Theehuis Dennenoord

Vasserweg 37 7638 PK Nutter Nederland Kaart

Over het restaurant Theehuis Dennenoord

Een origineel en sfeervol Engels Theehuis in een klassiek houten pand gelegen in de bosrijke omgeving van Noord-oost Twente nabij Ootmarsum.

Wij serveren de originele High Tea & Afternoon Tea. Tevens beschikken we ook over een uitgebreide lunchkaart met Engelse gerechten.

Op ons terrein is tevens een theewinkel gevestigd waar naast diverse soorten thee, jam en chutney ook servies wordt verkocht.

Woensdag t/m zondag geopend.

Meer informatie over restaurant Theehuis Dennenoord

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag vanaf 11:00

Jouw recensie over het restaurant Theehuis Dennenoord

Stephanie S.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Als je bij Theehuis Dennenoord een high tea hebt gehad, ben je verpest voor andere high tea’s. De sprookjesachtige omgeving draagt daar zeker aan bij. Maar de high tea zelf is super lekker. We vonden het koude komkommersoepje smakelijk, maar het mocht wat hoger op smaak. Verder was het voortreffelijk.
Femma V.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Een prachtige locatie om bv een high tea te nuttigen. Het is een waar feestje om daar te zijn! Een wandeling vooraf zorgt draagt daar zeker aan bij..????
F.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Als je hier bent geweest, wil je nergens anders meer high teaen!
Gewe;dige locatie, prettige bediening en heerlijke hapjes.
hardlopertje .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Wat zijn hier gisteren voor het eerst wezen eten. Het eten was echt super goed. Het theehuis zit aan een doorgaande weg, maar daar heb je helemaal heen last van als je buiten zit. Laat staan als je binnen zou zitten.
De entourage was ook erg mooi.
Wij komen hier zeker vaker terug.

Ps als ik 1 verbeterpuntje mag geven. Ik had gekozen voor bedrijfskleding. Het was nu wat onduidelijk wie klant en wie personeel was.
N.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Afgelopen zondag een heerlijke high tea genoten met de buurvrouwen. Het idyllische plekje, heerlijk buiten in een supermooi sfeertje is al heel bijzonder, het voorafje (komkommersoepje) viel helaas niet zo in de smaak, maar de overheerlijke etagière en de scones niet te vergeten maakten alles weer goed!
Melcher G.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Bediening was niet echt ervaren, de high tea kwam erg snel. Dus het gevoel was dat er een beetje gehaast moest worden. De gerechten waren goed maar afwisseling zoet en hartig mocht iets meer zijn. Omgeving en locatie is absolute top.
LTan .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2018
Jammer dat als je soep en een uitsmijter, warm broodje en omelet besteld, de bestelling in 1 keer komt. Dus 1 van je gerechten staat koud te worden. Volgens de serveerster hadden we zelf zo bestel, dus zullen wij in het vervolg de gerechten 1 voor 1 bestellen. In andere restaurants hebben wij dit nog nooit meegemaakt.
Ellis U.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2018
De high tea was heerlijk. het enige puntje van kritiek vonden wij dat er niemand kwam vragen of we nog extra thee wilden hebben. het was immers onbeperkt thee drinken. uiteindelijk zelf maar gevraagd of we nog mochten bestellen. mensen achter ons hadden het hier ook al over.
L.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Het geheel was goed verzorgd, alleen werd ons verzocht om half zes af te rekenen omdat er een personeelsfeestje van het theehuis zelf was. Jammer want wij waren zelf ook met collega's op stap.
B.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2018
Super locatie. Genoten! Heerlijke high tea en vriendelijk personeel. Winkeltje ook erg leuk. Omgeving top. We komen zeker terug.
Gerda G.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
Het is een heel gezellige, vriendelijke en ontspannen omgeving.
Zeer aardig en vriendelijk personeel
Echt een topper!!!
Een prima locatie om het één en ander te vieren!!!
Caro1307 .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Op 1 juni hebben we hier het 25-jarig jubileum van een collega gevierd. We konden terecht op het terras onder het afdak gelet op de regen die in aantacht was. Eerst geproost met prosecco, maar tijdes de korte speech werd het soepje van de high tea al geserveerd met toelichting van de serveerster. Niet erg attent. De etagere met hartig en zoet was wat aan de magere kant, Weinig traditioneel Engelse high tea gerechtjes, veel 'maagvulling'. maar het ergste was het gebrek aan aandacht toen de regen begon te vallen. Het bedieiend liet zich niet meer zien. Na een uur hebben we ons door de stortbui gewaagd, hebben betaald en zijn vertrokken. De locatie is prachtig, maar ik denk niet dat ik nog terugkom.
S.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
Heerlijke, glutenvrije high tea gehad. Voor s gevoel was alles zelf gemaakt en erg diverse gerechtjes. Van hartig tot zoet.Was echt de moeite waard. We kunnen dit iedereen aanraden ????????
Agnieta W.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Uitstekend!
Femma V.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Vanmiddag een fijn en goed verzorgde high tea gehad. Vol aandacht, goed verzorgd en vriendelijk personeel, in een prachtige omgeving. Aan te bevelen!
V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Zeer de moeite waard.Al meermaals bezoek gebracht en telkens opnieuw genieten van lekker eten en drinken in een mooie en ontspannen landelijke omgeving.
Jaap V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Sfeervol ingericht, gemoedelijk, super vriendelijk personeel en heerlijk eten. Wijngebied genoten. Tot een volgende keer
R.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Altijd fijn om hier te zitten. Het eten is lekker en er wordt vaak gevarieerd. Leuk en knus ingericht en vriendelijke bediening
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Sfeervolle ambiance, prima kwaliteit en diversiteit op de kaart.
Wijzigingen in onze reservering werden direct verwerkt; goed flexibel dus!
Michaël V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Theehuis Dennenoord is een mooi plekje aan een rustige weg gelegen. We hebben daar een high tea gedaan, erg lekker en fijn gezeten. Het was iets aan de drukke kant op zaterdag dus je kon woord voor woord volgen wat er om je heen aan andere tafels werd gezegd, dat was wel jammer. We zaten buiten tegen de theehuis aan maar hadden het gevoel dat we een beetje over het hoofd werden gezien; je mag eigenlijk meerdere keren voor thee vragen maar nadat de pot thee leeg was hebben we geen kans gehad om nog een andere pot te vragen, erg jammer.