Theaterrestaurant Klif 12

31-222319633

Meer informatie over restaurant Theaterrestaurant Klif 12

Werner2203 .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Gezellig avondje eten met theater. Lekker ongedwongen waar de mensen plezier lijken te hebben met het vermaken van de gasten. Leuk concept en afwisselend repertoire .

Prijs kwaliteit is goed.

Wij hebben een leuke amusante avond gehad en gaan zeker nog eens terug komen als we weer op texel zijn

Alces .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Na een rondje Texel besloten om hier een vorkje te prikken. Het is in Den Hoorn aanzienlijk rustiger dan in De Koog en Den Burg. Een beetje jammer dat de keuken pas om half zes open gaat. Tussentijds genoten van de zon en het Texelse tapje. De ossenhaaspuntjes waren voortreffelijk en royaal voorzien pas passende garnituur.
Hier kom ik terug: 'zeker en vast".
Ipsedebruggen .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2016
Wij zijn op 9 juni 2016 met een grote groep van Ipse de bruggen wezen eten en genieten bij klif 12. Gezien de doelgroep met wie wij daar waren, was de parkeergelegenheid niet echt fijn. Gelukkig waren we redelijk op tijd binnen nadat de drie chauffeurs de auto hadden weggezet. Het decor maakt gelijk alles weer goed. We werden hartelijk ontvangen die het personeel. De keuze voor het voorgerecht was divers en prima. Het hoofdgerecht was voor de meeste van onze groep zalm en dit ging er in als ... vis. Het smaakte iedereen er goed. Ook de andere hoofdgerechten smaakte zeer goed. Het theater gedeelte werd door iedereen(groep van 18 mensen) als erg leuk ervaren. Iedereen deed dit op zijn eigen manier. Wat ik persoonlijk leuk vond is de afwisseling van voorstellingen en de persoonlijk aandacht die het personeel gaf aan de zaal. Dit ook door een persoonlijke naam op het menu kaart. Dit werd door sommige van de groep als super leuk ervaren. Twaalf jaar geleden heb ik hier ook gegeten maar heb de show en de entourage als vernieuwend en redelijk actueel ervaren. Ik vermoed dat ik binnen twaalf jaar weer eens kom eten bij deze, super leuke en vermakend avond, theater restaurant.

Namens Ipse de Bruggen groep Delft....bedankt
Europoort .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
Hier tussen de middag voor 19 euro twee Ice tea gedronken met twee lauwe en flauwe kroketten met oud brood gegeten. Na opmerking over brood , twee net zo oud ander gekregen. Zeer slecht.
Albert En Hennie H.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2015
Tja na het lezen van de laatste recensie lijkt het erop dat smaken verschillen. Wij hebben van een leuke avond genoten en voor de voorstelling een hapje gegeten in bistro klif12. In goed gezelschap, goede bediening hebben wij genoten van de culinaire kunsten. Heerlijke salade met een smakelijke verfijnde dressing met geitenkaas en een franse uiensoep vooraf. Eendeborst en ribeye als hoofdgerecht. Een heerlijk avondje uit met een vlotte attente crew. Bij een volgend bezoek eten we graag weer een hapje bij bistro klif12. Wat ons betreft een aanrader.
Teijo D.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2015
Voor de voorstelling (Andermans Veren) aan hier gegeten. De voorstelling was goed en je eet in een theater, dat maakt het decor apart. De bediening is adequaat en vriendelijk, we moesten wel lang wachten tot we te eten kregen. Men wacht tot iedereen binnen is en serveert dan in hoog tempo alle voorgerechten en daarna alle hoofdgerechten uit. Efficiënt voor de bediening wellicht, maar ik vind het vervelend om om 18:00 besteld te worden, om 17:45 te komen om dan pas om 18:45 mijn voorgerecht te krijgen.

We vonden het eten eigenlijk niet erg lekker. De salades geitenkaas en lamham waren prima, niet bijzonder maar gewoon goed. Mijn sukadestuk (gegaard in de oven) was net tegen aangebrand aan en smaakte dus branderig. De vegastoofschotel van mijn tafelgenote bestond grotendeels uit wortelen. Ze vond hem smakeloos. Jammer.
MYRP .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2015
Wij zijn gister met zijn vieren wezen eten bij Klif 12. Dit ter gelegenheid van een verjaardag. We waren al wel vaker geweest maar inmiddels was er een andere kok en zijn ze iets meer op de restaurant tour gegaan ipv theaterrestaurant. Het eten was top, de bediening super vriendelijk en dat voor een relatief lage prijs. Ook is het restaurant zelf heel gezellig. Wij zijn zeer tevreden en blij verrast. Ga zo door!
Thierry B.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2015
Aan het einde van onze barre fietstocht kwamen we langs dit restaurant. We hadden stevige honger en besloten naar binnen te stappen. Vrijwel meteen werden we vriendelijk begroet en namen wij plaats in het zonnetje. Alle drie bestelden we snel een hamburger en het lokale biertje, dat bleek een verstandige keus! Alles was goed aan deze hamburger. Het vlees, formaat en combinatie met groenten. Bovendien was de hamburger zelf zo lekker dat deze geen vette saus nodig had. Het restaurant zag er bovendien mooi en schoon uit met een fijne sfeer. Als ik nog eens in de buurt ben stap ik hier zeker weer binnen!
Carolina Z.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2015
vanavond heerlijk gegeten bij klif 12,verrassende gerechten ook het vegetarische eten was heerlijk met ingrediënten die je niet overal tegen komt.de bediening was vriendelijk en attend
Berend W.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2015
Vandaag bij de grotendeels vernieuwde 'crew' van Klif 12 heerlijke 3 gangen Paasbrunch gegeten. Uitgebreid, lekker en zeer redelijk geprijsd. Charmante bediening. Veel succes Klif 12 met deze doorstart. Dat komt goed. Marga en Berend uit Den Hoorn, Texel.
Complimenten voor het personeel!
Libel14 .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2014
Tegenvaller! Fantasieloos ongezond fastfood eten dat niet eens warm was. Eten van de ouders was na bijbetaling van 9 euro wel ok maar prijs kwaliteitsverhouding klopt niet. Cabaret was ronduit triest. Twee uitgerangeerde ' clowns' die er duidelijk weinig zin in hadden. Het cabaret had geen verhaal. Onze dochter van 4 vroeg halverwege; wanneer gaat het nou beginnen? De kinderen zelf mochten aan het einde vd avond het podium op om te dansen, dat sierde de boel nog wat op. Overigens is het podium niet veilig voor de allerkleinsten . Werd niet voor gewaarschuwd maar 1 van de zijkanten is open wat niet te zien is doordat er een gordijn voor hangt. Fantasieloos, uitbuiterij!
Jammer dat u deze site gebruikt om ons zo onderuit te halen. We hebben regelmatig bij u - ook als 'uitgerangeerde clown' - aan tafel gestaan. Was prettiger geweest als u ons dit direct had laten weten, hadden we er iets mee kunnen doen. En wat het dansen op het podium betreft, dit gebeurt o.l.v. onze meedansende medewerkers...

Reactie van proever:

Beste Medewerker, Ik begrijp dat het niet fijn is een recensie als deze te krijgen maar ik meen wat ik schrijf. Ik vond er zo veel aan schorten dat dat niet iets is wat je ' even' aan de orde stelt als 1 van jullie aan ons tafeltje voorbij komt. Ik hoop dat jullie het ook positief kunnen zien, dat je er iets mee kan doen. Ik denk oprecht dat het beter kan, met die prachtige ambiance die er al is. Wat gezonder verantwoorder eten (bv verse pasta), en een verhaal met spanningsboog, succes!
Jose B.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2014
een echte aanrader,oproep aan alle opa''s en oma'' om met je kleinkinderen het gezellige klif 12 kindercabaret.Je geniet van alle enthousiaste medewerkers,die zo heerlijk de kinderen en hun ouders en grootouders weten te vermaken met hun kindercabaret.eten was zeker voortreffelijk,net als de sfeer.We hebben er erg van genoten,een echte aanrader.tot de volgende keer weer en nog reuze bedankt voor de top middag.
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2014
Kindercabaret avond bezocht op 29 juli. Eerste tegenvaller is dat je 9 euro moet bijbetalen op de standaard menuprijs van 18 euro (excl. drankjes als wijn en bier) als je als volwassene iets anders wilt dan frietjes of kipnuggets maar is vrije keuze. Vooraf kregen we plakje cake met spikkels en slagroom, dan een bord friet met de bekende zakjes remia mayo en ketchup en een bakje appelmoes, kipnuggets, knakworstjes. Tot slot waterijsje of hertog ijs bakje naar keuze. Cabaret was niet denderend, muziek sloeg telkens over. Wij hadden er meer van verwacht. Wel leuke afsluiting met mini disco en polonaise met de clowntjes. Al met al kinderen tevreden naar huis. Uitbaters ook...
Theamazones .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2013
Wij zijn in september weer te gast geweest bij Klif 12. Diner in combinatie met theater (Groot niet te vermijden orkest) Alles was weer prima voor elkaar, heel gastvrij, goede entourage en dit zal zeker niet de laatste keer zijn dat wij hier gegeten. Kortom een aanrader!
Mariette K.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2013
Erg leuke avond gehad in Klif 12, de tapasavond hebben wij bezocht met onze 2 kinderen, zij waren ook erg onder de indruk van het leuke theater en lekkere eten.