Theatercafé Podium Mozaïek

Bos en Lommerweg 191 1055 DT Amsterdam Nederland Kaart
31-205800383

Over het restaurant Theatercafé Podium Mozaïek

In dit interculturele theatercafé is van alles te beleven. Het gaat hier vooral om theater en mooie dingen zien en beleven. Maar ook de inwendige mens komt hier aan zijn trekken. Je kunt hier terecht voor een (Turks) ontbijt, lunch en diner, maar ook een lekker vers kopje koffie op het gezellige terras. Probeer hier wereldgerechten die allemaal van een verrassende kwaliteit zijn. Zin om wat cultuur op te snuiven? Woon een voorstelling bij en geniet van de ambiance in het theatercafé!

Meer informatie over restaurant Theatercafé Podium Mozaïek

bus 21, bus 80, tram 12 en 14.
  • : Betaald parkeren in de buurt en Q park op het Bos en Lommerplein en ParkBee parkeerterrein

Zondag t/m Woensdag: 10.00 tot 23.00 u. Donderdag tot Zaterdag open tot 24.00 u.
De keuken is op donderdag, vrijdag en zaterdag open tot 22.00 u. Op overige dagen is de keuken open tot 21.00 uur.

7,1
7,2
Kan beter
Ab N.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Suzanne S.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Een seizoensgebonden menukaart. Deze keer asperges! De moeite waard maar niet uitzonderlijk bijzonder.

Zou wel een leuke plek zijn om voor een show oid ff snel wat te eten.
Ashanti M.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
De service was uitermate slecht met uitzondering van een jongen met blonde krullen. Hij heeft zijn uiterste best gedaan om ons te helpen.
Keuken duurde lang tussen elke maaltijd 45 minuten. Het is eetcafé kwaliteit op mooie borden.
Jo2sa E.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2017
De AH actie bracht ons op deze kleurijke plek. Het eten was lekker ,goede porties en door de actie goed van prijs. De werkelijke prijs zou ik voor het hoofdgerecht aan de hoge kant vinden.
De friet was heel lekker alleen te zout. Ook het voorgerecht met zalm was erg zout.
De sfeer was erg gezellig met allerlei hoekjes waar mensen zaten te werken / eten.
We komen nog eens icm het theater.
Claudia L.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Wij gingen in het kader van de AH actie hier eten. Mochten gewoon van de kaart zelf kiezen wat erg fijn was! Heerlijk gegeten (garnalenkroketjes, zeewierloempias, biefstuk, merguez, tiramisu trifle). Ondanks de drukte super service, attent en snel. Enige "tegenvaller" vond ik de inrichting; die sprak mij niet zo aan (niet knus, beetje kaal). Maar dat houd ons niet tegen om zeker nog een keer terug te komen en te genieten!
Emma V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Wat een tegenvaller! Het terras is heel fijn, zaten lekker in het zonnetje. Maar helaas was de rest niet zo geweldig: lang wachten en eten matig.
ElisaSopa .
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2017
Ik vind Podium Mozaïek altijd een gezellige tent voor een drankje, dus ik was benieuwd hoe hun 'diner' zou smaken. De vega pasta pesto met parmezaanse kaas was best lekker, maar ik vond het te simpel (alleen pesto, (veel) sla en pijnboompitten) en daarom echt te duur. Ik zou er niet meer dan €10 voor betalen, al moet ik wel zeggen dat het een enorme portie was. Ik kom de volgende keer dus alleen terug voor een evenement of een drankje :-).
MsTasty .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Nieuwe chef en nieuw menu.
Bediening is erg attent en vriendelijk, verfrissend in Amsterdam. Kleine kaart met standaard gerechten welke erg goed bereid zijn, voor een meer dan faire prijs. De lam taijine is erg aan te raden. Mijn enige tip zou zijn, ontdek de lokale bierbrouwerijen voor het aanbod. De wijnen zijn goed, het bieraanbod kan beter.
Het decor is wat rommelig door de optredens, het blijft een theater cafe.
Marieke P.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Vandaag het lente menu uitgeprobeerd. Tajine van lam en de kip Suprême waren heerlijk. En dan het toetje van hangop. De rabarber was vervangen door rood fruit. Bijna net zo lekker als de rabarber. Kortom weer overheerlijk!
Peter T.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2016
Met eerste Paasdag hier gegeten met een gezelschap van 6 personen. Het eten was voortreffelijk. De nieuwe kok is een aanwinst. Voorgerecht de huisgemarineerde zalm was zalig het hoofdgerecht de kabeljauwfilet met zuurkoolstamppot was prima. Kabeljauw was precies goed gegaard. De overige gasten vonden het eten ook allemaal heerlijk. De wijnen zijn ook uitstekend. De bediening was vriendelijk en attent. Maar wat was het jammer dat tegelijkertijd iets verder in de zaak Cuba Salsa dansen plaatsvond. Het geluid stond zo hard dat we elkaar amper nog konden verstaan. Van rustig eten en genieten was geen sprake. Kon het Cuba Salsa niet boven in het theater plaatsvinden? Volgende keer zal ik beter opletten als ik reserveer of er niet weer zoiets wordt georganiseerd, want dan ga ik er niet eten. Beter is om dit soort activiteiten niet bij het restaurant te organiseren.
Jasper T.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
Wauw, wereld van verschil. Waar ik vroeger altijd terugkwam bij de kipsate (omdat ze daar niet zoveel aan konden verknoeien) heb ik nu heerlijk runderstoof gegeten, verrukkelijke ravioli en hangop met rabarber als dessert. Alles even heerlijk. Porties wel aan de kleine kant, dus geen goedkope hap om de hoek meer bij mozaïek. Maar wel heerlijk eten in de buurt dus. Ambiance past meer bij de goedkope hap.
TeuntjevdBerk .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
We hebben in het verleden al een aantal keer bij Mozaïek gegeten, maar nu voor het eerst onder leiding van de nieuwe chef. Wat een enorme vooruitgang! Perfect op de huid gebakken kabeljauw en smaakvolle quinoasalade. Absoluut een culinaire aanwinst voor Bos en Lommer. Punten voor verbetering zijn er ook: de muziek (dance) stond erg hard en de bediening was weinig betrokken. In de zomer wordt er grondig verbouwd, we zijn benieuwd hoe de zaak zich als geheel ontwikkelt.
E E.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2014
Het is alweer een tijd geleden, maar ik wil toch mijn reactie geven over de waardeloze bediening (meerdere keren).
De eerste keer dat ik hier was had ik een bladerdeeg gerecht besteld, waar uiteindelijk walnoten in bleken te zitten. Ik vind noten echt niet lekker en het is erg gevaarlijk als noten niet worden aangegeven op de kaart voor mensen met een allergie, ik gaf dit aan bij de bediening. Die reageerde minimaal en zag het belang er niet van in.
De tweede keer bestelde ik een broodje gezond om te lunchen. Ik kreeg een soort uitsmijter met tomaat en kaas. Ik kaartte aan bij de bediening dat dit niet een broodje gezond is. Bij een broodje gezond ga je uit van een gekookt eitje. De bediening sprak mij tegen en zei dat er stond dat het een gebakken ei was. Ik moest de kaart erbij halen om mijn gelijk te krijgen. Ik heb geen excuses gekregen en ze nam geërgerd een ander broodje voor me op.
De derde keer ging ik met een vriendin koffie drinken en een taartje delen. We kregen de koffies gelijk en na 10 a 15 minuten vroeg ik of de taart er zo aankwam. Die zou elk moment komen. Nog eens 10 minuten later en mijn koffie al op vroeg ik het nogmaals. De serveerster reageerde geïrriteerd dat de koks het druk hadden ( ongeveer 5 tafels bezet). Ik attendeerde haar er op dat een cheesecake op een bordje schuiven voor een gast die al bijna een halfuur op een stukje taart wacht ook door de bediening gedaan kan worden en daar geen chef-kok voor nodig is. Een paar minuten later kregen we ons taartje, geen extra koffietje, geen excuses, nada.
Enorme arrogantie in de bediening, na die derde keer nooit meer terug gekomen. Zelden zoiets meegemaakt.