Theatercafé Mozaïek

- Ontbijt 10:00 - 15:00

6,2
MsTasty .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Nieuwe chef en nieuw menu.
Bediening is erg attent en vriendelijk, verfrissend in Amsterdam. Kleine kaart met standaard gerechten welke erg goed bereid zijn, voor een meer dan faire prijs. De lam taijine is erg aan te raden. Mijn enige tip zou zijn, ontdek de lokale bierbrouwerijen voor het aanbod. De wijnen zijn goed, het bieraanbod kan beter.
Het decor is wat rommelig door de optredens, het blijft een theater cafe.
Marieke P.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Vandaag het lente menu uitgeprobeerd. Tajine van lam en de kip Suprême waren heerlijk. En dan het toetje van hangop. De rabarber was vervangen door rood fruit. Bijna net zo lekker als de rabarber. Kortom weer overheerlijk!
Peter T.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2016
Met eerste Paasdag hier gegeten met een gezelschap van 6 personen. Het eten was voortreffelijk. De nieuwe kok is een aanwinst. Voorgerecht de huisgemarineerde zalm was zalig het hoofdgerecht de kabeljauwfilet met zuurkoolstamppot was prima. Kabeljauw was precies goed gegaard. De overige gasten vonden het eten ook allemaal heerlijk. De wijnen zijn ook uitstekend. De bediening was vriendelijk en attent. Maar wat was het jammer dat tegelijkertijd iets verder in de zaak Cuba Salsa dansen plaatsvond. Het geluid stond zo hard dat we elkaar amper nog konden verstaan. Van rustig eten en genieten was geen sprake. Kon het Cuba Salsa niet boven in het theater plaatsvinden? Volgende keer zal ik beter opletten als ik reserveer of er niet weer zoiets wordt georganiseerd, want dan ga ik er niet eten. Beter is om dit soort activiteiten niet bij het restaurant te organiseren.
Jasper T.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
Wauw, wereld van verschil. Waar ik vroeger altijd terugkwam bij de kipsate (omdat ze daar niet zoveel aan konden verknoeien) heb ik nu heerlijk runderstoof gegeten, verrukkelijke ravioli en hangop met rabarber als dessert. Alles even heerlijk. Porties wel aan de kleine kant, dus geen goedkope hap om de hoek meer bij mozaïek. Maar wel heerlijk eten in de buurt dus. Ambiance past meer bij de goedkope hap.
TeuntjevdBerk .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
We hebben in het verleden al een aantal keer bij Mozaïek gegeten, maar nu voor het eerst onder leiding van de nieuwe chef. Wat een enorme vooruitgang! Perfect op de huid gebakken kabeljauw en smaakvolle quinoasalade. Absoluut een culinaire aanwinst voor Bos en Lommer. Punten voor verbetering zijn er ook: de muziek (dance) stond erg hard en de bediening was weinig betrokken. In de zomer wordt er grondig verbouwd, we zijn benieuwd hoe de zaak zich als geheel ontwikkelt.