Thirty5ive Wine & Food bar

Javaplein 35 1095 CJ Amsterdam Nederland Kaart
31-208469121

Over het restaurant Thirty5ive Wine & Food bar

De aarde als speelbal

Een absolute aanrader in Amsterdam Oost! De kleine gerechten zijn om de uitstekend geselecteerde wijnen heen gecreëerd. Zulke mooie plaatjes opeten is bijna zonde. Wat er op het menu staat is afhankelijk van wat het seizoen te bieden heeft, maar altijd duurzaam en organisch. Van 'Smokey' tot 'Earthy' tot 'Sweet' beleef je hier de hele smaaksensatie.

Meer informatie over restaurant Thirty5ive Wine & Food bar

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 18:00 - 01:00

Manoe D.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Voor de mensen die nog altijd in de overtuiging zijn dat Wilde Zwijnen de enige reden is om af te dalen naar het diepe Oosten, ik heb nieuws voor jullie: Thirty5ive is zowaar een tweede en betere reden om de tocht te maken. De kaart is gevuld met kleine gerechten die geregeld worden veranderd. De chef is creatief en nauwkeurig. En als we het dan over de prijzen van het eten hebben: voor de kwaliteit is het echt een enorm goede deal. De zaak is tot in het detail sfeervol ingericht - diezelfde sfeer komt 't meest tot z'n recht wanneer de eigenaar er rondloopt. Zijn gulle lach en hij zorgen ervoor dat je je meteen thuis voelt. Een deel van de wijnen zijn voor Nederlandse standaard ietwat aan de prijs, maar met een gevarieerde kaart vol verrassende wijnen en vin naturel, is dat al snel vergeven. Thirty5ive is een absolute aanrader voor een sfeervolle, complete avond uit.
luuc V.
In één woord top!

Ben hier met mijn vriendin gaan eten en het was een geweldige ervaring. De wijnen waren top en de gerechten waren net zo lekker als ze eruit zagen. De uitstraling van het restaurant in combinatie met de gastvrijheid van het personeel zorgen ervoor dat we hier zeker terug gaan keren. Echt een aanrader!
luuc V.
In één woord top!

Heb hier met mijn vriendin gegeten. De wijn, het eten, de uitstraling van de zaak en het personeel zijn geweldig. De gastheer zorgt ervoor dat je niets tekort komt. Een heerlijke ervaring die zeker voor herhaling vatbaar is.
Eric G.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Gerechten waren écht van uitstekende kwaliteit waar de kok duidelijk zijn best op heeft gedaan om een gebalanceerd en smaaksensatie vol gerecht te reserveren. De bediening was tijdens ons bezoek niet aangesloten. Kon geen enkele kennis van de wijnen ontdekken, bediende leek rechtstreeks van straat geplukt. Te onzeker ook. Stond niet in verhouding met de kwaliteit van het voedsel.
Christine R.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Ik ben al eerder bij Thirty5ive geweest. Het concept was toen iets anders, wijnen met kleine gerechten. Persoonlijk spreek het oude concept mij meer aan. Service is goed, echter zie ik liever personeel in trendy kleding dan een shirt en joggingbroek.
Verder werd wel goed geluisterd naar onze wensen mbt de wijnkeuze.
Het driegangen verrassingsmenu was lekker, maar niet spectaculair. De tweede gang bestaande uit ossehaas met Miso saus en Japanse invloeden smaakte mij het best.
Tim H.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Na een zeer slechte ervaring vorige week in het Badhuis, nu eens bij de buren geweest: wat fijn! Gastvrije ontvangst, heerlijk eten, mooie wijnen geproefd en gedronken. Zeker voor herhaling vatbaar.
David S.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Goede sfeer, heerlijke gerechten en alle wijnen mag je eerst even proeven. Niet echt opgelet wat de wijn per glas kost maar het was het geld waard. Aan de bar gegeten met uitzicht op de keuken, prima plek om te zitten.
merik G.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Het eten was verrukkelijk echter als je jezelf als een food en wijnbar profileert, mogen de wijnen beter en verwacht je meer kennis over de wijn bij het personeel. De prijzen per glas (veel glazen van € 7,50- € 9,00) zijn hoog voor wat er geboden wordt.
Het eten was heerlijk en de inrichting erg leuk.
Pauline S.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Heerlijk en gezellig.
Beetje rumoerig en moeilijke akoestiek
René H.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Prima eten. Helaas erg lawaaiig.
tim S.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Heel erg lekker gegeten. Op 1 gerecht na: de artisjok bestond louter uit smakeloos deeg met een soort 'spread' van artisjok ertussen (de artisjok was nauwelijks te proeven) met daarbij een ietwat simpele salade. Daarentegen, de springrolls waren fantastisch! Al met al een aanrader om te bezoeken.
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Mooie morderne wijnbar maar ook erg internationaal personeel. Goede vibe heerst er.
Madelon V.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Heerlijk gegeten gisteravond met 4 personen. Het eten was fantastisch en de wijnen uit wijnarrangement verrassend. Kortom fantastisch! Enige twee minpuntjes, de accousitiek; het was best lawaaierig zodat je elkaar (en de uitleg van de gerechten) niet goed kon verstaan en zelf vind ik het prettig om op een stoel te zitten tijdens het eten ipv hoge krukken. Verder alles helemaal tot in de puntjes verzorgd, tot aan het toilet aan toe (zeer schoon!)
Tara W.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Er hangt een heerlijk ongedwongen sfeer waarbij je heerlijke wijnen kunt drinken en lekker hapjes kunt eten. Leuk om met vriendinnen heen te gaan. Kom zeker nog een keer terug! De bediening is Super! :)
Barbara S.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Super gezellig en sfeervol plekje waar je erg lekker eet en drinkt voor een prima prijs.
Eduard J.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Leuke lokatie met vooral een verrassende wijnkaart met biologische en uitstekende Marokaanse wijnen. Vriendelijke, zij het misschien wat chaotische bediening, vrij rumoerig wat een gesprek bemoeilijkt.
Roos S.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Heerlijk 4 gangen chefs menu gegeten. Prijs kwaliteit is top! Wijnen waren heerlijk, mochten steeds eerst proeven. Wel iets aan de prijzige kant, waardoor de totaal rekening toch nog even schrikken kan zijn. Maar misschien moest wij beter opletten wat de wijnen kostten die we dronken ;)
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Goede sfeer, klein en informeel. De uitleg bij ieder gerecht werd zeer gewaardeerd door onze tafel. Genoten van het surprise menu, met smakelijk alternatief voor onze vegetarische collega, al was het dessert iets te zoet. Goede wijnlijst. Komen zeker nog een keer terug!
Nels G.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Wat een lekker eten! En een fijne bediening. Natuur wijn is een concept wat voor mij nog wat moet wennen. Qua eten zou je in Frankrijk zeggen: een bib gourmand waardig. In 1 woord heerlijk!
Mirije N.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Op een vrijdagavond hier afgesproken met 2 vriendinnen om eens lekker van wijnen te genieten. We bestelden 2 verschillende uit 3 verschillende wijnen die per glas gingen, in een wijnbar?????? De ober legde ons later (!) pas uit dat alle wijnen per glas gingen maar om dit niet zo te promoten (nogmaals: voor een wijnbar???) hielden ze op de kaart per fles... Als je dan bij bestellen de juiste info krijgt ok, maar helaas nee. Inrichting waren wij erg van gecharmeerd, meisje in bediening was erg vriendelijk, maar we hadden het idee dat de bediening absoluut niet wilde vertellen wat ze ons serveerden. Nu wij de glazen wijn, a 6,60€ per glas voor ons hadden proefden wij deze: zo vlak hebben wij een wijntje nooit eerder gehad. Na 3 slokjes, want dat was misschien de tandpasta, hebben wij de wijn teruggestuurd en van de kaart andere besteld en dat leek er meer op. Het eten kwam na elkaar, duurde verschrikkelijk lang, maar was best smakelijk. Wij hadden carpaccio, raviolo, coquilles. Kaasplankje werd niet uitgelegd, bediening was ver onder de maat. Nu was de eigenaar er toevallig die ik toevallig aansprak op het mooie design van de WC en na even gepraat te hebben bood hij ons een klein smakelijk glaasje aan van het huis, dat was best aardig. Al met al incapabele bediening met prima eten en wijnen voor teveel geld in een prachtig uitziend restaurant, wij komen echter niet meer terug....