Theehuis Dennenoord

Vasserweg 37 7638 PK Nutter Nederland Kaart

Over het restaurant Theehuis Dennenoord

Een origineel en sfeervol Engels Theehuis in een klassiek houten pand gelegen in de bosrijke omgeving van Noord-oost Twente nabij Ootmarsum.

Wij serveren de originele High Tea & Afternoon Tea. Tevens beschikken we ook over een uitgebreide lunchkaart met Engelse gerechten.

Op ons terrein is tevens een theewinkel gevestigd waar naast diverse soorten thee, jam en chutney ook servies wordt verkocht.

Woensdag t/m zondag geopend.

Meer informatie over restaurant Theehuis Dennenoord

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag vanaf 11:00

Jouw recensie over het restaurant Theehuis Dennenoord

kirsten H.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Ben zeer tevreden met Dennenoord, nette bediening, gezellige sfeer, en het eten smaakt altijd voortreffelijk. zeker voor herhaling vatbaar. Voor de mensen met allergieën is dit restaurant een aanrader, het personeel neemt met je door welke gerechten je wel of niet zou kunnen nemen.
Z.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Het was mooi weer, en daardoor op het terras erg druk. Ondanks dat we ruim van te voren hadden gereserveerd en aangegeven hadden dat we kinderen mee zouden nemen, duurde het lang voordat er een tafel gereed werd gemaakt. Het verliep rommelig en bestellingen werden vergeten. Er werd niet gevraagd of we nieuwe thee wilden.
Dit maakte het een beetje teleurstellend.
Marloes G.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Het ligt idyllisch midden in het sagenlandschap. Warm welkom en de inrichting is knus. Heerlijke hightea genoten. Goede bediening
Stephanie B.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Een hele leuke gezellige plek voor een high tea. Enigste minpuntje was dat je, door de drukte, mekaar amper kon verstaan.
Annelies G.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Gezellig high tea gehad , allemaal heerlijke gerechtjes en taartjes , zeker een aanrader
Goeie kaart met veel thee soorten
Kim D.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Enorm genoten van dit mooie plekje in Twente.
Voor alle leeftijden in onze familie, van kleinkind tot opa en oma, was het genieten en fijn.
Dank voor jullie gastvrijheid en alle lekkernijen.
Hartelijke groet, Kim de Groot
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Heerlijke soorten thee en gerechtjes. Fijne bediening die niets te veel is, zelfs een feestfonteintje voor oma's verjaardag was geen probleem.
Hier moet je naar toe als je in de buurt bent !
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2018
Na de goede ontvangst was het opnemen enigsinds onverschillig en duurde het erg lang voordat de lunch werd geserveerd. Bediening kan en mag vriendelijker want het Theehuis Dennenoord is een leuke locatie voor een lunch of High Tea.
Femke D.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
Het is heerlijk om er bij Dennenoord even tussenuit te zijn! De rust en sfeer is geweldig en het eten heerlijk! ........
Marielle B.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
High tea “gedaan” met 4 vriendinnen. We werden vlot geholpen en de uitleg van de gerechten was goed.
De kwaliteit van de warme gerechten en de sandwiches vonden we wat minder, dit keer. Ze waren wat droog en minimaal gevuld.
Gina V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Tegenvaller, eten was aangebrand/zwart, er was geen frietjes bij want dat was op en ook sinaasappelsap was niet mogelijk want de sinaasappels waren op. Het personeel zat een tafel naast ons te drinken en de tafels van reeds vertrokken gasten werden niet afgeruimd. Wat jammer dat hier zo weinig aandacht aan wordt besteed. Je voelt je hier geen gast.
J. D.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Genoten van een heerlijke afternoon tea: een lekkere mix van hartige sandwiches en verschillende zoete lekkernijen en twee potten thee naar smaak. De bediening was zeer vriendelijk en voorkomend en vroeg zelfs bij vertrek of wij wat over was gebleven misschien mee naar huis wilden nemen. De entourage is heerlijk Engels en knus. Dit etablissement is een pareltje in het Twentse landschap!
Helga P.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Heerlijke high tea gehad ,zeker een aanrader. Ik vond het prettig ,dat er in de keuken met handschoenen werd gewerkt. Wij komen zeker nog eens terug.
Marjan L.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Geweldige ambiance.
Heerlijke High Tea, alles zelf gebakken of gemaakt.
zeer plezierige en snelle bediening.
Leuke winkel erbij.
ABSOLUTE AANRADER !!
Alida N.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
het is een superleuke locatie en een aangename ambiance zeker de moeite waard om nog eens te doen met vriendinnen. Of natuurlijk met familie... maar ook is het een leuke trouwlocatie... of als je eens een keer een leuke fotoshoot hebt kan je daar ook leuke plekjes vinden...
K.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Lekkere high tea, ruim voldoende. Sandwiches zijn behoorlijk klef en theebrood is erg machtig. De rest was heel lekker en smaakte goed.
Erns M.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Nee ik heb geen opmerkingen. Het iedereen keer een genot om het theehuis te bezoeken.
Maarten K.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2018
Prima restaurant. Aanbevelenswaardig
Stephanie S.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Als je bij Theehuis Dennenoord een high tea hebt gehad, ben je verpest voor andere high tea’s. De sprookjesachtige omgeving draagt daar zeker aan bij. Maar de high tea zelf is super lekker. We vonden het koude komkommersoepje smakelijk, maar het mocht wat hoger op smaak. Verder was het voortreffelijk.
Femma V.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Een prachtige locatie om bv een high tea te nuttigen. Het is een waar feestje om daar te zijn! Een wandeling vooraf zorgt draagt daar zeker aan bij..????