Thessaloniki

31-534319320

Meer informatie over restaurant Thessaloniki

C. R.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Het eten is erg lekker, borden ruim gevuld.
De bediening is vriendelijk en ook in voor een grapje maar niet overdreven.
Goede kwaliteit/prijs verhouding.
Uwe L.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
Het eten was top. Bediening vriendelijk, wel onervaren. We moesten even wachten en konden ook nergens even wachten. De entourage is smaakloos.
Moniek P.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2015
Voor een goede prijs een goed gevuld bord met eten gekregen. Naar mijn idee was met name het vlees wel ietwat te zout, maar smaken kunnen verschillen! Erg leuk dat je een shotje Raki krijgt van het restaurant. Na de vleesschotel zaten we zo vol dat we geen toetje meer besteld hebben! Vriendelijke service. We komen hier nog wel eens terug.
Mjammie M.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2013
Daghap gegeten. Mijn tafelgenoot en ik vonden het eten bij Thessalonici voorheen beter. Nu was de gehele daghap heel erg zout. En dat terwijl ik al aardig veel zout eet en iets dus niet zo snel als zou bestempel. De prijs was wel aantrekkelijk en de portie ruim. Bediening vriendelijk en voorkomend. Toiletten bij openingstijd al vies; vandaar onvoldoende beoordeling op decor. Verdere restautant was wel schoon.
Vodje66 .
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2012
Hier tijdens Serious Request van 3FM gegeten. Restaurants zaten overal overvol en op goed geluk hier gevraagd hoe lang het kon duren voor een tafel voor 2, 10/15 minuten werd ons gezegd en daarop buiten met een biertje in ons hand gewacht. binnen de 15 minuten werden we gewenkt en konden we aanschuiven. Echt grieks interieur wat de sfeer prima uitbeeld. Eten prima, vriendelijke leuke bediening en ook ff lekker praatje kunnen maken omdat men benieuwd was waar wij vandaan kwamen met onze Amsterdamse tongval. Koffie niet genomen omdat we nog ff wat sfeer wilde proeven op de oude markt bij het glazen huis voordat we de trein weer in zouden gaan. Ondanks de drukte hier met voldoening gegeten!
Q1991 .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2012
Ik kom hier vaak en zoals altijd had ik de spies daghap, de daghappen zijn hier erg goed! Je krijgt een bord vol met gyros, frietjes, rijst, salade en tzaziki voor minder dan 10 euro! De bediening is erg vriendelijk en snel, de inrichting is wat ouderwets maar best gezellig. De soepen bij het voorgerecht vind ik minder, maar stokbrood daarentegen is een vol mandje met erg lekkere kruidenboter en de tzaziki saus bij het vlees vind ik heel erg lekker! Als je goed wilt eten voor weinig geld is dit zeker een aanrader!
Gertjan G.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2012
Bij binnenkomst direct een ouzo-van-het huis door de attente en vlotte bediening aangeboden. Heerlijke mix-schotel en echt grote gamba's, met een kleine salade, rijst en gebakken aardappeltjes, alles was heerlijk! Prima Grieks restaurant!
PietervanderHaak .
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2012
Met z'n tweeën gegeten op een doordeweekse avond in september. Er zaten flink wat mensen en ik denk dat dat komt doordat de prijs/kwaliteit verhouding hier prima is. Het is een griek en heel spannend is de inrichting niet, maar de bediening is netjes, correct en is in voor een grapje op de juiste manier. Het eten was prima, zeker voor de prijs die je betaald. Vanzelfsprekend was de ouzo bij aanvang, hoort er natuurlijk gewoon bij en is toch wel leuk.
Als je een keer grieks wilt eten voor een nette prijs zonder al te veel gedoe dan is dit een prima plek om naartoe te gaan.
Sander D.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2012
Hier alleen gegeten tijdens een werk verblijf.
De inrichting is leuk maar wel beetje 10 in een dozijn griek.
De bediening erg kil, niet bepaald joviaal en gezellig.
Het belangrijkste, het eten, was zeker goed!
Ik had een goed gevarieerde mixed grill waarbij de verschillende soorten vlees een heerlijke gekruide smaak hadden.
Helaas was de patat aan de slappere kant.
Al met al een aanrader!