Thijs & Aafke

Hoofdweg 41 7871 TC Klijndijk Nederland Kaart

Over het restaurant Thijs & Aafke

Thuis bij Thijs en Aafke

Ga je eten bij Thijs en Aafke? Dan kom je ook daadwerkelijk bij hen thuis. Het is weliswaar een groot buffetrestaurant, maar dit doet zeker geen afbreuk aan de knusse sfeer die hier hangt. Thijs & Aafke is een perfecte plek om tot rust te komen en op het terras te genieten van de zon en de wandelende of fietsende voorbijgangers. Geniet van je rust met hun heerlijke buffet!

Meer informatie over restaurant Thijs & Aafke

• Pin , Visa card
broelie1 .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Vriendelijk Personeel!
Vierde mijn verjaardag ze hadden de tafel versierd met een slinger en ik kreeg ijs geserveerd met brandende sterretjes GEWELDIG! Heel attent en ......... het koste niets extra s.
Heb een gewelde avond gehad bedankt Thijs & Aafke!
Janet K.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Gnn .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Ook deze keer hebben we weer prima gegeten. Vriendelijke ontvangst en bij vertrek werden we weer vriendelijk gedag gezegd. Het is toch fijn om je welkom te voelen.

Eten was prima. Voldoende keus. Voldoende vegetarische gerechten.
Jacob K.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Na afloop moet je toch nog steeds behoorlijk bij betalen ondanks de AH spaar kaart en het was wel vrij rumoerig je zou de volgende keer beter de bezoekers een beetje bij elkaar plaatsen
czwaagstra .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Zijn hier al een keer eerder geweest. Het is een buffet. Het was weer heerlijk.
Allemaal verschillende gerechten die ook allemaal even lekker waren.
Gaan zeker weer terug.
Dineke L.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Het warme eten geeft niet mijn voorkeur, mede omdat het toch wel even staat, maar het koude buffet vind ik altijd heerlijk.
Een gezellig restaurant, maar het is vaak wel wat koud.
Jantina U.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Prima
Jeffrey B.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
De prijs kwaliteitsverhouding is zeer onder de maat. De gerechten kloppen niet of zijn niet volledig. Er word niet gevraagd hoe het eten gebakken moet worden op de bakplaat... Zalm, Biefstuk etc... er word zo maar wat gedaan. En aan het eind van de tijd wanneer je geen drinken meer besteld word er gevraagd "kan ik u nog een kopje koffie aanbieden?" Overkomend dat deze van de zaak is.. maar kijk je even later op de rekening en ja hoor staat de koffie op de rekening... Nee voor ons 1 keer en nooit weer en zou het ook zeker afraden aan bekenden.
Bruijckie .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Wederom heerlijk gegeten hier. Helaas was de spinaziesoep er niet. Die was de vorige keer heel erg lekker.
Was alleen weinig vernieuwing tov de vorige keer. Maar dat is ook lastig want er is heel veel keuze.
Agnes G.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
We hebben heerlijk gegeten. Maar de meneer die over het afrekenen gaat mag wel eens wat aan zijn communicatie vaardigheden gaan doen. Werkelijk onbeschofte vent!!
Daniël G.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Het was erg druk bij binnenkomst , dit kwam doordat de 1e sessie om 19:30 uur moest afrekenen en de mensen van de 2e sessie naar binnen wilden gaan om 19:30 uur, Beetje chaotisch dus. Toen kwamen we in een zaaltje terecht een bomennaam, wat erg ongezellig was. Je was helemaal afgezonderd van de hoofdzaal, je had het idee er niet bij te horen. Toen het buffet, dit was redelijk, maar niet voor herhaling vatbaar. Veel salades die zo uit de 10 kg emmers kwamen en smaakloos waren.Het vlees in de gamellen stond te verpieteren. Toen de showcooking, wat een aanfluiting. Hier stond welgeteld 1 man achter die vlees en vis moest bakken op de plaat en ook de pannenkoeken ernaast moest bakken. Veel te weinig personeel dus en de kok was erg chagrijnig en ongeïnteresseerd bezig. Het toetjesbuffet als laatste: Dit kon ermee door, maar wat wij gewend waren van andere wereldrestaurants was ook dit zeer beperkt.
Voor ons dus geen Thijs en Aafke meer, het was dat we met de AH-restaurantactie konden eten, anders hadden we veel te veel betaald voor zo'n mager buffet.
Mirjam K.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Heel gastvrij en vriendelijk ontvangen. Meteen een drankje aangeboden gekregen en terwijl we wachtte op de rest van de groep een stokbrood met kruidenboter en vlees op tafel geserveerd gekregen. Het eten was lekker en goed op temperatuur. Ook de live cooking was erg goed en ook de kok was erg vriendelijk. We hebben er een heerlijke avond gehad!
Connie H.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
We waren wederom tevreden, gevraagd naar een leuk plekje ook dat weer goed geregeld, online gereserveerd is goed in behandeling genomen.
Kortom weer voor herhaling vatbaar!
klaas.anny .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Heerlijk gegeten en er ruim de tijd voor genomen in ongedwongen sfeer. Ruime keuze uit alle gerechten. Tafels werden met regelmaat afgeruimd. Aanrader!
klm73074 .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Ontvangst was vriendelijk en brgrlri naar gereserveerde tafel bij het live cooking was het soms erg druk ook al omdat er slechts 1 kok bezig was op en hij niet te veel,klanten te gelijk doet. Prijs technisch niet een van de goedkoopste met dit concept.
Esther B.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
We hebben lekker gegeten bij Thijs & Aafke. De gerechten waren prima en smaakten goed. De naambordjes boven de gerechten klopten niet helemaal, maar dat kan gebeuren ;). We zouden het alleen wel lekkerder vinden als er bij het vlees van de bakplaat nog een keuze zou zijn uit warme sausjes voor bij het vlees & de vis.
Maar het was lekker!
J.P. O.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Super mooi en groot restaurant. Flexibel en gezellig personeel en eigenaren. We mochten aan de kant van de bioscoop zitten waar onze dochter heerlijk gespeeld heeft. Ook het eten was heerlijk en er was een ruime keus. De groeten aan Paul en als we in de buurt op vakantie zijn komen we weer. Groeten de Oosterhoffjes
Ton M.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Veel keus. Er is voor elk wat wils. Heerlijk gegeten.
G. L.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Het eten was prima. Het ontvangst was erg vriendelijk. Maar we vonden de bediening wel erg opdringerig met de drankjes. Op een gegeven moment ben je er wel flauw van als ze steeds vragen of je nog wat wilt drinken.
Henny D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
We zijn meerdere keren wezen eten bij Thijs en Aafke. Het was altijd prima verzorgd maar dit keer viel het tegen.
Veel van het eten was koud, het vlees van de bakplaat was matig. De plaat zal veel heter moeten en meer kruiden bij het vlees. Kipfilet was droog en smaakloos van de bakplaat en de biefstuk kon beter gekruid.
Verder een prima bediening.