Theeschenkerij Inkes

Meer informatie over restaurant Theeschenkerij Inkes

Jouw recensie over het restaurant Theeschenkerij Inkes

Jan V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Toevallig langs gefietst om de kerk te bekijken en tegenover de kerk een heerlijk terras waar het goed toeven is. Heerlijk geluncht met allerlei verse eigenmaakte streekproducten top !,
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2014
Lekker gegeten bij Het Theehuis. De naam doet vermoeden dat je er niet kunt dineren, maar niets is minder waar. Het restaurant adverteert in de regionale kranten met haar wisselende maandmenu's. Daardoor werd ook onze aandacht getrokken. Wij gingen voor à la carte. Twee voorgerechten, huisgemaakte gravad lax (volgens recensie in het dagblad van het noorden niet huisgemaakt: noem het dan niet zo), die lekker was, goeie portie, wel iets te koud en daardoor niet geheel op smaak. Ook een tonijntartaar, mooi opgediend en smakelijk. Goed brood er bij (maar laat nou de kruidenboter achterwege, zonde van het voorgerecht). Als hoofdgerecht beiden beekforel. Lang geen forel gegeten. Viel zeer in de smaak. Jammer vond ik dat de in streepjes gedrapeerde (wortel?)puree en puree van zoete aardappel of pastinaak? koud was. Voor decoratie leuk, maar voor de smaak niet. Als bijgerecht rosevalaardappeltjes met rozemarijn, mooi gebakken. De kool was iets doorgekookt. De sla / rauwkost was fantasieloos. Maak daar wat mooiers van of laat het weg. Prijs, kwaliteit prima. Bediening heel erg vriendelijk en attent. Met uitzicht op de schitterend verlichtte kerktoren van Midwolde kan ik rustig zeggen dat Het Theehuis een absolute verrassing is in het westerkwartier/noordenveld, waar helaas wel erg veel pizzeria's en Chinese restaurants zijn. Ik kom hier zeker terug.