Thijs & Aafke

Hoofdweg 41 7871 TC Klijndijk Nederland Kaart

Over restaurant Thijs & Aafke

Thuis bij Thijs en Aafke

Ga je eten bij Thijs en Aafke? Dan kom je ook daadwerkelijk bij hen thuis. Het is weliswaar een groot buffetrestaurant, maar dit doet zeker geen afbreuk aan de knusse sfeer die hier hangt. Thijs & Aafke is een perfecte plek om tot rust te komen en op het terras te genieten van de zon en de wandelende of fietsende voorbijgangers. Geniet van je rust met hun heerlijke buffet!

Meer informatie over restaurant Thijs & Aafke

Miranda B.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Esther B.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
We hebben lekker gegeten bij Thijs & Aafke. De gerechten waren prima en smaakten goed. De naambordjes boven de gerechten klopten niet helemaal, maar dat kan gebeuren ;). We zouden het alleen wel lekkerder vinden als er bij het vlees van de bakplaat nog een keuze zou zijn uit warme sausjes voor bij het vlees & de vis.
Maar het was lekker!
J.P. O.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Super mooi en groot restaurant. Flexibel en gezellig personeel en eigenaren. We mochten aan de kant van de bioscoop zitten waar onze dochter heerlijk gespeeld heeft. Ook het eten was heerlijk en er was een ruime keus. De groeten aan Paul en als we in de buurt op vakantie zijn komen we weer. Groeten de Oosterhoffjes
Ton M.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Veel keus. Er is voor elk wat wils. Heerlijk gegeten.
G. L.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Het eten was prima. Het ontvangst was erg vriendelijk. Maar we vonden de bediening wel erg opdringerig met de drankjes. Op een gegeven moment ben je er wel flauw van als ze steeds vragen of je nog wat wilt drinken.
Henny D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
We zijn meerdere keren wezen eten bij Thijs en Aafke. Het was altijd prima verzorgd maar dit keer viel het tegen.
Veel van het eten was koud, het vlees van de bakplaat was matig. De plaat zal veel heter moeten en meer kruiden bij het vlees. Kipfilet was droog en smaakloos van de bakplaat en de biefstuk kon beter gekruid.
Verder een prima bediening.
C.A. Visser. V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Ontvangst was zeer vriendelijk. Bediening was ook vriendelijk en goed.
Alleen in het weekend ZEER druk , 1 kok die van links naar rechts vloog om gerechten klaar te maken,
vlees en vis en pannekoeken.
lange rij voor het buffet.
Eefke92 .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Ikzelf en mijn vader hebben een glutenvrij dieet; samen met mijn moeder erbij, afgelopen vrijdag het glutenvrij buffet genuttigd! Heerlijk gegeten, gewoonweg alles kunnen eten, gigantisch ruime keuze, gemoedelijke sfeer! We komen zeker een keer weer bij het glutenvrij buffet!
Hilda R.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Ik vond het een heel gezellige sfeer en veel keuze in gerechten.
De bediening was ook goed dus echt aan te bevelen.
We gaan zeker nog een keer weer heen.
J.A. S.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Zijn vriendelijk ontvangen.
Gerechten volop keuze
Buffetvorm,geeft gezellige sfeer
Bediening had wat vlotter gekund
Al met al een goede keuze geweest en aan te bevelen voor degene die eens gezellig en rustig willen eten.
Annelies M.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Een van de 5 G's waar men mee roemt op de website: "Gastvrij ontvangen" hebben wij totaal niet ervaren. De receptioniste was uiterst onvriendelijk. Het overige bedienend personeel wel voorkomend. Eten was goed. Prijs/kwaliteit is echter mijns inziens niet in verhouding. Door het gebruik van de AH spaaractie echter acceptabel. Tip: misschien de "bakken" waar men toetjes mee haalt iet smaakvoller aan te schaffen.
Marcel J.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Al meerdere keren bij Thijs en Aafke gegeten, iedere keer weer een verassing met andere gerechten. Elk gerecht is perfect bereid en is heerlijk om te eten. Elke zaal heeft een eigen sfeer. De bediening is ook super goed geregeld. Lege bordjes worden vrijwel direct weer opgehaald. Alles met alles is dit een Dikke 10.
Ineke V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
goede kwaliteit eten,heel veel variatiezowel vlees als salades en soepen en een heel goed toetjes buffet met heerlijke ijssoorten .sfeer ook goed het is idd net een grote gezellige huiskamer
Collinde L.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Ik vond het eten prima, minpunt was de geur die in de hal hing. Bij de ingang/uitgang niet echt fris, het rook er naar een slechte toiletverfrisser. Dan kom je niet met een fijn gevoel binnen en ga je ook niet fijn weg.
Verder zat ik aan het raam en daar was het best wel koud.
B.Nieuwenhuis N.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
et was weer als vanouds, gezellig druk en heerlijk eten met heel veel keus!!!
Ton M.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Heerlijk gegeten. Zeer vriendelijk personeel. Alles voldoende en werd op tijd aangevuld. Heel veel keuze en ook heerlijke toetjes.
Albert O.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Goede prijs kwaliteit/verhouding
Vriendelijke bediening
Fijn om een keer terug te komen
Met onze A-H kaart geen probleem
Goede parkeergelegenheid
Een goed en verzorgd geheel
Verbinding .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Het was erg lekker en de kinderspeelhoek is geweldig voor onze zoon van 2. Snelle bediening en vriendelijk personeel. Het enige wat ons opviel wat misschien anders kan, is dat er een paar gerechten o.a. de speklappen & Oosters stoofpotje te hoog stonden en kookten, waardoor het vlees taai gaat wiorden.
Michiel M.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Mooie setting, verschillende kamers en ruimtes. De kamer waar wij in zaten hadden 3 grote ronde tafels waar 3 groepen zaten. Het buffetdeel ziet er fantastisch uit en er is een keur aan eten. Live cooking is een extra aantrekkelijk onderdeel.
Familie L.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Wij voelden ons bij het ontvangst niet erg welkom geheten. Het eten was verder goed.

Wij zijn hier gekomen n.a.v. de AH restaurantactie. We hebben als stel met één kind 2 volwassen menu's (buffet) a € 25 pp en 1 kindermenu (buffet) a € 10 afgenomen. Bij het afrekenen krijgen we alleen € 10 korting, volgens het restaurant omdat ze op het goedkoopste item de korting mogen geven. Bij het nazien van de actievoorwaarden is het goedkoopste item alleen van toepassing bij het kiezen a la carte waarbij 2 voor-, 2 hoofd, en 2 nagerechten afgenomen worden. Als we alleen met ons tweeën geweest waren hadden we € 25 korting gehad. Een beetje oneerlijk naar ons idee.