Over restaurant Thialf

Dineren op een unieke locatie

Broodjes, salades, een smaakmakende burger, fantastische hoofdgerechten en heerlijke hapjes voor bij de borrel. En dat alles op een unieke locatie in Arnhem! Uiteraard worden er bij al dat lekkers ook uitstekende wijnen geserveerd. Sluit een dagje winkelen in het gezellige centrum van Arnhem af met een avond vol culinaire verrassingen bij Thialf!

Meer informatie over restaurant Thialf

Dinsdag t/m Zondag 11:00 - 23:00

Voordelig
Ruud M.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Gezellige, sfeervolle omgeving, prima bediening en heerlijk eten, alleen: naast ons zat een gezelschap van vier mensen van wie één man de hele avond luid sprak en letterlijk te volgen was. Toen hadden we wel wat meer afstand tussen de tafeltjes gewenst ...
Hein V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Leuke sfeer, prima bediening, goed eten. We komen hier zeker een keer terug. Eten met zorg bereid, goed van smaak. Zowel voorgerecht als hoofdgerecht. Waar zie je nog dat de chef het restaurant binnengaat naar zijn gasten? Wel bij restaurant Thialf
Anne-Marieke H.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
We hebben een heerlijk lunch gehad. Veel aandacht aan het eten besteed.
Aardig personeel, kwamen ook regelmatig langs.
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Julia D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Eerste keer en beviel goed. Leuk, klein restaurant op een unieke plek midden in de bekendste wijk van Arnhem. Kleine kaart maar wel met écht mooie gerechten, dat zien wij graag. Verse spullen, mooi opgemaakt en vlotte jonge bediening in een eigentijdse hippe maar wel gezellige sfeer. Cosy dus en voor herhaling vatbaar. Het meubilair is wat gemengd en daardoor doet dat uniek aan, maar als ik een tip moet geven... Die stalen schoolklas stoelen met die houten zitting en rugleuning....die zijn niet erg geschikt om bijvoorbeeld gezellig van 19.00 tot 22.00 aan te zitten / natafelen enz. Maar wij komen heel graag terug !!
Button .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Erg leuke plek om hier een hapje te eten. Mooi terras, kinderen kunnen perfect buitenspelen. Het eten is gevarieerd, bijzondere maar toegankelijke gerechten met een heerlijk wijntje erbij. Er is niet echt een kindermenu maar er is genoeg samen te stellen voor de kids. Prettige ambiance
Mo R.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Het ligt een beetje verscholen in een wijk buiten t centrum maar dat is niet erg, het eten maakte dat helemaal goed. Ik had speghetti en die was gewoon lekker. Niks op aan te merken. Kom waarschijnlijk nog wel is terug.
Bas B.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Hip restaurant met semi-retro interieur in het opgeknapte Spijkerkwartier. Originele en smaakvolle gerechten met een kaart die iedere week wisselt. Leuk om met de kinderen te zitten, mede door de aangrenzende Thialf playground. Leuk buitenterras in de zomer.
A. V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2016
Een fijn restaurant op een mooie locatie. Ik kom er vrijwel wekelijks met collega's een biertje drinken en we bestellen dan vaak ook gelijk even wat te eten. De Thialfburger is een ware traktatie!
Mr P.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2016
Thialf is een typisch voorbeeld van wat er momenteel op horecagebied in Arnhem plaats vindt. Het is een eetgelegenheid midden in de wijk, maar met een uitstraling die veel verder reikt. Als buurtgenoot kun je even aan komen waaien met je kinderen (speeltuin in de buurt)voor een kop koffie, maar het is zeker ook de moeite waard om er van grotere afstand naartoe te gaan voor het lekkere eten. Ikzelf was er van de zomer toen even verderop een buurtfestivalletje aan de gang was. Om even uit te puffen bezocht ik een goed gevuld Thialf, maar de bediening was snel en ontzettend aardig. Het eten liet niet lang op zich wachten en de spaghetti met gamba’s smaakte uitmuntend. Simpel maar doeltreffend en goed betaalbaar, zeg maar. En wat kun je er lekker buiten zitten! Echt een aanrader als je relaxt een hapje of drankje wilt doen.

Freek J.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2016
Laatst heerlijk gegeten bij Thialf.
Samen met vrienden zaten we lekker in het zonnetje op het mooie terras te genieten van een biertje.
De Thialf burger is een aanrader, erg lekker!
Het personeel is vriendelijk en het decor van de zaak ziet er goed uit.
Ik kom zeker nog eens terug.
F. B.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2016
Eens met de meeste recensisten hier. samen met m'n zwager en kinderen dit restaurant bij ons in de buurt eens geprobeerd en dat viel zeker niet tegen. Heerlijk bord spaghetti gehad en leuke mensen in de bediening. het terras is sfeervol en onze kinderen kunnen gewoon fijn spelen achter terwijl wij nog een drankje doen. ideaal. Wij gaan hier vaker zitten
Tamar1980 .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Een mooie zaak en gezellig ingericht, met een heerlijk terras voor op zonnige dagen. De kaart is divers en niet te duur, zeker niet voor wat je er voor krijgt. Ook de bediening was erg aardig en ze kwamen meerdere keren vragen of alles naar wens was. Dat was het zeker want we hebben heerlijk gegeten. Ook voor de vegetariers onder ons was er genoeg keus op de kaart, iets wat lang niet overal zo is!!! De lokatie is misschien wat weggestopt, maar hierdoor eet je wel in een rustige omgeving. Wij hebben er in ieder geval echt van genoten. Echt een aanrader.
Gerrit_Karin .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Na een tip van vrienden uit Arnhem hebben we hier geluncht op de terugweg van onze vakantie in Duitsland. Wat een leuke plek en wat een goede keuze! De beide kids hadden al uren op de achterbank gezeten en konden op de grote speelplaats mooi hun overtollige energie kwijt. Wat ons de gelegenheid gaf om even rustig bij te komen op het zonnige terras.
De bediening was snel en erg vriendelijk. Ze adviseerde ons de Thialf-burgers. Die bleken inderdaad een aanrader: goed (biologisch) vlees, heel goed belegd en op een heerlijk broodje. Zelden hebben we zo'n lekkere burger gehad! Daarna hebben we nog een rondje koffie besteld (ook erg lekker trouwens) voor ons en ijsjes voor de kids.
We gaan hier zeker nog eens naartoe, maar dan komen we 's avonds en gaan we binnen zitten. Want qua sfeer en aankleding zag het er ook prima uit... dus bij Thialf zien ze ons zeker terug!

Oh, hebben we dan helemaal geen minpuntjes? Jawel, een kleintje: papieren servetjes opgerold in een glazen pot met bestek... dat ziet er misschien leuk uit, maar als je met je 'vieze' handen één servetje wilt pakken, dan zijn ze dus meteen allemaal vies. Neem dan liever een tafeldispenser of zo'n etuitje met bestek en servet. Misschien minder 'apart' maar wel veel netter.
HansRover .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Vorige week op aanraden van een vriend wezen eten en die had niets teveel gezegd! Dit restaurant is vooral als je kinderen hebt erg leuk gesitueerd, want er zit een speeltuintje en een sportveldje naast. De inrichting is erg gezellig, met oude en nieuwe meubels door elkaar. We werden ontzettend snel geholpen en kozen voor de Hamburgers. Het vlees was sappig, hij was rijkelijk gedecoreerd en met de friet erbij was het een goed vullende maaltijd voor niet al teveel geld. De kok van dienst kwam zelf nog even vragen hoe het had gesmaakt! Dat vind ik nog eens service!
Linette B.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
We hebben zonder meer lekker gegeten. Vitello tonato waarvan de kalfsmuis mooi rosé was en diamanthaas die, op verzoek, puik rood was gebakken. Niks spannends, maar gewoon goed bereid, alleen jammer dat de frites dan halffabrikaat zijn, dat past eigenlijk niet meer bij een zaak die net wat meer wil uitstralen, en laten we nou eerlijk zijn hoeveel moeite en hoeveel meer lekkerder is dat!
Wat jammer was, is dat we zeker 10 minuten zaten, voordat we werden opgemerkt. Hoewel het toch best rustig was. Daarmee loop je toch omzet mis..De meisjes deden hun best en waren vriendelijk en correct, maar miste toch iets van leiding.
Over de inrichting kan ik kort zijn, dit hebben we allemaal al eens gezien en oogt gekunsteld en zielloos als de ruimte niet royaal bezet is.
Maar voor het eten gaan we zeker nog eens terug komen..
Jvis1 .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
We hebben hier afgelopen zondag gegeten. Prachtige setting, goed personeel. Helaas was het eten gewoon niet restaurant/ eetcafe waardig.

We aten 3 x de hamburger Thialf (bio) en 1 x de spaghetti puttanesca.
De hamburgers zijn gewoon niet lekker. De broodjes, het vlees zijn op zichzelf staand prima, maar smaakt zeker niet beter dan de gemiddelde snackbar. De saus bovenop de hamburger was een soort zoutmengsel van zelfgemaakt tomaten ketchup. De hamburger was klein en geheel doorbakken.

Maar de spaghetti was echt een dieptepunt. Totaal tot moes gekookt zoals vroeger op schoolkamp. Dit gold dus ook voor de smaak.
Dit is zonde, want de setting, inrichting, personeel bieden ontzettend veel potentie.
Dus bedenkt alsjeblieft lekkere gerechten, dan komen we zeker terug.
InekevanLeeuwen .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Wij eten regelmatig bij Thialf. Waarom?
Omdat je heerlijk eten krijgt voor een meer dan schappelijke prijs en de menukaart regelmatig aangepast wordt naar gelang het seizoen te bieden heeft. Deze keer hadden we als voorgerecht de Vitello Tonato en Mosselen in room, wijn, zongedroogde tomaat, knoflook, chili, olijf en prei. Lekker brood erbij om te dippen en een glas biologische Pinot Grigio. Als hoofdgerecht namen we eendenborstfilet met krieltjes en zwaardvis met parelgort. Beiden heerlijk op smaak en lekker vers. Als nagerecht heerlijke cheesecake en pavlova. Alle gerechten zijn plaatjes om te zien en je proeft dat er met liefde gekookt wordt. Ook de bediening is vrolijk en attent. Onze zoon kan tussendoor ook heerlijk buitenspelen daar op de naastgelegen speelplaats. Wij komen er heel graag.
J V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Trendy restaurant met industriële uitstraling. Gelet op de drukte is reserveren verstandig. Het (simpele) voorgerecht vitello tonato was van een goede kwaliteit. Helaas bleek dat niet dat niet het geval met de Hamburger Thialf . Hoewel het rundvlees van een goede kwaliteit is, werd de Hamburger in plaats van medium volledig doorbakken en daardoor gortdroog gereserveerd. Bovendien is de Hamburger erg klein van formaat en zat de serano ham die op de kaart erbij stond vermeld er niet bij. Helaas niet anders dan een dikke ONVOLDOENDE! (cijfer 4)Onze klacht werd erkend , de drukte in het restaurant zou de oorzaak zijn. Van het kopje koffie dat ons als compensatie werd aangeboden, hebben we geen gebruik gemaakt. Gelukkig zijn er binnen een straal van 500 meter van het restaurant wel uitstekende ambachtelijke Hamburgers verkrijgbaar !!
Jappie2 .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Een heerlijke lamsrack gegeten op een bedje van andijvie stamppot, het leuke was dat de kok het zelf kwam brengen. Verder heerlijk gezeten op een prachtige locatie!