Theehuis de Bosrand

Donderseweg 7 9331 TB Norg Nederland Kaart
31-592612098

Meer informatie over restaurant Theehuis de Bosrand

• Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Silvija V.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2015
Op een normale, niet extreem drukke zondagmiddag gegaan. Theehuis op zich is gezellig aan de bosrand. Bediening uitermate slecht, slordig en onzorgvuldig. De beider dames van de bediening zaten zich lekker in het keukentje (wat gewoon in het zicht van de klanten is) vol te proppen met allerlei lekkernijen. Ze bleven ook gewoon kauwen, het zag er niet uit. De jongen die ons bediende vond het op zich volgens mij erg lollig allemaal, want toen wij onze bestelling wilden doorgeven (een kop thee met een scone met clotted cream en jam op zich toch niet echt iets bijzonders lijkt me in een theehuis) wist hij me te melden dat de clotted cream OP was..hij moest er zelf hartelijk om lachen..hoe slecht is dat in een weekend de clotted cream (en scones is toch iets waar een theehuis op draait lijkt me) op laten zijn..ahum..
dus dan maar een wafel..nou die was wel lekker, maar eerlijk gezegd deed de slechte bediening en de volproppende dames in de bediening ons doen besluiten om hier niet meer heen te gaan, het leek er echt niet op..
Fascha .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2014
Erg koud en op de tocht zaten we in de serre.. slechte bediening bijv appelsap in een champagne glas aan een kind van 3,5 geven..nieuw drinken kregen de kinderen niet aangeboden hier moesten wij om vragen en een uur wachten op het eerste gerecht was ons wat te lang aangezien we kinderen mee hadden die met smart wachtten..ook vond ik het erg ongebruikelijk om in de kou naar de toilet te lopen om vervolgens in een hokje te moeten plassen .. het eten was wel lekker en dat maakte het goed maar dit was absoluut niet voor herhaling vatbaar !!
Chantal K.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2013
Gezellig theehuis aan de bosrand van het prachtige natuurgebied.
Hele gastvrije dames in de bediening! We mochten een wandelkaart lenen om zo een stukje van het gebied te verkennen.
heerlijke lekkernijen bij de thee. Aanrader!