THOMS

Meent 131-129 3011 JH Rotterdam Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant THOMS

Maandag t/m Donderdag 10:00 - 01:00
Vrijdag en Zaterdag 10:00 - 02:00

Jouw recensie over het restaurant THOMS

Rob V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Bediening is zeer attent en vrolijk, de sfeer erg gezellig, levendig met uitbundige muziek
En, natuurlijk niet onbelangrijk, wij hebben er uitstekend gegeten (diner vijf personen).
Een aanrader.
Michel V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
2e bezoek aan Thoms bijna alles was prima. De te harde muziek is een storende factor voor een zakelijk etentje. In het begin helemaal geen muziek daarna te hard. hete vervelende is dat iedereen de muziek probeert te overstemmen waardoor het behoorlijk rumoerig is. Mijn tip is zet de muziek pas na een uur of 22.00 uur harder!

Fijn weekend
Joke_68 .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Heerlijk eten voor een goede prijs. Sfeervolle inrichting, hippe tent. Het personeel is vriendelijk helemaal top!

Zeker een aanrader
Hoi H.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Erg lekker en goed gegeten tegen een goede, eerlijke prijs. Onwijs leuke sfeer en we werden bediend door een heel behulpzame, lieve, spontane serveerster. Absoluut een aanrader!
Rozemarijn V.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Heerlijk gegeten. Vriendelijk, attent personeel.
Annemarie V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Brood met zeer harde korst van Jordy''s bakery vond ik te dik gesneden waardoor je moeilijk een gesprek kan voeren. De carpaccio op het brood was erg weinig als ik naar de prijs kijk en veel te veel rucola.
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Samen met Eem vriend begonnen met een franje op het terras. Bediening, drankjes en sfeer prima in orde. Er hing wel een beetje een putlucht. Naar binnen gegaan voor een hapje. Daar was het behoorlijk druk en rumoerig maar ook gezellig en de enthousiaste, maar kundige, bediening helpt daarin zeker mee. Wij kozen voor brood met smeersels als begin en Stoofvlees bitterballen met kroten mayonaise. Het brood was een beetje gewoontjes maar de bitterballen overheerlijk. Daarna een werkelijk prima burger gegeten met lekkere frites. De burger, het broodje, de saus. Alles was erg lekker en met zorg geserveerd. Kortom, een prima avondje. Wij komen zeker terug.
Eelco V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Gerechten zijn super.
Timing niet, ober heeft meerdere keren aangedrongen dat we maar eens moesten beginnen terwijl wij wilden wachten tot we compleet waren en wilden borrelen. Om 21:00 uur begon de DJ (wat ons die avond werd medegedeeld) en toen waren we bijna aan het einde van het hoofdgerecht. Niet ideaal dus. We konden elkaar amper verstaand doordat de muziek steeds harder ging. Uiteindelijk konden we boven, waar het rustiger was, nog even met de groep aan een statefel hangen en naborrelen. We zijn na een drankje weggegaan en hebben de avond elders voortgezet. Oow ja, en gesplit betalen kan niet... Dus weet dat een iemand alles moet voorschieten voor de hele groep, of je moet een pot maken.

Kortom, heerlijk eten, goede aankleding, maar proces er omheen kan een stuk beter.
J&Y L.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Met een ander foodie hier geweest. Hier eerder genoten van een drankje en een hapje. Nu tijd for real business. Drie gangenmenu. Fijn dat vlees gewisseld kon worden voor vis. Presentatie van de gerecht uitstekend. Het lijkt alsof je in een michelinsterren restaurant zit. Alles goed gekruid en lekker van smaak. Toetje achteraf wat minder (structuur van het ijs was apart), maar avond kon niet meer stuk.
dth1 .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Leuke tent! We komen er regelmatig. Goed bier, lekkere hapjes en prima lunch. Goed verzorgde gerechten met lekker rustiek brood. Vriendelijke bediening. Soms moet je even wachten omdat het vaak heel druk is. Maar dat maakt het ook gezellig. Wij blijven er terugkomen. Aanrader!
Cor V.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
Na vele positieve recensies gisteren een tafeltje bij Thoms geboekt. Nou ik snap het enthousiasme niet zo. Het broodje van de burger was wel erg donker bruin. Tegen t verbrande aan. Er werden ook steeds dingen vergeten als drankjes en lege glazen bleven lang staan. Ook na het afruimen werd het tafeltje niet schoongemaakt, wat niet echt uitnodigt om langer te blijven zitten. Gelukkig zijn er meer restaurants in Rotterdam en kan Thoms van mijn Bucket List af. Been there, done that.
john D.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Bij thoms gegeten en gedronken op een zachte zomer avond. Het eten was matig echter werd er wel gebruik gemaakt van een kolenoven aldus de bediening. Bediening is prima, werd goed geholpen maar qua bereidingswijze van de gerechten wisten ze helaas niks te zeggen. Kortom leuke plek om te drinken eten elders aan te raden.
J&Y L.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
HIer geweest voor een hapje en drankje op het terras. Zonnetje, lekker wijntje en heerlijke champignons uit de oven. Als een borrelgerecht nu al zo lekker kan smaken, ben ik zeker benieuwd naar de rest van de kaart!
renske.de.jonge .
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Op een vrijdagavond met vrienden eerst geborreld en daarna een hapje gegeten. We hadden gereserveerd van te voren (kan alleen vanaf 6 personen), wat geen kwaad kon, want verder waren alle tafeltjes bezet. Doordat het zo druk was, was het erg rumoerig en kon je elkaar lastig verstaan aan de grote tafel.
De borrelhapjes waren prima. Het eten is prima voor een eetcafe, maar wel redelijk aan de prijs. Met name het toetje, een zelf gemaakte Magnum voor 8 Euro, die niet van een Magnum uit een pakje te onderscheiden is, vonden we wel wat prijzig. Maar al met al een gezellige avond gehad!
Linnie P.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Gezellige locatie op de Meent met vriendelijk/vlot personeel.
We hadden allebei de burger, deze was prima. Verder lekker een drankje gedaan.
Mariska V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Heerlijk gegeten in een leuke ambiance. Het was een vrijdag avond en goed druk maar we konden direct plaats nemen aan een tafeltje bij het raam. Mooie industriele inrichting en fijne bediening. Gekozen voor een dagmenu waarbij alleen gezegd werd dat het een verrassingsmenu was. Vooraf een lekkere noordzeekrab salade met zoete aardappelpuree. Niets op aan te merken. Het hoofdgerecht een heerlijke truffelparelgort met kalfs sucade. Perfect bereid en heerlijk mals. Als dessert een lemon merengue, ook heerlijk al zat er een beetje veel gelatine in de lemon curd waardoor deze de zachte textuur een beetje mistte. Rond 22.00 gaat de muziek wat harder en wordt 't drukker met bezoekers van de zaal beneden. Al met al erg gezellige tent, leuke muziek en goed eten. Voor herhaling vatbaar!
Robert L.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Bijna elke vrijdagavond borrelen wij hier met een groep vrienden, onwijs gezellige sfeer en de broodplank is een echte aanrader! De bediening is onwijs vriendelijk en snel!
Auke D.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2016
werd ons al een paar keer aanbevolen en op een zondag gegaan. Vriendelijke ontvangst. Bij binnenkomst vond ik het erg rumoerig, maar als je gaat zitten valt dat heel erg mee! Lekkere stoeltjes en net ruim genoeg opgezet om geen "last" van je buren te hebben. Ik heb heerlijk gegeten. Zowel de carpaccio als de Denver steak waren heerlijk en goed bereid. Waarbij de carpaccio een stuk dikker gesneden is dan ik gewend ben. maar was toch erg smakelijk. Mijn vrouw was iets minder tevreden. de Vongole (schelpdieren) is een bord vol met jawel..schelpdieren. maar meer krijg je ook niet. Ze zijn overigens erg lekker. maar een klein stukje brood erbij om die heerlijke saus in te dopen zou geen overbodige luxe zijn. Als hoofd had zij de lamsrack. Deze was aan de ene zijde nog net iets te rauw en aan de andere kant te gaar. In het midden was hij perfect :). De bediening ging het doorgeven aan de keuken. maar daar bleef het ook bij. We werden overigens erg leuk bediend door een grote kerel met een vriendelijke uitstraling en plezier in zijn werk. Leuk. De creme brulee na was perfect en traditioneel zoals ik m graag zie!
Marije M.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Geluncht. We hadden bruin brood met zalm en bruin brood met zelfgemaakte rundvleeskroketten. Ik kreeg ipv rundvleeskroketten garnalenkroketten, foutje van de keuken/bediening. Jammer dat mijn partner en ik dus niet gelijktijdig hebben kunnen eten, zijn maaltijd was nagenoeg op toen ik eindelijk mijn kroketten kreeg. Jammer ook dat men niet verder kwam dan "sorry" te zeggen. Dat 2e glas melk had je best van de zaak kunnen geven.... gemiste kans.
Daaf / Dick S.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
Het restaurant zit in het nieuwe Timmerhuis bij het Museum Rotterdam. Daar lunchen na een bezoek aan het museum ligt dus voor de hand. Het interieur is stads, industrieel. Een ontvangst met een lach, en de vriendelijk bleef.
Brood met Rotterdamse Oude Kaas voor de een, en brood met Black Angusburger voor de ander, beide goed belegd, maar wat saai opgediend. De burger was prima gegrild, en niet zout, want de kaas daarop was op verzoek weggelaten. Beide porties waren voldoende van groen voorzien. Het aantal keer (vier) dat de vraag "Wilt u nog iets drinken?" werd gesteld, was net niet storend. En de prijs/kwaliteit? Goed.