Theaterrestaurant Klif 12

Meer informatie over restaurant Theaterrestaurant Klif 12

Jouw recensie over het restaurant Theaterrestaurant Klif 12

Willy K.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Top restaurant, vreselijk leuke voorstelling.
Ben de hele avond blij geweest dat ik hiervoor gekozen heb.
Vanaf de warme broodjes met tapenade en het saladebuffet het Texels rundvlees het toetje en de champagne als uitsmijter in een woord een avond om niet te vergeten.
Werner2203 .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Gezellig avondje eten met theater. Lekker ongedwongen waar de mensen plezier lijken te hebben met het vermaken van de gasten. Leuk concept en afwisselend repertoire .

Prijs kwaliteit is goed.

Wij hebben een leuke amusante avond gehad en gaan zeker nog eens terug komen als we weer op texel zijn

Alces .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Na een rondje Texel besloten om hier een vorkje te prikken. Het is in Den Hoorn aanzienlijk rustiger dan in De Koog en Den Burg. Een beetje jammer dat de keuken pas om half zes open gaat. Tussentijds genoten van de zon en het Texelse tapje. De ossenhaaspuntjes waren voortreffelijk en royaal voorzien pas passende garnituur.
Hier kom ik terug: 'zeker en vast".
ipsedebruggen .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2016
Wij zijn op 9 juni 2016 met een grote groep van Ipse de bruggen wezen eten en genieten bij klif 12. Gezien de doelgroep met wie wij daar waren, was de parkeergelegenheid niet echt fijn. Gelukkig waren we redelijk op tijd binnen nadat de drie chauffeurs de auto hadden weggezet. Het decor maakt gelijk alles weer goed. We werden hartelijk ontvangen die het personeel. De keuze voor het voorgerecht was divers en prima. Het hoofdgerecht was voor de meeste van onze groep zalm en dit ging er in als ... vis. Het smaakte iedereen er goed. Ook de andere hoofdgerechten smaakte zeer goed. Het theater gedeelte werd door iedereen(groep van 18 mensen) als erg leuk ervaren. Iedereen deed dit op zijn eigen manier. Wat ik persoonlijk leuk vond is de afwisseling van voorstellingen en de persoonlijk aandacht die het personeel gaf aan de zaal. Dit ook door een persoonlijke naam op het menu kaart. Dit werd door sommige van de groep als super leuk ervaren. Twaalf jaar geleden heb ik hier ook gegeten maar heb de show en de entourage als vernieuwend en redelijk actueel ervaren. Ik vermoed dat ik binnen twaalf jaar weer eens kom eten bij deze, super leuke en vermakend avond, theater restaurant.

Namens Ipse de Bruggen groep Delft....bedankt
Europoort .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
Hier tussen de middag voor 19 euro twee Ice tea gedronken met twee lauwe en flauwe kroketten met oud brood gegeten. Na opmerking over brood , twee net zo oud ander gekregen. Zeer slecht.
Albert En Hennie H.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2015
Tja na het lezen van de laatste recensie lijkt het erop dat smaken verschillen. Wij hebben van een leuke avond genoten en voor de voorstelling een hapje gegeten in bistro klif12. In goed gezelschap, goede bediening hebben wij genoten van de culinaire kunsten. Heerlijke salade met een smakelijke verfijnde dressing met geitenkaas en een franse uiensoep vooraf. Eendeborst en ribeye als hoofdgerecht. Een heerlijk avondje uit met een vlotte attente crew. Bij een volgend bezoek eten we graag weer een hapje bij bistro klif12. Wat ons betreft een aanrader.
Jose B.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2014
een echte aanrader,oproep aan alle opa''s en oma'' om met je kleinkinderen het gezellige klif 12 kindercabaret.Je geniet van alle enthousiaste medewerkers,die zo heerlijk de kinderen en hun ouders en grootouders weten te vermaken met hun kindercabaret.eten was zeker voortreffelijk,net als de sfeer.We hebben er erg van genoten,een echte aanrader.tot de volgende keer weer en nog reuze bedankt voor de top middag.
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2014
Kindercabaret avond bezocht op 29 juli. Eerste tegenvaller is dat je 9 euro moet bijbetalen op de standaard menuprijs van 18 euro (excl. drankjes als wijn en bier) als je als volwassene iets anders wilt dan frietjes of kipnuggets maar is vrije keuze. Vooraf kregen we plakje cake met spikkels en slagroom, dan een bord friet met de bekende zakjes remia mayo en ketchup en een bakje appelmoes, kipnuggets, knakworstjes. Tot slot waterijsje of hertog ijs bakje naar keuze. Cabaret was niet denderend, muziek sloeg telkens over. Wij hadden er meer van verwacht. Wel leuke afsluiting met mini disco en polonaise met de clowntjes. Al met al kinderen tevreden naar huis. Uitbaters ook...
theamazones .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2013
Wij zijn in september weer te gast geweest bij Klif 12. Diner in combinatie met theater (Groot niet te vermijden orkest) Alles was weer prima voor elkaar, heel gastvrij, goede entourage en dit zal zeker niet de laatste keer zijn dat wij hier gegeten. Kortom een aanrader!
Mariette K.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2013
Erg leuke avond gehad in Klif 12, de tapasavond hebben wij bezocht met onze 2 kinderen, zij waren ook erg onder de indruk van het leuke theater en lekkere eten.