Theatercafé Podium Mozaïek

Bos en Lommerweg 191 1055 DT Amsterdam Nederland Kaart
31-205800383

Over het restaurant Theatercafé Podium Mozaïek

In dit interculturele theatercafé is van alles te beleven. Het gaat hier vooral om theater en mooie dingen zien en beleven. Maar ook de inwendige mens komt hier aan zijn trekken. Je kunt hier terecht voor een (Turks) ontbijt, lunch en diner, maar ook een lekker vers kopje koffie op het gezellige terras. Probeer hier wereldgerechten die allemaal van een verrassende kwaliteit zijn. Zin om wat cultuur op te snuiven? Woon een voorstelling bij en geniet van de ambiance in het theatercafé!

Meer informatie over restaurant Theatercafé Podium Mozaïek

bus 21, bus 80, tram 12 en 14.
  • : Betaald parkeren in de buurt en Q park op het Bos en Lommerplein en ParkBee parkeerterrein

Zon t/m Woe: 10.00 tot 23.00 u. Do tot Za open tot 24.00 u.
De keuken is op do,vrij en za open tot 22.00 u. Op overige dagen is de keuken open tot 21.00 uur.
Het café is in Augustus 2017 op de dinsdagen, 1, 8, 15, 22 en 29 gesloten!

Jouw recensie over het restaurant Theatercafé Podium Mozaïek

jacqueline_zonneveld .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel! Voldoende keuze in vegetarische gerechten. Desserts zijn ook erg lekker!
Kortom een leuke plek om te dineren in een gezellige sfeer.
Maudi W.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Op zondagavond met familie, 9 personen, 3 gangen diner gegeten via de AH- restaurantactie.
We werden bij binnenkomst leuk ontvangen en de tafel was al gedekt.
Inrichting en sfeer prima in orde.
Bediening was vriendelijk en vlot.
We konden elkaar goed verstaan. Zeker fijn omdat mijn ouders 'n beetje doof zijn.
We hebben lekker gegeten voor 'n goede prijs.
Gerdy B.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Een gezellige plek, met fijn groot terras buiten, en de ruimte binnen is goed ingedeeld. Vriendelijke, hulpvaardige bediening. Het eten is goed, hoewel de vis wat aan de droge kant was, mag wat sappiger. Verrassend vond ik de gefrituurde puntjes rösti, erg lekker. Mijn tafelgenoot had lekkere lamskarbonaadjes. Het ijs toe was ook prima.
Lidi_Mans .
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Service was erg slecht. Wij hadden het gevoel dat iedereen die avond voor het eerst in de horeca werkte. Heb na ruim een kwartier aan andermans etensresten te hebben gezeten (hadden gereserveerde tafel toegewezen gekregen) maar zelf afgeruimd. Toen het eten kwam en we geen bestek hadden (of servetten, wat na gamba's eten wel handig bleek) hebben we dit ook maar zelf geregeld (niemand die ons opmerkte). Daarnaast: ik was met een jarige op stap waarvoor ik had gevraagd of ze ergens een kaarsje oid in konden steken - geen verrassing dat ik hier ook nooit meer wat van heb gehoord of gemerkt. Wij komen hier zeker niet weer. Let wel: het eten was hartstikke lekker! En als je iemand sprak waren ze op dat moment heel aardig. Wij hadden overheerlijke zeewier- en kaaskroketjes vooraf en daarna de gamba's. Maar enige basismanieren in de service is essentieel.
Patricia L.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Waanzinnig lekkere en verrassende recepten in een prettige, laagdrempelige omgeving. Gemêleerd publiek, aardige, oprechte mensen in de bediening. Ook mijn dochter van 10 vond het top. We komen zeker terug!
Bente E.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
We hebben gister lekker gegeten, het eten kwam bovendien ook snel. De meiden die in de bediening stonden waren erg vriendelijk!
Floris B.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Heerlijk terras, gemiddelde gerechten waar je lang op moet wachten.
Annerieke A.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Gezellige avond gehad, met lekker eten en goede service. Hier gegeten met de AH restaurant actie, waardoor de prijs-kwaliteit verhouding ook uitstekend was.
Renée V.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2017
De inrichting is veranderd. We waren lang niet geweest. De kwaliteit lijkt aanzienlijk minder. Mijn vrienden was dat al eerder opgevallen. De indruk bestaat dat er een andere eigenaar of uitbater is. Wij waren de hele avond bijna de enige gasten. Dat heb ik in de afgelopen jaren nooit eerder gezien. De aangeboden menukaart is veel beperkter en de porties zijn kunstig op het bord neergelegd maar minder gevarieerd. Naar mijn mening voldoende vlees of vis en weinig groeten. Het opdienen in metaalachtige emmertjes in plaats van glazen of stenen schaaltjes leek me ook wat merkwaardig. De kwaliteit van de frites kon beter.
Deborah W.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Het Turks ontbijt dat in het weekend geserveerd wordt is echt een aanrader.
Heerlijke hapjes, perfecte hoeveelheid (ook voor de grote eter) en goede prijs-kwaliteits verhouding :)
Ozden T.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Hier wat gegeten met een goede vriend, voordat we het theater in gingen in deze zelfde lokatie (Turkey in the 70ies)

Als voorgerecht waren de loempia's met zeewiersalade heerlijk. Als hoofdgerechten de lamsfilet (heerlijk gebakken inclusief het vet) en de steak, beiden zeer goed bereid en heerlijk zacht.
Als nagerechten de hangop en de choco tort, ook zeer goed.

Sympathieke en leuke jongedame in de bediening; ze mag wel echter iets vaker rondkijken of mensen nog wat te drinken willen.
Niet zozeer voor mijzelf als voor de zaak zelf om zo nog wat meer te verdienen.
Aafke V.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Eten was prima,maar het hoofdgerecht kwam te vlug achter het voorgerecht.
verder was het restaurant erg stil voor de zondagavond vonden wij.
E M.
Leuke locatie in Amsterdam Bos en Lommer
.......................
j F.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Prachtig, kleurrijk en zonovergoten terras met behoorlijk wat ruimte tussen de tafels. Goede prijs-kwaliteitverhouding met overheerlijke, prettiggeprijsde Sauvignon als huiswijn. Bediening snel en sociaal.
Wat meer keuze in vegetarische hapjes en gerechten kan o.i. geen kwaad. Maar vanwege de ligging, het klimaat en het karkater is het een bijzondere gelegenheid.
Marijke B.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
We hebben heerlijk buiten kunnen eten en de bediening was super! Het eten was zoals je kunt verwachten, goed en smaakvol opgediend. Wij komen terug!!
Ab N.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Met 9 man heerlijk gegeten. Gerechten waren niet spectaculair, maar wel van uistekend kwaliteit.
Suzanne S.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Een seizoensgebonden menukaart. Deze keer asperges! De moeite waard maar niet uitzonderlijk bijzonder.

Zou wel een leuke plek zijn om voor een show oid ff snel wat te eten.
Ashanti M.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
De service was uitermate slecht met uitzondering van een jongen met blonde krullen. Hij heeft zijn uiterste best gedaan om ons te helpen.
Keuken duurde lang tussen elke maaltijd 45 minuten. Het is eetcafé kwaliteit op mooie borden.
Jo2sa E.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2017
De AH actie bracht ons op deze kleurijke plek. Het eten was lekker ,goede porties en door de actie goed van prijs. De werkelijke prijs zou ik voor het hoofdgerecht aan de hoge kant vinden.
De friet was heel lekker alleen te zout. Ook het voorgerecht met zalm was erg zout.
De sfeer was erg gezellig met allerlei hoekjes waar mensen zaten te werken / eten.
We komen nog eens icm het theater.
Claudia L.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Wij gingen in het kader van de AH actie hier eten. Mochten gewoon van de kaart zelf kiezen wat erg fijn was! Heerlijk gegeten (garnalenkroketjes, zeewierloempias, biefstuk, merguez, tiramisu trifle). Ondanks de drukte super service, attent en snel. Enige "tegenvaller" vond ik de inrichting; die sprak mij niet zo aan (niet knus, beetje kaal). Maar dat houd ons niet tegen om zeker nog een keer terug te komen en te genieten!