THOMS

Meent 131-129 3011 JH Rotterdam Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant THOMS

Maandag t/m Donderdag 10:00 - 01:00
Vrijdag en Zaterdag 10:00 - 02:00

Jouw recensie over het restaurant THOMS

Paul V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Samen met Eem vriend begonnen met een franje op het terras. Bediening, drankjes en sfeer prima in orde. Er hing wel een beetje een putlucht. Naar binnen gegaan voor een hapje. Daar was het behoorlijk druk en rumoerig maar ook gezellig en de enthousiaste, maar kundige, bediening helpt daarin zeker mee. Wij kozen voor brood met smeersels als begin en Stoofvlees bitterballen met kroten mayonaise. Het brood was een beetje gewoontjes maar de bitterballen overheerlijk. Daarna een werkelijk prima burger gegeten met lekkere frites. De burger, het broodje, de saus. Alles was erg lekker en met zorg geserveerd. Kortom, een prima avondje. Wij komen zeker terug.
Eelco V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Gerechten zijn super.
Timing niet, ober heeft meerdere keren aangedrongen dat we maar eens moesten beginnen terwijl wij wilden wachten tot we compleet waren en wilden borrelen. Om 21:00 uur begon de DJ (wat ons die avond werd medegedeeld) en toen waren we bijna aan het einde van het hoofdgerecht. Niet ideaal dus. We konden elkaar amper verstaand doordat de muziek steeds harder ging. Uiteindelijk konden we boven, waar het rustiger was, nog even met de groep aan een statefel hangen en naborrelen. We zijn na een drankje weggegaan en hebben de avond elders voortgezet. Oow ja, en gesplit betalen kan niet... Dus weet dat een iemand alles moet voorschieten voor de hele groep, of je moet een pot maken.

Kortom, heerlijk eten, goede aankleding, maar proces er omheen kan een stuk beter.
J&Y L.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Met een ander foodie hier geweest. Hier eerder genoten van een drankje en een hapje. Nu tijd for real business. Drie gangenmenu. Fijn dat vlees gewisseld kon worden voor vis. Presentatie van de gerecht uitstekend. Het lijkt alsof je in een michelinsterren restaurant zit. Alles goed gekruid en lekker van smaak. Toetje achteraf wat minder (structuur van het ijs was apart), maar avond kon niet meer stuk.
dth1 .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Leuke tent! We komen er regelmatig. Goed bier, lekkere hapjes en prima lunch. Goed verzorgde gerechten met lekker rustiek brood. Vriendelijke bediening. Soms moet je even wachten omdat het vaak heel druk is. Maar dat maakt het ook gezellig. Wij blijven er terugkomen. Aanrader!
Cor V.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
Na vele positieve recensies gisteren een tafeltje bij Thoms geboekt. Nou ik snap het enthousiasme niet zo. Het broodje van de burger was wel erg donker bruin. Tegen t verbrande aan. Er werden ook steeds dingen vergeten als drankjes en lege glazen bleven lang staan. Ook na het afruimen werd het tafeltje niet schoongemaakt, wat niet echt uitnodigt om langer te blijven zitten. Gelukkig zijn er meer restaurants in Rotterdam en kan Thoms van mijn Bucket List af. Been there, done that.
john D.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Bij thoms gegeten en gedronken op een zachte zomer avond. Het eten was matig echter werd er wel gebruik gemaakt van een kolenoven aldus de bediening. Bediening is prima, werd goed geholpen maar qua bereidingswijze van de gerechten wisten ze helaas niks te zeggen. Kortom leuke plek om te drinken eten elders aan te raden.
J&Y L.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
HIer geweest voor een hapje en drankje op het terras. Zonnetje, lekker wijntje en heerlijke champignons uit de oven. Als een borrelgerecht nu al zo lekker kan smaken, ben ik zeker benieuwd naar de rest van de kaart!
renske.de.jonge .
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Op een vrijdagavond met vrienden eerst geborreld en daarna een hapje gegeten. We hadden gereserveerd van te voren (kan alleen vanaf 6 personen), wat geen kwaad kon, want verder waren alle tafeltjes bezet. Doordat het zo druk was, was het erg rumoerig en kon je elkaar lastig verstaan aan de grote tafel.
De borrelhapjes waren prima. Het eten is prima voor een eetcafe, maar wel redelijk aan de prijs. Met name het toetje, een zelf gemaakte Magnum voor 8 Euro, die niet van een Magnum uit een pakje te onderscheiden is, vonden we wel wat prijzig. Maar al met al een gezellige avond gehad!
Linnie P.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Gezellige locatie op de Meent met vriendelijk/vlot personeel.
We hadden allebei de burger, deze was prima. Verder lekker een drankje gedaan.
Mariska V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Heerlijk gegeten in een leuke ambiance. Het was een vrijdag avond en goed druk maar we konden direct plaats nemen aan een tafeltje bij het raam. Mooie industriele inrichting en fijne bediening. Gekozen voor een dagmenu waarbij alleen gezegd werd dat het een verrassingsmenu was. Vooraf een lekkere noordzeekrab salade met zoete aardappelpuree. Niets op aan te merken. Het hoofdgerecht een heerlijke truffelparelgort met kalfs sucade. Perfect bereid en heerlijk mals. Als dessert een lemon merengue, ook heerlijk al zat er een beetje veel gelatine in de lemon curd waardoor deze de zachte textuur een beetje mistte. Rond 22.00 gaat de muziek wat harder en wordt 't drukker met bezoekers van de zaal beneden. Al met al erg gezellige tent, leuke muziek en goed eten. Voor herhaling vatbaar!
Robert L.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Bijna elke vrijdagavond borrelen wij hier met een groep vrienden, onwijs gezellige sfeer en de broodplank is een echte aanrader! De bediening is onwijs vriendelijk en snel!
Auke D.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2016
werd ons al een paar keer aanbevolen en op een zondag gegaan. Vriendelijke ontvangst. Bij binnenkomst vond ik het erg rumoerig, maar als je gaat zitten valt dat heel erg mee! Lekkere stoeltjes en net ruim genoeg opgezet om geen "last" van je buren te hebben. Ik heb heerlijk gegeten. Zowel de carpaccio als de Denver steak waren heerlijk en goed bereid. Waarbij de carpaccio een stuk dikker gesneden is dan ik gewend ben. maar was toch erg smakelijk. Mijn vrouw was iets minder tevreden. de Vongole (schelpdieren) is een bord vol met jawel..schelpdieren. maar meer krijg je ook niet. Ze zijn overigens erg lekker. maar een klein stukje brood erbij om die heerlijke saus in te dopen zou geen overbodige luxe zijn. Als hoofd had zij de lamsrack. Deze was aan de ene zijde nog net iets te rauw en aan de andere kant te gaar. In het midden was hij perfect :). De bediening ging het doorgeven aan de keuken. maar daar bleef het ook bij. We werden overigens erg leuk bediend door een grote kerel met een vriendelijke uitstraling en plezier in zijn werk. Leuk. De creme brulee na was perfect en traditioneel zoals ik m graag zie!
Marije M.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Geluncht. We hadden bruin brood met zalm en bruin brood met zelfgemaakte rundvleeskroketten. Ik kreeg ipv rundvleeskroketten garnalenkroketten, foutje van de keuken/bediening. Jammer dat mijn partner en ik dus niet gelijktijdig hebben kunnen eten, zijn maaltijd was nagenoeg op toen ik eindelijk mijn kroketten kreeg. Jammer ook dat men niet verder kwam dan "sorry" te zeggen. Dat 2e glas melk had je best van de zaak kunnen geven.... gemiste kans.
Daaf / Dick S.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
Het restaurant zit in het nieuwe Timmerhuis bij het Museum Rotterdam. Daar lunchen na een bezoek aan het museum ligt dus voor de hand. Het interieur is stads, industrieel. Een ontvangst met een lach, en de vriendelijk bleef.
Brood met Rotterdamse Oude Kaas voor de een, en brood met Black Angusburger voor de ander, beide goed belegd, maar wat saai opgediend. De burger was prima gegrild, en niet zout, want de kaas daarop was op verzoek weggelaten. Beide porties waren voldoende van groen voorzien. Het aantal keer (vier) dat de vraag "Wilt u nog iets drinken?" werd gesteld, was net niet storend. En de prijs/kwaliteit? Goed.
Charissa T.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2016
Wat een gave uitstraling heeft deze zaak! Industrieel door het gebruik van beton, ijzer en hout met een hoog plafond, maar nog steeds een prettige warme sfeer om lekker een broodje te eten of een borrel te drinken. Ik vind het personeel vriendelijk. Het was niet heel druk (naast ons waren nog 3 max 4 andere tafels gevuld),maar ik vond de tijd die we moesten wachten op onze broodjes erg lang. Zou het vol zitten dan kan je dat nog begrijpen, dat was nu niet het geval. Het broodje zelf was heerlijk; een dikke snee bruin brood met runderlende, truffelmayo en gegrilde paprika. Mooi opgediend, maar wel heel saai. Mijn collega had de pita met pulled lamb, dit was qua opmaak ook niet meer dan een pita op een houten plank... De smaken waren goed, maar het oog wil ook wat!
suzanneslappendel .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2016
Ik heb vandaag geluncht bij Thoms. Wat mij opviel was een vieze asbak op het tafeltje. Verzoek om zout/peper kwam pas nadat maal bijna op was.
Maar de belangrijkste reden om een recensie te plaatsen is wel de prijs / kwaliteit verhouding. Slechts 1 frisdrank en een broodje burger, kaal zonder frites met een klein bakje koolsla kostte 17€. Broodje was overigens prima alhoewel de spek ver de te zoeken was maar ik vond het echt te duur voor wat het was.
lekkereten2222 .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Afgegaan op drukte op t terras en de patat die we zagen besloten we hier afgelopen week te eten. Bestelden een truffelsoep en Angusburger. Zowel de truffelsoep als de burger waren veel te zout. De soep had een onaangename structuur en de burger was ook nog eens erg droog. Bij mijn tafelgenoot zat zowel in de soep als in de rauwkost bij de burger een haar. Qua sfeer is het meer geschikt voor een borrel na het werk dan dat je er gezellig uit eten gaat. Heeft uitstraling van een proeflokaal. De patat
was overigens wel heerlijk. Dus voor een borrel nog wel eens terug maar niet om uit eten te gaan.
pamw .
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2016
Voor het eerst naar Thoms, voor de lunch, een mooi interieur, een super stads-terras, prima uitstraling allemaal. Zeer vriendelijke ontvangst door vrolijke dame. Dat beloofde veel.. maar dan... het eten. Ik bestelde de garnalen kroketten, mijn tafelgenote een broodje geitenkaas . Bij het serveren zagen we het al: desinteresse beschrijft het het best. Saai opgediende borden, bij mij 2 grote sneden zuurdesembrood met (zeker in verhouding) veel te kleine kroketten en 2 mini-mini bakjes met saus en coleslaw (dat was dus 1 hap), verder geen garnituur. De kroketten waren zout en zurig van smaak en de oogst garnalen minimaal, geen goede kwaliteit dus. Bij mijn tafelgenote lag er alleen het broodje op het bord, geen poging tot een leuk garnituurtje gedaan. Het beleg/de inhoud van het broodje was een rommelige berg en het broodje zelf was erg hard. Met de hand eten was dus geen optie, maar met mes en vork was het (te) hard werken, bijzonder onprettig. Al met al teleurstellend. Voor de best pittige prijzen hadden we echt beter verwacht en in het verleden elders ook gehad. Toen we de rekening wilden vragen bleek dat het aanwezige personeel binnen (de vrolijke dame van eerder zagen we niet meer) een talent had voor 'over' de gasten heen te kijken, zelfs al stonden ze vlakbij. Gezien het terras zullen we wellicht wel eens voor een drankje terug komen, maar verder niet. We raden ze aan eens goed te kijken naar de prijs/kwaliteit verhouding en het niveau wat omhoog te schroeven, dit kan zo makkelijk beter.
Matthijs P.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2016
Gewoon een prima plek om een hapje te eten. Verwacht niet een hele avond gezellig tafelen, je zit nog steeds aan de Meent, waar zo nu en dan de nodige quad voorbij raast. Maar het eten is goed en ze hebben lokaal bier van de tap, altijd een pluspunt. Als het druk is (wat vaak het geval is) moet je er wel rekening mee houden dat je vrij dicht naast je buren zit, moet je tegen kunnen.
Mirjam B.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2016
Op donderdagavond hier gegeten met zijn vieren. Snelle correcte bediening. Als hoofdgerecht had ik de kalfswang, een stoofgerecht. Dit was ok, mijn tafelgenoten hadden een hamburger en dit was een betere keuze. De akoestiek is een drama, je kunt elkaar nauwelijks verstaan en dat is jamme. Verder leuke zaak om een borreltje te drinken.