THOMS

Meent 131-129 3011 JH Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant THOMS

De nieuwste hotspot in Rotterdam is THOMS! Gelegen aan de Meent, in het door Rem Koolhaas ontworpen Timmerhuis. Bij THOMS ben je écht te gast. Hier wordt nog horeca bedreven zoals het ooit bedoeld was, waarbij de gast in de watten gelegd wordt. Dat zijn geen praatjes, maar deze belofte wordt echt waargemaakt. Het team zorgt altijd dat je een geweldige ervaring hebt, zoals ze het zelf ook graag zouden willen ervaren.

Verwacht dus kwaliteit, gedreven, attente en vrolijke medewerkers en een krachtige uitstraling van zowel interieur als menukaart. Alles klopt. Gegarandeerd dat je hier een leuke middag of avond hebt, een lekkere lunch of diner. Op de kaart staan no-nonsense gerechten zoals een burger of een kippetje, 100% vers en gemaakt in de houtskool-oven voor extra smaak. Alles is huisgemaakt en alleen de beste leveranciers uit de omgeving van Rotterdam mogen hier hun producten leveren.

Zin om na je diner nog even lekker uit je dak te gaan? Op vrijdag en zaterdag wordt er gedanst in de Underground Bar. Een goede muziekmix, lekkere G&Ts, wat wil je nog meer? Veel plezier bij THOMS in Rotterdam!

Meer informatie over restaurant THOMS

Maandag t/m Donderdag 10:00 - 01:00
Vrijdag en Zaterdag 10:00 - 02:00

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant THOMS

T.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2018
Super lekker gegeten, hele leuke tent! Wij kregen bij binnenkomst niet de tafel die we besteld hadden. Dit werd keurig opgelost, hier waren ze super snel in.
H.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2018
Thoms zit op een goede plek aan de Meent, het is een Leuke plek om te borrelen en eten, de kaart geeft veel keuze bij bites, voor/hoofd gerechten,, kwaliteit eten/prijs ok, prettige bediening, goede sfeer!
Albert V.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2018
Lekker gegeten in een leuk restaurant, we komen zeker terug !
Albert V.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2018
Op woensdagavond 21 november geweest. De zaak zat (bijna) vol.
Hartelijk ontvangst en vlot aan onze tafel. Heerlijk gegeten met vlotte bediening. We komen hier zeker nog eens !
Peter K.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2018
Maandagavond bij Thoms was een gezellige sfeer. Goed gevulde zaak en een hartelijk welkom. ruime keuze op de menukaart. Vooraf: Vega salade zeer ruime portie (meer een maaltijdsalade) goed van kwaliteit en smaak. Krokante kip salade (ook meer een maaltijdsalade) erg lekker. Tartaar van zalm. tartaar op filodeeg (3 laagjes) erg weinig tartaar iets te veel mayonaise smaak. Artisjok met eiersalade.Gewoon goed. Hoofdgerechte. Waren allemaal prima van smaak niet uitmuntend.
De bediening was erg vriendelijk en behulpzaam. Complimenten.
Alles bij elkaar is dit een aanrader!
Sabine S.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Iedere keer weer eten we hier heerlijk. We komen er vaak voor een borrelplank met Gin tonic of een heerlijke maaltijd. Ditmaal de lunchplank gehad, fantastisch. Service is ook iedere keer goed en lekker Rotterdams!
Gaby V.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2018
Heerlijk gegeten! De porties waren lekker groot, top kwaliteit van in ons geval vlees! Fijne vriendelijke bediening en goede service!
Casper V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Tevreden ,was gezellig, goede service.
H.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2018
Leuke lokatie, fijne ontvangst en goede verrassende kaart. Kwaliteit en opmaak boven verwachting. Kortom, goed adres voor hap met aandacht.
Henk D.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2018
De lunch was lekker en de kaart is gevarieerd. Het is wel rumoerig in de zaak en de tafels staan redelijk dicht op elkaar waardoor dit nog meer versterkt wordt. Het is wel een aanrader.
V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Vriendelijke bediening en twee hard werkende koks die de drukte niet konden bijbenen. Toch nog lekker menu op tafel gekregen☺
V.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2018
erg aardige en attente bediening, leuk licht interieur en goed eten, wij komen zeker nog eens terug. Een familie lid was jarig dat pakten ze ook heel leuk aan. Top
Arno M.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
hele goede Bediening :Robine is echt een toppertje. eten was erg lekker... eigenlijk alle gangen waren heerlijk. we kozen voor de vleesplank zodat we allerlei verschillende gerechten hadden. echt heerlijk
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2018
Ik had bij Thoms gereserveerd omdat we graag mosselen wilden eten. Nu bleek dat niet bij hun te zijn maar bij het Stadbrouwerij Thoms, zaakje om de hoek, overigens dezelfde eigenaar. Toen we dit aangaven waren ze enorm behulpzaam en hebben ze eerst gekeken of we bij Thoms de mosselen konden eten, toen dat niet het geval was hebben ze voor ons gereserveerd. Nadat we ons drankje hadden opgedronken zijn we daar naartoe gegaan, waar ze ons zeer vriendelijk hebben ontvangen. Wat een goede en vriendelijke service. Zeker de moeite waard om nog eens naar toe te gaan. We hebben heerlijk gegeten en de bediening was top!
Elske V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Enige wat ik aan te merken heb is dat ik te veel heb gegeten. Leuke sfeer, fantastische kaart en heerlijk eten! Bediening was vriendelijk en had precies een goede balans tussen professionaliteit en amicaliteit.
Femke O.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Gezellige plek met heel vriendelijke adequate bediening. Verwacht geen culinaire hoogstandjes maar gewoon lekker eten.
Hilde R.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Groepsmenu=uniek & megalekker concept.Bediening=120%(100=te weinig).Supergezellig,leuke muziek. Verhuis aub naar België!
Marianne S.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
Garnalenkroketjes waren te droog en hadden weinig smaak!
Ray V.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Wat een geweldige ontvangst door de enthousiaste bediening (Kim), dat voelt als een cadeautje.
Vlotte servering van de drankjes.
Eten was heel verrassend qua presentatie, smaak en kwaliteit.
Hier komen wij vaker!!!
Bethy R.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2018
Altijd tevreden bediening is leuk en vlot