Theater Restaurant Bouwkunde

9,4

Jouw recensie over het restaurant Theater Restaurant Bouwkunde

Janie I.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2019
Vlotte bediening, lekker eten en inrichting restaurant heeft een moderne, gezellige uitstraling!
Hans E.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2019
Het was weer genieten bij Bouwkunde. Heerlijk eten, vegetarische gerechten volwaardig. Veel kennis van wijnen. Tijd tussen de gerechten precies goed. Tussentijds wordt geïnformeerd of alles naar wens is. Van harte aanbevolen!!
Henk H.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2019
Super gegeten op zaterdag 5 januari 2019. Het verrassingsmenu met wijnarrangement. Gewoon top van begin tot eind. Klaar.
Lex D.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
Kwamen hier vroeger vaak. Weer in de picture gekomen en het was weer top! Het restaurant is ook gezelliger qua inrichting geworden.
Ellen M.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2019
Heerlijk eten en prima vriendelijke bediening. Ontspannen sfeer, aanrader!!
Geert K.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2019
Heb de vegetarische voor- en hoofdgerechten gekozen. Beide nieuw op de kaart. Bijzonder lekker!
Ruth D.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2018
o, wat zalig. heerlijk eten heel verassende vegetarische gerechten. mooi en goed bereid. Fantastische vegetarische balkenbrij op de kaart! en toe een kaaswagen. de beste wijnen er ook nog bij gezocht. Helemaal top dit restaurant! een echte aanrader.
Margret G.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2018
Bouwkunde is een aanrader, het beten is top, de bediening is vriendelijk en alert, de sfeer is rustig en plezierig.
de kaart is steeds weer verrassend, heb hier al meerdere keren met veel smaak genoten en lekker gegeten. tot ziens!
Eric M.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2018
We aten 'carte blanche ΅, 5 gangen op advies van gastheer Pieter , onder begeleiding van mooie wijnadviezen van gastvrouw Heleen.
Alles klopte ! Dit is uit eten zoals uit eten bedoeld is ! Super !!
Corinne W.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2018
Fijne smaken en zeer gevarieerd gegeten, ......genoten van het 5 gangen verrassings menu. Prettige bediening, echt een avondje uit.
B.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2018
Wij hebben heerlijk gegeten. Ik ben zelf een liefhebber van koken. Een doorsnee restaurant is voor mij niet interessant. Dat kan ik zelf ook. Maar hier kreeg je aparte gerechten, mooi opgediend en dan ook nog eens geen lange wachttijden tussen de gerechten. Daarbij vond ik de schilderijen aan de muur klasse. De papieren kerstklokken hadden dan ook voor mij niet gehoeven.
Ook de bediening was met aandacht. En dat alles voor een schappelijke prijs. Wij komen zeker nog een keer terug!
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2018
Wij hebben de kok carte blanche gegeven en het was voor de smaakpapillen en het oog een feest. Het advies van de jonge sommelier voor de bijpassende wijn maakte het compleet. Een aanrader!!
Thila T.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2018
Mooie wijnkaart en lekker eten. Inrichting is erg gedateerd en past absoluut niet bij het niveau van het restaurant. Op dit prijsniveau verwacht ik een tafelkleed of loper. Eigenaresse er vriendelijk de rest wat onvriendelijk. De meneer van de kaas wat nors en de jongeren niet erg oplettend. We kregen geen brood terwijl we best lang moesten wachten op de eerste gang en we ook al een fles wijn hadden. Daarna steeds vragen om het brood.
Een beetje jammer.
Jelle K.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
Opnieuw bezocht na lange periode. Positief verrast door mooie combinaties, met leuke open wijnen.
We komen zeker binnenkort terug.
Carla J.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2018
Alle gerechten uit het 5-gangen verrassingsmenu waren even bijzonder, prettige bediening en fijne sfeer. Alle ingrediënten voor een topavond!
Ilse S.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
“Carte Blanche” menu gehad ! Was heerlijk met prachtige wijnen erbij!
Bij wachttijd staat “Lang” dit is uiteraard positief,
Lekker Lang Tafelen!
Caroline O.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Wat een verwennerij! We hebben het Carte Blanche menu gegeten met bijpassende wijnen. Heerlijk. Bovendien werd er voor ons een plaats geregeld bij het optreden van Daniël Arends. Erg geestig. Na het optreden konden we gewoon weer aanschuiven voor de lekkere kazen. Een 10 voor de gastvrijheid. Aanrader dus!
emmy D.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2018
kwaliteit van het eten was goed, accommodatie viel tegen, bediening ook. Prijs stond niet in verhouding met het gerecht wat opgediend was.
Adriaan C.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Heerlijk dineren in een zeer sfeervol restaurant. Goed eten en heerlijke wijnen. Voor Deventer is dit wat mij betreft de culinaire aanrader!
Janny W.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Goede eetgelegenheid met zorg voor het voedsel en de gasten. Het vlees van het iberico varken was geen lende, zoals op de kaart stond, maar het was wel lekker!