Theeschenkerij Galerie Wildevuur

Vrijdag t/m Zondag 12:00 - 18:00

• Mastercard
Ron H.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2013
Het theehuis Carpe Diem van galerie Wildevuur ligt idyllisch aan de rand van het bos met uitzicht op de prachtige beeldentuin. Een mooie plek om te genieten van een kopje koffie of thee met een heerlijk vers gebakje. Een bezoek aan de prachtige galerie maakt uw dag compleet!
Antje2 .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2013
Op een prachtige locatie heerlijk genieten van de lekkernijen en een gastvrij ontvangst. Je merkt dat de eigenaren weten wat kwaliteit is.
Stilte en rust vind je hier door de bijzondere locatie, met een fantastisch uitzicht op de galerie en de beeldentuin. We komen er graag en bezoeken dan de expositie in de monumentale boerderij, die wisselende collecties laat zien.
Angenitha .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2013
Een prachtige locatie waar je je welkom voelt. De taartjes zijn verrukkelijk! De exposities prachtig zowel de beeldentuin als de schilderijen en beelden in de galerie. Philip Wildevuur en Pascalle Verhees zijn top gastheer en- vrouw, Zij verstaan hun vak.
Maureen D.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2013
Eigenlijk willen we niet teveel reclame maken voor dit super sfeervolle plekje waar je in alle rust over de mooie beeldentuin uitkijkt en je je erg welkom voelt, dan blijft het namelijk speciaal! Maar dan doen we de inspanningen van de eigenaren tekort, ze maken er iedere keer wat bijzonders van! Wat ons betreft wordt de Theeschenkerij uitgebreid met nog meer lekkere dingen. En wellicht een restaurantje?
LauraC .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2013
Genoten van een warm ontvangst! Heerlijke cappuccino met dito aardbeiengebakje. Het bezoek is een lust voor al je zintuigen!