Theehuis Poolshoogte

Meer informatie over restaurant Theehuis Poolshoogte

• Terras
Jeroen T.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
Op een mooie plek in het bos kun je voor een leuke prijs prima eten. Wij kwamen hier aan het einde van de middag aan en hebben hier eerst gezellig wat gedronken en toen besloten om er ook een hapje te eten. De kaart is niet heel erg uitgebreid en de gerechten die er op staan zijn redelijk standaard. Dat is niet erg, zolang deze gerechten dan ook maar gewoon goed uitgevoerd worden. En dat was zeker het geval. We hebben hier prima gegeten en mochten we ooit weer een keertje in de buurt zijn zullen wij hier zeker nog een keertje heen gaan.
Als1982 .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2015
Heerlijk eten, prachtige plek.
Goede prijs voor wat je krijgt.
Komen zeker weer terug, het is zeker een aanrader. Leuk in combi met een wandeling.
Marieke K.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2015
Midden in de bossen ligt deze mooie locatie verscholen met een erg mooi terras dat uitkijkt over een groot grasveld dat zich voor allerlei doeleinden geschikt maakt. Kortom een prima plek om even neer te strijken voor een lunch na een wandeling door de bossen met de honden.
Het eten is hier goed,lekker en bovenal vers. Lekker brood onder de uitsmijter! Wat ik wel mis zijn lekker belegde broodjes op de kaart..De bediening is niet erg snel maar wel vriendelijk en attent
Het eten is redelijk aan de prijs, maar daarentegen smaakte het prima!
Jeroen W.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2014
Lekker na de wandeling kun je hier heerlijk wat drinken en ook lunchen. We gaan hier regelmatig eten met de familie, zo'n 10 man. Helaas is de bediening niet erg vlot en moeten we 45 minuten wachten voordat onze pannenkoek en uitsmijters klaar waren. Het was lang wachten maar wel lekker te eten.
E B.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2014
Inmiddels zijn wij meerdere malen gaan eten en drinken bij Poolshoogte en we raden het iedereen aan!

Lokatie is geweldig. Prachtig in het bos met een fijn terras. Het restaurant ziet er mooi en sfeervol uit. Het restaurant is ook uitermate geschikt voor mindervaliden. Het toilet is beneden gelegen, maar is bereikbaar via een lift.

Het eten is goed. Grote porties voor een redelijke prijs. Het is geen haute cuisine, maar de smaak is goed! De bediening is altijd uiterst vriendelijk. Het betreft jonge mensen die nog niet op professioneel niveau aan het werk zijn, maar door de vriendelijkheid en service-gerichtheid wordt dat meer dan goed gemaakt. Je kan ook heerlijk proeven van verschillende soorten likeuren die uitgestald zijn bij de bar.

Leuk detail:
Het restaurant ligt bij een hoge uitkijktoren met prachtig uitzicht. Erg leuk voor degene zonder hoogtevrees :-)
Dingetje .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2012
Een prachtige locatie verscholen in het bos , prettige bediening en de (middag) kaart met verrassende en lekkere hapjes.