Theehuis De Hoestinkhof

Maandag t/m Donderdag Gesloten
Vrijdag t/m Zondag 12:00 - 18:00

Elard V.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2015
Na een flinke wandeling met onze twee Beagles bij Theehuis De Hoestinkhof naar binnen gelopen. Van buiten ziet het er leuk uit, en ook van binnen ziet het er heel gezellig en sfeervol uit. Een perfecte plaats voor een high tea of gewoon een pot thee. De Beagles waren meer dan welkom. De bediening was heel vriendelijk en had goed aandacht voor de klant. De keuze uit de hoeveelheid verschillende theesoorten is overweldigend. Maar ook alles wat erbij wordt geserveerd aan taart, scones en huisgemaakte koekjes etc. is helemaal top en erg lekker. Alles wordt ook prachtig opgediend. Om ons heen zag ik alleen maar mensen genieten! Een klein puntje van kritiek is misschien dat de stoelen (die geheel van hout waren) na een tijdje niet heel lekker meer zitten. Het mocht de pret verder niet drukken, want voor een thee of high tea is dit theehuis een absolute aanrader.
Feiko J.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2015
Hebben hier afgelopen vrijdag met twee personen de lunch gebruikt. Aangekomen zijn wij op het prachtige terras lekker in het zonnetje gaan zitten. Wij kozen voor de Twelve 'o clock plate (2 sandwiches, brie en zalm, hartige taart en een warm broodje). Daarbij een kannetje heerlijke thee gekozen uit het zeer uitgebreide assortiment, met name met heerlijke soorten losse thee. De bediening was uitstekend, vriendelijk en gastvrij. De Hoestinkhof is een mooie plek en fijne gelegenheid om een fietstocht te onderbreken, of gewoon eens lekker ontspannen te gaan lunchen.
Mjammie M.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2014
Vanmiddag voor de tweede keer genoten van een heerlijke high tea bij De Hoestinkhof. Onze ervaring is beide keren positief geweest. Lekkere gerechten, allemaal huisgemaakt. Vriendelijke bediening die uit zichzelf informeert of je nog thee wenst, een foto maakt e.d. Mooi uitzicht over de weilanden. Kortom: wij komen zeker terug!
Janenhiddi .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2012
Genoten van een heerlijk High Tea. Smakelijk scones, cakejes, heerlijk taart, hartige taart, etc. te veel om op te noemen. We hebben genoten en komen terug!