Theehuys Anserdennen

Erg rustig

Jouw recensie over het restaurant Theehuys Anserdennen

Ramona H.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Als je in 1 week tijd hier 3 komt, dan wil dat wel zeggen dat het goed zit. Locatie is prachtig, middenin de bossen. Bediening is supervriendelijk. Onbeperkt thee / koffie voor 3 euro pp, waar vind je dat nog? Je krijgt dienblad met je eigen theepot, suiker en kopjes en is het op, kun je binnen laten bijvullen, maar van de thee haal je er zeker 5 mokken uit, dus dan zit je wel vol. We hadden 2x taart genomen, assortiment wisselend per dag, vooral de bosvruchtenkruimeltaart was een topper. De laatste dag hadden we een smikkel, 3 dikke belegde bruine boterhammen, en een knabbel, heerlijke warme nacho chips met kaas. Mmmm, zou willen dat we het theehuis en locatie konden optillen en vlakbij bij ons konden neerzetten.
Ramona H.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
eten 8
decor 9
service 8
Tijdens een boswandeling kwamen we terecht bij dit juweeltje. Superdruk maar gelukkig nog een lekker plekje in het zonnetje kunnen inpikken. Prijzen zijn niet van deze tijd, een hele pot thee of koffie voor 3 euro en je mag nog gratis laten bijvullen. Hoe kan dat?! Aan een theepot heb je echt meer dan genoeg. We hebben hier ook lekker geluncht, mijn partner had 3 belegde boterhammen en ik nam een lekker stukje taart. We zaten hier op zaterdag zo lekker dat we er op zondag nog een keer speciaal naar toe zijn gegaan. Mogen we dit unieke plekje transporteren naar een plekje vlakbij Voorschoten ?
Michiel L.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2015
Lekker onthaasten in schitterende bos- en heiderijke omgeving. Onbeperkt koffie en theedrinken met heerlijk eigengemaakt gebak. Aanrader!
KorrieenHenk .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2015
Een geweldige plek om koffie te drinken tijdens een fiets tocht of een wandeling. Uiteraard met heerlijk zelf gebakken appelgebak. Helaas de slagroom lijkt uit een spuitbus te komen, dat is jammer. Een pot koffie met 4 koppen koffie die je gratis kunt bij laten vullen. Dat betekent wel dat als je koffie en thee besteld je en een pot thee en een pot koffie krijgt. Uiteraard wordt ook de thee gratis bijgevuld. Veel te veel voor 2 personen. Misschien kleinere koffie/thee potten of toch gewoon een kop koffie/thee en de 2e gratis? Onthaasten in het bos zomers op het terras en in de winter binnen.
T. B.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2014
Wat een heerlijke plek om te komen, midden in het bos. Zomers fijn buiten op het terras, 's winters lekker warm en gezellig binnen.
Als je hier koffie of thee bestelt, krijg je dat ook. Geen kopje, maar een pot. Heb je niet voldoende kun je de pot laten bijvullen. De thee is vers met losse theeblaadjes, geen zakjes.
Het gebak is zelfgebakken en erg lekker. Vooral de appeltaart is niet te versmaden. Eigenlijk alleen maar positieve woorden over deze plek. Het is geen restaurant, maar een theehuis. Je kunt er dus iets bij de koffie of thee nemen of een sandwich en kop soep. Alles biologisch en zelfgemaakt. Kortom een prima plek. Jammer dat de bediening soms erg lang duurt, maar misschien komt dat wel door het succes. Het is vaak erg druk.