Meer informatie over restaurant Theater Restaurant Bouwkunde

Dinsdag t/m Zaterdag 18:00 - 21:30
Zondag Gesloten

Willem W.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
ik kom hier graag, hartelijke ontvangst, altijd een goede keuken en een mooi wijnassortimen. Mijn laatste ervaring was bijzonder, in verse spinazie gerolde schol met een prachtig palet van ouderwetse groentes vergezeld van een uitstekend wijnadvies
Erik D.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2016
Eén van mijn favoriete restaurants in Deventer. Steeds weer heerlijk eten. Ook nu weer.

We waren wat laat en we gingen daarom voor een 2-gangen menu. We bestelden een aanbevolen fles rode wijn (temperanilio) die uitstekend was. Ze hebben dan ook een wijnkenner in huis.
Tijdens het wachten voor het hoofdgerecht kregen we een zeer smakelijke salade van het huis vooraf. Het hoofdgerecht was prachtig gegaard en zeer smakelijk buikspek dat mooi werd opgediend met diverse groenten. De nagerechten waren ook heerlijk.
Ook de bediening was uitstekend zodat dit bezoek ons weer zeer bevallen is.
Janwillemblom .
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2016
Wij aten op 23 september in Bouwkunde. Meer dan uitstekend.
Goede bediening, uitgebreide wijnkaart . Alles was zeer smakelijk, goed gekruid en niet overdreven duur.

Jan Willem Blom
Mjtoet .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
We konden heerlijk buiten zitten, werden echt in de watten gelegd door de bediening. En het eten was werkelijk heerlijk! Geen gestress om op tijd in het theater te zijn, wat een luxe!
Arthurenmarja .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Kwaliteit als vanouds! Prettige sfeer en vriendelijke bediening. Mooie plek om even stil te staan bij onze 15e trouwdag.
Dieka .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
De ambiance kon niet beter: lekker buiten eten in een schitterende historische omgeving terwijl het langzaam donker werd. Dit alles onder het genot van een heerlijke fles rosé en een verrukkelijk, verrassend 3-gangen diner (zonder dessert). De bediening was erg aangenaam en vlot. Voor herhaling vatbaar!
Hesselpz .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Heerlijke wijnen passend bij de gekozen gerechten. Hoofdgerecht met zeewolf was onze favoriet. Ook het dessert met de kaasplank is zeker een aanrader.
Bijzonder vriendelijke bediening met aandacht voor de gasten en meer. Zo werd aangeboden om geld in de parkeermeter te doen, erg aardig.
Sdegf .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Bestellingen opnemen/kaarten overhandigen mag wat sneller. Verder perfect! Mooie locatie, vriendelijke mensen en vooral erg lekker eten.
JanGlad .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Wij hadden ons verheugd op een heerlijk avondje tijdens Deventer op Stelten.
Helaas was dit niet het geval.
De amuse van geitenkaas was het beste van de avond.
Het voorgerecht was onevenwichtig van samenstelling, de kip was droog was en de lever te overheersend.
De witte wijn was niet koel, zodat mijn vrouw er maar wat ijsklontjes bij vroeg.
Het hoofdgerecht van zeewolf was flauw en taai, na 2x vragen werd eindelijk zout en peper op tafel gezet.
De koffie na afloop was wel goed.
De entourage buiten was sfeervol en erg aangenaam bij de zwoele avond.
Deventenaartje .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Prima gegeten tijdens Deventer op Stelten. Ondanks de drukte kregen we toch een persoonlijke service. Wij komen zeker terug.
Tiesje B.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2016
Leuke ambiance.
Bediening was correct, maar gaat niet echt in contact, jammer. Er zat vaart in de bediening - mocht wat rustiger.
Eten was goed, maar niet verrassend.
Keuningm .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Heerlijk en origineel eten, verhouding prijs-kwaliteit prima, gezellige sfeer, gastvrije bediening. Echt een avondje uit!
MCFolk .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
Ontspannen sfeer, jonge maar attente bediening, en heerlijk gegeten, met natuurlijk de kaaskar toe. Leuke locatie in het historische deel van Deventer.
Jesperexterkate .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Heel erg lekker gegeten. We hebben een viergangen menu genomen met bijbehorende wijnen. Deze pasten zeer goed bij de gerechten. Op de bediening was weinig aan te merken. De gastvrouw en heer waren erg vriendelijk en professioneel. De locatie is ook prachtig; In het oude centrum van Deventer waar je uitkijkt op een oude kloostertuin.
Thilde .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Eindelijk weer eens gegeten dat de moeite waard was. Dit was puur genieten van goede smaakcombinaties van bijgerechten van zowel heerlijk vlees als vis.
De sfeer is erg gemoedelijk en informeel. Tevens hebben ze een mooie keuze wijnen op de kaart staan die betaalbaar zijn.
Al met al zeer de moeite waard dit restaurant te bezoeken.
Heuvemic .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
We hebben heerlijk buiten gegeten. Het eten was heerlijk en de service was goed en gemoedelijk. Het 4 gangen menu is zeker aan te bevelen.
GertLoc .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
Goede smaken en een mooie presentatie. Hier weten ze wat echt koken is. Heerlijke wijnen, maar het wijnarrangement wordt wel erg veilig samengesteld en ook tikkie traditioneel. Niks mis mee, maar niet spannend. Hele avond op terras gezeten voor de kloostertuin. Hartje Deventer maar dat merk je niet. Heerlijke ambiance.
Thijssmudde .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
Het terras buiten ziet er gezellig uit, binnen is het echter een beetje gedateerd. De gerechten zijn het net niet: keuze van combinaties is begrijpelijk maar de smaak komt niet tot zijn recht.
Ramonerica .
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2016
Persoonlijke aandacht, tijd voor een babbeltje aan tafel, advies.
Passende wijnen bij de gerechten, prima kaart met bijzondere gerechten, Franse sfeer. Lekkerst was het hoofdgerecht met lam op 3 manieren bereid, bijzonder mals en smakelijk. Wij komen zeker nog terug!
Bob100 .
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2016
Gezellig, vertrouwd, kwalitatief heerlijk, een geweldige voorstelling erna, kortom weer een prima avondje uit! Wat kan een mens zich meer wensen?