Theatercafé De Smoeshaan

Dinsdag t/m Donderdag 11:00 - 01:00
Vrijdag en Zaterdag 11:00 - 03:00

Wim V.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Het hoofdgerecht van het theater menu.had wat smeuïger gemogen. Verder was het uitstekend. Ook goede wijnen. Goede verhoging prijs kwaliteit
Jan-Willem V.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2017
Helaas was het eten weinig uitgesproken. Futloos.
Luc D.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Niet hoogstaand,gewone keuken,zondermeer goed
Frits W.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Voor prijs/kwaliteit goede keuze.
l.m.akkerman .
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Waren nog nooit "boven" geweest bij de Smoeshaan. Verrassend leuke locatie, voorkomende en aardige bediening , geen grote kaart, maar wat er op stond was erg lekker !
Joke S.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Prima gegeten bij dit vanouds bekende theaterrestaurant. Handige plek, goede sfeer en lekker eten. Reuze vriendelijke bediening en geen post-moderne poespas. We komen zeker terug als we weer naar een voorstelling gaan op of bij het Leidseplein.
pauline D.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2017
Als altijd erg goed en gezellig, Aardige en efficiente bediening. De akoestiek is moeizaam, daar kan misschien wat aan gedaan worden.
Marjolein O.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Lekkere wijntjes en fijne ambiance!
o.vanwayenburg .
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
De hazepeper was taai en niet lekker. De rest was dik in orde. De bediening was zeer vriendelijk en attent. Wij komen hier graag.
Jenny D.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Heerlijk gegeten en wr wordt goed rekenibg gehouden met aanvang theatervoorstelling. Zelfs nog koffie kunnen drinken. Een aanrader!
Wilma D.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Prima eten, vriendelijke bediening
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Superlekker en ernstig gezellig!
Frans L.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
We waren er op vrijdagavond. Slechts vier tafeltjes waren bezet. dat is veel te weinig voor dit aangename en goede restaurant. We hadden het theatermenu (dagmenu). Voor: een heerlijke salade. Hoofd: gekonfijte parelhoen, perfect! We werden zeer voorkomend en plezierig bediend. Hulde!
Caroline B.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Heerlijk gegeten. Bediening is zeer vriendelijk. Het is wel rumoerig. Maar zeer handig als je daarna naar een voorstelling gaat, ze houden daar heel goed rekening mee.
Margot M.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Bediening erg vriendelijk het diner/ kabeljauw echt vies heb echt vies gegeten.
Alles zag er vies uit de saus bij de kabeljauw zag er onbestendig uit en had een smaak die niet te traceren was.
Sinds lange tijd niet zo vies gegeten. Dit wel gezegd uiteraard in wat bedektere termen en kregen een koffie aangeboden . Matgot
Piet K.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Lekker gegeten met vrienden voorafgaande aan de voorstelling in Bellevue. Leuke dag/week gerechten. Alle gerechten mooi en smaakvol. Jammer dat er bij de inrichting geen rekening is gehouden met geluidsreductie.
Duk B.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Het is niet moeilijk kiezen, want de kaart is lekker kort. Je komt hier om gezellig te eten voor een theatervoorstelling, niet voor een intiem gesprek.
Allard Z.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Prima gegeten in aanloop naar een mooie avond theater. Salade met lam was heerlijk. De risotto met diverse paddestoelen - een lekker herfst gerecht - had een beetje meer pit/smaak mogen hebben maar was zeker niet slecht. De dagsoep van mijn partner uitstekend en aan Zeeuwse mosselen kan weinig mis. Al met al goed gegeten in een leuke ambiance. Goede plek voor een diner om daarna cultuur te snuiven.
Martijn V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
Lekker snel iets lekkers eten als goed begin voor een leuk avondje theater
melanie H.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Na een succesvol eerder bezoek weer een reservering gemaakt in dit gezellige theatercafé.
De bediening is vriendelijk en correct, en er wordt zonder er om te hoeven vragen een karaf water op tafel gezet.
Ook kregen we brood met olijfolie vooraf; heerlijk! De hoofdgerechten en de wijnen waren erg lekker, alleen de nagerechten vielen -zeker gezien de prijs- wat tegen, die zullen we een volgende keer laten staan.
de prijzen liggen net iets hoger dan gemiddeld (wijn per glas 4,40, vegetarische pasta 17,50), maar dat is gezien deze toplocatie ook niet zo vreemd. Al met al een fijn adres in hartje Amsterdam om te dineren. De volgende keer dat we in Amsterdam zijn, zullen we hier zeker weer naar toe gaan.