Theehuis Honey Pie

Zaterdag 09:30 - 17:00

Jouw recensie over het restaurant Theehuis Honey Pie

Ron S.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
Al een paar keer geweest, heel gezellig.
Personeel is er heel hartelijk en het "lekkers" bij de koffie is ook echt heel lekker :) De proeverij van het gebak is een echte aanrader.
Prettig is ook dat je niet het idee wordt gegeven weg te moeten gaan als de koffie op is. Blijvertje voor ons :D
Lina T.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Al jaren een begrip en nog nooit teleurgesteld!Heerlijke zelfgebakken taarten en koeken een droom voor iedere zoetekauw maar ook de niet taartfan onder ons kwam aan bod die heeft een lekkere bagel gegeten...echt top team honeypie ga zeker zo door!
Diana S.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2015
Al verschillende keren hier gegeten. Je gaat er elke keer met een andere vriendin of zus naar terug. Tot nu toe is dit voor ons het de leukste high tea aanbieder. Top!
Judith B.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2014
Tijdens lunchtijd op dinsdag hebben we hier gegeten met een kleine van 6 maanden. HoneyPie is hier prima op ingesteld, we konden de buggy gewoon in het pad laten staan. Ik had een Bagel met Old Amsterdam en Mango Chutney, welke echt verrukkelijk was. Als afsluiter deelden we een tweetal taartjes, waaronder de witte chocolade frambozen cake (is persoonlijk niet mijn favoriet) en de caramel taart, welke echt heerlijk was! Ik zou hier zeker terug komen!! Leuke sfeer, aardig personeel en heerlijke snoeperijen!
Cynthia V.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2014
We zijn hier in onze vakantie 3 keer geweest. 1x voor thee met taart, 1x voor thee met proeverij van taartjes en 1x voor ern high tea. De sfeer is erg gezellig en leuk ingericht. Creatief! Je krijgt je thee en lekkers in ouderwetse kopjes. Voor 3 euro kun je onbeperkt lekker thee drinken! Proeverij is een aanrader als je niet kunt kiezen tussen de lekkere versgebakken taartjes. Ik heb heerlijk genoten van 1 van de beste brownies ooit en mijn moeder vond de mariakoekjesgebak erg lekker. Verschillende keuzes uit lekkere thee. Bediening werkt hard en blijft tich vrolijk en vriendelijk. High tea is echt een aanrader met 3 gangen hartige hapjes, fruit, scones en gebakjes. Het was ons iets te veel en we mochten zelfs wat over was meenemen. Echt een aanrader. Vooral ook om bij te kletsen met vriendinnen, moeder ed. Fijne sfeer en heerlijk vers voedsel!
marije V.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2014
Deze keer met 2 kleine kinderen hier geweest. Daar zijn ze perfect op ingesteld. Automatisch een kleiner sapje met een rietje, 2 vorkjes bij het bestelde extra en een fijne verschoonplek. Het zou helemaal af zijn met een kleine speelhoek.

De bestelde taarten waren heerlijk.
R M.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2014
Leuke plek! Lekkere taarten en heel veel verschillende soorten thee. Wel echt een ontzettende 'vrouwen tent' Je zit er dan ook tussen hordes tetterende vrouwen die aan de high tea zitten.
Gewoon alleen de taarten bestellen want wij hadden een van de weinige hartige hapjes (pita met humus) en die viel tegen.
marije V.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2013
Heerlijke zelfgemaakte taarten! Vriendelijke bediening en een gezellige ongedwongen uitstraling.
Absoluut een aanrader.