THOMS

Meent 131-129 3011 JH Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant THOMS

De nieuwste hotspot in Rotterdam is THOMS! Gelegen aan de Meent, in het door Rem Koolhaas ontworpen Timmerhuis. Bij THOMS ben je écht te gast. Hier wordt nog horeca bedreven zoals het ooit bedoeld was, waarbij de gast in de watten gelegd wordt. Dat zijn geen praatjes, maar deze belofte wordt echt waargemaakt. Het team zorgt altijd dat je een geweldige ervaring hebt, zoals ze het zelf ook graag zouden willen ervaren.

Verwacht dus kwaliteit, gedreven, attente en vrolijke medewerkers en een krachtige uitstraling van zowel interieur als menukaart. Alles klopt. Gegarandeerd dat je hier een leuke middag of avond hebt, een lekkere lunch of diner. Op de kaart staan no-nonsense gerechten zoals een burger of een kippetje, 100% vers en gemaakt in de houtskool-oven voor extra smaak. Alles is huisgemaakt en alleen de beste leveranciers uit de omgeving van Rotterdam mogen hier hun producten leveren.

Zin om na je diner nog even lekker uit je dak te gaan? Op vrijdag en zaterdag wordt er gedanst in de Underground Bar. Een goede muziekmix, lekkere G&Ts, wat wil je nog meer? Veel plezier bij THOMS in Rotterdam!

Meer informatie over restaurant THOMS

Maandag t/m Donderdag 10:00 - 01:00
Vrijdag en Zaterdag 10:00 - 02:00

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant THOMS

• Datum van je bezoek: 23 mei 2018
Heel erg lekker gegeten en een super plek om buiten te zitten met mooi weer. De bediening was erg informeel, maar dat was ook wel weer gezellig.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2018
Wij vonden de muziek wel wat hard staan. We hadden graag buiten gegeten maar de parasols waren niet uit. Verder prima gegeten en de bediening was ook top!
Bakker D.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Wij hebben afgelopen zaterdag gegeten bij Thoms met een paar meiden. Vanwege de grote groep hebben wij van tevoren een 3 gangenmenu vastgesteld. Er was een mooie tafel binnen gereserveerd. Echter het was 27 graden en iedereen zat buiten, had dan ook wel fijn geweest als we wellicht ook buiten konden zitten.
Onze groep was nog niet compleet, dus hadden we gevraagd om nog even te wachten met het serveren van het voorafje. Nadat we compleet waren duurde het erg lang voordat we ons vooraf kregen, dit hebben wij gemeld en het bleek dat ze niet wisten dat we dit alsnog wilden hebben.
De verschillende hoofdgerechten waren lekker, de steak wal alleen erg rauw, terwijl er een medium was besteld. Voor de rest was de vis en burger goed bereid en smaakvol. Patatjes waren ook erg lekker en voldoende aanwezig! Als toetje hadden wij een grand dessert. Leuk opgemaakt en goed van smaak.
E.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Heerlijk bij Thoms gegeten in een goede sfeer. bediening was zeer goed en vriendelijk. Geen wonder dat Thoms tot het beste terras in 2016 is uitgeroepen.
Julia H.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Gezellige sfeer en de bediening was top!
Bethy R.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Bgezellige drukte leuk personeel lekker gegeten
Saskia R.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
We werden vriendelijk ontvangen. Lekker geluncht, als er iets minder zalm op het broodje had gezeten was het ook prima geweest.
Lida S.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2018
ik kom weer.
Saskia B.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2018
Op een zomermiddag gezellig zitten lunchen op het terras en dat was heel gezellig! Vlotte service ondanks de drukte en met het zonnetje zit het met de sfeer altijd goed!
Iris P.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Professioneel én vriendelijk behandeld. Sfeer goed aangevoeld m.b.t. het tempo van langs komen. De garnalenkroketten en het bijbehorende brood waren heerlijk. Het (kartonnen?) bakje cocktailsaus vonden we helaas een aanfluiting, ook qua smaak niet geweldig.
Thoms is absoluut een aanrader!
Irene V.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Heerlijk gegeten. Ontspannen en ongedwongen sfeer met super vriendelijk personeel. Echt TOP !!
M.p S.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Thoms is een heerlijk restaurant/bar waar je heerlijk kunt eten en drinken.
Personeel is echt beleefd en aardig je voelt je er echt welkom!
Ik ga er zeker terugkomen!
Birgit D.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Heerlijk eten, goede bediening! Enige was, dat ze misschien iets te vaak aan onze tafel stonden (geen afspraken over wie welke tafel zou bedienen?) ga zeker terug!
Sandor Z.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2018
Gezellige, eet-cafe-achtige sfeer, met zorgvuldig bereide fusion gerechten. Erg lekker.
Marcel W.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Lekker gegeten in een goeie sfeer! Bediening goed en vriendelijk en behulpzaam. Uitstraling gewoon goed zeker een aanrader.
V.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2018
een thuiskomen gevoel bij Thoms, super vriendelijke bediening!! Het eten was echt heerlijk en prijs kwaliteit helemaal goed!! heerlijke avond genoten dus!!
Bethy R.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2018
Gezellige drukte leuk personeel lunch erg lekkerder lunchplank is aan te bevelen personeel gedienstig je voelt je
Welkom bij Thoms
Arie4Food ..
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2018
Gezellig plek met goed eten voor een goede prijs. De Black Angus smaakte goed, evenals de boterzachte bavette. Ook de voorgerechten smaakten uitstekend. De salade met krokante kip was samen met het brood met smeersels al een maaltijd op zich. De biertjes van Noordt uit de tap smaken er goed bij. Ze maken het motto van no-nonsense food van goede kwaliteit zeker waar. Wel zou ik graag zien dat ze een paar tafeltjes weg zouden halen, zodat iedereen een beetje meer ruimte heeft. Sommige tafeltjes zijn aan de kleine kant en staan erg dicht op elkaar, zeker als het personeel er steeds tussendoor moet manoevreren..
Natasja D.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Helaas 2x een burger gekregen welke nog koud was van binnen, weer wachten terwijl mijn vriendin haar eten al bijna op had... jammer! Volgens ober gebeurde dit nooit maar mij moet dit gebeuren... uiteindelijk werd de burger en drankje vd rekening gehaald, wat netjes is. Ik ga hier niet snel nog eens eten...
Stefan E.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018