Theetuin Overleek

• ...

Meer informatie over restaurant Theetuin Overleek

Injo .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
Een oase van rust en gezelligheid. Heerlijke zelfgemaakte taart en lekkere lunch. Eergisteren de wrap met cous cous geprobeerd: super lekker en smaakvol! Daarna nog heerlijk nagenoten van de rust en het uitzicht over de weilanden. Ontzettend lieve meiden in de bediening, echt aardig! Wat wil je nog meer!
Miriam B.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2016
Bij Theetuin Overleek maken ze alles zelf. De meiden die er werken zijn superaardig en de inrichting is geweldig. Als het mooi weer is, zit je gezellig tussen de hanen, kippen en eenden met prachtig uitzicht en een heerlijk briesje, te genieten van heerlijke broodjes en/of verukkelijke taart met zelfgemaakte ice-tea of heerlijke koffie/thee. Ook verhuren ze fluisterbootjes. Kortom, een van mijn favoriete plekjes met een gouden randje. :)
Theetuin .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2015
Het gebak is allerheerlijkst, maar de twee keer dat ik er ben geweest was de (zwarte) thee bedroevend slap, net warm water. De bediening is vriendelijk en de ambiance is betoverend, dus dat maakt veel goed. Een hen met tien kuikens, daar smelt je hart gewoon van en het Waterlandse landschap is oud-Hollands prachtig. Maar alsjeblieft, doe iets aan die thee, want anders heeft het etablissement niet het recht om THEEtuin te heten. Maak er dan maar taarttuin van.
M O.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2015
Dit is absoluut een van de meest idyllische plekjes waar ik ooit geweest ben in Noord Holland. Heerlijk, hartelijk, rustig, lekker, verzorgd, prettig. Echt een aanrader.
Vorige keer de appeltaart al getest en die was duidelijk vers gebakken. De thee was lekker en vrij aardige koffie. Deze keer een zuurdesemtosti ham-kaas besteld en dat was de lekkerste tosti ooit! Heerlijk. Wit brood makreel ook erg goed.
Er lopen konijntjes en er is een schommel voor de kindjes. Je kijkt uit over de weilanden. Niet met de auto gaan hoor, het is echt een plek voor mensen die het met de fiets (of bootje) aandoen.
Arlinde .
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2015
Dit is echt een pareltje in de fraaie Waterlandse natuur. Het leukste is om hier op de fiets naar toe te gaan of met een bootje, wanneer het fraai weer is, want dan kun je buiten zitten tussen de konijnen, kippen, eenden etc. De (lunch) gerechten zijn eenvoudig maar lekker en van mooie ingrediënten samengesteld. Wij komen hier graag !
Mikchelle .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2014
We hadden bij Theetuin Overleek een high tea geboekt .Wat een heerlijke locatie kippen en kuikentjes ,konijntjes van alles was er.
Eerst kregen we Hartige hapjes o.a. quich en een warm hapje met geitenkaas en honing ,twee
minisandwiches met brie en met gerookte kip ,tomaatjes ,daarna warme scones met twee soorten jam en clotted cream en een hele etagere met diverse soorten zelfgemaakt gebak en koek . Je kunt kiezen uit heerlijke theesoorten ,en de bediening was geweldig en vriendelijk en kwamen ook vragen steeds of er nog genoeg thee was en dan kreeg je weer een pot vol.
Ik ga hier zeker weer heen ,maar dan met heel de familie.
Cees N.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2014
Wil je op Koningsdag de stad ontvluchten dan is dit een heerlijk rustpunt midden op het platteland. Vol in de zon een heerlijke stevige knapperig verse boterham met vers gerookte makreel gegeten. Goed biologisch sapje erbij. Als toetje de notenworteltaart met een kopje pure koffie. Wat een Koninklijke traktatie. Ze hadden niet op zoveel bezoek gerekend en daardoor liepen de wachttijden wat op. Ach ja, met die vrolijke vriendelijke lach van vader, moeder en dochter en het gekrioel van kippen en piepende kuikens om je heen valt dat allemaal wel mee. Ook lief het weiland vol dartelende lammetjes. Een mooie plek om te onthaasten en je kunt er ook in een fluisterbootje stappen.

Cees N.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2013
Een heerlijk rustpunt als je zwoegend op de fiets door de polder toert. Op zomerse dage is het geweldig om hier wat te consumeren. Mooi uitzicht over de weiden met grazende koeien. Leuke attente bediening die je het zo comfortabel mogelijk maken. Veel biologisch van frisse sappen tot zelfgemaakte taart. Je moet soms geduld hebben, maar dat betaald zich uit in kwaliteit. Echt een aanrader.