THOMS

Meent 131-129 3011 JH Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant THOMS

De nieuwste hotspot in Rotterdam is THOMS! Gelegen aan de Meent, in het door Rem Koolhaas ontworpen Timmerhuis. Bij THOMS ben je écht te gast. Hier wordt nog horeca bedreven zoals het ooit bedoeld was, waarbij de gast in de watten gelegd wordt. Dat zijn geen praatjes, maar deze belofte wordt echt waargemaakt. Het team zorgt altijd dat je een geweldige ervaring hebt, zoals ze het zelf ook graag zouden willen ervaren.

Verwacht dus kwaliteit, gedreven, attente en vrolijke medewerkers en een krachtige uitstraling van zowel interieur als menukaart. Alles klopt. Gegarandeerd dat je hier een leuke middag of avond hebt, een lekkere lunch of diner. Op de kaart staan no-nonsense gerechten zoals een burger of een kippetje, 100% vers en gemaakt in de houtskool-oven voor extra smaak. Alles is huisgemaakt en alleen de beste leveranciers uit de omgeving van Rotterdam mogen hier hun producten leveren.

Zin om na je diner nog even lekker uit je dak te gaan? Op vrijdag en zaterdag wordt er gedanst in de Underground Bar. Een goede muziekmix, lekkere G&Ts, wat wil je nog meer? Veel plezier bij THOMS in Rotterdam!

Meer informatie over restaurant THOMS

Maandag t/m Donderdag 10:00 - 01:00
Vrijdag en Zaterdag 10:00 - 02:00

• Amex , MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant THOMS

Natasja D.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Helaas 2x een burger gekregen welke nog koud was van binnen, weer wachten terwijl mijn vriendin haar eten al bijna op had... jammer! Volgens ober gebeurde dit nooit maar mij moet dit gebeuren... uiteindelijk werd de burger en drankje vd rekening gehaald, wat netjes is. Ik ga hier niet snel nog eens eten...
Stefan E.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Heerlijk gegeten
henk D.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Prima geluncht en vlotte correcte bediening. Kom zeker nog een keer terug
Arko V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Tafeltjes staan wel erg dicht op elkaar. Privacy komt daardoor wel onder druk te staan. En je schuift snel een stoel tegen die van je achterbuurman aan. Weinig ruimte dus en een beetje claustrofobisch
lvlasblom86 .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Altijd vriendelijk personeel, gezellig en het eten is lekker! Altijd vriendelijk personeel, gezellig en het eten is lekker!
Jelle O.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Prima gegeten en 6 gangen diner met kerst was een leuke extra op de menu's. Service was netjes en medewerkers waren erg vriendenlijk. Zou er zeker nog een keer terugkomen.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Bediening is zeer attent en vrolijk, de sfeer erg gezellig, levendig met uitbundige muziek
En, natuurlijk niet onbelangrijk, wij hebben er uitstekend gegeten (diner vijf personen).
Een aanrader.
Michel V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
2e bezoek aan Thoms bijna alles was prima. De te harde muziek is een storende factor voor een zakelijk etentje. In het begin helemaal geen muziek daarna te hard. hete vervelende is dat iedereen de muziek probeert te overstemmen waardoor het behoorlijk rumoerig is. Mijn tip is zet de muziek pas na een uur of 22.00 uur harder!

Fijn weekend
Joke_68 .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Heerlijk eten voor een goede prijs. Sfeervolle inrichting, hippe tent. Het personeel is vriendelijk helemaal top!

Zeker een aanrader
Hoi H.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Erg lekker en goed gegeten tegen een goede, eerlijke prijs. Onwijs leuke sfeer en we werden bediend door een heel behulpzame, lieve, spontane serveerster. Absoluut een aanrader!
Rozemarijn V.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Heerlijk gegeten. Vriendelijk, attent personeel.
Annemarie V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Brood met zeer harde korst van Jordy''s bakery vond ik te dik gesneden waardoor je moeilijk een gesprek kan voeren. De carpaccio op het brood was erg weinig als ik naar de prijs kijk en veel te veel rucola.
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Samen met Eem vriend begonnen met een franje op het terras. Bediening, drankjes en sfeer prima in orde. Er hing wel een beetje een putlucht. Naar binnen gegaan voor een hapje. Daar was het behoorlijk druk en rumoerig maar ook gezellig en de enthousiaste, maar kundige, bediening helpt daarin zeker mee. Wij kozen voor brood met smeersels als begin en Stoofvlees bitterballen met kroten mayonaise. Het brood was een beetje gewoontjes maar de bitterballen overheerlijk. Daarna een werkelijk prima burger gegeten met lekkere frites. De burger, het broodje, de saus. Alles was erg lekker en met zorg geserveerd. Kortom, een prima avondje. Wij komen zeker terug.
Eelco V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Gerechten zijn super.
Timing niet, ober heeft meerdere keren aangedrongen dat we maar eens moesten beginnen terwijl wij wilden wachten tot we compleet waren en wilden borrelen. Om 21:00 uur begon de DJ (wat ons die avond werd medegedeeld) en toen waren we bijna aan het einde van het hoofdgerecht. Niet ideaal dus. We konden elkaar amper verstaand doordat de muziek steeds harder ging. Uiteindelijk konden we boven, waar het rustiger was, nog even met de groep aan een statefel hangen en naborrelen. We zijn na een drankje weggegaan en hebben de avond elders voortgezet. Oow ja, en gesplit betalen kan niet... Dus weet dat een iemand alles moet voorschieten voor de hele groep, of je moet een pot maken.

Kortom, heerlijk eten, goede aankleding, maar proces er omheen kan een stuk beter.
Jessica L.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Met een ander foodie hier geweest. Hier eerder genoten van een drankje en een hapje. Nu tijd for real business. Drie gangenmenu. Fijn dat vlees gewisseld kon worden voor vis. Presentatie van de gerecht uitstekend. Het lijkt alsof je in een michelinsterren restaurant zit. Alles goed gekruid en lekker van smaak. Toetje achteraf wat minder (structuur van het ijs was apart), maar avond kon niet meer stuk.
dth1 .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Leuke tent! We komen er regelmatig. Goed bier, lekkere hapjes en prima lunch. Goed verzorgde gerechten met lekker rustiek brood. Vriendelijke bediening. Soms moet je even wachten omdat het vaak heel druk is. Maar dat maakt het ook gezellig. Wij blijven er terugkomen. Aanrader!
Cor V.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
Na vele positieve recensies gisteren een tafeltje bij Thoms geboekt. Nou ik snap het enthousiasme niet zo. Het broodje van de burger was wel erg donker bruin. Tegen t verbrande aan. Er werden ook steeds dingen vergeten als drankjes en lege glazen bleven lang staan. Ook na het afruimen werd het tafeltje niet schoongemaakt, wat niet echt uitnodigt om langer te blijven zitten. Gelukkig zijn er meer restaurants in Rotterdam en kan Thoms van mijn Bucket List af. Been there, done that.
john D.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Bij thoms gegeten en gedronken op een zachte zomer avond. Het eten was matig echter werd er wel gebruik gemaakt van een kolenoven aldus de bediening. Bediening is prima, werd goed geholpen maar qua bereidingswijze van de gerechten wisten ze helaas niks te zeggen. Kortom leuke plek om te drinken eten elders aan te raden.
Jessica L.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
HIer geweest voor een hapje en drankje op het terras. Zonnetje, lekker wijntje en heerlijke champignons uit de oven. Als een borrelgerecht nu al zo lekker kan smaken, ben ik zeker benieuwd naar de rest van de kaart!
renske.de.jonge .
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Op een vrijdagavond met vrienden eerst geborreld en daarna een hapje gegeten. We hadden gereserveerd van te voren (kan alleen vanaf 6 personen), wat geen kwaad kon, want verder waren alle tafeltjes bezet. Doordat het zo druk was, was het erg rumoerig en kon je elkaar lastig verstaan aan de grote tafel.
De borrelhapjes waren prima. Het eten is prima voor een eetcafe, maar wel redelijk aan de prijs. Met name het toetje, een zelf gemaakte Magnum voor 8 Euro, die niet van een Magnum uit een pakje te onderscheiden is, vonden we wel wat prijzig. Maar al met al een gezellige avond gehad!