Theater Brasserie Wasserman

6,3
Duur
Sabinejoosten .
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Volgens mij schrijft het restaurant zelf die positieve recensies... Ik vond het allemaal beroerd . Klein flapje met spinazie als hoofdgerecht , vegetarisch. Postelein , twee eetlepels als versiering, bevatte nog zand, kok zei dat dat zout moest zijn. Twee van ons vonden het toch echt zanderig. Er niets bij aan bijgerechten. Stokbrood, was zompig, zo'n afbak geval. Hamburger broodje was super klef. Maaltijdsalade, ook vega ; groen met geitenkaas in stukjes erop gebrokkeld, met een verdwaalde tomaat. Ik ben een kleine eter qua portie's. Bij thuiskomst net 3 heerlijke crackers op.
Ankedejong .
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
Vrijdag 9 september hebben we hier met 6 personen, voorafgaand aan de voorstelling Dr. Miracle heerlijk gegeten. Het intieme restaurant is modern gerestyled met behoud van oude elementen zoals hoog plafond/ramen. Rustige sfeer, goede akoestiek. Vanwege de file kwamen 2 personen heel laat, maar door het personeel is de timing prima aangepast en waren we ruim voor de voorstelling klaar. Jassen/tassen werden naar de garderobe gebracht en later gehaald.
We hebben een 3-gangen menu gekozen uit het september maandmenu en allen heerlijk gegeten. De jarige kreeg dessert met vuurwerk en in chocolade geschreven felicitatie!
Na afloop van de voorstelling bleef de tafel voor ons gereserveerd en stonden de drankjes/glazen klaar. Compliment voor de kok, maar vooral voor de fantastische service van het personeel. Een aanrader voor een feestelijk avondje uit!
EWB .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2015
Voorafgaand aan een voorstelling hier gegeten. We hadden weinig tijd en kozen voor de Schouwburger. Prima hamburger maar we hebben ze beter gegeten. Was erg zout (bleek later tijdens de voorstelling, want we hadden erg dorst). Service en ambiance waren oké.
Laura D.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2015
Zo kun je je avond uit echt compleet maken! Vanaf het moment dat we binnenkwamen hebben we de avond als een beleving meegemaakt. De bediening was prettig, ze denken met je mee en zijn zeer vriendelijk. Heerlijke wijn gedronken en als je de fles niet op krijgt, bewaren ze hem voor je met je naam erop voor na de voorstelling. Het eten was buitengewoon goed en de ambiance sfeervol en gezellig. Een aanrader!
Vtje87 .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2015
Wij (twee vriendinnen) dachten lekker ontspannen te tafelen bij Wasserman voor de theater voorstelling. Bij het reserveren op de betreffende dag bleek dat niemand anders nog gereserveerd had en nu weten wij helaas ook waarom. De inrichting is mooi, de bediening erg aardig, maar uiteindelijk ben je er voor het eten. En dat was helaas zeer teleurstellend. Wij zijn geen klagers maar dit moet eruit. Het stokbrood vooraf was uitgedroogd, kon best een paar dagen oud zijn. De schouwburger was compleet niet te eten.. Verbrand broodje, raar uitziende en ruikende bacon en oh oh de patat.. Deze was donkergeel, smaakte naar frituurvet en waren lege hulzen (waarschijnlijk dubbel gefrituurd). De zeebaars was te eten, maar zeker niet vers en enorm weinig. Er zat geen patat o.i.d. bij en deze ging ik uiteraard niet bijbestellen gezien de patat die mijn vriendin had gekregen. Er was geen zoete witte wijn en toen ik na de eerste Jupiler een tweede wilde was dit drankje, zoals ik later bij andere recensies las, 'net uit het assortiment gehaald' en had ik de laatste. De bediening heeft iets met de rekening gedaan maar uiteraard waren wij alles behalve voldaan en hebben we snel nog wat bij de Hudson om de hoek gegeten. Hebben hierdoor onze avond natuurlijk niet laten verpesten maar toch jammer dat we de onderstaande recensies niet eerder hadden gelezen.
Arja S.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2015
Gisteren bij Wasserman gegeten. De bediening was vriendelijk, maar verder stelde alles nogal teleur.
Als apéritief kon men geen enkele gedistilleerde drank bieden. Ook het tomatensap, wat daarna gevraagd werd, was niet voorradig.
De menukaart was kort gezegd treurig: als voorafje stonden alleen stukken stokbrood met beleg op de kaart. Daarna kon gekozen worden uit pasta, pasta of pasta (wel met een verschillende toevoeging. Gekozen voor de pasta met pittige kip. Helaas smaakte deze voornamelijk naar tomatenpuree. Naar de wijnkaart gevraagd, werd verteld dat de wijnen morgen weer aangevuld zouden worden; nu was de keus erg beperkt.
Aan het dessert, dat overigens alleen kon bestaan uit koffie (aan de aanwezigheid van décafé werd door de ober getwijfeld) met zoetigheid hebben we ons maar niet meer gewaagd.
Wat een misser! Eten bij Wasserman zou zo'n leuke inleiding kunnen zijn op een avondje theater. Het ligt op een mooie locatie, dus het zou gemakkelijk ook niet-theater gangers kunnen trekken. Wij komen hier in ieder geval niet meer terug!
Rogier T.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2013
Fantastische bediening. Dit zijn mensen die het de horeca verstaan en gezelligheid weten te creëren. Het is onwijs gezellig met overal kaarsjes en de ruimte is precies groot genoeg voor een klein restaurant. De inrichting past bij elkaar en de stoelen en banken zitten goed. Het eten was heerlijk en ruim op tijd! Het enige nadeel is dat de toiletten niet goed schoon waren en het daar vreselijk stonk. Ik raad iedereen aan om in combinatie met een avondje schouwburg Wasserman te proberen!
Lovefoods .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2012
leuke aanwinst in Den Haag, spontane en erg attente bediening,
leuke gerechten met zorg bereid, een super pepersaus lang niet zo lekker meer gegeten mooie biefstuk simpel maar lekker garnituur erbij. sashimi erg lekker krokantje zoetje, tijgergarnaal heerlijk voor dit gerecht alleen al terug. cheesecake gewoon goed, koffie dik inorde.
E G.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2012
Gelukkig is er weer een restaurant bij de Koninklijke Schouwburg. Sfeervol ingericht, warm verwelkomend met de kaarsjes aan bij de voordeur. De bediening is jong, bijzonder vriendelijk, behulpzaam en alert. Het eten valt wat tegen, vooral omdat wij ons niet aan de indruk kunnen onttrekken dat er veel prefab op de borden ligt. Vooraf sashimi van zalm op een krokante pizza. De sashimi is prima, maar de 'pizza' blijkt een soort zoetige sesamcracker die ongetwijfeld niet home made is. Tussen zalm en cracker ligt de te populaire zeewiersalade die je tegenwoordig bij elke vishandel kunt krijgen. De wakame overheerst zo dat je de zalm niet meer proeft, jammer! Het hoofdgerecht is een pasta van de chef: ravioli met bospaddestoelen en truffel. Niet slecht, maar de vulling en de pasta zelf zijn wat droog, het plasje roomsaus onderin maakt dat helaas niet goed. Er wordt geen groente bij geserveerd. De salade die we er op verzoek bij krijgen, is wel erg simpel en past totaal niet bij het hoofdgerecht. Wat slordig in een schaaltje gelegde bladsla met erop in het zuur gelegde wortel en komkommer. De koffie is goed en wordt bij ons zeer snel geserveerd. We zijn ruim op tijd voor de voorstelling.
Omdat de sfeer en bediening zo prima zijn en het zo prettig is om in de schouwburg te kunnen eten, zullen we het zeker nog eens proberen. We hopen wel dat er toch enige verbetering in de keuken zal komen. Iets meer zelf maken, iets meer zelf proeven van wat er de keuken uit gaat!
Diane V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2012
Lang wachten en koud eten. Redelijk opgelost door verlagen van de prijs, echter...weer wachten op de koffie, die wel op de rekening stond. Geen koekje zoals bij de andere gasten. Toch nog te laat voor het toneelstuk. In Den Haag kan je gelukkig terecht bij nog vele andere restaurants.