THOMS

Meent 131-129 3011 JH Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant THOMS

De nieuwste hotspot in Rotterdam is THOMS! Gelegen aan de Meent, in het door Rem Koolhaas ontworpen Timmerhuis. Bij THOMS ben je écht te gast. Hier wordt nog horeca bedreven zoals het ooit bedoeld was, waarbij de gast in de watten gelegd wordt. Dat zijn geen praatjes, maar deze belofte wordt echt waargemaakt. Het team zorgt altijd dat je een geweldige ervaring hebt, zoals ze het zelf ook graag zouden willen ervaren.

Verwacht dus kwaliteit, gedreven, attente en vrolijke medewerkers en een krachtige uitstraling van zowel interieur als menukaart. Alles klopt. Gegarandeerd dat je hier een leuke middag of avond hebt, een lekkere lunch of diner. Op de kaart staan no-nonsense gerechten zoals een burger of een kippetje, 100% vers en gemaakt in de houtskool-oven voor extra smaak. Alles is huisgemaakt en alleen de beste leveranciers uit de omgeving van Rotterdam mogen hier hun producten leveren.

Zin om na je diner nog even lekker uit je dak te gaan? Op vrijdag en zaterdag wordt er gedanst in de Underground Bar. Een goede muziekmix, lekkere G&Ts, wat wil je nog meer? Veel plezier bij THOMS in Rotterdam!

Meer informatie over restaurant THOMS

Maandag t/m Donderdag 10:00 - 01:00
Vrijdag en Zaterdag 10:00 - 02:00

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant THOMS

Arno M.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
hele goede Bediening :Robine is echt een toppertje. eten was erg lekker... eigenlijk alle gangen waren heerlijk. we kozen voor de vleesplank zodat we allerlei verschillende gerechten hadden. echt heerlijk
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2018
Ik had bij Thoms gereserveerd omdat we graag mosselen wilden eten. Nu bleek dat niet bij hun te zijn maar bij het Stadbrouwerij Thoms, zaakje om de hoek, overigens dezelfde eigenaar. Toen we dit aangaven waren ze enorm behulpzaam en hebben ze eerst gekeken of we bij Thoms de mosselen konden eten, toen dat niet het geval was hebben ze voor ons gereserveerd. Nadat we ons drankje hadden opgedronken zijn we daar naartoe gegaan, waar ze ons zeer vriendelijk hebben ontvangen. Wat een goede en vriendelijke service. Zeker de moeite waard om nog eens naar toe te gaan. We hebben heerlijk gegeten en de bediening was top!
Elske V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Enige wat ik aan te merken heb is dat ik te veel heb gegeten. Leuke sfeer, fantastische kaart en heerlijk eten! Bediening was vriendelijk en had precies een goede balans tussen professionaliteit en amicaliteit.
Femke O.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Gezellige plek met heel vriendelijke adequate bediening. Verwacht geen culinaire hoogstandjes maar gewoon lekker eten.
Hilde R.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Groepsmenu=uniek & megalekker concept.Bediening=120%(100=te weinig).Supergezellig,leuke muziek. Verhuis aub naar België!
Marianne S.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
Garnalenkroketjes waren te droog en hadden weinig smaak!
Ray V.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Wat een geweldige ontvangst door de enthousiaste bediening (Kim), dat voelt als een cadeautje.
Vlotte servering van de drankjes.
Eten was heel verrassend qua presentatie, smaak en kwaliteit.
Hier komen wij vaker!!!
Bethy R.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2018
Altijd tevreden bediening is leuk en vlot
Herman B.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Weer een geweldige vleeschplank met een extra portie buikspek mayo in combinatie met een goede pul Noordt bier maakt de vrijdagavond weer de perfecte start van het zonnige weekend! Aanrader!
Fenne V.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2018
Heel erg lekker gegeten en een super plek om buiten te zitten met mooi weer. De bediening was erg informeel, maar dat was ook wel weer gezellig.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2018
Wij vonden de muziek wel wat hard staan. We hadden graag buiten gegeten maar de parasols waren niet uit. Verder prima gegeten en de bediening was ook top!
Bakker D.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Wij hebben afgelopen zaterdag gegeten bij Thoms met een paar meiden. Vanwege de grote groep hebben wij van tevoren een 3 gangenmenu vastgesteld. Er was een mooie tafel binnen gereserveerd. Echter het was 27 graden en iedereen zat buiten, had dan ook wel fijn geweest als we wellicht ook buiten konden zitten.
Onze groep was nog niet compleet, dus hadden we gevraagd om nog even te wachten met het serveren van het voorafje. Nadat we compleet waren duurde het erg lang voordat we ons vooraf kregen, dit hebben wij gemeld en het bleek dat ze niet wisten dat we dit alsnog wilden hebben.
De verschillende hoofdgerechten waren lekker, de steak wal alleen erg rauw, terwijl er een medium was besteld. Voor de rest was de vis en burger goed bereid en smaakvol. Patatjes waren ook erg lekker en voldoende aanwezig! Als toetje hadden wij een grand dessert. Leuk opgemaakt en goed van smaak.
E.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Heerlijk bij Thoms gegeten in een goede sfeer. bediening was zeer goed en vriendelijk. Geen wonder dat Thoms tot het beste terras in 2016 is uitgeroepen.
Julia H.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Gezellige sfeer en de bediening was top!
Bethy R.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Bgezellige drukte leuk personeel lekker gegeten
Saskia R.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
We werden vriendelijk ontvangen. Lekker geluncht, als er iets minder zalm op het broodje had gezeten was het ook prima geweest.
Lida S.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2018
ik kom weer.
Saskia B.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2018
Op een zomermiddag gezellig zitten lunchen op het terras en dat was heel gezellig! Vlotte service ondanks de drukte en met het zonnetje zit het met de sfeer altijd goed!
Iris P.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Professioneel én vriendelijk behandeld. Sfeer goed aangevoeld m.b.t. het tempo van langs komen. De garnalenkroketten en het bijbehorende brood waren heerlijk. Het (kartonnen?) bakje cocktailsaus vonden we helaas een aanfluiting, ook qua smaak niet geweldig.
Thoms is absoluut een aanrader!
Irene V.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Heerlijk gegeten. Ontspannen en ongedwongen sfeer met super vriendelijk personeel. Echt TOP !!