Theatercafé Podium Mozaïek

Bos en Lommerweg 191 1055 DT Amsterdam Nederland Kaart
31-205800383

Over het restaurant Theatercafé Podium Mozaïek

In dit interculturele theatercafé is van alles te beleven. Het gaat hier vooral om theater en mooie dingen zien en beleven. Maar ook de inwendige mens komt hier aan zijn trekken. Je kunt hier terecht voor een (Turks) ontbijt, lunch en diner, maar ook een lekker vers kopje koffie op het gezellige terras. Probeer hier wereldgerechten die allemaal van een verrassende kwaliteit zijn. Zin om wat cultuur op te snuiven? Woon een voorstelling bij en geniet van de ambiance in het theatercafé!

Meer informatie over restaurant Theatercafé Podium Mozaïek

bus 21, bus 80, tram 12 en 14.
  • : Betaald parkeren in de buurt en Q park op het Bos en Lommerplein en ParkBee parkeerterrein

Maandag t/m Vrijdag: 11.00 tot 23.00 u. Zaterdag en Zondag vanaf van 10.00 tot 24.00 u.
De keuken is op do,vrij en za open tot 22.00 u. Op overige dagen is de keuken open tot 21.00 uur.

Jouw recensie over het restaurant Theatercafé Podium Mozaïek

Tike D.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Lekker gegeten, helaas was de bediening vergeten dat we naar de voorstelling in Mozaïek gingen waardoor we onze hoofdgerechten wat erg snel moesten opeten. Ter compensatie werd de drank van de rekening gehaald, erg sympathiek.
Annemarie D.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Om 7 uur gereserveerd en pas om 8 uur kwam het eten, waardoor we de introductie op de voorstelling misten. We moesten heel vaak zeuren wanneer het eten eindelijk zou komen. Nadat ons verzekerd werd: het komt nu echt, duurde het nog zeker 10 minuten. Dus, als je relaxed wil eten voor de voorstelling: nog veel eerder komen! of ergens anders heen gaan. Er ging wel 10 % van de rekening af en de bediening was aardig en vol excuses maar toch....
cathy B.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
lekker eten en een gezellige plek voor een feest of iets anders met je familie zitten of met iemand anders top restaurant m
Margriet O.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
leuke menukaart, ruime keuze, heerlijke wijn en supervriendelijke bediening! ruim voor de theatervoorstelling heerlijk gegeten en gedronken.
steeven D.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
Stevig prijsniveau, maar net OK.
Bediening enthousiast en vrolijk, snelheid aangepast aan geplande begintijdstip van de voorstelling.
Prettig om zo een avondje Podium Mozaïek te "vieren".
reinie G.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
AH actie was afgelopen,aldus de gastheer.
Omdat ik een bevestiging van eigen personeel gekregen had na tel. contact had en zij mij vertelde
dat de actie nog liep,heeft de gastheer besloten dat we toch de reductie kregen.Sympathiek.

Open sfeer en fijn personeel die rondliepen.
Katie B.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Het eten is van prima kwaliteit en meerdere keuzes in wijn. Geen spannende wijnen, maar smaakte goed. Wij kwamen eten nav de AH restaurant actie. Je kan uit alle gerechten kiezen en de 2e kregen we gratig. Het was vanaf het begin duidelijk dat wij meededen met de actie voor een 3 gangen menu. Echter toen we klaar waren met het hoofdgerecht hebben ons lege borden 45 minuten voor ons gestaan. Toen zij die kwam afruimen was de keuken geslotehn (21:00 uur sluit de keuken bleek) en konden we geen toetje meer bestellen. Dat vond ik qua service wel een misser. Ze hadden eerder bij ons kunnen komen.
Helena1957 .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Heerlijk gegeten, verrassend lekker en erg aardige bediening. Zeker voor herhaling vatbaar en niet duur voor de geserveerde kwaliteit!
Joop B.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
vriendelijke bediening die plezier in hun werk hebben,snel en goed, Het eten boven verwachting luxe.Goed lekker en vers,een aanrader,kom nog eens terug.Geen haast etentje,er werdt gevraagd wanneer het volgende gerecht gebracht konworden ,je hoeft niet op te schieten met eten,de tafel hoefde niet snel vrijgemaakt worden voor de volgende klant.
Marit V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
We werden erg vriendelijk ontvangen. Het eten was heerlijk met speciale gerechten. De keuken, waar we naar konden kijken was geordend en schoon. Er heerste rust en orde. De bediening was uitermate vriendelijk en verfrissend.
jacqueline_zonneveld .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel! Voldoende keuze in vegetarische gerechten. Desserts zijn ook erg lekker!
Kortom een leuke plek om te dineren in een gezellige sfeer.
Maudi W.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Op zondagavond met familie, 9 personen, 3 gangen diner gegeten via de AH- restaurantactie.
We werden bij binnenkomst leuk ontvangen en de tafel was al gedekt.
Inrichting en sfeer prima in orde.
Bediening was vriendelijk en vlot.
We konden elkaar goed verstaan. Zeker fijn omdat mijn ouders 'n beetje doof zijn.
We hebben lekker gegeten voor 'n goede prijs.
Gerdy B.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Een gezellige plek, met fijn groot terras buiten, en de ruimte binnen is goed ingedeeld. Vriendelijke, hulpvaardige bediening. Het eten is goed, hoewel de vis wat aan de droge kant was, mag wat sappiger. Verrassend vond ik de gefrituurde puntjes rösti, erg lekker. Mijn tafelgenoot had lekkere lamskarbonaadjes. Het ijs toe was ook prima.
Lidi_Mans .
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Service was erg slecht. Wij hadden het gevoel dat iedereen die avond voor het eerst in de horeca werkte. Heb na ruim een kwartier aan andermans etensresten te hebben gezeten (hadden gereserveerde tafel toegewezen gekregen) maar zelf afgeruimd. Toen het eten kwam en we geen bestek hadden (of servetten, wat na gamba's eten wel handig bleek) hebben we dit ook maar zelf geregeld (niemand die ons opmerkte). Daarnaast: ik was met een jarige op stap waarvoor ik had gevraagd of ze ergens een kaarsje oid in konden steken - geen verrassing dat ik hier ook nooit meer wat van heb gehoord of gemerkt. Wij komen hier zeker niet weer. Let wel: het eten was hartstikke lekker! En als je iemand sprak waren ze op dat moment heel aardig. Wij hadden overheerlijke zeewier- en kaaskroketjes vooraf en daarna de gamba's. Maar enige basismanieren in de service is essentieel.
Patricia L.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Waanzinnig lekkere en verrassende recepten in een prettige, laagdrempelige omgeving. Gemêleerd publiek, aardige, oprechte mensen in de bediening. Ook mijn dochter van 10 vond het top. We komen zeker terug!
Bente E.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
We hebben gister lekker gegeten, het eten kwam bovendien ook snel. De meiden die in de bediening stonden waren erg vriendelijk!
Floris B.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Heerlijk terras, gemiddelde gerechten waar je lang op moet wachten.
Annerieke A.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Gezellige avond gehad, met lekker eten en goede service. Hier gegeten met de AH restaurant actie, waardoor de prijs-kwaliteit verhouding ook uitstekend was.
Renée V.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2017
De inrichting is veranderd. We waren lang niet geweest. De kwaliteit lijkt aanzienlijk minder. Mijn vrienden was dat al eerder opgevallen. De indruk bestaat dat er een andere eigenaar of uitbater is. Wij waren de hele avond bijna de enige gasten. Dat heb ik in de afgelopen jaren nooit eerder gezien. De aangeboden menukaart is veel beperkter en de porties zijn kunstig op het bord neergelegd maar minder gevarieerd. Naar mijn mening voldoende vlees of vis en weinig groeten. Het opdienen in metaalachtige emmertjes in plaats van glazen of stenen schaaltjes leek me ook wat merkwaardig. De kwaliteit van de frites kon beter.
Deborah W.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Het Turks ontbijt dat in het weekend geserveerd wordt is echt een aanrader.
Heerlijke hapjes, perfecte hoeveelheid (ook voor de grote eter) en goede prijs-kwaliteits verhouding :)