Theehuis Cruquius

• Mastercard , Pin
  • Af te huren , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
Joost V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2016
Niet zo bijzonder ingericht, toch een negen. Leuk uitzicht. Gratis parkeren. Fantastisch gemaal als buur, om even te bezoeken. Geen ingewikkelde kaart. Lekkere (lunch) gerechten. Mooi weer buiten eten aanrader. Lieve dames in de bediening. Verkeerde koffie, geen gezeur, gewoon een andere. Prijs/kwaliteit goed.
Martine G.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
Al 100 x langs gereden, vandaag voor het eerst naar binnen gegaan voor snelle lunch. Wat een aangename verrassing! Gastvrije ontvangst, vriendelijke bediening. Veel aandacht besteed aan de aankleding, schoon, met herfstdecoratie en gezellige kaarsjes. Misschien een beetje truttig, en het blijft een eenvoudig restaurant, maar toch wel een fijn plekje, met aan het raam mooi uitzicht over het water en achter het pand ruime gratis parkeergelegenheid. Ook het eten was verrassend goed, lekker verse bruine bol met gerookte zalm, creamcheese en kappertjes (niet te veel creamcheese, fijn gesneden rode ui). En prima cheeseburger met lekkere krokant gebakken frietjes. Omdat de hond onder de tafel mocht liggen komen wij vast nog wel eens terug!
Nico K.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2015
Dit theehuis ligt op een mooie plek en heeft een prettig terras.
De service is goed en vriendelijk.
Salade van tonijn was heerlijk.
Anne-Lotte H.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2014
Ik was nu voor de tweede keer bij Theehuis Cruquius om te lunchen met mijn moeder. De locatie is erg leuk met uitzicht op het water. De bediening was vriendelijk, de kaart was ruim maar het viel ons op dat de prijzen erg zijn gestegen ten opzichte van ongeveer een jaar geleden toen we er waren.. Heel jammer, want we komen hier graag door de gezellige ambiance en de leuke ligging!
Kees C.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2013
Tussen twee afspraken door besloot ik weg van de snelweg te lunchen. Via mijn mobiel kwam ik bij Theehuis Cruquius terecht.
Goede keus. Lekker rustig. Mooi authentiek gebouw met uitzicht over het Spaarne.

Lunch aanbieding bestond uit romige paprikasoep met een broodje beenham en een broodje kroket. De soep was uitstekend.
Achteraf nog koffie met appeltaart genomen. De smaak was goed, maar ik vond dat er wel erg veel grove stukken appel in zaten.

Ik zat discreet in een hoekje, zodat ik tussendoor wat mail bij kon werken. Volgens mij hield de bediening er rekening mee door niet onnodig te storen. Erg prettig.
Tipje: de traptreden buiten zijn bij regen wel heel erg glad!
Rina123 .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2013
Met een gezelschap een afternoon tea genoten.
Heerlijke hapjes, taartjes, scones etc.
Alles in overvloed en leuke vlotte bediening.
Grappig dat wat er over bleef mee naar huisgegeven werd!
We kijken er met veel plezier op terug.
Afternoontea .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2013
Prachtige plek. De afternoontea was niet Engels heel jammer! Veel te veel zeer zoete en romige 'hapjes'. Was wel gezellig.
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2013
Ik vind dit nog altijd een van de leukste terassen.Vrij rustig, aan de Ringvaart,veel groen.de kaart is weliswaar beperkt,maar wat je krijgt is van een goede kwaliteit.De bediening is zo lief en vriendelijk ...;
dat ik er bijna van moet blozen.Een 10 is eigenlijk een te lage waardering.
We hadden een prima broodje warme beenham met mosterdsaus een oerdegelijke uitsmijter met ham.
Alleen een negatief puntje nog.De bestrating van terras begint nu wel erg hobbelig te worden.Zes bierviltjes om de tafel stabiel te krijgen is erg veel!
Omnomnom .
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2013
Goed eten op een leuke lokatie. In de tuin is het ook prettig toeven. Wandeling in de omgeving is leuk met het water zo dichtbij.

Service was ook zeer netjes. Ook de jonge meisjes waren erg proffesioneel. Met dieetwensen werd erg goed meegedacht.
Proefje023 .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2012
Mooi historisch plekje. Goede en vlotte bediening door leuke meiden. Kaart gevuld met eenvoudige en verse spullen. Goed gevulde borden. Kok is niet kinderachtig.
VanRiemsdijk .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2012
Het was mooi weer en ik ging vervolgens op het sfeervolle terras zitten. Er kwam meteen een aardige ober. Bestelde een broodje oude kaas en koffie. Na al 3 min. was hij al terug met prima koffie en een broodje met oude kaas (echt oude kaas niet van de nep rotzooi). Prima gezeten. Terras kijkt uit op weilanden en een kanaal. Uitgebreide menukaart.