Thrill Grill (Amsterdam West)

Eerste Constantijn Huygensstraat 35 1054 BR Amsterdam Nederland Kaart
31-203705516

Over het restaurant Thrill Grill (Amsterdam West)

Thrill Grill is de droom van chef kok Robert Kranenborg. Na maanden van uitproberen vond hij de beste ingrediënten en de juiste smaakcombinaties. In de hoofdrol het vlees van Hollandse weidekoeien, geserveerd in een gezellige ambiance. Een moderne, comfortabele inrichting waar de vriendelijke en vlotte bediening altijd een plekje voor je vindt. De kaart wordt steeds verder uitgebreid. Een goede reden om nog eens terug te komen.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Thrill Grill (Amsterdam West)

Maandag t/m woensdag 12:00 - 22:00
Donderdag t/m zaterdag 12:00 - 23:00

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Thrill Grill (Amsterdam West)

Petra A.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
2e keer hier...
Was toch niet zo goed als eerste keer..., bediening was traag, patat koud, bitterballetjes koud... erg jammer!
Petra A.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
Leuk restaurant! Gezellige sfeer! En vooral hele leuke, lieve bediening!
Leen J.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2018
Lekkere burgers. Frieten waren ok maar veel te veel zout erop!
Olivier V.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
Thrill Grill West zit op een mooie locatie met ruime zitplaatsen. De hamburgers waren zeker okay en de umami frites zijn bijzonder. Vriendelijke, relaxte en vlotte bediening. Soms gaat er niks boven burgers & beer en dan is TG zeker een aanrader.
Marco V.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Wat lekker! Burgers zijn heerlijk gegrild en smaken naar meer! De bediening is heel vriendelijk en zeer attent, ze weten precies wanneer je ze nodig hebt. Echt een aanrader!
Tom M.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Altijd heerlijk eten. echt top! Enige minpuntje vind ik dat het in de winter altijd best koud is binnen doordat het toch erg tocht als de deur opengaat.
Manon V.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2018
Leuke, sfeervolle en hippe tent. We hadden echter veel meer van de burgers verwacht, deze waren best smakeloos. De truffel friet met parmezaanse kaas is wel een echte aanrader!
Quino V.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
De Asian Chicken Thrill had weinig met Azië te maken. Was wel een mals kippetje. En zwarte knoflook mayonaise ziet er grappig uit maar het is net alsof je je friet in motorolie doopt.
Tim K.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Prima burger. Wel te duur. Bediening is vriendelijk maar niet horeca geschoold en slecht begeleid. Prijs / kwaliteit is niet helemaal in verhouding. Frietjes en of andere side dishes apart op kaart. Al met al lekker gegeten maar het is ook weer niet geweldig...
Jennifer S.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2018
Heerlijk gegeten, geen enkel minpunt. Ool de bediening kon niet beter. Wat mij betreft mag Kranenborg uitbreiden naar het hoge noorden!
Maaike S.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Lekker eten, goed vlees, had iets meer gekruid mogen zijn. Verder een heel mooi restaurant, het was wel heel leeg! Goede locatie ook
Lucien S.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Een no nonsens zaak met gewoon een goede hamburgers met lekkere friet, Niet meer niet minder.
Marco V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Wat een geweldige burgers! de hele familie heeft genoten! De prijs viel eerlijk gezegd wel mee gezien de kwaliteit en de luxe manier van serveren. Echt een feest! Dank jullie wel!
Daniel W.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Super lekker gegeten! Lekkerste friet ooit, en hetzelfde geldt misschien wel voor de burger. I'll be back om de desserts te proberen!
Pascal V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Het was een prima burger dinertje, echter minder speciaal dan gedacht. Uiteraard fantastisch dat de burgers biologisch zijn en voor ons een belangrijke reden om hier te gaan eten, maar de smaakbeleving was niet heel veel beter dan een burger in een normaal goed burger restaurant. Verwachting daar dus wat te hoog.
desiree V.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Vond vooral de kroketjes met biet, wortel en kaas lekker en bijzonder. De hamburgers waren top, alleen de cheesecake vond ik een beetje tegenvallen. Was heel eenvoudig.
Winola W.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Ik kwam met 2 vriendinnen avond eten en hadden van tevoren een tafel gereserveerd, maar bij aankomst werd ons verteld dat alle tafels al bezet waren, wat een beetje betoeterd is waarvoor verspil ik mijn tijd om te reserveren dan? Uiteindelijk wel de eerst volgende tafel gekregen. Daarnaast was het personeel wel de hele avomd vriendelijk.
De burgers zijn helaas erg klein ( daarom dus prijs-kwaliteit wat minder sorry) maar met een porsie goed gekruide umami friet had ik toch wel voldoende gegeten! Goede ligging bij OV en hip uitziende decoratie!
Maaike D.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2017
Al vanaf binnenkomst een goede indruk, aardig personeel en een gezellige sfeer. Eerst wat nacho's die ontzettend lekker waren, samen met een mix drankje. Burgers zijn heerlijk, goed gebakken en de verschillende soorten frietjes zijn zeker de moeite waard om te proberen. Dus als je zin hebt in een lekkere burger, goede drankjes en goed en vriendelijk personeel, dan moet je hier een keer gaan eten!
Menno D.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
Lekker eten maar echt te weinig bediening (2 man op 60+ couverts; renden zich een ongeluk, Valentijnsdag, druk, logisch). Geen rekening houden met verjaardagswensen ondanks 2x gevraagd (nee doen wij niet aan). En na 22,00 werden we eruit gebonjourd zonder laatste ronde (tafel naast ons ook niet blij). Zonde van zo een leuk restaurant.
Patrick T.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
We hadden van dit hamburgerrestaurant bij ons in de buurt meer verwacht. Waar we voor kwamen, de hamburger, en in ons geval de Thriller Meat Challenge (soort dubbele hamburger), viel erg tegen. Hij ziet er mooi uit, maar te weinig smaak en bleek een grote droge hap. Saus was in geen velden of wegen te bekennen en we moesten hem echt met een glas water erbij wegspoelen. We hebben dit ook aangegeven toen het personeel bij het ophalen van de borden vroeg of alles naar wens was geweest. Volgens personeel kwam dit waarschijnlijk omdat op deze door ons gekozen hamburger 2 stukken vlees zit en daardoor de balans met de hoeveelheid saus niet goed is wat hem droog maakt. Iets wat je van een hamburgerrestaurant juist mag verwachten hier wel de juiste balans te vinden, wat toch niet zo heel ingewikkeld kan zijn. Desalniettemin werd er wel 12,50 euro per hamburger voor gerekend. Verder zijn de menu kaarten in de vorm van een krant grappig bedacht, maar niet praktisch gezien de grootte ervan in combinatie met zeer kleine tafeltjes van 60x60cm waar je aan zit. Wij hebben geen reden gevonden hier nog een keer terug te komen. Het onderscheidt zich helaas niet in positieve zin van andere gemiddelde hamburgerzaken.