Thijs & Aafke

Hoofdweg 41 7871 TC Klijndijk Nederland Kaart

Over het restaurant Thijs & Aafke

Thuis bij Thijs en Aafke

Ga je eten bij Thijs en Aafke? Dan kom je ook daadwerkelijk bij hen thuis. Het is weliswaar een groot buffetrestaurant, maar dit doet zeker geen afbreuk aan de knusse sfeer die hier hangt. Thijs & Aafke is een perfecte plek om tot rust te komen en op het terras te genieten van de zon en de wandelende of fietsende voorbijgangers. Geniet van je rust met hun heerlijke buffet!

Meer informatie over restaurant Thijs & Aafke

Tom B.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
G. K.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Ik moet eerlijk zeggen dat het wel eens beter is geweest.
Een paar dingen: de schnitzel was zó hard dat ik met het mes met moeite er een stukje af kon snijden. Bovendien
was de smaak (misschien daardoor) ook niet zoals het hoort. Verder was het varkenshaasje nogal taai. Voor de rest: prima.
laatmaar123 .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Wederom prima, prettige ontvangst, fijne bediening, goede service, bedankt. De locatie is ook erg mooi. We komen beslist terug.
Diamant D.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Bediening mag wel wat meer lachen. Trouwens de eigenaars ook.. Dan bedoel ik , een glimlach op hun gezicht zou niet misstaan.
Carla K.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Onverwacht groot, maar toch gezellig ingericht restaurant, zeer geschikt voor als je iets te vieren hebt!
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Heerlijk gegeten volop keuze zowel warm als koud echt een aanrader. We komen binnenkort weer bij jullie eten.
Vooral het varkenshaasje was lekker.
H R.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Goede ontvangst, vriendelijk en vlotte bediening. We hebben heerlijk gegeten. Kleinkinderen hebben zich daar goed vermaakt
J.Y. Y.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Vriendelijke ontvangst in een laagdrempelig restaurant. Vlotte bediening en hoge kwaliteit in een ontspannen sfeer. De keuze van de diverse gerechten is groot genoeg om iedereen tevreden te stellen.
Tom W.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
We werden leuk ontvangen. Het eten werd snel en correct opgediend en was van goede kwaliteit.
Bij het afrekenen werden we helemaal enthousiast. Met de AHrestaurantactie werd perfect geanticipeerd.
Kees B.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Een aanrader en zeker voor herhaling vatbaar.
De kwaliteit van het eten is goed.
Een groot aanbod van verschillende gerechten.
Be E.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
We hebben weer genoten van alle lekkere dingen. Er was erg veel keus. Het was er gezellig. De bediening was prima. We komen graag een keer terug.
Francisca H.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Lekker eten, uitgebreide keus, voor ieder wat wils. Zou zeker nog een keer terugkomen!
Peters H.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Na anderhalf jaar niet te zijn geweest gisteravond weer gegaan. Het (warme) eten in de bakken was absoluut niet warm. Warme groenten zagen er onaantrekkelijk en verlept uit. De Kok bij de bakplaat was ongeinteresseert bezig met de bereiding van het vlees. De Frites zagen eruit alsof ze voor de zoveelste keer opgewarmd waren. Het personeel bij de tafel was onvriendelijk. Het enige lekkere wat er was was het softijs. Nog nooit zo kort uit eten geweest, anderhalf uur terwijl we elders zeker twee en half tot drie uur zitten. En dan ook nogeens € 3,25 betalen voor een flesje radler terwijl je elders € 2.50 betaald. Dit was echt de laatste keer. Een echte afrader.
henny H.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Helemaal goed komen vast weer terug
Harry E.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Locatie is goed berijdbaar Parkeren geen probleem Het eten is heel goed en lekker Totaal plaatje niks mis mee Zeer goed aan te bevelen
Marliene G.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Niet heel massaal en lekker gegeten! ????????
Arnold V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Gerechten waren mooi opgemaakt en stonden goed opgesteld. Waren goed warm of koud net hoe het gerecht moest zijn. Ook live cooking. Smaak van alle genuttigde gerechten was goed
nolly26 .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Mijn vriendin en ik hebben genoten. Dat uitzoeken is al een feest. Soms moeilijk om te kiezen zoveel lekkers maar het is gelukt.
Broekhuizen B.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Thijs & Aafke is een heel gezellig restaurant, er is een ruim assourtiment van voorgerechten, hoofdgerechten en nagerechten, allen met een goede kwaliteit. Een aanrader voor iedereen.
Bianca .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Met de AH bon gegeten bij Thijs en Aafke.
Dit was zeker de moeite waard.
Het is dat het zo ver van onze woonplaats ligt anders was de beslissing om nog eens terug te gaan zeer eenvoudig.
Life cooking smaakte voortreffelijk en het buffet was heerlijk.