Thijs & Aafke

Hoofdweg 41 7871 TC Klijndijk Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Thijs & Aafke

Thuis bij Thijs en Aafke

Ga je eten bij Thijs en Aafke? Dan kom je ook daadwerkelijk bij hen thuis. Het is weliswaar een groot buffetrestaurant, maar dit doet zeker geen afbreuk aan de knusse sfeer die hier hangt. Thijs & Aafke is een perfecte plek om tot rust te komen en op het terras te genieten van de zon en de wandelende of fietsende voorbijgangers. Geniet van je rust met hun heerlijke buffet!

Meer informatie over restaurant Thijs & Aafke

- High Tea 11:00 - 14:30
Zondag
- Brunch 11:00 - 14.

• Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Catering , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
amartin .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Leuk restaurant waar je in buffetvorm kan eten. Het eten was uitstekend en voor ieder wat wils.
Ook voor de nagerechten was er een ruime keuze
Dery J.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Verse producten, vriendelijk en enthousiast personeel, zeer goede kwaliteit! Vanuit Groningen was het zeker de moeite waard, we komen snel weer????
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
We waren er gisteren avond we werden naar ons tafel gebracht en daar zaten we dan, ongeveer 20 minuten later kregen we een plankje met wat brood en ze vroeg wat we wilde drinken cola en een zoete witte wijn oké komt er zo aan is goed. We hadden voor 2 en half gereserveerd. We heben wat gegeten maar naar ander half uur zijn we weg gegaan. We hadden nog steeds maar een glas wijn en een glas cola op terwijl we all-in hadden de andre tafels werden overspoeld drinken en ons tafel werd gewoon voorbij gelopen wat ze keken op het kaartje kijken daar staat op all-in dus gaat ze maar weer weg. Ik heb mijn beklacht gedaan bij het verlaten van het restaurant. En dis niet de eerste keer dit ons vaker over komen. Dus nooit meer thijs en aafke.
cor K.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
Zeer vriendelijke ontvangst ,goede uitleg over het lopend buffet en vlotte bediending vwb de drankjes. Waren hier met de AH actie betaalde 41 euro met z'n tweeën inclusief 6 drankjes. Zou zeker hier terugkomen als ik de buurt woonde. Een aanrader dus.
Harrie H.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Je werd niet costand gevraagd wil je nog watdrinken, ze lieten onsrustig gezellig eten en als we wat wilden drinken was het bestellen en werd ook snel en netjes bediend.
Albert H.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Gezellig en een uitstekend buffet.
Désiré D.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Het restaurant heeft een gezellige sfeer, goed eten, een ruime keuze voor wat betreft het buffet, vriendelijk personeel en is ook kindvriendelijk (bioscoop en speelhoek).
Margreet P.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Het was erg goed de bediening was uitsteken vriendelijk
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
prima eetgelegenheid, uitstekend eten, vriendelijke bediening
Henk D.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Goed zoals altijd. Ruime keuze en indien nodig wordt er iets voor je gemaakt, zoals voor mijn zoon die vegetarisch is. Ik zou graag wat meer aanbiedingen ontvangen waardoor het nog meer uitnodigt om te komen.
Gnn .
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2017
We hebben hier zaterdagavond weer gegeten en ook deze keer was het prima. Vrolijke ontvangst en er was genoeg keuze. De bakken werden op tijd aangevuld.
We komen graag weer.
Roelof V.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
2E MAAL DIT JAAR BEVIEL PRIMA
JanJosefina S.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
zoals altijd super lekker eten en perfecte service! We komen graag bij Thijs en Aafke geregeld eten. Er zijn geen verbeterputen.
Rianne B.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Zoals altijd weer heerlijk gegeten. Verse producten , geweldig smakende gerechten , voldoende keus en een ontspannen sfeer. We komen snel weer!!
marian.koster .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
De eerste keer dat ik met mijn man hier at. De sfeer was prettig en aangenaam. Drankjes werden snel bezorgd en borden snel afgeruimd.
Het deed me toch het meest denken aan een "eetschuur", niet echt negatief bedoeld. Kwam waarschijnlijk door de presentatie van het eten in de bakken. Een wat rommelige cateringachtige presentatie. Dan vind ik de prijs wat aan de hoge kant als je niet met een actie meedoet.
Misschien is het leuker om met meer tegelijk te eten, dan met z'n tweeen.
Albert O.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Je kon met je A H zegeltjes niet meer reserveren voor het lopend buffet wat wel jammer was natuurlijk
Als dit niet kan moet je niet aan zo'n actie meedoen !!!
Dus alleen voor de lunch
Albert O.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Behoorlijk grote portie voor dit bedrag
P
rima van smaak

Zeker voor herhaling vatbaar
Heerlijke smaak van de gerechten
Niet te weinig juist goed
info269 .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Bij het afrekenen stonden er veel mensen te wachten die nog moesten eten. Dat was niet zo prettig, je hebt dan minder privacy.
Jaap G.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Leuk, zeer nette bediening. Lopend buffet zeer goed aangevuld iedere keer en ter plekke bakken van varkenshaas, biefstuk, gamba's en andere vlees en vis soorten!! Alle groenten, fruit e.d. goed vers, ook de frietjes lekker en krokant, dus geen slappe hap. Super netjes en schoon. Wij waren met 7 personen en hadden een mooie ronde tafel aan de straat kant.
Alleen jammer dat ontvangst balie en afrekenen aan de zelfde balie zitten, daar zou wat meer ruimte mogen zitten wanneer groepen afrekenen en ook nieuwe gasten binnen komen. Voor de rest perfect!!
Zeker aan te raden en komen ook zeker weer.

Met vriendelijke groet,
Jaap Geuzinge
oost3062 .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Heerlijk genoten van het lopend buffet bij Thijs en Aafke in Klijndijk. Alle gerechten die wij geproefd hebben waren lekker. Voldoende keuze en eveneens een heerlijk toetjes buffet.