Theeschenkerij Het Rieten Dak

Meer informatie over restaurant Theeschenkerij Het Rieten Dak

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Marmarianne .
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2016
Op een prachtige, zonnige dag heerlijk genoten op het terras. Het broodje warme beenham met honing was prima, de bediening was vriendelijk. Ondanks, dat we niet meer besteld hadden dan dit eten en thee en nog geruime tijd hebben zitten kletsen zonder verder nog iets te gebruiken, voelden we ons zeker niet weggekeken.
Henk W.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2015
Echt gevoel ff midden in de natuur te zijn.
En toch zo dichtbij de binnenstad van Delft,.
Mooi weer heerlijk op terras. Minder weer prachtige sfeervolle serre.
Kaart is eenvoudig, maar wat er geserveerd wordt is top en smaakvol.
Vlot vriendelijk personeel, heb wederom genoten.
Julia J .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2015
de locatie is top: zeker als je buiten op het terras zit. Maar voor de rest...
Het eten was niet echt geweldig: we hadden het idee dat de tomatensoep uit een blik kwam .
De week erna nog eens geprobeerd en nu alleeniets gedronken. De jus d'orange was volgens hun vers, maar je proefde aan de bitterheid dat die al een paar uurtjes geleden was geperst.
De bediening vonden we niet erg vriendelijk, we hadden rond lunchtijd alleen wat te drinken besteld, maar er werd wel 3 keer erop aangedrongen of we niet iets wilden eten en waarom dan niet!
Binnen bij de kassa afrekenen: weer dezelfde dwingende vraag: alsof je een verklaring moet afleggen.
Carla B.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2015
In een woord super!! Prachtige locatie en wat een service! Wij hadden afgelopen vrijdag een bruiloft met barbecue. Ik heb een glutenvrij dieet, maar overal was rekening mee gehouden. Brood, hapjes, heerlijk vlees en salade. Echt een aanrader. Dank jullie wel.
Patrick V.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2014
Een uitstekende lokatie om tijdens een fietstocht de lunch te gebruiken.
Wij hebben gekozen voor "het broodje van de week".
Een heerlijk vers broodje met geitenkaas, walnoot en chutney. Voortreffelijk!
Het glas witte wijn en de espresso waren ook prima in orde.
Tot slot de bediening: vlot en zeer vriendelijk.
Een aanrader dus!
Quaj H.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2014
Een prachtige locatie waar je prima een heerlijk biefstukje kunt eten. Voor de kids een verse pannenkoek. Redelijke prijzen dat kan omdat je zelf naar binnen loopt om een keuze te maken uit het assortiment. Zowel binnen als buiten kan je lekker zitten. In de winter binnen met een warme chocolademelk of verse erwtensoep. In de zomer buiten met een lekker wijntje erbij.
Bert V.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2013
Als je aankomt lijkt het dat je op een leuk en mooi geheim plekje bent aangekomen. Midden in de natuur weggescholen, terrasje, uitzicht op water en vogels. Dan kom je binnen: een zelfbedieningsrestaurant met afhaalcounter. Aan het eind de kassa. Kroketten, frikadellen, kaassouffles en uitsmijters. Dag mooie droom. Niet mijn smaak.
Hen_ki .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2013
Prachtige omgeving, gewoon leuk voor een kop koffie onderweg. Kan er enorm druk zijn met grote groepen bejaarden en Nordic wandelaars die dan ook enorm veel herrie maken.
Kaart is goed, prijs kwaliteit is normaal. Gewoon leuke tent
Loes L.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2013
Genoten van een uiterst smaakvol buffet met heel veel vis, zoals een grote ingelegde zalm. Erg smakelijk. Vriendelijke bediening. De locatie is werkelijk prachtig.
Happycouple .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2013
Wat een tegenvaller, zo'n middelmatige kaart op zo'n mooie locatie.
Er is werkelijk niets origineels te bestellen. De kaart is zo veilig dat het waarschijnlijk gericht is op bejaarden.
Smaakloze koffie uit automaat en de gevulde koek 'uit eigen keuken' is waarschijnlijk afgelopen week een keer afgebakken, maar heeft verder niets met 'eigen keuken' te maken. Door de drankjes uit blik kregen wij een kantinegevoel.
In de rij staan om binnen af te rekenen was ook een afknapper. Rond Delftse Hout zijn er gelukkig genoeg betere en originelere locaties om op een terras te genieten.
De bediening was verder o.k.
Lettie H.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2013
Wat een heerlijke verassing daar in Delftse Hout. Romantisch aan het water een spontaan diner. Eten is basic en eerlijk, veel en zoals het hoort. Prima kalfssnitzel, half kipje heerlijk gekruid, frieten mogen wat krokanter maar over het algemeen was het top en betaalbaar. Het aardbeientoetje blinkt niet uit in subtiliteit en was veel. En daar houden we ook wel eens van! Bediening alleraardigst en attent. Hier gaan we van de 'zomer' vaker heen!