Theeschenkerij Inkes

Hoofdstraat 132 9355 TD Midwolde Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Theeschenkerij Inkes

Midsbody M.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
met mooi weer op het terras gegeten; dat dat kan scoort pluspunten. de meisjes van de bediening zijn vlot en vriendelijk. De lamsschenkel en de steak waren prima, het varkensrack wat aan de droge kant.
CarolineSophie .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2015
Mijn dochter en ik hebben een high tea gehad bij het Theehuis. We hadden gereserveerd en werden vriendelijk ontvangen. Zowel van binnen als het terras buiten ziet er echt gezellig uit. Voldoende ruimte ook tussen de tafeltjes. We hadden een mooi plekje bij t raam. Helaas vielen de versnaperingen erg tegen. Een hartige plak cake kwam ws uit de diepvries waardoor het waterig smaakte, een biskwietje met witte chocolade was slof, de scone (toch het belangrijkste van high tea) kwam ws ook uit de diepvries of koeling. Was koud en de jam zat er al tussen. En het bladerdeeghapje smaakte ook niet vers. Was taai Erg jammer. De chocoladecake, wrap en toast waren daarentegen wel heel lekker en vers.
Noordman .
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2014
Lekker gegeten bij Het Theehuis. De naam doet vermoeden dat je er niet kunt dineren, maar niets is minder waar. Het restaurant adverteert in de regionale kranten met haar wisselende maandmenu's. Daardoor werd ook onze aandacht getrokken. Wij gingen voor à la carte. Twee voorgerechten, huisgemaakte gravad lax (volgens recensie in het dagblad van het noorden niet huisgemaakt: noem het dan niet zo), die lekker was, goeie portie, wel iets te koud en daardoor niet geheel op smaak. Ook een tonijntartaar, mooi opgediend en smakelijk. Goed brood er bij (maar laat nou de kruidenboter achterwege, zonde van het voorgerecht). Als hoofdgerecht beiden beekforel. Lang geen forel gegeten. Viel zeer in de smaak. Jammer vond ik dat de in streepjes gedrapeerde (wortel?)puree en puree van zoete aardappel of pastinaak? koud was. Voor decoratie leuk, maar voor de smaak niet. Als bijgerecht rosevalaardappeltjes met rozemarijn, mooi gebakken. De kool was iets doorgekookt. De sla / rauwkost was fantasieloos. Maak daar wat mooiers van of laat het weg. Prijs, kwaliteit prima. Bediening heel erg vriendelijk en attent. Met uitzicht op de schitterend verlichtte kerktoren van Midwolde kan ik rustig zeggen dat Het Theehuis een absolute verrassing is in het westerkwartier/noordenveld, waar helaas wel erg veel pizzeria's en Chinese restaurants zijn. Ik kom hier zeker terug.
Txgrl .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2014
Hier een lunch gegeten. De broodjes waren prima maar niet heerlijk. Bediening was keurig en ambiance super.

Voor het eten geven we een 7. Het mag net wat smaakvoller.