Theehuis Honey Pie

Dinsdag t/m Vrijdag 09:30 - 17:30
Zaterdag 09:30 - 17:00

Lina T.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Al jaren een begrip en nog nooit teleurgesteld!Heerlijke zelfgebakken taarten en koeken een droom voor iedere zoetekauw maar ook de niet taartfan onder ons kwam aan bod die heeft een lekkere bagel gegeten...echt top team honeypie ga zeker zo door!
Diana-s .
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2015
Al verschillende keren hier gegeten. Je gaat er elke keer met een andere vriendin of zus naar terug. Tot nu toe is dit voor ons het de leukste high tea aanbieder. Top!
Dick V.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2015
Gewoon een geweldige tent. Heerlijke zelfgebakken taarten, lekkere thee en koffie. Ik vind de carrot cake het einde. Gezellige sfeer. De bediening bestaat uit een team van zeer vriendelijke medewerkers. Helemaal af!
Grijze Uil .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2015
Al bij de boeking bleek dat men zich bij HoneyPie weinig klantvriendelijk opstelt. Ik wilde met 8 collega's een high tea reserveren. Omdat deze mensen uit de omgeving van Eindhoven kwamen wilde ik weten hoeveel speling we hadden. Niets dus. Als we niet om 12.00 aanwezig waren kon het feest niet doorgaan. Gisteren bleken twee collega's ziek en dus kwamen we met 7 personen. Helaas pindakaas, we moesten wel voor 9 betalen. Hoewel het gebodene prima was is dit voor ons de laatste keer dat we bij HoneyPie geweest zijn.
Judithz15 .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2014
Tijdens lunchtijd op dinsdag hebben we hier gegeten met een kleine van 6 maanden. HoneyPie is hier prima op ingesteld, we konden de buggy gewoon in het pad laten staan. Ik had een Bagel met Old Amsterdam en Mango Chutney, welke echt verrukkelijk was. Als afsluiter deelden we een tweetal taartjes, waaronder de witte chocolade frambozen cake (is persoonlijk niet mijn favoriet) en de caramel taart, welke echt heerlijk was! Ik zou hier zeker terug komen!! Leuke sfeer, aardig personeel en heerlijke snoeperijen!
Cynthia V.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2014
We zijn hier in onze vakantie 3 keer geweest. 1x voor thee met taart, 1x voor thee met proeverij van taartjes en 1x voor ern high tea. De sfeer is erg gezellig en leuk ingericht. Creatief! Je krijgt je thee en lekkers in ouderwetse kopjes. Voor 3 euro kun je onbeperkt lekker thee drinken! Proeverij is een aanrader als je niet kunt kiezen tussen de lekkere versgebakken taartjes. Ik heb heerlijk genoten van 1 van de beste brownies ooit en mijn moeder vond de mariakoekjesgebak erg lekker. Verschillende keuzes uit lekkere thee. Bediening werkt hard en blijft tich vrolijk en vriendelijk. High tea is echt een aanrader met 3 gangen hartige hapjes, fruit, scones en gebakjes. Het was ons iets te veel en we mochten zelfs wat over was meenemen. Echt een aanrader. Vooral ook om bij te kletsen met vriendinnen, moeder ed. Fijne sfeer en heerlijk vers voedsel!
Irishx .
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2014
Ik heb van de zomer een picknick besteld bij Honey Pie. Helemaal super! Toen we er om gingen zagen we hoe leuk dit restaurant er van binnen uit ziet, super gezellig. De picknick was ook zeker een aanrader, je krijgt een picknickmand mee voor twee personen met allemaal heerlijke hartige en zoete gerechtjes, zelfgemaakte ice tea en nog wat lekkers voor na. Genieten!
Marije V.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2014
Deze keer met 2 kleine kinderen hier geweest. Daar zijn ze perfect op ingesteld. Automatisch een kleiner sapje met een rietje, 2 vorkjes bij het bestelde extra en een fijne verschoonplek. Het zou helemaal af zijn met een kleine speelhoek.

De bestelde taarten waren heerlijk.
RCM .
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2014
Leuke plek! Lekkere taarten en heel veel verschillende soorten thee. Wel echt een ontzettende 'vrouwen tent' Je zit er dan ook tussen hordes tetterende vrouwen die aan de high tea zitten.
Gewoon alleen de taarten bestellen want wij hadden een van de weinige hartige hapjes (pita met humus) en die viel tegen.
Marije V.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2013
Heerlijke zelfgemaakte taarten! Vriendelijke bediening en een gezellige ongedwongen uitstraling.
Absoluut een aanrader.
EverybodyHappy .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2013
Lekkere hangplek voor mensen die van thee en zoetigheiden houden. Veel keuze uit verschillende thees en home-made toetjes. Relaxte sfeer, vrolijke decor, en vriendelijke bediening. Er zijn mogelijkheden voor high-tea's, ook zonder reservering vooraf.
Let wel, het is wel zo'n typische plek voor meiden. Mijn man was een vreemde eend in de bijt ;-)
Kim D.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2012
Superieur theehuis met vriendelijke bediening! Heerlijk gegeten appeltaart was Super!! Wij hebben hier met vrienden koffie en thee gedronken en daarna nog een taartje. Echt een aanrader voor gezelligheid!