Theaterrestaurant Spant!

Bussum 1404 CD Bussum Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Theaterrestaurant Spant!

7,2

Jouw recensie over het restaurant Theaterrestaurant Spant!

Hans R.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Van dit restaurant had ik geen verwachtingen (we kwamen voor het theater en hadden gelukkig geen recensies gelezen!), maar de kwaliteit van het eten verraste enorm: een vegetarische kebab van knolselderij, abrikoos, ras, kekererwt en hazelnoot - heel rijk in smaken, in mooie proportie. En een dessert dat laat zien dat zoet niet mierzoet hoeft te zijn. Knappe keuken!
Ans V.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2016
Gisteren gegeten, totaal geen kerststemming, wat een koud modern /ongezellig restaurant. Voorgerecht salade van tonijn. Weinig tot geen tonijn smaak, wel veel citroen. Hoofdgerecht o.a. kalfsribeye / parelhoen. Niet smakelijk en een (Kinder)handje garni. Dessert Pannacotta. Dat smaakte echt nergens naar, leek op vla/kwark oid. Het duurde lang voordat het menu werd opgenomen en wij moesten de bediening waarschuwen dat ze het voorgerecht af konden ruimen. Viel zwaar tegen dus........
Guido D.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2016
We arriveerden iets voor zessen in dit ruim opgezet, modern restaurant. We wilden aanvankelijk 3 gangen, maar het liep allemaal wat anders. Vooraf hadden we een broodje besteld wat snel op tafel stond. Nadat we besteld hadden stond het voorgerecht binnen vijf minuten op tafel. We hadden een gerecht met zalm en geitenkaas, beiden niet erg spannend. De tijd tot het hoofdgerecht duurde wat lang en bij navraag bleek de bestelling niet doorgegeven te zijn. Na dik een uur hadden we dan toch ons hoofdgerecht. De diamanthaas smaakte prima, de groenten waren echter niet zo lekker. Omdat we om kwart over acht naar een voorstelling moesten hadden we geen tijd meer voor het dessert, de ober kon deze nog wel binnen een paar minuten op onze tafel zetten zei hij, maar we waren allang blij dat we nog even snel een kopje thee konden drinken. Al met al geen geslaagd begin van een verder mooie avond. Uiteindelijk waren, na onderhandelen, alle drankjes van het huis.
Dankuwel voor uw feedback; het is goed voor ons om te weten hoe gasten hun avondje theater dat vaak in ons restaurant begint, ervaren. Aan uw tafel is het jammer genoeg niet helemaal goed gegaan, lezen we. Zo zie je maar, het is en blijft ook hier mensenwerk... Fijn dat onze medewerkers het voor u wel op een passende manier hebben opgelost.
Louk D.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2013
Een simpele kaart, maar wel uitstekend gegeten. Een voortreffelijke rundercarpaccio op een bedje van sla vooraf. Gevolgd door een uitstekend bereidde kabeljauw met aardappelpuree en groentetjes. Dessert een prima smakend chocolade ijsje. En dat menu voor € 27,-. Mijn disgenoot nam sla vooraf, opgediend zelfs met mozzarella. En een prima smakende pasta als hoofdgerecht. Theater restaurant in de kelder van 't Spant, mooi ingericht, maar een beetje donker. Sympathieke en vlotte bediening. Prima glaasje chardonnay witte wijn.
Ruurt S.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2012
Het theaterrestaurant ligt hier natuurlijk prima: voorafgaand aan een voorstelling kan je in alle rust parkeren en een hapje eten. Dat eten smaakt best. De kaart is niet erg uitgebreid, de gerechten zijn simpel opgemaakt, en de prijs die je ervoor betaalt is aan de hoge kant, maar smaken doet het goed: gewoon lekker.
De service is goed. Hoewel af en toe wat klungelig (studenten?) wel erg zorgzaam en gewoon heel erg aardig.
Oftewel: verwacht niets bijzonders, maar vooraf aan een optreden is het hier gewoon prima eten. En lekker makkelijk!