Theatercafé De Smoeshaan

• Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Prima eten, vriendelijke bediening
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Superlekker en ernstig gezellig!
Frans L.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
We waren er op vrijdagavond. Slechts vier tafeltjes waren bezet. dat is veel te weinig voor dit aangename en goede restaurant. We hadden het theatermenu (dagmenu). Voor: een heerlijke salade. Hoofd: gekonfijte parelhoen, perfect! We werden zeer voorkomend en plezierig bediend. Hulde!
Caroline B.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Heerlijk gegeten. Bediening is zeer vriendelijk. Het is wel rumoerig. Maar zeer handig als je daarna naar een voorstelling gaat, ze houden daar heel goed rekening mee.
Margot M.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Bediening erg vriendelijk het diner/ kabeljauw echt vies heb echt vies gegeten.
Alles zag er vies uit de saus bij de kabeljauw zag er onbestendig uit en had een smaak die niet te traceren was.
Sinds lange tijd niet zo vies gegeten. Dit wel gezegd uiteraard in wat bedektere termen en kregen een koffie aangeboden . Matgot
Piet K.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Lekker gegeten met vrienden voorafgaande aan de voorstelling in Bellevue. Leuke dag/week gerechten. Alle gerechten mooi en smaakvol. Jammer dat er bij de inrichting geen rekening is gehouden met geluidsreductie.
Duk B.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Het is niet moeilijk kiezen, want de kaart is lekker kort. Je komt hier om gezellig te eten voor een theatervoorstelling, niet voor een intiem gesprek.
Allard Z.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Prima gegeten in aanloop naar een mooie avond theater. Salade met lam was heerlijk. De risotto met diverse paddestoelen - een lekker herfst gerecht - had een beetje meer pit/smaak mogen hebben maar was zeker niet slecht. De dagsoep van mijn partner uitstekend en aan Zeeuwse mosselen kan weinig mis. Al met al goed gegeten in een leuke ambiance. Goede plek voor een diner om daarna cultuur te snuiven.
Martijn V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
Lekker snel iets lekkers eten als goed begin voor een leuk avondje theater
Melanie H.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Na een succesvol eerder bezoek weer een reservering gemaakt in dit gezellige theatercafé.
De bediening is vriendelijk en correct, en er wordt zonder er om te hoeven vragen een karaf water op tafel gezet.
Ook kregen we brood met olijfolie vooraf; heerlijk! De hoofdgerechten en de wijnen waren erg lekker, alleen de nagerechten vielen -zeker gezien de prijs- wat tegen, die zullen we een volgende keer laten staan.
de prijzen liggen net iets hoger dan gemiddeld (wijn per glas 4,40, vegetarische pasta 17,50), maar dat is gezien deze toplocatie ook niet zo vreemd. Al met al een fijn adres in hartje Amsterdam om te dineren. De volgende keer dat we in Amsterdam zijn, zullen we hier zeker weer naar toe gaan.
Rinse.deromph .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Wederom prima gegeten in de smoeshaan. Geen grote keuze maar de gekozen gerechten waren uitstekend. De heel leuke bediening maakte wel goed dat er doordat er practisch geen gasten waren in het restaurant gedeelte weinig sfeer was.
Beste mevrouw en meneer de Romph,
Fijn om te horen dat u goed gegeten heeft en tevreden bent over onze bediening. Het was inderdaad, geheel tegen de verwachting in, geen drukke avond in ons restaurantgedeelte. We hopen u snel weer te verwelkomen!
WandaBon .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
We werden welkom geheten door een zeer charmante jonge dame, die geknipt bleek voor het vak. Ongelofelijk alert en attent, buitengewoon vriendelijk met een gezonde dosis humor. Ook voor alle andere gasten die binnen kwamen. Ze liet zelfs eerst van een onbekende wijn proeven alvorens die te schenken.
Het eten was heerlijk en de porties waren voldoende, zowel de biefstuk, de dagschotel (zalm) als de maaltijdsalade. We waren op een aangename manier verzadigd bij vertrek. Een heel ontspannen sfeer in dit eetcafe waar we zeker nog eens terug komen, voorafgaande aan theaterbezoek, want ook nog eens heel betaalbaar.
Jorine.van.leeuwen .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
We hadden mosselen die buiten de kaart om als dagschotel werden aangeboden : erg lekker en ook grote porties, we konden het niet helemaal op! De patatjes die erbij geserveerd werden waren goed maar niet uitzonderlijk, dat gold ook voor de karaf witte wijn die we erbij bestelden, een Oostenrijkse huiswijn.
De bediening was vlot en heel vriendelijk en met het mooie warme weer konden/mochten we buiten eten hoewel dat voor de bediening lastiger was.
Annejanna .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
Eten zonder poespas, zeer smakelijk. Bij mooi weer kun je buiten eten. Prima plek.
Ik had een malse biefstuk, goede frietje en gegrilde groentes.
Wijsgeworden .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
Wij hebben gewoon lekker gegeten. Helaas moesten we ons haasten op het laatst, zelfs wat laten staan, en halsoverkop vertrekken want het wachten op het hoofdgerecht duurde te lang en wij gingen naar een voorstelling. Dat was een abrupt einde, onrustig en jammer van de gezelligheid. Toch komen we weer.
Hans O.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Mijn vrouw koos voor makreelpaté, smaakvol en kleurig gegarneerd. Daarna een visgerecht in een krokant deeghulsel. Alles even vers, origineel en smakelijk. Ik nam huisgemaakte tomatensoep, 90% tomaat, heerlijk en licht. Daarna pannetje mosselen, met overvloedige, verse en huisgemaakte bijlagen. Echt een mooi gerecht. Tot slot samen huisgemaakte sorbet, gemaakt van verse vruchten, lekker en licht. We gaan zeker bij een volgend Amsterdams schouwburgbezoek weer een keer langs. Niet in de laatste plaats vanwege de zeer vriendelijke en betrokken bediening.
Marjet K.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
We werden heel erg aardig bediend en het eten was prima, de prijs ook. Goed alternatief voor alle toeristische restaurants in de omgeving van het Leideseplein
Christie76 .
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2016
We hadden maar weinig tijd om te eten voordat we naar het theater gingen. Bediening was vriendelijk en snel. Eten was prima.
Eetervaring .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
Uitstekende locatie om vooraf aan theaterbezoek te eten maar ook gezellig cafe, klein terras uitkijkend over het water.
De kaart is beperkt maar de gerechten zijn creatief en smakelijk, bediening is prima.
Saskia Z.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2016
Voordat we naar theater gingen even gegeten bij De Smoeshaan. Een lekkere aspergesoep als vooraf en daarna de ravioli. Prima eten, niet heel bijzonder wat op zich ook niet nodig is in een dergelijke omgeving. Overigens moet ik erbij vermelden dat we in het cafe aten want boven was er een besloten bijeenkomst. Boven zit je echt in een restaurant en beneden in een cafe. De bediening is uiterst vriendelijk. Moeite van het terugkomen waard.