Thijs & Aafke

Hoofdweg 41 7871 TC Klijndijk Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Thijs & Aafke

Thuis bij Thijs en Aafke

Ga je eten bij Thijs en Aafke? Dan kom je ook daadwerkelijk bij hen thuis. Het is weliswaar een groot buffetrestaurant, maar dit doet zeker geen afbreuk aan de knusse sfeer die hier hangt. Thijs & Aafke is een perfecte plek om tot rust te komen en op het terras te genieten van de zon en de wandelende of fietsende voorbijgangers. Geniet van je rust met hun heerlijke buffet!

Meer informatie over restaurant Thijs & Aafke

- High Tea 11:00 - 14:30
Zondag
- Brunch 11:00 - 14.

• Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Catering , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Henk D.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Goed zoals altijd. Ruime keuze en indien nodig wordt er iets voor je gemaakt, zoals voor mijn zoon die vegetarisch is. Ik zou graag wat meer aanbiedingen ontvangen waardoor het nog meer uitnodigt om te komen.
Gnn .
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2017
We hebben hier zaterdagavond weer gegeten en ook deze keer was het prima. Vrolijke ontvangst en er was genoeg keuze. De bakken werden op tijd aangevuld.
We komen graag weer.
Roelof V.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
2E MAAL DIT JAAR BEVIEL PRIMA
JanJosefina S.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
zoals altijd super lekker eten en perfecte service! We komen graag bij Thijs en Aafke geregeld eten. Er zijn geen verbeterputen.
Rianne B.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Zoals altijd weer heerlijk gegeten. Verse producten , geweldig smakende gerechten , voldoende keus en een ontspannen sfeer. We komen snel weer!!
marian.koster .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
De eerste keer dat ik met mijn man hier at. De sfeer was prettig en aangenaam. Drankjes werden snel bezorgd en borden snel afgeruimd.
Het deed me toch het meest denken aan een "eetschuur", niet echt negatief bedoeld. Kwam waarschijnlijk door de presentatie van het eten in de bakken. Een wat rommelige cateringachtige presentatie. Dan vind ik de prijs wat aan de hoge kant als je niet met een actie meedoet.
Misschien is het leuker om met meer tegelijk te eten, dan met z'n tweeen.
Albert O.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Je kon met je A H zegeltjes niet meer reserveren voor het lopend buffet wat wel jammer was natuurlijk
Als dit niet kan moet je niet aan zo'n actie meedoen !!!
Dus alleen voor de lunch
Albert O.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Behoorlijk grote portie voor dit bedrag
P
rima van smaak

Zeker voor herhaling vatbaar
Heerlijke smaak van de gerechten
Niet te weinig juist goed
info269 .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Bij het afrekenen stonden er veel mensen te wachten die nog moesten eten. Dat was niet zo prettig, je hebt dan minder privacy.
Jaap G.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Leuk, zeer nette bediening. Lopend buffet zeer goed aangevuld iedere keer en ter plekke bakken van varkenshaas, biefstuk, gamba's en andere vlees en vis soorten!! Alle groenten, fruit e.d. goed vers, ook de frietjes lekker en krokant, dus geen slappe hap. Super netjes en schoon. Wij waren met 7 personen en hadden een mooie ronde tafel aan de straat kant.
Alleen jammer dat ontvangst balie en afrekenen aan de zelfde balie zitten, daar zou wat meer ruimte mogen zitten wanneer groepen afrekenen en ook nieuwe gasten binnen komen. Voor de rest perfect!!
Zeker aan te raden en komen ook zeker weer.

Met vriendelijke groet,
Jaap Geuzinge
oost3062 .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Heerlijk genoten van het lopend buffet bij Thijs en Aafke in Klijndijk. Alle gerechten die wij geproefd hebben waren lekker. Voldoende keuze en eveneens een heerlijk toetjes buffet.
Aleida H.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
We hebben goed gegeten ook voor de kinderen 2 en 5 jaar was er voldoende keuze. Personeel ging ook leuk om met de kinderen.
Arjan W.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
We hebben weer heerlijk gegeten - er heerste een fijne ontspannen sfeer en de bediening was alert met het weghalen van de lege bordjes en het bijvullen van het drinken ! TOP avond gehad !!
Mariska K.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
We hebben een leuke avond gehad. De bediening was erg vriendelijk.

Het buffet zag er verzorgd uit. Het smaakte goed. We komen zeker nog eens terug!!
berg_hav .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
prima buffetrestaurant, goede ontvangst en uitleg van de gerechten. voor herhaling vatbaar. zalen geschikt voor grote groepen en voor kleine groepen van enkele personen.
Geen vreetschuur maar een gezellige eetgelegenheid.
broelie1 .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Vriendelijk Personeel!
Vierde mijn verjaardag ze hadden de tafel versierd met een slinger en ik kreeg ijs geserveerd met brandende sterretjes GEWELDIG! Heel attent en ......... het koste niets extra s.
Heb een gewelde avond gehad bedankt Thijs & Aafke!
Janet K.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
prima buffet, heel veel keus, goede kwaliteit. Apart buffetje voor kinderen Wel wat druk en lange wachttijd bij de live cooking. Was een gerecht op dan werd dit direct weer aangevuld. Als we in de buurt zijn komen we zeker weer eten
Gnn .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Ook deze keer hebben we weer prima gegeten. Vriendelijke ontvangst en bij vertrek werden we weer vriendelijk gedag gezegd. Het is toch fijn om je welkom te voelen.

Eten was prima. Voldoende keus. Voldoende vegetarische gerechten.
Jacob K.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Na afloop moet je toch nog steeds behoorlijk bij betalen ondanks de AH spaar kaart en het was wel vrij rumoerig je zou de volgende keer beter de bezoekers een beetje bij elkaar plaatsen
czwaagstra .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Zijn hier al een keer eerder geweest. Het is een buffet. Het was weer heerlijk.
Allemaal verschillende gerechten die ook allemaal even lekker waren.
Gaan zeker weer terug.