Meer informatie over restaurant Theater Restaurant Bouwkunde

Dinsdag t/m Zaterdag 18:00 - 21:30
Zondag Gesloten

Maarten S.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
lekker gegeten, leuk plekje, een beetje handige gastvrouw. Kijkt je niet echt aan
Jakob K.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Wat een oase van rust tijdens de hectiek van Deventer op Stelten, heerlijk buiten dineren tussen de historische gebouwen. Het eten was ook fantastisch!
Corry V.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Heerlijke gerechten, attente bediening en prachtige locatie, zeker op een mooie zomeravond ! Aanrader !!!
Jucetta K.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Heerlijk gegeten in een plezierige sfeer en mooie binnenstadlocatie
Gerti V.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Heerlijk gegeten in een mooi stukje oud Deventer. Prachtige weer deed de rest
Willy T.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Wat een bijzondere plek is dit toch! Op een mooie zomeravond buiten gegeten op het terras, omringd door historie. Het menu sloot hier naadloos op aan. Genoten van met name de kwartel (geserveerd met een crème van kippenlever) en de special van die dag: drie soorten lamsvlees. Vriendelijke, attente bediening.
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Uitstekende gerechten. Aantal/hoeveelheid crèmes mag iets minder. Vriendelijke bediening.
wsijpersma .
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Hier kun je in een gezellige omgeving echt heerlijk eten, goede service en kwalitatief echt goed.
Bediening behulpzaam, vriendelijk en oplettend. Een aanrader!
waarom M.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Zeer goede prijs kwaliteitsverhouding en uitstekend wijnarrangement. Echt een topper. Ok, het weer hielp ook wel mee :)
De enige tegenvaller is het enorme gedoe dat ik heb om deze recensie geplaatst te krijgen, maar dat is de schuld van Iens.
Annemieke L.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Heerlijke, pure en verrassende gerechten. Die door hun creatie toch net even anders dan normaal zijn. Tel daarbij de leuke en attente bediening.. wij hebben genoten van begin tot eind!
Douwe F.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Mooie gerechten, voortreffelijk gekookt, attente en snelle bediening.
Mieke S.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
We hadden een heerlijke avond hier, in een fijne ambiance, met attente bediening . Het eten was heerlijk, bijzondere gerechten en voor degene in het gezelschap die niet van bijzondere dingen hield, was er een prima alternatief geregeld. Elke gang begeleid door een passende wijn, dat maakt het helemaal af.
R.J. L.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2017
De gerechten waren fraai in de kleurstelling, de presentatie was prachtig en de samenstelling van smaken geraffineerd.
De wijnen die geschonken werden bij de verschillende gangen en de gastvrijheid versterkten het genieten van het Bib Gourmand menu.
Erna B.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Heerlijk gegeten, de vegetarische salade was fantastisch en zag er oogverblindend uit. Lekker ontspannen eten op niveau. Een aanrader.
Marianne S.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Gisteravond weer heerlijk gegeten in Bouwkunde. Mooie en originele menukaart met verrassende combinaties in de gerechten en veel aandacht voor de groente. Heerlijke wijn erbij gedronken door het goede advies van Heleen. En dat alles in een gezellige, ontspannen en vrolijke sfeer. Met dank ook aan de bediening, die is top. Je wordt als gast echt in de watten gelegd. Kortom, het kan niet beter! Ik verheug me nu al op een volgende keer! Marianne
Maidenofmay .
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Op een doordeweekse avond naar Bouwkunde. De zaak zit, aan de voorzijde althans, gezellig vol en de sfeer is goed. Zeer vriendelijke bediening, niet allemaal even ervaren. Het geheel begint met een kopje aspergesoep zonder toelichting en een lekkere snee brood. Daarna het menu BIB Gourmand. Het voorgerecht is een combinatie van rood- en witlof, truffelvinaigrette, pompoenpuree, portobello en coquille. Een eclectisch geheel en zo smaakt het ook. Iets teveel van het goede wat mij betreft. Daarna wordt het rap beter met kabeljauwlamellen met bloemkool en sinaasappel en bereidingen van lam met heerlijke beetgare asperges. Daarna een lekker en bijzonder dessert van pecan cake met kokosijs, mango en een beetje pittige siroop met koriander. Er is ook een kaaswagentje. Voor degenen die nog naar huis moeten rijden is er een ruime keuze aan alcoholvrije aperitieven, erg leuk. Wij gaan zeker weer terug!
GeertM .
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Op de kaart staan Interessante, verrassende gerechten. Wij hebben heerlijk gegeten. Er is aandacht voor verschillende smaken en mooie combinaties van de ingredienten. Wij komen graag terud.
Gerda G.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Restaurant Bouwkunde is een restaurant waar ik iedere keer weer terug kom om te eten. Er is een goede sfeer, vriendelijke bediening en het eten op de borden is een schilderijtje.
Mobiele M.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Culinair. Ik kan niet anders zeggen. Aanrader.
De ontvangst is prima, en als theaterbezoeker word je helemaal in de watten gelegd.
Wim S.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
(H)eerlijke gerechten welke precies aan ons verwachtingspatroon voldeden. Lekker glas sekt vooraf en mooie, zeer betaalbare Bourgogne Santenay VV 2014 bij de 'canard'.