje was te klein waardoor je het hele geval moest ontleden om het te kunnen eten, met mes en vork!! Er zat bacon op, maar dat leek meer een koude plak goedkope beenham. Waarom hier heen gaan terwijl er een hoop andere keus is in de buurt? Ik zou het niet weten...
Stina L.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Gisteren hier een hamburger gehaald met zijn tweetjes. Hoge verwachtingen vanwege het feit dat Robert Kranenborg zijn naam eraan heeft verbonden. De eerste wenkbrauw ging omhoog bij het lezen dat de hamburgers worden gemaakt van melkkoeien en niet vleeskoeien.....dit werd bevestigd toen het taaie gehakt in de burger voor ons lag op het bord. Het vlees was gewoonweg niet lekker. Zelf had ik een Peruvian Thriller, met o.a. koriander. Ik vond welgeteld 1 blaadje koriander, ergens halverwege de burger. Teleurstellend. De burger was ZO ontzettend zout dat mijn lippen gingen tintelen en ik kon daarna niet genoeg drinken om mijn dorst te lessen. Te zout om lekker te zijn. En dan tot slot: de frietjes die je erbij mag bestellen voor EUR 3,50 waren ronduit slecht. Kennelijk zijn de frietjes (die homemade zouden zijn volgens de kaart.....) een paar keer gebakken maar niet allemaal even lang. Gevolg: sommigen waren vergaan tot kooltjes en verpulverden in je mond, anderen waren gewoon keihard en andere sompig. Ik heb 90% van de frietjes dan ook laten liggen. Deze klachten heb ik allemaal doorgegeven aan de dame die ons bediende. Zij glimlachte vriendelijk en vertelde dat ze het zou doorgeven, maar verder werd er niets mee gedaan. Kortom: een erg teleurstellende culinaire ervaring die de naam Kranenborg niet waard is. TG zal betere kwaliteit moeten leveren om te kunnen overleven in een deel van Amsterdam waar veel kwaliteit zit in de horeca en het publiek gemiddeld kritisch is op versheid, goede ingrediënten en smaak.
Jerry M.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Goede ontvangst, en leuk ingericht. Enkel minpuntje was de ietwat lage temperatuur. De burgers zijn uitstekend, zowel de classic als de blue cheese bevielen goed. Daarnaast zijn de parmesan truffle frietjes een echte aanrader. Kortom, een must-try!
Bernadine T.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Heerlijke steak gegeten!
Goede en vriendelijke bediening!
Emma S.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
Zaterdag wezen eten nav advertentie van hele kip in de krant die er smakelijk uitzag.. Kip besteld en de burger met blauwe kaas. Kip bleek geen hele kip te zijn, maar een slice van een kip.. Beetje jammer als het wel zo in een advertentie staat. Overigens was de kip wel erg lekker en van goede kwaliteit. Burger met blauwe kaas ook erg lekker, alleen wel erg nat (broodje nat geworden door natte kaassaus). Bediening erg vriendelijk (jonge meiden die een leuk praatje maken).
Toch had ik niet helemaal het gevoel uit eten te zijn. Het voelt meer als een luxe fastfood restaurant. Misschien door de kleine tafeltjes. Prijs is er dan ook naar.