Thijs & Aafke

Hoofdweg 41 7871 TC Klijndijk Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 30€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Diverse soorten dagsoep, warme ragout,
      stokbrood met tappenade;s
      schepsalade's rauwkost, visbuffet
  • Hoofdgerechten
    • diverse groentes,
      aardappelgarnituren
      stoofpotjes
      Bij de bakplaat wordt er vlees en vis voor u gebakken
  • Nagerecht
    • Creme brulee, gebakjes, vers fruit
      Soft ijs, warme kersen, mousse
      Creme Brulee

Over het restaurant Thijs & Aafke

Thuis bij Thijs en Aafke

Ga je eten bij Thijs en Aafke? Dan kom je ook daadwerkelijk bij hen thuis. Het is weliswaar een groot buffetrestaurant, maar dit doet zeker geen afbreuk aan de knusse sfeer die hier hangt. Thijs & Aafke is een perfecte plek om tot rust te komen en op het terras te genieten van de zon en de wandelende of fietsende voorbijgangers. Geniet van je rust met hun heerlijke buffet!

Meer informatie over restaurant Thijs & Aafke

- Diner vanaf 15:00 - 21:00

Jouw recensie over het restaurant Thijs & Aafke

Els R.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Het is hier altijd gezellig en gemoedelijk hoe druk het ook is. Wat mij deze ker wel.opviel....ik trof regelmatig lege bakken en dat was de andere keren wel anders. Misschien een puntje van aandacht.
Fennie H.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Super
Trijnie S.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2018
Het eten was redelijk, echter voor de AH actie gingen ze uit van een hoger tarief.
Voor dit tarief kan ik bij vd Valk buffet op zaterdagavond beter eten, luxer en een groter assortiment.
En ook nog incl drankjes
Josgroot G.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Lekker gegeten. We werden snel geholpen en naar onze tafel gebracht. Vaak genoeg gevraagd of we nog drinken wilden door erg aardig personeel.
Ginie K.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
We werden erg gastvrij ontvangen. Voordat we naar onze tafel werden gebracht werd uitgelegd hoe de gang van zaken was t.a.v. het buffet. Het zag er geweldig uit en we hebben heerlijk genoten van het eten, er was voldoende keus, voor ieder wat wils. Dit is een restaurant waar we zeker vaker naar toe zullen gaan. We hebben erg genoten.

Groetjes,
Dé twee levensgenieters Anna en Ginie.
J.B.R. T.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Kan beter op smaak en meer kwaliteit
Sandra H.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
Wel aardig om een keer heen te gaan maar de prijs vind ik hoog ten opzichte van het gebodene. Alleen warme borden te krijgen en dat is voor koude gerechten geen succes.
Gerda G.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2018
Gezellg restaurant.

Ondanks dat het zo warm was.
Bleef het personeel vrolijk en vriendelijk.
Louis V.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2018
Voor een menu werd 30euro gerekend terwijl het nu 22,50 kost we waren met twee kinderen van 10 jaar die maar weinig eten maar wel veel trek in frisdrank hadden dus voor consumpties genoeg betaald. De kaart die we voor inleverden had dus weinig nut. De rekening voor 6 personen was niet hoog maar voor een buffet restaurant waar op dat moment de temp binnen boven de 30 graden was kon er geen karaf gewoon water af.
We hadden in een ander restaurant zoals de Wiemel waar we onlangs ook met de actie waren gastvrijer gegeten
We gaan niet weer naar Thijs en Aafke
Eddy K.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
Heerlijk gegeten.
Diana R.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2018
Heerlijk gegeten bij Thijs en Aafke; al voor de 2e keer deze vakantieweek want wat een enorme keuze bij het buffet. Leuk dat ze meedoen met de AH-restaurant actie, dat maakt dat je toch sneller nog een keertje gaat.
Een aanrader!!!
Halbejan .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2018
Zeer leuk restaurant, heerlijk gegeten.Ook leuk opgezet doordat er kleine zalen zijn, voelt zeker niet zoals zoveel buffetrestaurants. Het terras is zeker een aanrader met deze warme temperaturen
Ina J.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
we komen vaker en zijn altijd zeer tevreden over kwaliteit van het eten als ook over de koks en bedienend personeel
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2018
Vriendelijk personeel. Matig eten.
Els S.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
leuk vriendelijk ontvangst,
uitleg buffet ,diverse keuze van gerechten,prima verzorgd,werd ook goed aangevuld.wachttijd gril perfect
komen zeker terug.
Diny A.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2018
Laat niets te wensen over, zeker voor herhaling vatbaar.
Saskia V.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
Eten was erg lekker, veel keuze voor een buffet, alles werd goed aangevuld. Heerlijk gegeten. Normaal kan een buffet massaal aandoen maar door de verschillende zalen was dat hier absoluut niet zo
Frans F.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
Vriendelijk personeel, zeer ruime keus aan gerechten, binnen is het aan de donkere kant maar wij zaten op het ruime terras. Ruime parkeermogelijkheid
Theo B.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2018
Goed restaurant. Veel salades. We hadden gereserveerd en kregen een krap tafeltje toegewezen. Gelukkig konden we buiten zitten op het heerlijke terras.
Jan M.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
Goed eten in een goede accommodatie.