Theetuin De Bongaard

- High Tea 14:00 - 17:00
Zondag Gesloten

Wilma B.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2015
Wij hadden een afscheid lunch van een collega en ik moet zeggen dat het super was echt een aanraden.
En de bediening was prima
Mykaz .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
Lunch met mijn collega's in een gezellige setting en goed eten met geweldige presentatie. Erg jammer dat het personeel inclusief eigenaresse erg onbeleefd bleken. Een opmerking tegen mijn collega door een serveerster 'wat zegt ze', toen ze niet verstond wat ik bestelde, is echt te erg voor woorden. Daarna een vraag of wij tijdens het eten van tafel wilde wisselen, omdat de eigenaresse dan meer klanten kon herbergen. En dan verongelijkt reageren als wij niet met onze borden willen slepen. Wat een ongelooflijk slechte service!
Lucienne K.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015

Vandaag met collegas en vrienden gehightead en ik moet zeggen het was heerlijk alle hapjes zijn creatief op tafel gebracht en waren erg lekker
Ik had een koolhydraat arm dieet en ook daar waren de hapjes zaalig en met zorg voorbereid en dan is het helemaal geen straf om een dieet te hebben
De bediening is aardig en vriendelijk
Het is echt een aanrader!!!! Ik ga er nog een keer terug

L. Kleijwegt
ModB .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2015
Wat een gezelligheid! De wraps die we bestelden waren overheerlijk en zeer leuk gepresenteerd. een feestje op onze borden. De bediening is erg vriendelijk! Kortom, een aanrader!
Cynthia W.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2015
Ik kom hier al vaker lunchen en om heel eerlijk te zijn gaat het mij niet om het eten van De Bongaard maar de brocante entourage. Bij mooi weer is het fantastisch om buiten te zitten met veel bloeiers om je heen. Zo'n rustieke plek verwacht je niet aan de drukke Hoofdstraat in De Lier. Deze keer hebben mijn vriendin en ik een 12-uurtje genomen: aspergesoep vooraf en daarna 3 mini broodjes. Het was niet echt bijzonder maar wel gewoon lekker. Bij de koffie bestelden we het hazelnootgebakje van Maison Kelder. Een goede afsluiter! De volgende keer doen we een gezellige high tea.
Mjmt1302 .
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2014
ik kom hier minimaal 1 x per jaar en het is elke keer weer een feestje om hier een lunch te gebruiken. vandaag was het weer schitterend en we konden heerlijk aan een tafeltje met kleurige bloemenkleedjes genieten in de tuin aan het water. om ons heen allerlei potten, pannen en stronken vol met viooltjes een voorjaarsbloeiers.
mijn dubbele bruine boterham met geitenkaas uit de oven zag er mooi uit met de kunstzinnige prikker van bieslook, radijs, komkommer en wortel. de combinatie met de zongedroogde tomaatjes en de pesto smaakte prima. de muntthee en de koffie na afloop waren dik in orde.
de bediening is als altijd, enthousiast en heel erg vriendelijk.
ik kom hier graag een volgende keer weer terug.
Ipa .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2014
Een klein dorpje in het glastuinbouw gebied met een heerlijke plek om te lunchen.
Goede koffie en rijkelijk belegde broodjes. Bediening is vriendelijk en voorkomend.breng ook gelijk een bezoek aan het naastgelegen museum als je in de buurt bent. In de zomer ook een heerlijk terras aan het water.
Anne-Gre E.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2012
Op een onverwachte plek, middenin het plaatsje De Lier in het Westland, vind je een historische pand waarin nu een klein museum gevestigd is. In de schuur daarachter, aan het water, ligt deze theetuin. Zowel binnen als buiten erg gezellig ingericht. We werden zeer vriendelijke en professioneel ontvangen. Het bleek druk tijdens lunchtijd op een gewone vrijdag. Wij kregen een heerlijke salade en een erg lekker volkoren stokbroodje met champignons, paprika en ui geserveerd. Het smaakte niet alleen goed, het zag er ook zeer verzorgd uit. Op het broodje een vrolijk prikkertje met rauwkost. Last buto not least: prijs/kwaliteit is dik in orde. Een prima adresje, met mooi weer zal het helemaal fantastisch zijn om lekker lang van een high tea te smullen!