Theehuis Dennenoord

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag vanaf 11:00

Jet B.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2016
Zondag een Babyshower met 20 dames bij Theehuis Dennenoord . In een aparte ruimte een High Tea met drank naar keuze. Zelf alles leuk versierd. Een vriendin had een leuke baby taart meegenomen en als welkomst drankje een blauw glas bubbels. Wat schets mijn verbazing!!!! Bij het afrekenen over de 540 euro moesten wij 25 euro extra betalen omdat wij zelf taart en een fles blauwe wijn hadden meegenomen. Als welkomst cadeau voor de aanstaande mama.Aangezien hun een restaurant zijn mocht dit niet.
Hoe verschrikkelijk kleinzielig kun je zijn. Met mevrouw achter de bar was geen gesprek mogelijk. Dus hier kom ik nooit meer.
BA JO H.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Een echte afrader, duur en geen echte high tea gehad. We kregen op het plateau Surinaamse salade met 2 k....broodjes en 2lams kofte. Hallooooo ik zit op een high tea niet een Grieks restaurant!

Thee smaakte naar warm gekookt water...smaak zat er niet aan...een stuk cake een hartige pie en chocolade snoepje en dat was het.

Vooraf aspergesoep in een glas en laten we nu net geen asperges of vis (Surinaamse salade met krabsticks) of lamsvlees eten!

Bij een high tea horen brownies...muffins...scones ...sandwiches etc...alleen de scones waren aanwezig.

We hebben alles laten staan en zijn weggegaan na ons beklag
Ron D.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2016
Hier op vrijdag 18 maart geluncht. Ondanks dat het een theehuis, met onder andere een high tea is, kan je hier ook heel goed lunchen. Zelf namen we een Norway Sandwich en een Italian Ciabata , welke beide uitstekend smaakten en zeer goed en ruim waren belegd. de bediening is verzorgd en oplettend. Samen met een heerlijk glas witte wijn, was dit een uitstekende lunch. In de zomer kan je hier ook uitstekend buiten toeven.
Jeanne V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Afgelopen weekend was ik in deze omgeving met een yogagroep. Gister ben ik met deze groep van 10 naar Theehuis Dennenoord geweest. Voor dit groepje had ik een bestelling gedaan voor 15 euro pp. We kregen thee, quiche, wrap, scone en sandwich. De quiche was geweldig, de wrap erg lekker, de scone geweldig met echte clothed cream, de bediening was top. Alleen het stukje brood was droog en door het weinige beleg/smeersel nog droger. Ik was ook verbaast over het feit dat het een soort van bruine boterham met korst in driehoek gesneden en getoast was. De vraag is nu, ga ik hier weer naartoe met mijn volgende groepjes? Het driehoekje quiche was erg lekker maar klein, zeg max 2x3 cm. 1 per persoon. Het stukje wrap duimbreedte 1 per persoon, en dan 1 droge sandwich pp. (terwijl ik gevraagd heb om sandwiches) Ga ik terug voor de entourage en de lekkere scone? Dus hier moet ik even over nadenken. Misschien als ik iets anders kan afspreken met de eigenaar, misschien.
Vanessen .
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2015
Afgelopen zondag bij theehuis dennenoord afternoon tea en finger foods gehad. Bij aankomst al een echt " feestgevoel" gekregen. Wat een geweldig theehuis. Erg vriendelijke bediening en een geweldige sfeer. De tea en fingerfoods bestonden beide uit verse producten en dit was goed te proeven. Het enige "minpuntje" was dat het zo gezellig was dat de tijd voorbij vloog. Kortom een heerlijk middagje uit.
Appie En Annet G.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2015
Met acht personen gegeten. Fingerfood was goed.
High tee erg duur en weinig.
Voor fingerfood terug maar niet voor High tee, veel te duur !!!

Annet
Goossens .
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2014
Mooi en wat een leuke locatie!
Heerlijk met 3 personen een high tea gedaan en super verzorgd, teveel om op te noemen maar wat een keuze ( heksen thee aanrader ) heerlijk!

Snel na de high tea naar het winkeltje gelopen om er rond te neuzen en mijn eigen pakje heksen thee meegenomen.
Mariella E.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2014
Origineel en warm ingericht: we voelden ons direct welkom. Prachtige tuin en een heerlijk, luxueus huisje waar we logeerden, want ze hebben er dus ook huisjes te huur. Goede kwaliteit thee, losse thee, gelukkig. Heerlijke hapjes, mooie omgeving, vriendelijke, hartelijke en professionele bediening. De borden waren mooi opgemaakt en de gerechten heerlijk.
Proever2508 .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2013
Voor een high-tea hebben we hier gereserveerd. Leuke ambiance, gezellige sfeer en bovendien een rijke keuze aan thee-smaakjes. Scones met clotted cream en jam was heerlijk! Sandwich met salami en cheddar niet heel bijzonder, maar de broodrol met makreel dan wel weer erg lekker.
Redelijke prijs voor een lekkere en gezellige middag!
Enige kritiekpuntje is dat we op een gegeven moment kregen we het idee dat de bediening ons uit het oog verloren was. Jammer!
John V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2013
Leuk om te stoppen om even thee te drinken met een zoete aanvulling erbij. Wij hadden gekozen voor de scones met een pot thee. Deze waren prima in orde met de room en jam.
Ron D.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2012
Hier op zondag 22 juli High Tea genoten. Ben zelf geen echte thee-drinker, maar er was een zeer ruime keuze uit verschillende melanges en soorten thee. Wist niet dat er zoveel waren. Dan de snoeperijtjes: verschillende heerlijke zoete en droge cake-jes en andere zoete zaken. Allemaal keurig gebracht door een heel vriendelijke dame die verschillende keren kwam vragen of alles naar wens was. Dit alles op een zonovergoten terras en je kan bijna niet meer iets nagatiefs vinden. wel een minpuntje: in Vasse staat een richtingsbord naar het theehuis. Maar dat het dan nog ruim 1 1/2 km verder is verwacht je niet. Het stuk 3 keer gefietst omdat we dachten dat we verkeerd zaten.