Theeschenkerij Watermolen Bels

• ...

Meer informatie over restaurant Theeschenkerij Watermolen Bels

P V.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Een mooie locatie, zeker met goed weer, want er is een enorm terras. Toch ook binnen een gezellige sfeer. Het is vooral een adres voor pannenkoeken, maar ook andere gerechten op de kaart. De pannenkoeken zijn erg lekker. Ik nam die met kaas en gember en dat was echt prima. De mensen in de bediening doen hun best en zijn allemaal even aardig.
Alex7 .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2015
Mooie authentieke locatie bij een oude watermolen. We aten hier een pannenkoek, goed op smaak, maar niet goedkoop, € 11,75 is een stevige prijs voor een pannenkoek met aardbeien en bosbessen. Het bestelde ijs werd vergeten, maar dit werd met het afrekenen rechtgezet. De bediening is vriendelijk, beetje rommelig, omdat iedereen door elkaar loopt. Maar omdat er voldoende personeel rond loopt, worden schoonheidsfoutjes gemakkelijker opgevangen. Het terras is enorm en een mobiel pinapparaat zou geen overbodige luxe zijn.
Cees Jj S.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2015
Geluncht op 23 juni
Proeverij van asperges, met als toppers de aspergesoep en de gegratinerde asperges.
heerlijk was het.
het decor is wat je er van verwacht, ouderwets, maar authentiek
Anneke V.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2015
Wij waren hier voor brunch op 1e Paasdag.
Het was een buffet. Er was steeds voldoende.
Goed aangevuld. En men kwam steeds ook voor koffie en thee.
Raymond013 .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2014
Gisteren met een groep stamppot gegeten bij Bels. Mooie locatie. We hadden stamppotbuffet besproken, echter kregen het gewoon op tafel geserveerd, waardoor we we wat interactie misten. Het eten was gewoon goed. De bediening minder; drankjes werden vergeten, en na opnemen hadden ze geen flauw benul wie ook al weer wat besteld had. Een en ander kwam nogal amateuristisch over.