Speciale deals

-20% op de Rekening

-20% op de Rekening

Exclusief menu's
Available on the booked timeslot.

Over het restaurant Thijs by Dikker & Thijs

Traditioneel Frans eten

Thijs by Dikker & Thijs een plek waar het stedelijke heden samenkomt met het rijke verleden in een 18e eeuws pakhuis. De traditionele Franse keuken in een modern jasje met lokale ingrediënten; het interieurontwerp geeft Thijs een stedelijk en tijdloos design. Het team bouwt zo eigenhandig, gebaseerd op hun historische ervaring, het nieuwe Thijs.

Het restaurant, dat een paar treden onder straatniveau gelegen is, heeft een open karakter met een bepaalde ongedwongenheid. Een sfeer waarin de entrepreneur een deal sluit tijdens een lunch, waarin vaste gasten vertrouwde smaken in vernieuwde jasjes proeven en waarin jonge stedelingen borrelen. Dezelfde toegankelijke stijl keert terug op de bovengelegen etage, de prinsen zaal en de aan de gracht gelegen private dining en vergaderzaal.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Thijs by Dikker & Thijs

Tram 1,2,5

Maandag t/m Donderdag vanaf
Zondag t/m Maandag

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Thijs by Dikker & Thijs

Elisabeth D.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Het gecombineerde Cinecenter arrangement lijkt een leuke aanbieding. Een twee-gangen-diner + bioscoopkaartje voor 25 euro. De bijkomende kosten zijn helaas buitenproportioneel en maken dat je toch teleurgesteld vertrekt. Als je om de huiswijn vraagt en vervolgens 35 euro betaalt voor een fles gewone Sauvignon Blanc voel je je een beetje genomen.
Maratka K.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
De gerechten zijn te klein en heel duur voor de maat. Dus de prijs-kwaliteit kan beter.
Bernadette D.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Wij hebben voor het eerst (vroeger vaak bij de Prinsenkelder geweest) weer bij Thijs gegeten en we waren positief verrast over de kwaliteit. Zowel het voor-, hoofd- als nagerecht waren uitstekend. En de MIP-rosé uit de Provence blijft altijd lekker. De stagiaire waardoor we ontvangen werden was wat onhandig met het openen van de fles, maar wel logisch voor een meisje van 17 die verder heel attent was. We komen zeker terug!
Michiel G.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Goede, vriendelijke bediening en lekker gegeten!
Joyce V.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Heerlijk gegeten! Fijne bediening en goeie porties. We Wilde het hoofdgerecht delen, hier werd Niet moeilijk over gedaan en we leeg En het op 2 Borden
Leon Q.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2018
Heerlijk gegeten! Goede kwaliteit, vriendelijke service en een mooie locatie en dat voor een nette prijs! (20% korting via iens ????)
lot J.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Prijs kwaliteit niet echt voldoende. Voor dat geld verwacht ik of een normale hoeveelheid eten, of iets van echt hoge kwaliteit. Niet echt tevreden dus met dit aanbod.
Daphne L.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
Gezellige Sfeer met vriendelijke bediening. Voor Jong en Oud, prima Kaart , goede prijs kwaliteit verhouding.
Freetimeradio W.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Keurig restaurant vlakbij de Leidsestraat.
Nette ontvangst, heerlijk eten, leuke avond gehad.
Thijs B.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
De kwaliteit van het eten was niet ok. Mijn vrouw had de risottokoekjes. Drie stuks voor 16 euro. Een nasischijf van de FEBO is beter van kwaliteit. Mijn hamburger was redelijk.
De service was schreeuwerig. Wij gingen zitten in een vrijwel leeg restaurant en kregen als laatste ons hoofdgerecht.
Jairo O.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
We hadden een heerlijk avondje bij Thijs, lekker eten en vooral de sfeer en locatie zijn leuk. Er werd heel goed rekening gehouden met de tijd, omdat we nog naar een theater voorstelling gingen.
Robert S.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Voorgerecht knolselderij soep was heerlijk, maar de entre- cote (rare) was helaas teleurstellend taai. Het dessert cheese cake was ok.
Jaap R.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Kleine kaart maar met uitstekende gerechten. Iedereen tevreden
Nicole V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Lekker gegeten en erg aardige bediening maar niet erg ervaren. Wildkaart moesten we naar vragen, werd niet gebracht. Maar nogmaals, de bediening was uitermate hartelijk en ze deden erg hun best. Dat waardeer ik. Daarom zou ik hier terug gaan. En natuurlijk ook voor het eten!
Yara P.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Deze vrijdagavond hebben wij een zeer gezellige avond gehad met 6 vriendinnen. We zijn echt leuk geholpen. En het eten was verbazingwekkend lekker. Een echte aanrader!
Jeroen B.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Erg lekker gegeten, bijzonder prettig en attent bedienend personeel
Egbert K.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Heerlijk gegeten, uitstekende bediening.
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Erg klein voorgerecht met n redelijke smaak, wellicht iets te koud. Hoofdgerecht was ook redelijk, sprong er niet uit. Jammer, is het eigenlijk net niet. Ook de 20% korting was niet van de rekening af gehaald......
Louisgroen G.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Leuke zaak, heerlijk eten en een prettige bediening bij een bescheiden prijs: kortom, hier komen we zeker terug.
Louisgroen G.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Heerlijk gegeten. Vriendelijke en vlotte bediening.